I zette hem net aan om nog een stukje mee te pakken voordat t werk weer roeptquote:
HOLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
Al die wedstrijden op short rest konden ook niet goed blijven gaan voor de Brewers. Hebben hem helemaal opgebrand om de playoffs te halen en dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:55 schreef blueleafss het volgende:
wow...wats met CC aan de hand??? domineerde sinds hij bij de brewers zit...zn 1e playoff game voor hun en na nog geen 5 uits een grandsalami van victorino....5-1 phils...top 3rd nu...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:18 schreef fanneke het volgende:
En de Rays winnen 6-2.
De kans op een team uit de Windy City in de World-Series wordt zo wel heel klein.
Tja.... op een of andere manier zijn de Red Sox toch de aartsvijand van de Angels..... we hebben de laatste 11 wedstrijden tegen de Red Sox verloren, en toch 100 wedstrijden gewonnen in het seizoen. Ik denk zelf dat als er een ander team had gestaan dat we beide wedstrijden gewonnen hadden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:43 schreef Valandil het volgende:
wow, wat een wedstrijd, big blow for the Angels.
Zo zie je maar dat wanneer de playoffs beginnen je bijna al die regular season stats in de prullenbak kunt gooien. Beide #1 seeds, de Cubs en Angels, staan achter in hun series tegen 2 teams die niet bekend staan om hun road wins. K-Rod is lights out in de regular season en word meteen hard geraakt door de BoSox in zijn allereerste outing van de playoffs. Op Teixeira, Guerrero en Hunter na doet niemand wat in de Angels lineup. Figgins komt niet op base en het laatse gedeelte in de lineup (Matthews, Kendrick, Aybar, Napoli) doen helemaal niks. Zo scoor je weining runs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:11 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja.... op een of andere manier zijn de Red Sox toch de aartsvijand van de Angels..... we hebben de laatste 11 wedstrijden tegen de Red Sox verloren, en toch 100 wedstrijden gewonnen in het seizoen. Ik denk zelf dat als er een ander team had gestaan dat we beide wedstrijden gewonnen hadden.
Vorig jaar ook door Red Sox uit post season geknald..... men spreekt van de Red Sox Curse.
Derrek Lee paupergast is het gewoon.. Cubs = Playoff Chokersquote:
Woon je in de buurt van het stadion dat je het hoort, ben je erbij of kijk je er gewoon naar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:33 schreef maartena het volgende:
Dodgers sweep Cubs
Nog steeds feest in het stadion momenteel..... Dodgers zijn ook al jaren niet meer in de playoffs geweest.
Welkom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:23 schreef De_Brok het volgende:
Hallo! Sinds mijn verblijf in Nicaragua ben ik ook de MLB een beetje aan het volgen. Erg leuk, aangezien er in nederland weinig aandacht voor is. Nu gelijk met mijn neus in de boter met de playoffs! Echt genieten!
tevens tvp
Dodger Stadium ong. 1 uur.quote:Op zondag 5 oktober 2008 07:38 schreef Wackyduck het volgende:
Woon je in de buurt van het stadion dat je het hoort, ben je erbij of kijk je er gewoon naar?
Ja en intussen zijn we met 4-4 bij de bottom of the 11th.....quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:51 schreef T-Rigg het volgende:
TWO RUN HOMER! 3-3, we got ourselves a ballgame.
Top of the 12th. Dit is wel een stevige pot baseball.quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:19 schreef maartena het volgende:
Ja en intussen zijn we met 4-4 bij de bottom of the 11th.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |