Jij lijkt wel een beetje op een aap, ik heb mooiere mensen gezien.quote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Laat me raden, jij was altijd het lelijkste meisje van de klas, die altijd gepest werd en in de pauze alleen zat
Waarvan de juffrouw altijd zei "Jij groeit en bloeit later nog wel", wat natuurlijk een leugen was, want zij wist ook wel dat je voor altijd verdoemd was met zo'n gezicht.
Zeg ik ergens dat ik mooi ben?quote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Jij lijkt wel een beetje op een aap, ik heb mooiere mensen gezien.![]()
Maar dat heb je wel vaker gehoord zeker?
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.quote:Op zondag 28 september 2008 21:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zeg ik ergens dat ik mooi ben?
Nee, eigenlijk niet.
Ben je ookquote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.
Maar jij zegt ineens dat ik lelijk ben...
Zucht.
Ik heb Jordeeeh gestemd, om haar nog een kleine kans te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:00 schreef afcajos het volgende:
Poll: Wie is er lelijker?Jordeeeh DarkDream
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Eigenlijk niet neequote:
DarkDream, jij bent een dertigplusser die dealt met haar problemen door er een piemel op te tekenen.quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, zeg dan ook niet dat ik lelijk ben...ik vind jou gewoon een doorsnee type.
Maar jij zegt ineens dat ik lelijk ben...
Zucht.
Heb die bewerkte foto's van je weggehaalt aan't begin.quote:Op zondag 28 september 2008 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee
Volgens mij is ze trouwens nu wel hard aan het huilen nadat ik haar lelijk noemde, ze heeft niet meer gereageerd.
En nu hoop je dat ik t zelfde doe?quote:Op zondag 28 september 2008 22:20 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Heb die bewerkte foto's van je weggehaalt aan't begin.
Dussss.
Nou, dat moet jij weten.quote:Op zondag 28 september 2008 22:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En nu hoop je dat ik t zelfde doe?
WRONG
Wat ben je toch ook een voorbeeldige vrouwquote:Op zondag 28 september 2008 22:25 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, dat moet jij weten.
Toch goed dat één iemand het nog doet.![]()
Ik ga afsluiten en hier geen woorden meer aan vuil maken.
Welterusten allemaal.
DarkDream, jij bent een dertigplusser die dealt met haar problemen door er een piemel op te tekenen.quote:Op zondag 28 september 2008 22:25 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Nou, dat moet jij weten.
Toch goed dat één iemand het nog doet.![]()
Ik ga afsluiten en hier geen woorden meer aan vuil maken.
Welterusten allemaal.
Wat Misstique zegt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:14 schreef Misstique het volgende:
Tis t net niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |