ok, that makes sense, ik had het gevoel dat je een beetje anti-Mets was, maar dat had dus alles te maken met de Marlins en Brewersquote:Op zondag 28 september 2008 23:30 schreef Playmaker het volgende:
Brewers zijn niet mijn favo team, dat zijn de Marlins.Maar ik zit op dit moment in Wisconsin en ben naar een aantal Brewers games geweest dus ik root ook een beetje voor de Brewers. Wel leuk dat het juist de Marlins zijn die ze mede de playoffs in helpen.
![]()
Of ze alles uitzenden weet ik niet, maar woensdag nacht zijn er wel 2 wedstrijden live op.quote:Op maandag 29 september 2008 15:40 schreef maartena het volgende:
TBS heeft de uitzendrechten dit jaar. Gelukkig heb ik ook TBS-HD, dus dat word smullen.
Zendt NASN alle playoffs uit in NL?
quote:Wed 1 Oct
21:00 Live Milwaukee vs Philadelphia - NLDS Game 1 - MLB
The 2008 playoffs get underway on NASN as the Brewers visit Philadelphia in the NLDS Game 1. The Phillies went 5-1 over the Brewers in regular season play
Wed 1 Oct
00:30Live LA Dodgers vs Chicago Cubs - NLDS Game 1 - MLB
The Chicago Cubs begin their postseason quest to end 100 years of hurt when they entertain Joe Torre's Dodgers at Wrigley Field
Wed 1 Oct
04:00 Live Boston vs LA Angels - ALDS Game 1 - MLB
The road to the World Series gets underway as the best of the regular season battle for supremacy in the MLB playoffs.
Thur 2 Oct
20:30Live TBD vs Tampa Bay - ALDS Game 1 - MLB
The road to the World Series gets underway as the best of the regular season battle for supremacy in the MLB playoffs.
Ik zie het vandaag niet gebeuren. Ik denk dat de Tigers spelers het liefst niet eens willen spelen vandaag.quote:Op maandag 29 september 2008 15:42 schreef popolon het volgende:
Nou Plastic_Power, 'we' zullen je een handje helpen vandaag.
quote:Pitching for the Tigers will be Freddy Garcia.
Freddy Garcia is married to the niece of Ozzie Guillen’s wife, Ibis. Guillen’s son, Ozzie Jr., idolized Garcia; he used to wear Garcia’s jersey in the Chicago White Sox dugout. The Guillens remain close to the Garcias, who also are Venezuelan; they’ve vacationed together.
popo ga die Tigers eens slaan, een beetje verliezen van dat klote-team uit Chicagoquote:Op maandag 29 september 2008 23:46 schreef popolon het volgende:
1-0 CWS in de 2e, ze zijn weer bezig.
Ik denk zelf dat de Dodgers niet zover komen.... maar ik gun het ze van harte!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 05:43 schreef Almighty het volgende:
of weer Boston - LA, krijgen we net als in de NBA weer 1000x beat LA te horen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 03:24 schreef Playmaker het volgende:
dan winnen de BoSox de AL.
quote:
I zette hem net aan om nog een stukje mee te pakken voordat t werk weer roeptquote:
HOLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
Al die wedstrijden op short rest konden ook niet goed blijven gaan voor de Brewers. Hebben hem helemaal opgebrand om de playoffs te halen en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:55 schreef blueleafss het volgende:
wow...wats met CC aan de hand??? domineerde sinds hij bij de brewers zit...zn 1e playoff game voor hun en na nog geen 5 uits een grandsalami van victorino....5-1 phils...top 3rd nu...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:18 schreef fanneke het volgende:
En de Rays winnen 6-2.
De kans op een team uit de Windy City in de World-Series wordt zo wel heel klein.
Tja.... op een of andere manier zijn de Red Sox toch de aartsvijand van de Angels..... we hebben de laatste 11 wedstrijden tegen de Red Sox verloren, en toch 100 wedstrijden gewonnen in het seizoen. Ik denk zelf dat als er een ander team had gestaan dat we beide wedstrijden gewonnen hadden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:43 schreef Valandil het volgende:
wow, wat een wedstrijd, big blow for the Angels.
Zo zie je maar dat wanneer de playoffs beginnen je bijna al die regular season stats in de prullenbak kunt gooien. Beide #1 seeds, de Cubs en Angels, staan achter in hun series tegen 2 teams die niet bekend staan om hun road wins. K-Rod is lights out in de regular season en word meteen hard geraakt door de BoSox in zijn allereerste outing van de playoffs. Op Teixeira, Guerrero en Hunter na doet niemand wat in de Angels lineup. Figgins komt niet op base en het laatse gedeelte in de lineup (Matthews, Kendrick, Aybar, Napoli) doen helemaal niks. Zo scoor je weining runs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... op een of andere manier zijn de Red Sox toch de aartsvijand van de Angels..... we hebben de laatste 11 wedstrijden tegen de Red Sox verloren, en toch 100 wedstrijden gewonnen in het seizoen. Ik denk zelf dat als er een ander team had gestaan dat we beide wedstrijden gewonnen hadden.
Vorig jaar ook door Red Sox uit post season geknald..... men spreekt van de Red Sox Curse.
Derrek Lee paupergast is het gewoon.. Cubs = Playoff Chokersquote:
Woon je in de buurt van het stadion dat je het hoort, ben je erbij of kijk je er gewoon naar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:33 schreef maartena het volgende:
Dodgers sweep Cubs
Nog steeds feest in het stadion momenteel..... Dodgers zijn ook al jaren niet meer in de playoffs geweest.
Welkom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef De_Brok het volgende:
Hallo! Sinds mijn verblijf in Nicaragua ben ik ook de MLB een beetje aan het volgen. Erg leuk, aangezien er in nederland weinig aandacht voor is. Nu gelijk met mijn neus in de boter met de playoffs! Echt genieten!
tevens tvp
Dodger Stadium ong. 1 uur.quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:38 schreef Wackyduck het volgende:
Woon je in de buurt van het stadion dat je het hoort, ben je erbij of kijk je er gewoon naar?
Ja en intussen zijn we met 4-4 bij de bottom of the 11th.....quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:51 schreef T-Rigg het volgende:
TWO RUN HOMER! 3-3, we got ourselves a ballgame.
Top of the 12th. Dit is wel een stevige pot baseball.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:19 schreef maartena het volgende:
Ja en intussen zijn we met 4-4 bij de bottom of the 11th.....![]()
Net als de andere Chicaco team..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Pffff, de White Sox zijn echt een pure HR hitting team. Dat is echt de enige manier voor hun om runs op het scorebord te zetten....
Tsja, wat is wijsheid? Angels hitten veel, maar het rendement is niet bijzonder hoog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Pffff, de White Sox zijn echt een pure HR hitting team. Dat is echt de enige manier voor hun om runs op het scorebord te zetten....
Aybar hoefde alleen maar te bunten...quote:
Hopelijk lukt het de Rays, maar ben bang dat het weer een Bostonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:35 schreef jde_kok het volgende:
Go Rays, het sprookje duurt idd voort. Nu de rode sokjes nog verslaan...
Jah.... twee teams uit 1 stad, allebei uitgeschakeld.quote:
True, maar waarom niet nog een batter wachten met die stootslag? Er stond pas 1 out op het bord... Op zo´n beetje iedere halve hit had hij makkelijk kunnen scorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:07 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Aybar hoefde alleen maar te bunten...
Dat laatste hoeft dan weer niet perse...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef Dos37 het volgende:
Precies, Tampa tegen dodgers, en dan dodgers die winnen
Bij mij dus ook niet. Had de wedstrijd opgenomen en vlak voor de start was het einde beeld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:30 schreef Colplay het volgende:
Game 2 is bezig, maar nasn doet t helaas nie bij mij
Volgens UPC ligt dat aan een kabelbreuk bij de distributeur in Duitsland. Zowat heel Europa geen NASN... behalve in Great-Britain en Irelandquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef Valandil het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet. Had de wedstrijd opgenomen en vlak voor de start was het einde beeld.![]()
![]()
Nu nog steeds geen NASN trouwens.
Martin werd geraakt door een pitch en vervolgens gooide Kuroda in de volgende inning vrij dichtbij het hoofd van Victorino. Kuroda en Victorino begonnen tegen elkaar te schreeuwen en beide dugouts stroomden leeg. De toon was lekker gezet zo vroeg in de game.quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:01 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb de eerste inning gezien, ben gaan kanen en schakel nu weer in, blijkbaar is er een relletje geweest ofzo. Kijken hoe dat verder gaat lopen, ook in de komende wedstrijden...
Garza vs Lesterquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef Colplay het volgende:
Ze spelen gelukkig een keer op een mooie tijd. Hopelijk is NASN dan alweer in de lucht. En natuurlijk hopen dat Tampa weer kan winnen.
NASN deed het net hier wel weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef Colplay het volgende:
Ze spelen gelukkig een keer op een mooie tijd. Hopelijk is NASN dan alweer in de lucht. En natuurlijk hopen dat Tampa weer kan winnen.
Zie nu alleen in het schema dat ze de wedstrijden van vandaag niet uitzendenquote:
Best een leuke sport, maar je zegt het terecht. De puck is moeilijk te volgen. Vooral als je aangewezen bent op een lullig streampjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Dos37 het volgende:
Idd zooi ze zenden liever een sport uit waarbij het ding waar het eigenlijk over gaat niet kunt zien. IJshockey![]()
Hij presteerde vandaag zoals al het hele jaar tegen de Rays....dramatisch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:48 schreef Version1 het volgende:
Weer een HR![]()
Wakefield eraf na 2.2 inningmet je knuckleball
Ze gaan 't niet redden.quote:
Ik ben standaard voor de tegenstander van ieder team uit Philadelphia, dus die vloek mag nog wel even duren van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had het de Dodgers ook wel gegund. Nu mogen de Phillies de vloek van Philadelphia verbreken. Ze hebben sinds 1983 geen kampioensteam meer gehad in de stad. Toen wonnen de Sixers de NBA-titel.
Ja ik ook wel.... net als Chicago hadden we gewoon TWEE teams in de playoffs, en geen van beiden haalden het.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Dos37 het volgende:
Jammer voor LA, ik had het vooral Torre wel gegund.
Tja, Cleveland wacht al vanaf 1964 op een nieuw kampioensteam, in welke sport dan ook. The Mistake by the Lake....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had het de Dodgers ook wel gegund. Nu mogen de Phillies de vloek van Philadelphia verbreken. Ze hebben sinds 1983 geen kampioensteam meer gehad in de stad. Toen wonnen de Sixers de NBA-titel.
In 2006 nog, dus zolang was die sleur niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef maartena het volgende:
Maar goed, de Dodgers zijn ook al sinds jaren niet meer in de playoffs geweest, en dat was sowieso al een prestatie, de Dodgers uit die sleur te halen.....
In de jaren '90 waren de Phillies nog in de WS met oa Mitch " Wild Thing" Williams, die gast kon hard gooien maar was niet zo gecontroleerd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef fanneke het volgende:
In 2006 nog, dus zolang was die sleur niet.
Bron?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:08 schreef Version1 het volgende:
Lester tegen Garza in Game 7 hoorTampa maakt het in de volgende wedstrijd wel af. Zo goed staat Beckett nou ook weer niet te pitchen.
Matsuzaka had gister gepitchtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bron?
Lijkt me logischer dat er gekozen wordt voor Matsuzaka in game 7. Ik vind het al vreemd dat hij morgenavond de bal niet krijgt
Shields maakt het gewoon af zaterdag en dan zijn we in ieder geval tot april weer verlost van die tyfus Red Soxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:29 schreef Terreros85 het volgende:
Wedstrijd 7 met Dice-K als pitcher voor de Sox, dan moet ik het nog zien met de Rays
Je hebt helemaal gelijk. Ik had niet eens aan het idee gedacht dat Dice-K vannacht gepitcht had. Daar verwacht je geen 7-0 achterstand vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef Version1 het volgende:
[..]
Matsuzaka had gister gepitcht![]()
Of wilde je hem na 2 dagen rust alweer laten pitchen?
Bron: NES ESPN.com
Die lui die op the green monster zaten en vroegtijdig vertrokken, die zullen zich ook wel schamen, die lege stoeltjes zijn een keer of vier vijf in beeld geweest...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die mensen die al weggingen bij de 7-0
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen, ik heb het een paar dagen terug ook al gepost, maar toen wilde ik het eigenlijk zelf niet geloven. De Red Sox zullen game 7 wel met een walk-off winnen ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 05:01 schreef Playmaker het volgende:
Ik vrees dat het gebeurd is met de Rays.
Jah und?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:03 schreef Leatherface het volgende:
BoSox is de laatste jaren inderdaad de nieuwe 'Mannschaft' van de MLB.
De ploeg die ze altijd zo verketterden (Yankees) zijn ze zelf geworden.
Goede service van ze.quote:
2 runs, da's niks. Als het 'r nou 7 waren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:53 schreef Playmaker het volgende:
Als ze dit nog uit handen gaan geven...
Daar kwam Wheeler goed weg. Dat was een bad pitch. Maar goed, one out!quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:02 schreef Almighty het volgende:
whew, one down
Gelukkig ging Crisp voor de man en niet voor de base. Het had net zo goed bases loaded kunnen zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:10 schreef Almighty het volgende:
fielder's choice ook niet erg... wel goed het dubbelspel opgebroken door de Sox
erg goed idd, die rotation blijft nog wel even scary, zeker met Price erbij volgend seizoen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:43 schreef Playmaker het volgende:
En niet te vergeten....Matt Garza!!![]()
2 puike starts en 2 wins in de series!!
Ik vind het ook leuk dat Baldelli toch een belangrijke rol speelt voor de Rays. Een groot talent maar zo vaak geblesseerd en nu eindelijk fit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 05:44 schreef Almighty het volgende:
[..]
erg goed idd, die rotation blijft nog wel even scary, zeker met Price erbij volgend seizoen...
Eerste team?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:32 schreef Colplay het volgende:
Echt blij dat de Rays gewonnen hebben en niet de Red Sox. Nu eerste team worden dat jaar na de laatste plaats de World Series weet te winnen.
De Rays werden laatste van de AL vorig jaar. De Twins werden in 1990 laatste in de divisie, maar niet van de hele AL, dat waren, jawel, de Yankees.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:34 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Eerste team?
Deden de Minnesota Twins dat ook niet een keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |