Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de dubbelzinnigheid druipt heir vanaf![]()
okeej dan..tot latersquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Grrrr, wat ee ntering drukte hier voor de verhuizing
kamer leeggehaald:
ja we moeten daar nog oefenen![]()
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
Dus beloofd wat volgende week
* Crazy-M weer back to hard work
wtf?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Heb alleen een link verstuurd via PM, heb die foto nooit op fok! gezetquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd droxz kan je ff niet reposten?!
Toen ik nog in de horeca werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwensquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heb ooit ook zoiets gedaan... toen beuke een van zijn maten mij neer met een barkruk
5 zwaar gekneusde ribben
Bikkels :|!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwens![]()
Dat op het station sloeg nergens op...zo'n Marokkaan die z'n vrouw aan het aftuigen was.. toen ik er wat van zei wilde hij mij een knal geven.. en toen lag hij ineens onderaan de roltrap
Nou zet die link hier ff neer danquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb alleen een link verstuurd via PM, heb die foto nooit op fok! gezet
(ik heb hier ogen in mijn nek op mijn werk... iedereen weet mijn nickname enzo)
quote:
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Toen ik nog in de horeca werkte heeft iemand zich ook laten gaan met een barkruk.. voor ik KO ging had ik hem ook liggen trouwens![]()
Dat op het station sloeg nergens op...zo'n Marokkaan die z'n vrouw aan het aftuigen was.. toen ik er wat van zei wilde hij mij een knal geven.. en toen lag hij ineens onderaan de roltrap
Sowieso je vrouw aftuigenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!
wie gaat er nu zijn vrouw aftuigen voor een roltrap...dat is vragen om van de trap te rollen!!!!
"hij"quote:
Pijn = waas = doorgaan tot het doel bereikt isquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe knap als je na een barkruk nog blijft staan!
wie gaat er nu zijn vrouw aftuigen voor een roltrap...dat is vragen om van de trap te rollen!!!!
hahah te laat, had hem al verstuurd via pmquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou zet die link hier ff neer danof via PM
die waas ken ik nog wel van wedstrijden... maar damn... dan heeft hij je ook niet vol geraakt... ik was echt stone cold in elkaar gezaktquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Pijn = waas = doorgaan tot het doel bereikt is
En tja..was niet echt handig van die man
Geen vrouwen aftuigen waar ik bij ben, ik ga door het lint....quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Sowieso je vrouw aftuigen![]()
Mag je wel wat anger management nemen!
Mooi.. anders ik welquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen vrouwen aftuigen waar ik bij ben, ik ga door het lint....
Al eerder meegemaakt
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mooi.. anders ik wel
Dan moet je je echt gedragen.
Hij raakte me op m'n rug en half op m'n nek.. als ie m'n kop geraakt had had ik denk ik ook niet blijven staan hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die waas ken ik nog wel van wedstrijden... maar damn... dan heeft hij je ook niet vol geraakt... ik was echt stone cold in elkaar gezakt
neuh dat heb ik weer niet... tenzij het 5 vs 1 is ofzo... maar verder vind ik dat een man zijn eigen consequenties moet aanvaarden en wanneer je ruzie krijgt het lekker samen moet oplossenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.
Ik kijk het eerst even aan.. als het gewoon 1 op 1 is lekker uit laten vechten...als het in een kroeg/discotheek is, dan moeten ze maar heel gauw naar buiten, want dan gaat het vaak heel erg uit de hand lopenquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het zelfde voor mannen hoor, ik ben zo'n sukkel die overal tussen springt.... geen ruzie/gevecht... opzouten.
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn.. ik ook niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |