Net als de andere Chicaco team..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Pffff, de White Sox zijn echt een pure HR hitting team. Dat is echt de enige manier voor hun om runs op het scorebord te zetten....
Tsja, wat is wijsheid? Angels hitten veel, maar het rendement is niet bijzonder hoog.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:36 schreef Playmaker het volgende:
Pffff, de White Sox zijn echt een pure HR hitting team. Dat is echt de enige manier voor hun om runs op het scorebord te zetten....
Aybar hoefde alleen maar te bunten...quote:
Hopelijk lukt het de Rays, maar ben bang dat het weer een Bostonquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:35 schreef jde_kok het volgende:
Go Rays, het sprookje duurt idd voort. Nu de rode sokjes nog verslaan...
Jah.... twee teams uit 1 stad, allebei uitgeschakeld.quote:
True, maar waarom niet nog een batter wachten met die stootslag? Er stond pas 1 out op het bord... Op zo´n beetje iedere halve hit had hij makkelijk kunnen scorenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:07 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Aybar hoefde alleen maar te bunten...
Dat laatste hoeft dan weer niet perse...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:43 schreef Dos37 het volgende:
Precies, Tampa tegen dodgers, en dan dodgers die winnen
Bij mij dus ook niet. Had de wedstrijd opgenomen en vlak voor de start was het einde beeld.quote:Op zondag 12 oktober 2008 04:30 schreef Colplay het volgende:
Game 2 is bezig, maar nasn doet t helaas nie bij mij
Volgens UPC ligt dat aan een kabelbreuk bij de distributeur in Duitsland. Zowat heel Europa geen NASN... behalve in Great-Britain en Irelandquote:Op zondag 12 oktober 2008 12:33 schreef Valandil het volgende:
[..]
Bij mij dus ook niet. Had de wedstrijd opgenomen en vlak voor de start was het einde beeld.![]()
![]()
Nu nog steeds geen NASN trouwens.
Martin werd geraakt door een pitch en vervolgens gooide Kuroda in de volgende inning vrij dichtbij het hoofd van Victorino. Kuroda en Victorino begonnen tegen elkaar te schreeuwen en beide dugouts stroomden leeg. De toon was lekker gezet zo vroeg in de game.quote:Op maandag 13 oktober 2008 04:01 schreef Wackyduck het volgende:
Ik heb de eerste inning gezien, ben gaan kanen en schakel nu weer in, blijkbaar is er een relletje geweest ofzo. Kijken hoe dat verder gaat lopen, ook in de komende wedstrijden...
Garza vs Lesterquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef Colplay het volgende:
Ze spelen gelukkig een keer op een mooie tijd. Hopelijk is NASN dan alweer in de lucht. En natuurlijk hopen dat Tampa weer kan winnen.
NASN deed het net hier wel weerquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef Colplay het volgende:
Ze spelen gelukkig een keer op een mooie tijd. Hopelijk is NASN dan alweer in de lucht. En natuurlijk hopen dat Tampa weer kan winnen.
Zie nu alleen in het schema dat ze de wedstrijden van vandaag niet uitzendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |