Ze moeten nog aclimatiseren, de schattenquote:Op donderdag 4 september 2008 02:33 schreef spapaars het volgende:
een drie.
En over die streams, laat maar, zelfs de CBML regie lukt het niet om van 24/7, netto 20 minuten boeiende tv in elkaar te flansen.
Ik wil ergens in een kliekje in een Cos, Commentaren op de Cossen, Nabeschouwingen op commentaren op de Cossen of misschien zelfs een kleine illegale sc kunnen zwaaienquote:Op donderdag 4 september 2008 02:53 schreef APK het volgende:
Dat gejank over dat er geen streams zijn.![]()
Zwaai hier maar, die dikke rooie trol gooit het first thing tomorrow dicht.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
Ik wil ergens in een kliekje in een Cos, Commentaren op de Cossen, Nabeschouwingen op commentaren op de Cossen of misschien zelfs een kleine illegale sc kunnen zwaaien
Vooruit, gooi ik er ook nog een klein kusje bij in.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zwaai hier maar, die dikke rooie trol gooit het first thing tomorrow dicht.
Twee zelfs!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft ook gestemd, er staat een 10 bij
Inmiddels 3 tienenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee zelfs!
Ik heb een vier gegeven. Puur omdat ik lager dan een vier zo sneu vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |