O, vind je?quote:
Fotoboek.quote:Op zondag 28 september 2008 21:19 schreef reetveter het volgende:
Is dat jordeeeh? Zo ja hoe kom je daaraan
Túúrlijk denk jij dat!!!quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef santax het volgende:
Nou als ik d'r zo zie denk ik dat als ze er een gebrek aan heeft het een eigen keuze is![]()
meer pics van d'r? Iets in bikini ofzo
ieuw sickoquote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef santax het volgende:
Nou als ik d'r zo zie denk ik dat als ze er een gebrek aan heeft het een eigen keuze is![]()
meer pics van d'r? Iets in bikini ofzo
Na 1 keer had ik m al wel gezien hoor, zo goed was ie ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2008 21:21 schreef DarkDream het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik heb er gebrek aan ja, hebben de meeste vrouwen trouwens.
O nee, in dit topic was ik dhr. Hitler.
WHEHE DIE ACHTERSTE KEN IK IRLquote:
Hehe, je lijkt als 2 druppels water op mijn allereerste grote liefde, alweer vele jaren geleden toen ik zelf een jonge hond wasquote:
Adolf Hitler had in die tijd nog geen paint.quote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef beverton het volgende:
ts heeft paintskill0rs van een kind van 5
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:20 schreef DarkDream het volgende:
Heey Paramnesia,
Hoor eens vies Turkie, dat je heel je leven gediscrimineerd zal blijven worden. LOSER!
Je bent niets waard, ik zie je echt als een grote loser (net als andere Turkies).
Nu ga ik nooit meer in dit topic, of op dit forum kijken.
Dit forum is voor losers.
quote:Beste crew,
Willen jullie dat topic in de map "Onzin voor je leven" a.u.b. verwijderen?
Iedereen loopt m'n foto's belachelijk te maken en ik zit er niet op te wachten dat mijn baas of collega's dit zien ofzo.
Ik verdwijn van dit forum, oké...maar dat topic wil ik het liefst ECHT HELEMAAL WEG HEBBEN en niet dat je er alleen niet meer op kunt reageren maar wel kunt inkijken.
Help me a.u.b., ik had gewoon een beetje ruzie met iemand, dat hoeft de rest niets aan te gaan.
Haal het a.u.b. weg, ze praten me een heel complex aan dat ik lelijk ben enzo, ik zit hier echt niet op te wachten!!!
Echt hartstikke bedankt alvast!
Groetjes!
Mij
ja die zocht ik alquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef IQM het volgende:
P.S. Hier heb je je bovenlip weer terug:
[ afbeelding ]
Nah k denk t nietquote:Op zondag 28 september 2008 21:27 schreef beverton het volgende:
maar effetjes serial bomberial. DarkDream is een kloon van een of andere reluser. anders had darkdream wel op mijn PM gereageerd.
tja, als ik een user was, en ik zag er zo uit zou ik een kloon aanmaken om die foto te posten.quote:
Mja heb je een puntquote:Op zondag 28 september 2008 21:30 schreef beverton het volgende:
[..]
tja, als ik een user was, en ik zag er zo uit en ik zou ik een kloon aanmaken om die foto te posten.
Als ik haar was zou ik in een bad met zoutzuur gaan zittenquote:Op zondag 28 september 2008 21:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja heb je een punt
Als k haar was en t was echt zou k m in ieder geval niet vrijwillig hier posten
quote:Re: Ben je in slaap gevallen? Sun 28 September 2008 21:13u door jordeeehSorry dat ik er even niet was. En nee, ik laat m mooi staan.
Ik ben zelf ook een grote kk racist maar dat weet hier lekker niemand van me.
Alle buitenlanders mogen kk krijgen! Héhehhh!
He, hoe komt mijn PM die ik naar haar terug stuurde bij jou terecht?quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..].
Boeiend, het gaat om jou, DarkDream. Je bent een dom, arrogant kutwijf.
Oh k zie t al in de OPquote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, hoe komt mijn PM die ik naar haar terug stuurde bij jou terecht?
Owww, en jij loeide om't hardste dat je TEGEN racisme was...stakker.quote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..].
Boeiend, het gaat om jou, DarkDream. Je bent een dom, arrogant kutwijf.
Ben ik ook. Maar ik weet ook dat jordeeeh zoiets niet zou zeggen (in een PM).quote:Op zondag 28 september 2008 21:35 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Owww, en jij loeide om't hardste dat je TEGEN racisme was...stakker.
Jaja, DIE zinnen nu ineens weghalen hé.quote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb je trouwens 2 zinnetjes er bij aan geplakt DarkDream?
[ afbeelding ]
Oh kut je hebt me door, stiekem ben ik wel een racist.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Jaja, DIE zinnen nu ineens weghalen hé.
Lekker sniekkie ben jij....
Topicwending wendt weer richting de oorspronkelijke kantquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom heb je trouwens 2 zinnetjes er bij aan geplakt DarkDream?
[ afbeelding ]
Wuh, weet jij dat?quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Ben ik ook. Maar ik weet ook dat jordeeeh zoiets niet zou zeggen (in een PM).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |