Lijkt me sterk dat de onzichtbare Rory blijft.quote:Op zondag 28 september 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, ook dat nog. Een "live"uitzending vanavond. Wie gaat er, Rory of Sebas. Ik gok op Rory.
Alstublaft!quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
Ik heb al zo'n hekel aan reclame en dan zie je ook nog 2 of 3 keer dat stoppenmetrokengedoe voorbij komen.
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.quote:Op zondag 28 september 2008 19:44 schreef Charmian het volgende:
Wat een domme dramaqueen zeg die Charlene.
Eergisteren was er ook al iemand die niet naast dat hoop stront (Sebastiaan) wou liggen... Blijkbaar werkt dat bij die jonge meiden van tegenwoordig zo... Triest.quote:Op zondag 28 september 2008 19:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hiermee bedoelt ze eigenlijk dat zij té geweldig is voor Sebastiaan, out of his league. Wat een belediging en wat een ingebeelde trut.![]()
Sorry PP, dit moest even.
Jij weet wel hoe dat gaat, dat laatste natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Eensquote:
Nee hè? Ik wil het NU weten.quote:Op zondag 28 september 2008 19:46 schreef Gert het volgende:
Zouden we het écht horen, in het volgende blok? Of tillen ze het gewooon ook over het vólgende reclameblok heen?
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |