juist... wat dombo's die meidenquote:Op zondag 28 september 2008 20:15 schreef -Blurk- het volgende:
En nu waant iedereen zich weer veilig
krijg toch het vermoeden dat de keuze van je spelpartner geen script is, want Sebastiaan was voor tv een gouwe greepquote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
En wat is dit dan nu weer voor een aktie van Lisa? Creditkaart leegtrekken.... waarom? Dit is voor een normaal mens toch niet meer te volgen... Ze vind Rory dus een zwakke speler.... gaat er wel mee door en trekt zijn creditkaart leeg terwijl er een nieuw meid inkomt.
Dit is gewoon een herhaling van het script van een paar weken. Wat een verschrikkelijk ZWAK programma. Ik kreeg wat hoop maar blijkbaar tevergeefs.
Ja, de vrouwen daar zijn, op Fiona na, dombo's.quote:Op zondag 28 september 2008 23:08 schreef Desii het volgende:
[..]
juist... wat dombo's die meiden
dan heb ik het niet over Yamsin en Fiona want hun mannen doen het in de CC-score goed en blijven bij hun vrouw
quote:Op zondag 28 september 2008 19:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft wel een 'toneelhaakgezicht'....
Was de enige die het levend hieldquote:Op maandag 29 september 2008 03:16 schreef hoenanipoenani het volgende:
Gelukkig is die Sebastiaan alweer opgebokt.
Gelukkig is de spanning ook gelijk wegquote:Op maandag 29 september 2008 03:16 schreef hoenanipoenani het volgende:
Gelukkig is die Sebastiaan alweer opgebokt.
(Het zijn geen pure streams die ze uitzenden om 19:30 uur, het is een soap)quote:Op maandag 29 september 2008 02:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat een geacteerd zooitje vanavond zeg. Dat gesprek met Yasmin en Lisa over die
creditcard terwijl ze langs die heg lopen.... ongelooflijk.
Dat zouden de makers van GTST zelfs nog afkeuren.
Ja, omdat ie nieuw was en de mannen bang waren eruit te vliegen.quote:Op maandag 29 september 2008 03:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de enige die het levend hield
och opgehemeld is wat overdreven, maar Sebastiaan bracht meer leven in de brouwerij dan Roryquote:Op maandag 29 september 2008 11:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, omdat ie nieuw was en de mannen bang waren eruit te vliegen.
Die jongen wordt opeens opgehemeld alsof hij helemaal geweldig was. Het was volgens mij veel meer de situatie waarin hij zat dan de persoon.
Met drie opnames bedoel je, dat ze het drie keer overdoen?quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(Het zijn geen pure streams die ze uitzenden om 19:30 uur, het is een soap)
Toch kiezen ze meestal uit 3 opnames, de beste, dit zal dan wel de beste uitvoering zijn
geweest van Jasmin en Lisa en ja, ook GTST kan niet blijven afkeuren, soms moet je een opname
nemen zoals het is, er moet nog meer opgenomen worden, tijd gebrek, dagelijks 1 aflevering
van 19, 23 minuten , daar zijn ze heel wat uren mee bezig, teksten doorspreken, geluid, juiste
belichtingen....knippen en plakken.........
en wat doe je dan als er één dag te weinig gebeurd om een uitzending te maken?quote:Op maandag 29 september 2008 11:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met drie opnames bedoel je, dat ze het drie keer overdoen?
Trouwens, niet meer en minder dan wat er gebeurde in de gouden kooi, ook daar moesten ze regelmatig naar een andere locatie verkassen en dan de discussie/ruzie opnieuw beginnen.
En waarom ze een week later het uitzenden is voor mij nog steeds onduidelijk.
Of ze de gebeurtenissen van een week terug of van gisteren in elkaar flansen, blijft het zelfde, bijna dagelijks moet er een aflevering klaar zijn voor uitzending.
Bij BB en DGK tussen de 5 en 7 dagen.quote:Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Desii het volgende:
en wat doe je dan als er één dag te weinig gebeurd om een uitzending te maken?
Dat daar een paar dagen tussen zit, lijkt me logisch. In DGK hoorde je soms ook dat ze genoeg materiaal hadden voor een 10 dagen en dus rustig aan konden doen.
Volgens mij schommelde het bij DGK ook zo rond een week
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |