Ik vond die hoofden tegen elkaar er heel nep uitzien.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik heb de herhaling gezien. Nou, ik vind het nog steeds prut. Een beetje nep-DGK-akties en een zgn Joost/Fiona slimheid. Die zgn waarheden, die zo schokkend zijn.
My God...
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nieuw in deze POLL, de tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik vind het raar een 1 te geven voor een programma wat je niet kijkt. Hoe kan je er dan over oordelen, als je het niet kijkt?quote:Op woensdag 17 september 2008 09:58 schreef noekje het volgende:
Een 5.![]()
Het zou namelijk te hypocriet voor woorden zijn om een 1 te geven terwijl je wel kijkt.
Netwerk verdient wel een 1 maar dat kijk ik dan ook maar niet. -10 voor Mingelen.
Dat er geen live-streams zijn maakt het zeker ongeloofwaardig. En dan maken ze er in 18-20 minuten ook een zootje van.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:34 schreef Mathara het volgende:
Het blijft jammer dat het zo nep is, vooral Joost en Fiona laten zien dat ieder stukje is gescript. Maar af en toe toch wel even gelachen, dat dus weer wel
Ik kan niet begrijpen dat ze er nu niet een andere invulling aan gaan geven. Life streams gaat dan niet, maar inderdaad de uitzending is zo nietszeggend.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat er geen live-streams zijn maakt het zeker ongeloofwaardig. En dan maken ze er in 18-20 minuten ook een zootje van.
Maak dan een compilatie van 2 uur (zonder reclame) per dag en gooi die op internet. Zodat de kijker er een beetje beter beeld van krijgt. Dat zou al een stuk beter zijn dan die onverstaanbare baggercompilatie die we nu iedere dag voorgeschoteld krijgen van amper 20 minuten.
quote:
jammer, want het tweede deel was echt tof gisteravondquote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef avonne het volgende:
een 2
Ik heb de TV tijdens het reclameblok uitgezet
Waarom kijk je dan,Als ik het niets aan vond had ik wel wat beters met mijn tijd te doen..quote:Op woensdag 17 september 2008 09:22 schreef beequeen het volgende:
Geef het deze keer een 2, alleen om Joost en Fiona te steunen. Ik lach me kapot om die twee.
Dus het tweede deel niet meer gezien?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:03 schreef avonne het volgende:
een 2
Ik heb de TV tijdens het reclameblok uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |