Bron?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:08 schreef Version1 het volgende:
Lester tegen Garza in Game 7 hoorTampa maakt het in de volgende wedstrijd wel af. Zo goed staat Beckett nou ook weer niet te pitchen.
Matsuzaka had gister gepitchtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:57 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bron?
Lijkt me logischer dat er gekozen wordt voor Matsuzaka in game 7. Ik vind het al vreemd dat hij morgenavond de bal niet krijgt
Shields maakt het gewoon af zaterdag en dan zijn we in ieder geval tot april weer verlost van die tyfus Red Soxquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:29 schreef Terreros85 het volgende:
Wedstrijd 7 met Dice-K als pitcher voor de Sox, dan moet ik het nog zien met de Rays
Je hebt helemaal gelijk. Ik had niet eens aan het idee gedacht dat Dice-K vannacht gepitcht had. Daar verwacht je geen 7-0 achterstand vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:32 schreef Version1 het volgende:
[..]
Matsuzaka had gister gepitcht![]()
Of wilde je hem na 2 dagen rust alweer laten pitchen?
Bron: NES ESPN.com
Die lui die op the green monster zaten en vroegtijdig vertrokken, die zullen zich ook wel schamen, die lege stoeltjes zijn een keer of vier vijf in beeld geweest...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die mensen die al weggingen bij de 7-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |