Nou zeg, dat is tóp!quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig blijft trailer-trash-Kelly gewoon.
ik gok ook Roryquote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Gert het volgende:
Kun jij anders niet live ondegtetalah? Jij verstaat dat toch?
Nou ik heb ook lang in het boerenland gewoond hoor. Maar Kallie... zeldzaam onverstaanbaar. en zeurderig.quote:Op zondag 28 september 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een prima oefening om eens kennis te maken met wat buiten-randstad-accenten.
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongerenquote:Op zondag 28 september 2008 19:20 schreef Gert het volgende:
Praten ze echt allemaal zo, in Nijmegen?
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.quote:Op zondag 28 september 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, alleen de paupers in de wijken vol kansenjongeren.
Neequote:
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldigquote:Op zondag 28 september 2008 19:22 schreef Gert het volgende:
Ah, dus Kallie is gewoon Nijmeegs trailertrash.
Fiona schijnt Rotterdams te praten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Trailertrash of niet, 't accent blijft geweldig. Dan is dat R'dam van hier maar matig
.
Ik vind het zó leuk zoals Fiona praat. Zoals ze "Jooh" zegt bijvoorbeeldquote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiona schijnt Rotterdams te praten.
Doe mij Fiona maar.
Je krijgt meteen een uur lang voor je kiezen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Bestaat dat programma nog?
Goed ik kijk weer gezellig mee hier.
Eensquote:
Ik hoop dat ze niet voor Feyenoord is en dat ze daar voetbaluitslagen krijgen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Fiona schijnt Rotterdams te praten.
Doe mij Fiona maar.
quote:
Wrom dan?quote:
Jippie!quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef Dementor het volgende:
Bestaat dat programma nog?
Goed ik kijk weer gezellig mee hier.
Ja lekker dom was dat, dat was gewoon een vette spoiler!quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezeik dit, door de climax gister heeft dit geen enkele toegevoegde waarde omdat je de uitslag toch al weet.
Had er iemand een climax gisteren dan daar?quote:Op zondag 28 september 2008 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gezeik dit, door de climax gister heeft dit geen enkele toegevoegde waarde omdat je de uitslag toch al weet.
Sterkte met wat je te doen hebt.quote:
Blurkquote:Op zondag 28 september 2008 19:39 schreef -Blurk- het volgende:
Had er iemand een climax gisteren dan daar?
En zo ja, hoe weet jij dat nou weer ?
Lijkt me sterk dat de onzichtbare Rory blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Alstublaft!quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n hekel aan reclame en dan zie je ook nog 2 of 3 keer dat stoppenmetrokengedoe voorbij komen.
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.quote:Op zondag 28 september 2008 19:44 schreef Charmian het volgende:
Wat een domme dramaqueen zeg die Charlene.
Eergisteren was er ook al iemand die niet naast dat hoop stront (Sebastiaan) wou liggen... Blijkbaar werkt dat bij die jonge meiden van tegenwoordig zo... Triest.quote:Op zondag 28 september 2008 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.![]()
Sorry PP, dit moest even.
Jij weet wel hoe dat gaat, dat laatste natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Eensquote:
Nee hè? Ik wil het NU weten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |