Nee hoor..al zijn collega's hebben 1 kutcollegaquote:
quote:
das toch niet erg... das heroïsch!!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Net zoals WL me constant bleef herinneren aan het feit dat ik ooit een vent heb neergehoekt omdat hij z'n vrouw aan het afslaan was op het station
Nee, 1 maar..... en dat vind ik ook wel genoeg hahahaquote:
quote:
Ik krijg zoveel van die rotzooi dat ik niet meer weet wat oud en wat niet oud isquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oudtdtdt maar blijft een goede hoor, echt, wat een giller![]()
![]()
Doe maar doorsturen!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik krijg zoveel van die rotzooi dat ik niet meer weet wat oud en wat niet oud is
Echt waar? Maar ik was er nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, 1 maar..... en dat vind ik ook wel genoeg hahaha
Heb hier van de week zijn foto op internet gepost
Moet je ff 3 topics terug kijken ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Echt waar? Maar ik was er niet
Grappemaker en dan al die pagina's door zekerquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moet je ff 3 topics terug kijken ofzo
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Net zoals WL me constant bleef herinneren aan het feit dat ik ooit een vent heb neergehoekt omdat hij z'n vrouw aan het afslaan was op het station
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Grappemaker en dan al die pagina's door zeker
Goed bezig... hahahquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
heb ooit ook zoiets gedaan... toen beuke een van zijn maten mij neer met een barkruk
5 zwaar gekneusde ribben
tssssquote:
de dubbelzinnigheid druipt heir vanafquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
tsssszooo whatevaaaa
Droxz![]()
laat em nog eens zien?
Lui donderquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
tsssszooo whatevaaaa
Droxz![]()
laat em nog eens zien?
Meen je dat nou?quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
de dubbelzinnigheid druipt heir vanaf![]()
okeej dan..tot latersquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Grrrr, wat ee ntering drukte hier voor de verhuizing
kamer leeggehaald:
ja we moeten daar nog oefenen![]()
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
Dus beloofd wat volgende week
* Crazy-M weer back to hard work
wtf?!quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Kun je weer alles overhuizen. En dat terwijl volgende week pas echt verhuisd wordt
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
kamer leeggehaald:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |