Ze moeten nog aclimatiseren, de schattenquote:Op donderdag 4 september 2008 02:33 schreef spapaars het volgende:
een drie.
En over die streams, laat maar, zelfs de CBML regie lukt het niet om van 24/7, netto 20 minuten boeiende tv in elkaar te flansen.
Ik wil ergens in een kliekje in een Cos, Commentaren op de Cossen, Nabeschouwingen op commentaren op de Cossen of misschien zelfs een kleine illegale sc kunnen zwaaienquote:Op donderdag 4 september 2008 02:53 schreef APK het volgende:
Dat gejank over dat er geen streams zijn.![]()
Zwaai hier maar, die dikke rooie trol gooit het first thing tomorrow dicht.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
Ik wil ergens in een kliekje in een Cos, Commentaren op de Cossen, Nabeschouwingen op commentaren op de Cossen of misschien zelfs een kleine illegale sc kunnen zwaaien
Vooruit, gooi ik er ook nog een klein kusje bij in.quote:Op donderdag 4 september 2008 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Zwaai hier maar, die dikke rooie trol gooit het first thing tomorrow dicht.
Twee zelfs!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft ook gestemd, er staat een 10 bij
Inmiddels 3 tienenquote:Op donderdag 4 september 2008 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Twee zelfs!
Ik heb een vier gegeven. Puur omdat ik lager dan een vier zo sneu vind.
Ja, dat zij m'n moeder ook toen ik levenslicht zagquote:Op donderdag 4 september 2008 20:49 schreef joep.t het volgende:
Wel heeft het potentie om uit te groeien tot een topper
En wat voor cijfer ben jij dan geworden.quote:Op donderdag 4 september 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat zij m'n moeder ook toen ik levenslicht zag![]()
Een vier, omdat ik in een goede bui ben!
Neh.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het al duidelijk wie er 10 gestemd hebben, zijn er toch 5. Optimisten dus.
Huub, Eric, Mooiiii, Blurk, Mazaru, Beequeen?????????
Oke, Deezi dan misschien.. jij niet volgens mij. O, misschien Clairos.quote:
Ik heb de handjes in de lucht gegooid en de handdoek in de ring. Ik snap ze niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oke, Deezi dan misschien.. jij niet volgens mij.
Ik kijk naar de geplaatste filmpjes, want ik kijk liever naar Gey's Anatomy op tv.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb de handjes in de lucht gegooid en de handdoek in de ring. Ik snap ze niet.
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Is het al duidelijk wie er 10 gestemd hebben, zijn er toch 5. Optimisten dus.
Huub, Eric, Mooiiii, Blurk, Mazaru, Beequeen?????????
*proest*quote:
Hé, long time no seequote:Op dinsdag 9 september 2008 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik geef het een 4.Het kan me niet erg boeien en kan niet wachten tot De Gouden Kooi 2 begint.
Dit is wat mij betreft een slechte programmakeuze geweest. Desalniettemin blijf ik het gewoon kijken, in de hoop dat er nog wat spektakel komt.
Je moest ergens is wetenquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:56 schreef Windigo het volgende:
Een zeven omdat ik zo lekker kan lachen over de stupiditeit van dit programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |