Nou zeg, dat is tóp!quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
ik gok ook Roryquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?
Nou ik heb ook lang in het boerenland gewoond hoor. Maar Kallie... zeldzaam onverstaanbaar. en zeurderig.quote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongerenquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
Praten ze echt allemaal zo, in Nijmegen?
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongeren.
Neequote:
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldigquote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef Gert het volgende:
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.
Fiona schijnt Rotterdams te praten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldig. Dan is dat R'dam van hier maar matig
.
Ik vind het zó leuk zoals Fiona praat. Zoals ze "Jooh" zegt bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiona schijnt Rotterdams te praten.
Doe mij Fiona maar.
Je krijgt meteen een uur lang voor je kiezen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Bestaat dat programma nog?
Goed ik kijk weer gezellig mee hier.
Eensquote:
Ik hoop dat ze niet voor Feyenoord is en dat ze daar voetbaluitslagen krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiona schijnt Rotterdams te praten.
Doe mij Fiona maar.
quote:
Wrom dan?quote:
Jippie!quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Bestaat dat programma nog?
Goed ik kijk weer gezellig mee hier.
Ja lekker dom was dat, dat was gewoon een vette spoiler!quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezeik dit, door de climax gister heeft dit geen enkele toegevoegde waarde omdat je de uitslag toch al weet.
Had er iemand een climax gisteren dan daar?quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezeik dit, door de climax gister heeft dit geen enkele toegevoegde waarde omdat je de uitslag toch al weet.
Sterkte met wat je te doen hebt.quote:
Blurkquote:Op zondag 28 september 2008 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
Had er iemand een climax gisteren dan daar?
En zo ja, hoe weet jij dat nou weer ?
Lijkt me sterk dat de onzichtbare Rory blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Alstublaft!quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n hekel aan reclame en dan zie je ook nog 2 of 3 keer dat stoppenmetrokengedoe voorbij komen.
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.quote:Op zondag 28 september 2008 19:44 schreef Charmian het volgende:
Wat een domme dramaqueen zeg die Charlene.
Eergisteren was er ook al iemand die niet naast dat hoop stront (Sebastiaan) wou liggen... Blijkbaar werkt dat bij die jonge meiden van tegenwoordig zo... Triest.quote:Op zondag 28 september 2008 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.![]()
Sorry PP, dit moest even.
Jij weet wel hoe dat gaat, dat laatste natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Eensquote:
Nee hè? Ik wil het NU weten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....quote:
Ja erg vreemd inderdaadquote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
En dan nu daar ook opeens een scène over maken, hè?
En terecht. Spelers willen we... geen figuranten....quote:Op zondag 28 september 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
Lisa is helemaal klaar met Rory. Goh, het hokje heeft zijn best gedaan om Sebas in dat hok te houden.
Bij Rory.quote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Nana lag bij wie in bed en Lisa komt daar nu op terug? Confusing.
Ja, is echt een nietszeggend type.quote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....
Nee alleen wat erbij komt volgens mij. Ze weten niet wat de dames uitgeven.quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef Gert het volgende:
O dus ze krijgen wél het saldo te horen.
Het lijkt me sterk dat Rory blijft ten koste van een sterke speler als Sebastiaan.quote:Op zondag 28 september 2008 19:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, is echt een nietszeggend type.
Maar toch denk ik dat hij blijft, dit ligt er weer té dik bovenop.
En ook Fiona heeft net met Lisa gepraat om haar te waarschuwen, dus...
Niet op de site van CBML maar dat zegt natuurlijk niks.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kelly, wat een vrouw, wat een speech.
quote:Op zondag 28 september 2008 20:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Rory blijft ten koste van een sterke speler als Sebastiaan.
\Ik bedoel dan ook meer dat Roiry voor TV niets brengt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ze moeten het daar niet echt hebben van slim spelen, op een paar uitzonderingen na
Ja.quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Komt er nu weer een nieuwe dame in?
Dus de rollen zijn weer teruggedraaid en worden volgende week weer omgedraaid enzovoorts enzoverder?
Dat vertellen ze overmorgen, na twee cliffhangers.quote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef Copycat het volgende:
Komt er nu weer een nieuwe dame in?
Dus de rollen zijn weer teruggedraaid en worden volgende week weer omgedraaid enzovoorts enzoverder?
quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 20:07 schreef Gert het volgende:
Dat vertellen ze overmorgen, na twee cliffhangers.
Omdat hij haar vorige week nog uitschold voor alles wat lelijk was, maar nu ineens zoete broodjes bakt, en dan snap ik niet dat zo'n doos dat niet doorziet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
wat is daar nu raar aan.......
nee charlene is lekker, die dreigt met een mes, en Lisa met 80 marokkanen.......
nah. zal wel weer aan mij liggen dan .........
Misschien zitten er wel 2 in, maar hebben we er pas 1 gezienquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
Maar waarom komen er nu geen twee meer in?
quote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Omdat hij haar vorige week nog uitschold voor alles wat lelijk was, maar nu ineens zoete broodjes bakt, en dan snap ik niet dat zo'n doos dat niet doorziet.
Volgende week dubbele spanningquote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
Is dit een verkapte oproep voor een DP?quote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
Te weinig nieuwe kandidaten? Ze zoeken nog steeds vrouwen en sinds deze week ook mannen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:10 schreef noekje het volgende:
Ik mis écht de helft. Meer dan de helft, waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 20:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee charlene is lekker, die dreigt met een mes, en Lisa met 80 marokkanen.......
quote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Holle Bolle Gijs mag moven........![]()
Rory was ook goed geweest maar dit is ook goed........
Ik ben met stomheid geslagen..... vreemde move. Nu blijft het gewoon vastzitten.quote:
Huge !!quote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef Suikeroom het volgende:
weer een enorm grote blunder van de redactie dit
Dus dit zijn alleen maar opnamen van dinsdag?quote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit speelt zich allemaal af op dinsdag. Real 4-days-old Soap.
Yep en Gisela is binnen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
Dus dit zijn alleen maar opnamen van dinsdag?
Zeker het vertrek van Sebastiaan.quote:Op zondag 28 september 2008 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus dit zijn alleen maar opnamen van dinsdag?
Dzjezelaquote:Op zondag 28 september 2008 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoe heet die nieuwe? Ze praat iig bekakt
.
Het wachten is op RTL boulevard.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef -Blurk- het volgende:
Dat ze Sebastiaan hebben laten gaan, ik kan het nog niet bevatten .![]()
Stomme oenen die redactie.
Ik ook niet of hij moest een weekje spanning brengen door Ribas op te naaien en daardoor de kijkcijfers op te schroeven.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef -Blurk- het volgende:
Dat ze Sebastiaan hebben laten gaan, ik kan het nog niet bevatten .![]()
Stomme oenen die redactie.
Ah, thanks! Ik zit inmiddels in ER, maar zat nog stééds te denken wat ze nou toch zei.quote:Op zondag 28 september 2008 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gert, ze zei "zo, die hebben we ook weer weggewerkt".
Ik krijg steeds meer het idee dat die Sebastiaan gewoon iemand van de redaktie is.quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet of hij moest een weekje spanning brengen door Ribas op te naaien en daardoor de kijkcijfers op te schroeven.
Hoe zit 't met de omschakeling, van Nijmeegs naar Sambabei?quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef Gert het volgende:
Ah, thanks! Ik zit inmiddels in ER, maar zat nog stééds te denken wat ze nou toch zei.
Ik denk dat ze er morgen mee openen.quote:
Het heeft wél gewerkt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook niet of hij moest een weekje spanning brengen door Ribas op te naaien en daardoor de kijkcijfers op te schroeven.
Het Belgisch ondertitelen ze tenminste, bij ER, dat scheelt.quote:Op zondag 28 september 2008 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe zit 't met de omschakeling, van Nijmeegs naar Sambabei?
Precies. Het wordt weer de mannen en hun onderdanige vrouwtjes.quote:Op zondag 28 september 2008 20:29 schreef Charmian het volgende:
Pff het wordt wel een beetje een 'ons kent ons' clubje.
En nog een keer: 'wat een domme dramaqueen die Charlene'.
Er moet volgende week wel een wisseling plaatsvinden ja, anders kunnen ze het inbrengen van nieuwelingen net zo goed afschaffen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies. Het wordt weer de mannen en hun onderdanige vrouwtjes.![]()
Wat voor kans maakt zo'n nieuwe meid nu? Behalve een Soa?
Ik denk dat de boys wel iets "in te brengen hebben" bij Gisela. Daar gaat het toch allemaal om, neuken met die handel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:37 schreef Gert het volgende:
Er moet volgende week wel een wisseling plaatsvinden ja, anders kunnen ze het inbrengen van nieuwelingen net zo goed afschaffen.
Ik begreep van woensdag tot woensdag... maar heb m'n gal even kunnen spuwenquote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
Ach, Rory was de eerste die neukte in dat hok. Dat zal de reden zijn dat hij mag blijven.
Wat een misser van het hokje maar ik kan er niet echt van wakker liggen. Het blijft een kutprogramma.
LS, waar kan ik een cijfer geven?
Ik begon het net zo leuk te vinden. Met de komst van Sebastiaan leefde het helemaal op. En de mánnen leefden op, ze moesten wel, want ze werden bedreigd in hun comfortabele positie. En nu alweer weg. Zo zondequote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begreep van woensdag tot woensdag... maar heb m'n gal even kunnen spuwen
[POLL] Rapportcijfer CBML #4 Vrouwen aan de macht
Ja vast... het is weer kijken naar de uitzendinggemist of zelfs dat niet.quote:Op zondag 28 september 2008 20:58 schreef Copycat het volgende:
Is er al een bio van Gisela?
Ben heel benieuwd naar deze spannende dame die vast en zeker voor veel vuurwerk zal zorgen!
Dat wordt weer spannend, de komende week!
Welke Marco zal voor de charmes van deze onbekende, maar zeker niet onaantrekkelijke vrijgezel vallen? En welke Marco blijft knarsetandend achter bij zijn saaie vrouw?
Hopelijk vindt duo Penotti soelaas aan de bar bij de barman wiens naam er niet toe doet.
En hoe zullen de dames reageren op de nieuwe bedreiging in zo'n welgevallige vorm? Zullen ze haar met open armen ontvangen? Of zullen de nageltjes al worden gescherpt in de kapsalon?
Morgen weten we meer!
Kunnen jullie ook bijna niet wachten?
Nou! Zo hé!
Yep, in Kallie-taal: ze wil jgraaj saks in de kargk: [Bewoners] Giselaquote:
Nou inderdaad... er kwam wat beweging in en nu zit het weer muurvast met slappe verhaallijntjes. Dit lijkt me een misser van de bovenste plank.quote:Op zondag 28 september 2008 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik begon het net zo leuk te vinden. Met de komst van Sebastiaan leefde het helemaal op. En de mánnen leefden op, ze moesten wel, want ze werden bedreigd in hun comfortabele positie. En nu alweer weg. Zo zonde
juist... wat dombo's die meidenquote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
En nu waant iedereen zich weer veilig
krijg toch het vermoeden dat de keuze van je spelpartner geen script is, want Sebastiaan was voor tv een gouwe greepquote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
En wat is dit dan nu weer voor een aktie van Lisa? Creditkaart leegtrekken.... waarom? Dit is voor een normaal mens toch niet meer te volgen... Ze vind Rory dus een zwakke speler.... gaat er wel mee door en trekt zijn creditkaart leeg terwijl er een nieuw meid inkomt.
Dit is gewoon een herhaling van het script van een paar weken. Wat een verschrikkelijk ZWAK programma. Ik kreeg wat hoop maar blijkbaar tevergeefs.
Ja, de vrouwen daar zijn, op Fiona na, dombo's.quote:Op zondag 28 september 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... wat dombo's die meiden
dan heb ik het niet over Yamsin en Fiona want hun mannen doen het in de CC-score goed en blijven bij hun vrouw
quote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....
Was de enige die het levend hieldquote:Op maandag 29 september 2008 03:16 schreef hoenanipoenani het volgende:
Gelukkig is die Sebastiaan alweer opgebokt.
Gelukkig is de spanning ook gelijk wegquote:Op maandag 29 september 2008 03:16 schreef hoenanipoenani het volgende:
Gelukkig is die Sebastiaan alweer opgebokt.
(Het zijn geen pure streams die ze uitzenden om 19:30 uur, het is een soap)quote:Op maandag 29 september 2008 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geacteerd zooitje vanavond zeg. Dat gesprek met Yasmin en Lisa over die
creditcard terwijl ze langs die heg lopen.... ongelooflijk.
Dat zouden de makers van GTST zelfs nog afkeuren.
Ja, omdat ie nieuw was en de mannen bang waren eruit te vliegen.quote:Op maandag 29 september 2008 03:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de enige die het levend hield
och opgehemeld is wat overdreven, maar Sebastiaan bracht meer leven in de brouwerij dan Roryquote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, omdat ie nieuw was en de mannen bang waren eruit te vliegen.
Die jongen wordt opeens opgehemeld alsof hij helemaal geweldig was. Het was volgens mij veel meer de situatie waarin hij zat dan de persoon.
Met drie opnames bedoel je, dat ze het drie keer overdoen?quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Het zijn geen pure streams die ze uitzenden om 19:30 uur, het is een soap)
Toch kiezen ze meestal uit 3 opnames, de beste, dit zal dan wel de beste uitvoering zijn
geweest van Jasmin en Lisa en ja, ook GTST kan niet blijven afkeuren, soms moet je een opname
nemen zoals het is, er moet nog meer opgenomen worden, tijd gebrek, dagelijks 1 aflevering
van 19, 23 minuten , daar zijn ze heel wat uren mee bezig, teksten doorspreken, geluid, juiste
belichtingen....knippen en plakken.........
en wat doe je dan als er één dag te weinig gebeurd om een uitzending te maken?quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met drie opnames bedoel je, dat ze het drie keer overdoen?
Trouwens, niet meer en minder dan wat er gebeurde in de gouden kooi, ook daar moesten ze regelmatig naar een andere locatie verkassen en dan de discussie/ruzie opnieuw beginnen.
En waarom ze een week later het uitzenden is voor mij nog steeds onduidelijk.
Of ze de gebeurtenissen van een week terug of van gisteren in elkaar flansen, blijft het zelfde, bijna dagelijks moet er een aflevering klaar zijn voor uitzending.
Bij BB en DGK tussen de 5 en 7 dagen.quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Desii het volgende:
en wat doe je dan als er één dag te weinig gebeurd om een uitzending te maken?
Dat daar een paar dagen tussen zit, lijkt me logisch. In DGK hoorde je soms ook dat ze genoeg materiaal hadden voor een 10 dagen en dus rustig aan konden doen.
Volgens mij schommelde het bij DGK ook zo rond een week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |