Zie nu alleen in het schema dat ze de wedstrijden van vandaag niet uitzendenquote:
Best een leuke sport, maar je zegt het terecht. De puck is moeilijk te volgen. Vooral als je aangewezen bent op een lullig streampjequote:Op maandag 13 oktober 2008 15:49 schreef Dos37 het volgende:
Idd zooi ze zenden liever een sport uit waarbij het ding waar het eigenlijk over gaat niet kunt zien. IJshockey![]()
Hij presteerde vandaag zoals al het hele jaar tegen de Rays....dramatisch!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 02:48 schreef Version1 het volgende:
Weer een HR![]()
Wakefield eraf na 2.2 inningmet je knuckleball
Ze gaan 't niet redden.quote:
Ik ben standaard voor de tegenstander van ieder team uit Philadelphia, dus die vloek mag nog wel even duren van mijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had het de Dodgers ook wel gegund. Nu mogen de Phillies de vloek van Philadelphia verbreken. Ze hebben sinds 1983 geen kampioensteam meer gehad in de stad. Toen wonnen de Sixers de NBA-titel.
Ja ik ook wel.... net als Chicago hadden we gewoon TWEE teams in de playoffs, en geen van beiden haalden het.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:37 schreef Dos37 het volgende:
Jammer voor LA, ik had het vooral Torre wel gegund.
Tja, Cleveland wacht al vanaf 1964 op een nieuw kampioensteam, in welke sport dan ook. The Mistake by the Lake....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had het de Dodgers ook wel gegund. Nu mogen de Phillies de vloek van Philadelphia verbreken. Ze hebben sinds 1983 geen kampioensteam meer gehad in de stad. Toen wonnen de Sixers de NBA-titel.
In 2006 nog, dus zolang was die sleur niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:23 schreef maartena het volgende:
Maar goed, de Dodgers zijn ook al sinds jaren niet meer in de playoffs geweest, en dat was sowieso al een prestatie, de Dodgers uit die sleur te halen.....
In de jaren '90 waren de Phillies nog in de WS met oa Mitch " Wild Thing" Williams, die gast kon hard gooien maar was niet zo gecontroleerd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:49 schreef Terreros85 het volgende:
Oeps.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:18 schreef fanneke het volgende:
In 2006 nog, dus zolang was die sleur niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |