Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?quote:Op maandag 29 september 2008 16:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of ik dan er naar toe ga..
Die van mij waren 7.50 per stukquote:
Ja, dat klopt natuurlijk. Maar woon niet in de buurtquote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Man, al zat je met 3 man, je gaat toch voor je club?
Aardig weekje dus...quote:26-10 Ajax - Nec
29-10 Heracles - Ajax
01-11 FC Twente - Ajax
quote:Respect voor Dario
Natuurlijk was Jan Vertonghen afgelopen zondag de man in de spotlights. Dat doen twee doelpunten nu eenmaal. Maar wie wederom in positieve zin opviel was Dario Cvitanich, die na rust - waarin een schrijnend fluitconcert te horen was, ‘met dank aan’ de lange zijdes - Jeffrey Sarpong verving. De drive van de Kroatische Argentijn is anno 2008 noemenswaardig; opvallend. Branie, bluf, agressie; Dario bracht het.
Afgelopen weekend las ik een fantastisch verhaal over de van Banfield overgenomen spits. Cvitanich moest een wedstrijdje meespelen met Jong Ajax tegen Jong Volendam, en was daar he-le-maal kapot van. Hij speelde daarom dramatisch. Reden: in Argentinië betekent het dat je definitief uit de A-selectie bent gezet, als je mee moet doen met het belofteteam. De technische staf van Ajax was er later pas van op de hoogte, maar maakte de gretige aanvaller direct duidelijk dat 't in Nederland anders werkt. Schitterend, een speler die compleet aangeslagen is, omdat hij denkt dat z’n Amsterdamse avontuur ten einde is. Veel spelers verkiezen in vergelijkbare situaties de pers vaak als uitlaatklep om hun onvrede te uiten.
Ajax-Vitesse, Cvitanich vervangt Sarpong en staat daarom links van Huntelaar in de voorhoede. Hij duikt direct enkele malen op voor het Vitesse-doel, maar is bij balbezit van de tegenpartij meeverdedigend te vinden op eigen helft. Dat zie je doorgaans weinig bij spitsen. Het typeert de wil van Dario om in Amsterdam te slagen. De verslagenheid na een wedstrijd met Jong Ajax, het meeverdedigen maar ook het incasseren van tackles en charges. Zo kwam de Arnhemse keeper Velthuizen wild uit en liep daarbij Cvitanich onder de voet zoals de Duitse keeper Toni Schumacher dat ooit deed bij een opponent. Geen theater, geen gezeik. ‘Je moest eens weten hoe het er in Argentinië aan toegaat,’ leek Dario ermee te willen zeggen. Hij kan zelf overigens ook goed uitdelen.
Scoren deed de nummer twintig aan Ajax-zijde helaas nog niet gistermiddag, maar met de branie en de bluf die hij uitstraalt maakte hij veel goed. Deze jongen komt niet (alleen) om flink te cashen. Hij wil ogenschijnlijk slagen in het Ajax-shirt. Zijn trots steekt hij in ieder geval niet onder stoelen of banken. Dario zou daarom best eens de nieuwe publiekslieveling kunnen worden.
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29equote:Op maandag 29 september 2008 16:49 schreef _Mike_ het volgende:
Zat trouwens net even in ons wedstrijdschema te kijken, zag ik dit
[..]
Aardig weekje dus...
Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29e
Laat Klaas zn halve omhaals thuislaten dit jaar, bedankt.
quote:LIVERPOOL - Voetballer Steven Pienaar is zondag opgepakt door de Engelse politie op verdenking van mishandeling van een vrouw, meldt de Daily Post uit Liverpool.
anp
De Zuid-Afrikaan van Everton, die in het verleden voor Ajax uitkwam, meldde zich zondagmorgen vrijwillig in aanwezigheid van een advocaat bij de politie in Liverpool.
Pienaar werd gearresteerd door agenten die de aangifte van mishandeling onderzochten.
Ze waren in de vroege ochtenduren al naar de flat van de voetballer in Liverpool geroepen. Pienaar is volgens Engelse media weer vrijgelaten na het betalen van een borgsom.
De 26-jarige middenvelder staat momenteel buitenspel door een gebroken teen. Die blessure liep hij op in het oefenduel met PSV op 9 augustus.
(c) ANP
Ik gun jullie alles....behalve als Ajax de tegenstander isquote:Op maandag 29 september 2008 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hopelijk net zo'n heet avondje als toen met de rode kaart van Heitinga, toen ontplofte het stadion zo'n beetje. Jammer genoeg wouden er een paar 100% kansen niet in en wist Ajax op het laatst 2x te counteren naar 0-3. Hopelijk krijgen we nu wel een beloning als we goed spelen, dat zat er de afgelopen keren helaas niet in.
Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.quote:Op maandag 29 september 2008 17:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat wordt weer een heet avondje in het Polman de 29e
Laat Klaas zn halve omhaals thuislaten dit jaar, bedankt.
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Die neemt ie (hopelijk) gewoon weer mee.
Speciaal voor deze wedstrijd laten we hem even over vliegenquote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?
Die is al weg he?
Zo dom zijn we nu ook weer niet!quote:Op maandag 29 september 2008 17:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nemen jullie Ogararu dan ook weer mee?
Die is al weg he?
Ik heb er twintig euro voor betaald. Euroortje korting nog. Je bent jood of niet he.quote:Op maandag 29 september 2008 16:46 schreef Silenus het volgende:
Je bent ook wel een druiloor eerste klas als je hier 36,50 euro voor neertelt (vak421).
Maar serieus, denk dat het nog best gezellig gaat worden. Kleine 20.000 man ofzo, hopelijk een paar mooie goals en als die dronken viertieners ook weer lekker gaan pogo'en heb je nog een mooi sfeertje ook.
Je bent dus eigenlijk van de 414 elite???quote:Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
moet helaas een paar wedstrijden laten schieten vanwege werk (wisseldiensten) maar zit laatste tijd 415, lekker gezellig, sfeer komt wel, wordt steeds drukker en de kaarten zijn max 19E!!!
vind het sowieso belangrijk dat ik in een vak ben waar mensen staan ipv zitten!!!!
19E dat vind ik nog te doen, moet ook niet gekker worden; 421ed. gaan zitten vind ik echt zonde van je geld!!
quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk van de 414 elite???
Wel mooi dat daar ook sfeer is!!!!
Want inderdaad, 421 is zonde van je geld!!!!
Moet idd nie gekker worden!!!
quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk van de 414 elite???
Wel mooi dat daar ook sfeer is!!!!
Want inderdaad, 421 is zonde van je geld!!!!
Moet idd nie gekker worden!!!
Aparte zonnebrillen hebben die mensen opquote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ben niet van de elite!
ben dit seizoen sinds de eerste wedstrijd in 415 terecht gekomen en dat bevalt gewoon goed, ga met mijn vriendin en die vind het ook prachtig, waarom weggaan als de prijzen goed zijn, er de hele wedsrijd wordt gezongen en gestaan (voor mij belangrijk, zitten doe ik thuis voor de buis wel)...
daarbij is heel relaxed om naast het uitvak te zitten (utrecht was werkelijk brilliant)
ben dus niet van de elite maar sta er dit seizoen wel bij om zo een groter front te creeren op north-side!!!!
[ afbeelding ]
Het is meestal zo dat de grootste triangeljosti's in het vak naast het uitvak gaan zitten.quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
daarbij is heel relaxed om naast het uitvak te zitten (utrecht was werkelijk brilliant)
quote:Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het is meestal zo dat de grootste triangeljosti's in het vak naast het uitvak gaan zitten.
quote:Op maandag 29 september 2008 18:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ga je ook naar Feyenoord - Heerenveen? Gezellig.
* toma stelt snel z'n HD-recorder inquote:Op maandag 29 september 2008 18:56 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen en Vermaelen dus in Holland Sport vanavond!
quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Barca het volgende:
Waar blijft die foto van het muurtje bij de vrije trap?
quote:De twee invallers maakten elkaar vrijdag tijdens de training nog het leven zuur. Een dag na de bekerwedstrijd tegen FC Utrecht speelden de 'reserves' van Ajax een partij waar de vonken vanaf vlogen. De felle duels tussen Sno en Cvitanich trokken de aandacht, óók die van de basisspelers (zij waren net klaar met een spelletje voetbaltennis) en Van Basten.
Zeker, de Berlijnse muur was er niks bij!quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
het was een mooi muurtje, toch?
Wie niet springt ...quote:Op maandag 29 september 2008 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
En wat heeft dat met Ajax te maken?
Nou, als jij niet gaat, dan ga ik ook niet hoor.quote:
18e minuut 1-0 Arnautovicquote:
Die Bodul gaat lekker.quote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
18e minuut 1-0 Arnautovic
41e minuut 1-1 Sousa Campos
45e minuut 1-2 Gabri
52e minuut 2-2 Huysegems
57e minuut 2-3 Rommedahl
63e minuut 2-4 Bodul
Die stond vast meters buitenspel.quote:Op maandag 29 september 2008 20:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hehe zoontje van Wamberto ook gescoord?
quote:
Tegen Twente gok ik.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
Tegen wie speelt Jong Ajax? Feyenoord?
Ik ben donderdag ook present!quote:En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Ajax speelt uit bij Twente.quote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
Tegen wie speelt Jong Ajax? Feyenoord?
En donderdag wel aanwezig. Hopelijk goed sfeertje, maar verwacht dat het door de dikke uitzege heel rustig gaat zijn.
Ze moeten een half uurtje vroeger spelen, ik kom niet meer naar huis zoquote:Op maandag 29 september 2008 20:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tegen Twente gok ik.
[..]
Ik ben donderdag ook present!
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?quote:Op maandag 29 september 2008 18:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nee, ben niet van de elite!
ben dit seizoen sinds de eerste wedstrijd in 415 terecht gekomen en dat bevalt gewoon goed, ga met mijn vriendin en die vind het ook prachtig, waarom weggaan als de prijzen goed zijn, er de hele wedsrijd wordt gezongen en gestaan (voor mij belangrijk, zitten doe ik thuis voor de buis wel)...
ben dus niet van de elite maar sta er dit seizoen wel bij om zo een groter front te creeren op north-side!!!!
[ afbeelding ]
Jij gaat toch ook niet of wel?quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef Oente het volgende:
Blijf je thuis donderdag, Jasper?
quote:Amsterdam, 29-09-08
In navolging van onder andere Arsenal, Manchester United en Chelsea hebben Ajax en de Amsterdam ArenA vandaag een assimilatie belichtingssysteem boven de grasmat laten plaatsen. In Nederland maken Feyenoord, PSV en AZ al gebruik van vergelijkbare systemen.
Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubsquote:
hahaha...was dat zo?quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
Feyenoord had het al wel en Ajax nog nietquote:
Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.quote:
1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporterquote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde het gister in de rij voor de ingang, gozer daar kent die gast die dat doet, inderdaad een indrukwekkend rijtje van clubs![]()
Hopelijk helpt het iets.
Dat hoorde ik gisteren op het vak.quote:Op maandag 29 september 2008 20:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...was dat zo?
was gister aan het werk ,was er niet bij, ze deden bij utreg al moeilijk, moesten we op onze plek zitten, niet op de trap staan, dat soort shit...
we hadden gewoon 4 juten bij ons staan....![]()
maar idd, zoals ze in ajax-life al zeiden, als het niks wordt gaan ze maar richting zuid!
Ik snap trouwens niet waarom ze weggestuurd werden. Zit een paar vakken ernaast en heb het een beetje gezien maar begrijp het niet zo goed..quote:Op maandag 29 september 2008 20:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die jongens van de Northside fanatics (?) werden gisteren toch weggestuurd op 415?
Overigens krijgen jullie van Ajax de kans niet om te groeien en zullen er wel een stel van die jongens richting 410 komen. Misschien van de winter al. En anders volgend seizoen.
Ik ben de paardenkopquote:Op maandag 29 september 2008 20:50 schreef Riro het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze dat niet eerder gedaan hebben.
Ik ben er donderdag ook gewoon. Jammer dan dat er maar 3 man en een paardenkop zit
Ze liepen daarna naar 409 en werden ook daar weggestuurd..quote:Op maandag 29 september 2008 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gisteren op het vak.
Met alle respect hoor, maar hadden ze niet meteen kunnen bedenken dat het niets wordt? Je weet van te voren toch dat Ajax het niet gaat gedogen dat er een groep naast het uitvak staat?
Weet ik, hij had het erover ja dat ze wel is in de ArenA zaten maar nu fanatiek feyenoord zijnquote:Op maandag 29 september 2008 20:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
1 van die mannen die het gras doen is een feyenoord supporterVoorheen zaten ze altijd bij ons, aardige jongens wel
Nee, Remko ook niet. Bewaar liever me energie voor zondag.quote:
Hij is het ookquote:Op maandag 29 september 2008 20:56 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt wel of Robbert Schilder rechtsachter Vermaelen zit in het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |