Sorry hoor maar als je een programma na weken nog steeds niet niet leuk vindt, blijf je het toch niet volgen?quote:Op woensdag 24 september 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wilde een 4 geven, maar door het filmpje waar BQ ons op attendeerde blijf ik bij een 1.
Eén en al een gescript zootje, zonder enige eigen inbreng, dus voor mij heeft het zeker niet de naam van een Real Life Soap en nog steeds een Script Life Soap.
Als het nu goed was gescript zou ik wel iets hoger gaan zitten, maar het is één onzamenhangende bende die we voorgeschoteld krijgen.
Zelfde euvel hier.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:55 schreef tuinfluiter het volgende:
@LekkerSimpel, ik heb 3 keer proberen te stemmen, gaat niet, kan aan mijn pc liggen,
het lukt me nog niet om de 7 aan te klikken, iets met laden.
Erg jammer, wilde graag een 8 gevenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De server van Bootz ligt eruit, dus er kan ff niet worden gestemd.
Dus als je volhoudt, dan eindigen ze op een 10?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:00 schreef Charmian het volgende:
Vooruit van een 3 naar een 4, omdat ik er toch al 4 weken naar zit te kijken.
Neuh, isnotgonnahappenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als je volhoudt, dan eindigen ze op een 10?![]()
Ik vind het echt een stuk leuker, nu er een speler binnen is gekomen die de boel een beetje op stelten zet.
Laat de mannen maar zweten, hun onder druk zetten levert leukere televisie op dan als je dat bij de vrouwen doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |