O, vind je?quote:
Fotoboek.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef reetveter het volgende:
Is dat jordeeeh? Zo ja hoe kom je daaraan
Túúrlijk denk jij dat!!!quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef santax het volgende:
Nou als ik d'r zo zie denk ik dat als ze er een gebrek aan heeft het een eigen keuze is![]()
meer pics van d'r? Iets in bikini ofzo
ieuw sickoquote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef santax het volgende:
Nou als ik d'r zo zie denk ik dat als ze er een gebrek aan heeft het een eigen keuze is![]()
meer pics van d'r? Iets in bikini ofzo
Na 1 keer had ik m al wel gezien hoor, zo goed was ie ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb er gebrek aan ja, hebben de meeste vrouwen trouwens.
O nee, in dit topic was ik dhr. Hitler.
WHEHE DIE ACHTERSTE KEN IK IRLquote:
Hehe, je lijkt als 2 druppels water op mijn allereerste grote liefde, alweer vele jaren geleden toen ik zelf een jonge hond wasquote:
Adolf Hitler had in die tijd nog geen paint.quote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef beverton het volgende:
ts heeft paintskill0rs van een kind van 5
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
Hoor eens vies Turkie, dat je heel je leven gediscrimineerd zal blijven worden. LOSER!
Je bent niets waard, ik zie je echt als een grote loser (net als andere Turkies).
Nu ga ik nooit meer in dit topic, of op dit forum kijken.
Dit forum is voor losers.
quote:Beste crew,
Willen jullie dat topic in de map "Onzin voor je leven" a.u.b. verwijderen?
Iedereen loopt m'n foto's belachelijk te maken en ik zit er niet op te wachten dat mijn baas of collega's dit zien ofzo.
Ik verdwijn van dit forum, oké...maar dat topic wil ik het liefst ECHT HELEMAAL WEG HEBBEN en niet dat je er alleen niet meer op kunt reageren maar wel kunt inkijken.
Help me a.u.b., ik had gewoon een beetje ruzie met iemand, dat hoeft de rest niets aan te gaan.
Haal het a.u.b. weg, ze praten me een heel complex aan dat ik lelijk ben enzo, ik zit hier echt niet op te wachten!!!
Echt hartstikke bedankt alvast!
Groetjes!
Mij
ja die zocht ik alquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef IQM het volgende:
P.S. Hier heb je je bovenlip weer terug:
[ afbeelding ]
Nah k denk t nietquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef beverton het volgende:
maar effetjes serial bomberial. DarkDream is een kloon van een of andere reluser. anders had darkdream wel op mijn PM gereageerd.
tja, als ik een user was, en ik zag er zo uit zou ik een kloon aanmaken om die foto te posten.quote:
Mja heb je een puntquote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef beverton het volgende:
[..]
tja, als ik een user was, en ik zag er zo uit en ik zou ik een kloon aanmaken om die foto te posten.
Als ik haar was zou ik in een bad met zoutzuur gaan zittenquote:Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja heb je een punt
Als k haar was en t was echt zou k m in ieder geval niet vrijwillig hier posten
quote:Re: Ben je in slaap gevallen? Sun 28 September 2008 21:13u door jordeeehSorry dat ik er even niet was. En nee, ik laat m mooi staan.
Ik ben zelf ook een grote kk racist maar dat weet hier lekker niemand van me.
Alle buitenlanders mogen kk krijgen! Héhehhh!
He, hoe komt mijn PM die ik naar haar terug stuurde bij jou terecht?quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..].
Boeiend, het gaat om jou, DarkDream. Je bent een dom, arrogant kutwijf.
Oh k zie t al in de OPquote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, hoe komt mijn PM die ik naar haar terug stuurde bij jou terecht?
Owww, en jij loeide om't hardste dat je TEGEN racisme was...stakker.quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..].
Boeiend, het gaat om jou, DarkDream. Je bent een dom, arrogant kutwijf.
Ben ik ook. Maar ik weet ook dat jordeeeh zoiets niet zou zeggen (in een PM).quote:Op zondag 28 september 2008 21:35 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Owww, en jij loeide om't hardste dat je TEGEN racisme was...stakker.
Jaja, DIE zinnen nu ineens weghalen hé.quote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb je trouwens 2 zinnetjes er bij aan geplakt DarkDream?
[ afbeelding ]
Oh kut je hebt me door, stiekem ben ik wel een racist.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Jaja, DIE zinnen nu ineens weghalen hé.
Lekker sniekkie ben jij....
Topicwending wendt weer richting de oorspronkelijke kantquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb je trouwens 2 zinnetjes er bij aan geplakt DarkDream?
[ afbeelding ]
Wuh, weet jij dat?quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik weet ook dat jordeeeh zoiets niet zou zeggen (in een PM).
Ik weet meer dan jij. Weet je wat ik ook weet?quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Wuh, weet jij dat?
Weet je uberhaupt wel wat het woord "weten" inhoudt?
Meelopertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou dan, dit dan niet zo kk schijnheilig te doen en laat me gewoon met rust ziel.quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh kut je hebt me door, stiekem ben ik wel een racist.
Wat zullen de rest van de FOK!ers nu wel niet van me denken
quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Topicwending wendt weer richting de oorspronkelijke kant![]()
![]()
*Beverton is vermaakt*
Nee, je probeert Jordeeeh te dissen door foto's van hem te plaatsen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:42 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou dan, dit dan niet zo kk schijnheilig te doen en laat me gewoon met rust ziel.
Ik reageer gewoon ergens op, laat me gewoon met rust.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet meer dan jij. Weet je wat ik ook weet?Vertel je me weer iets dat ik ook weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je huilie huilie doen?quote:Op zondag 28 september 2008 21:42 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou dan, dit dan niet zo kk schijnheilig te doen en laat me gewoon met rust ziel.
Ik reageer gewoon ergens op, laat me gewoon met rust.
Nog even. Ik heb niet voor niets gevraagd of ie van KLB naar ONZ mag.quote:
Welke?quote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef zarGon het volgende:
En dan vraag ik mij af, wat gaat de TS doen als iemand de flatteuse zakdoek in den neus foto's plaatst...
Je loeit nog harder dan hem zelf.quote:Op zondag 28 september 2008 21:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, je probeert Jordeeeh te dissen door foto's van hem te plaatsen.Maar je faalt weer eens.
Ik lever je mijn bloedeigen dochtertje naakt af als je die foto postquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef zarGon het volgende:
En dan vraag ik mij af, wat gaat de TS doen als iemand de flatteuse zakdoek in den neus foto's plaatst...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Je loeit nog harder dan hem zelf.
Vraagje: heb je zelf geen leven?
Een eigen leven?
Jij was vroeger vast altijd zo'n knulletje die met een populaire gozer meeliep en hem zelfs nog zou pijpen alstie dat vroeg.![]()
Púúr om in de smaak te vallen...vieze pijpslet.
Laat me raden, jij was altijd het lelijkste meisje van de klas, die altijd gepest werd en in de pauze alleen zatquote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Een eigen leven?
Jij was vroeger vast altijd zo'n knulletje die met een populaire gozer meeliep en hem zelfs nog zou pijpen alstie dat vroeg.![]()
Ja, daar heb je niet voor terug hé?quote:
Ik kan niet tegen kortzichtige, halsstarrige, arrogante, domme mensen zoals jij, that's all.quote:Op zondag 28 september 2008 21:45 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Een eigen leven?
Pm m eensquote:Op zondag 28 september 2008 21:46 schreef santax het volgende:
[..]
Ik lever je mijn bloedeigen dochtertje naakt af als je die foto post
Jij lijkt wel een beetje op een aap, ik heb mooiere mensen gezien.quote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Laat me raden, jij was altijd het lelijkste meisje van de klas, die altijd gepest werd en in de pauze alleen zat
Waarvan de juffrouw altijd zei "Jij groeit en bloeit later nog wel", wat natuurlijk een leugen was, want zij wist ook wel dat je voor altijd verdoemd was met zo'n gezicht.
Zeg ik ergens dat ik mooi ben?quote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op een aap, ik heb mooiere mensen gezien.![]()
Maar dat heb je wel vaker gehoord zeker?
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.quote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik mooi ben?
Nee, eigenlijk niet.
Ben je ookquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.
Maar jij zegt ineens dat ik lelijk ben...
Zucht.
Ik heb Jordeeeh gestemd, om haar nog een kleine kans te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:00 schreef afcajos het volgende:
Poll: Wie is er lelijker?Jordeeeh DarkDream
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eigenlijk niet neequote:
DarkDream, jij bent een dertigplusser die dealt met haar problemen door er een piemel op te tekenen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.
Maar jij zegt ineens dat ik lelijk ben...
Zucht.
Heb die bewerkte foto's van je weggehaalt aan't begin.quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Volgens mij is ze trouwens nu wel hard aan het huilen nadat ik haar lelijk noemde, ze heeft niet meer gereageerd.
En nu hoop je dat ik t zelfde doe?quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Heb die bewerkte foto's van je weggehaalt aan't begin.
Dussss.
Nou, dat moet jij weten.quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu hoop je dat ik t zelfde doe?
WRONG
Wat ben je toch ook een voorbeeldige vrouwquote:Op zondag 28 september 2008 22:25 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, dat moet jij weten.
Toch goed dat één iemand het nog doet.![]()
Ik ga afsluiten en hier geen woorden meer aan vuil maken.
Welterusten allemaal.
DarkDream, jij bent een dertigplusser die dealt met haar problemen door er een piemel op te tekenen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:25 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, dat moet jij weten.
Toch goed dat één iemand het nog doet.![]()
Ik ga afsluiten en hier geen woorden meer aan vuil maken.
Welterusten allemaal.
Wat Misstique zegt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef Misstique het volgende:
Tis t net niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |