als sport wel in het openbaar nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ow en trouwens al helemaal niet van vechten
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als sport wel in het openbaar niet
is het nat buiten?quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
Ik denk dat ik maar stop met roken
Ben ik al maanden mee bezigquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
wijs besluitquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:31 schreef debbie_19 het volgende:
je bent tog al gestoptquote:
Ik denk niemand hier ;Pquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoor
Ja doe er maar een...want daar ging de mijnequote:Op dinsdag 30 september 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning deelt koffie uit.
handig zon apparaat
[ afbeelding ]
Ik sta mijn mannetje wel, maar praten gaat eerst.... ben ik nog best goed in ook, ookal zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
ow en trouwens al helemaal niet van vechten
Ook dat maar ik krijg het benauwdquote:
Jep, alleen soms heb je nog wel eens zin in een peuk... en zolang je dat nog hebt...ben je nog aan het stoppen vind ikquote:
ik zal ff kijken wat ik op zak hebquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
Kan iemand even wat bijleggen?
[ afbeelding ]
Lekker dan..!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
Kat 1 slaapt altijd bij mij.. Is gewoon MIJN kat, moet niemand anders..
kat wou er om 5 uur uit vanochtend.. Lui als ik ben gooi ik kat er uit en laat ik slaapkamerdeur op kier staan..
Vijf uur later word ik wakker met twee katten naast mij
Beesten blij.. ik wat minder![]()
Moguh
Mogguhquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
Kat 1 slaapt altijd bij mij.. Is gewoon MIJN kat, moet niemand anders..
kat wou er om 5 uur uit vanochtend.. Lui als ik ben gooi ik kat er uit en laat ik slaapkamerdeur op kier staan..
Vijf uur later word ik wakker met twee katten naast mij
Beesten blij.. ik wat minder![]()
Moguh
En en en ???quote:
there fuckedquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:42 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |