Zoals ik in de OP al zei beschouw ik tussen de vrachtwagens gaan rijden als niet naar rechts kunnen.quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die anderen proberen op te voeden in het verkeer
'ik durf niet harder, dus jij mag niet hader'
Kanker een eind op, kutmongool.
Als je niet naar rechts KUNT is het een ander verhaal.
Wie dit soort achterlijk gedrag vertoond, zou per direct levenslang moeten krijgen...quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al zei beschouw ik tussen de vrachtwagens gaan rijden als niet naar rechts kunnen.
Als ik mensen in mijn binnenspiegel 'kanker op, kutmongool' zie roepen trap ik trouwens bij voorkeur op de rem. Mijn achterbumper is stevig, werkt jouw airbag ook?
Uiteraard, en daarna verhaal ik alle schade op jou aangezien jij niet zomaar mag remmen op een snelweg.quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mijn achterbumper is stevig, werkt jouw airbag ook?
Ja, dat zal ze leren. Goed bezig om jezelf en anderen in gevaar te brengenquote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al zei beschouw ik tussen de vrachtwagens gaan rijden als niet naar rechts kunnen.
Als ik mensen in mijn binnenspiegel 'kanker op, kutmongool' zie roepen trap ik trouwens bij voorkeur op de rem. Mijn achterbumper is stevig, werkt jouw airbag ook?
Dit is ook weer een beetje optimistisch, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef Athmozz het volgende:
(daarbij remt mijn auto'tje minimaal even goed of waar die remmende linksklevertjes mee rijden, dus 20m verschil en ik raak je achterkant toch niet)
0,5 sec reactietijd, 120 is zo'n 30m/sec, dus 15 meter reactietijd ongeveer. Remmen doe ik toch minstens even hard, dus met 15 meter moet ik ongeveer toekomen.quote:Op maandag 29 september 2008 08:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is ook weer een beetje optimistisch, vind je zelf ook niet?
Maar een 'normaal' persoon heeft 1 seconde reactietijd nodig. Waaruit blijkt dat jij maar een halve nodig hebt?quote:Op maandag 29 september 2008 08:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
0,5 sec reactietijd, 120 is zo'n 30m/sec, dus 15 meter reactietijd ongeveer. Remmen doe ik toch minstens even hard, dus met 15 meter moet ik ongeveer toekomen.
als er dan nog een half metertje tekort is is dat maar een aanrijding met enkele km/u verschil, dat levert geen schade op (tenzij die persoon een trekhaak heeft)
omdat ik normaal geen bumperklever ben & zelf half gestressed zit als zo'n soepkieken dat niet uitkijkt voor zij/hij inhaalt op een paar meters van mijn bumper zit. Aandachtiger => betere reactietijd.quote:Op maandag 29 september 2008 08:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar een 'normaal' persoon heeft 1 seconde reactietijd nodig. Waaruit blijkt dat jij maar een halve nodig hebt?
Ah, op die fietsch. Klinkt wel logisch, maar toch blijf ik mijn twijfels houden of je wel op tijd stil staat.quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
omdat ik normaal geen bumperklever ben & zelf half gestressed zit als zo'n soepkieken dat niet uitkijkt voor zij/hij inhaalt op een paar meters van mijn bumper zit. Aandachtiger => betere reactietijd.
In Belgenland gelden al helemáál andere regels dan hier in NL lijkt het vaak wel.quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik rij nooit op het rechtervak, dat is voor vrachtwagens & daar ga ik niet tussen rijden. Maar goed, heb niet echt last van mensen die me rechts inhalen omdat ik te traag rijd
Aandachtiger => betere reactietijd ben ik het mee eens.quote:Op maandag 29 september 2008 08:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
omdat ik normaal geen bumperklever ben & zelf half gestressed zit als zo'n soepkieken dat niet uitkijkt voor zij/hij inhaalt op een paar meters van mijn bumper zit. Aandachtiger => betere reactietijd.
Ehm, Ome Koos Spe heeft in wegmisbruikers aangegeven dat als iemand links blijft hangen je even moet aangeven dat er ruimte is door je auto naar de rechterbaan te manouvreren en als dat niet werkt even achter de auto gaan rijden en een kort lichtsignaal te geven.quote:Op zondag 28 september 2008 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ie niet als een of andere pauper ging lopen seinen... dan raak ik geirriteerd. Omdat ik zelf ook meestal harder rijd dan is toegestaan kan ie best ff 140 rijden in plaats van 180
Wat een taal gebruik.. Jij zou gelijk op cursus gestuurd moeten worden. Mensen zoals jij zijn HET gevaar op de weg.. Eigen rechter spelen is zoooo goedkoop. Misschien moet je even dmv therapie je gedrag onder controle proberen te krijgen.quote:Op maandag 29 september 2008 00:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zoals ik in de OP al zei beschouw ik tussen de vrachtwagens gaan rijden als niet naar rechts kunnen.
Als ik mensen in mijn binnenspiegel 'kanker op, kutmongool' zie roepen trap ik trouwens bij voorkeur op de rem. Mijn achterbumper is stevig, werkt jouw airbag ook?
Maar sommigen denken dat ze als een soort ambulance met knipperend groot licht over de linkerbaan kunnen blijven racen, en telkens als ze in de verte een auto zien rijden voor hen, met licht moeten seinen van 'ik kom eraan, maak plaats maak plaats!'quote:Op maandag 29 september 2008 09:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
en als dat niet werkt even achter de auto gaan rijden en een kort lichtsignaal te geven.
Helaas interpreteren de nerds die links blijven hangen het als agressief behavior..![]()
Zonder richting aan te geven zeker ook nog..quote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
Ik ben ook notoir linksrijder. In Duitsland. Daar kennen mensen hun plaats nog tenminste.
In NL wordt je niet goed van die vegetariërs in hun "ik weet niets van auto's en lichaamshygiëne; maar alles is goed als het maar niks kost " Citroen rijders.
NB Ook typisch NL: kilometer van te voren inhalen met 3 km/u snelheidsverschil. Als het ff past haal ik ze rechts in en duik dan weer naar links.
Wie ben jij om te bepalen of iemand het recht heeft of niet. Je hebt toch geen enkel idee wat de reden is voor hun gedrag? Misschien is zijn of haar partner opgenomen in het ziekenhuis, misschien moet zijn vrouw bevallen.. You never know.. Voor mij is het geen moeite om aan de kant te gaan. Ik spiegel heel erg veel en ik denk dat dat het verschil is met de links rijders. Ze weten niet eens wie of wat er achter hun aan het rijden isquote:Op maandag 29 september 2008 09:39 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Maar sommigen denken dat ze als een soort ambulance met knipperend groot licht over de linkerbaan kunnen blijven racen, en telkens als ze in de verte een auto zien rijden voor hen, met licht moeten seinen van 'ik kom eraan, maak plaats maak plaats!'
Dat is iets anders dan een langdurig onnodig linksrijder even er op te wijzen dat hij naar rechts kan, zodat jij hem met 120 kan inhalen.
linksrijden doe je om in te halen. is er niks in te halen, dan ga je naar rechts. om de doorstroom enigzins te bevorderen, haal je in met minimaal 5 km/u verschil in snelheid. bij het wisselen van rijstrook hebben personen op de doelrijstrook voorrang.quote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dan heb ik het dus over die huilies die zelf van begin tot eindbestemming met 160 km/u op de linkerbaan zitten, en dan verwachten dat mensen die zich wél aan de maximumsnelheid houden en een rij auto's inhalen voor ze aan de kant gaan. Alsof ik tussen de vrachtwagens ga rijden omdat een of andere pauper in een dure auto toevallig haast heeft.
Wie is er nou eigenlijk de notoire linksrijder?
Dat bepaal ik niet. Dat heeft de wetgever bepaald. En ik moet me aan die regels houden. Jij ook, net zoals een ieder ander.quote:Op maandag 29 september 2008 09:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen of iemand het recht heeft of niet.
Als hij of zij al in het ziekenhuis opgenomen is, zijn er al hulpverleners beschikbaar. Daar hoef je geen anderen mee in gevaar te brengen.quote:Je hebt toch geen enkel idee wat de reden is voor hun gedrag? Misschien is zijn of haar partner opgenomen in het ziekenhuis,
Hoe groot is het percentage van de 'grootlichtknipperende-laat-me-er-langs-aso's' wat werkelijk voor zo'n geval haast heeft? 99,999% heeft onzinnige redenen, zoals op tijd zijn voor die voetbalwedstrijd op tv, of onder de plak bij moeder de vrouw oid. Ik noem maar iets.quote:misschien moet zijn vrouw bevallen.. You never know..
Ik laat een aso-rijder er ook niet zomaar langs. Laat hem altijd eerst wat snelheid minderen voordat ik eventueel op zij ga. Maar dat ik niet meteen plaats maak betekent niet dat ik hem niet gezien heb. Ik weet donders goed wat er achter me gebeurt.quote:Voor mij is het geen moeite om aan de kant te gaan. Ik spiegel heel erg veel en ik denk dat dat het verschil is met de links rijders. Ze weten niet eens wie of wat er achter hun aan het rijden is
Wat een onzin. Buiten de directe spits zijn er genoeg plekken en situaties waar je prima door kunt rijden. Ik zit me iedere zondag te ergeren aan die zondagsrijders die met 100 op de linkerbaan rijden (op een 120km weg dus). Dat je liever 100 rijdt is prima, maar dan blijf je maar lekker rechts, of je versnelt eerst naar 120 voordat je de linkerbaan opgaat.quote:Op zondag 28 september 2008 18:44 schreef eNaSnI het volgende:
Zo hard en onbeschoft mogelijk, zodat je bij een crash de garantie hebt dat de orgaandonatie helikopter direct op kan stijgen? Het is in Nederland VOL, dus hardrijden kan simpelweg niet en de verkeersregels verbieden je je dusdanig in het verkeer te begeven dat je een gevaar bent of kan worden voor je medeweggebruikers.
Dat is ook inderdaad irritant. Maar 120 op de linkerbaan wordt ook irritant genoemd, terwijl je daar geen last van kan hebben want je MAG niet eens harder dus kan je er NOOIT last van hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 10:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat een onzin. Buiten de directe spits zijn er genoeg plekken en situaties waar je prima door kunt rijden. Ik zit me iedere zondag te ergeren aan die zondagsrijders die met 100 op de linkerbaan rijden (op een 120km weg dus). Dat je liever 100 rijdt is prima, maar dan blijf je maar lekker rechts, of je versnelt eerst naar 120 voordat je de linkerbaan opgaat.
Moraalridder...quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is ook inderdaad irritant. Maar 120 op de linkerbaan wordt ook irritant genoemd, terwijl je daar geen last van kan hebben want je MAG niet eens harder dus kan je er NOOIT last van hebben.
Tenzij je jezélf misdraagt in het verkeer. Maar dan moet je het probleem bij jezelf zoeken, en niet bij een ander.
We hebben een examinator of iemand van het KLPD gevondenquote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is ook inderdaad irritant. Maar 120 op de linkerbaan wordt ook irritant genoemd, terwijl je daar geen last van kan hebben want je MAG niet eens harder dus kan je er NOOIT last van hebben.
Tenzij je jezélf misdraagt in het verkeer. Maar dan moet je het probleem bij jezelf zoeken, en niet bij een ander.
Als ik met 140 aankom (rij vooral vanwege prijstechnische redenen liever niet harder), en er rijdt niks op de midden/rechterbaan, vind ik het ook bijzonder irritant als iemand niet gewoon even opzij gaat. Ik sein dan ook regelmatig ff met grootlicht, afremmen is gewoon pure energieverspilling. Ik heb een beetje een broertje dood aan mensen die menen mij 'duidelijk' te moeten maken dat 140 te hard is door links te blijven rijden. Je hebt wat dat betreft echt complete mafketels op de weg. Heb zelf een keer meegemaakt dat een bejaarde idioot in een mercedes net voordat ik bij hem was naar links dook op een verder compleet verlaten A1 midden in de nacht. Was maar goed dat ik net een Red Bull achter de kiezen had.quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Walter81 het volgende:
Dat is ook inderdaad irritant. Maar 120 op de linkerbaan wordt ook irritant genoemd, terwijl je daar geen last van kan hebben want je MAG niet eens harder dus kan je er NOOIT last van hebben.
Tenzij je jezélf misdraagt in het verkeer. Maar dan moet je het probleem bij jezelf zoeken, en niet bij een ander.
Oh ja joh? Ik was gewoon aan het inhalen, hield me netjes aan de maximumsnelheid en moest toevallig remmen omdat er vóór mij een stuk karton over de weg waaide. Jij reed te hard, bumperkleefde en vertoonde agressief rijgedrag. Daarbij heb ik nog nooit ook maar een bon gehad voor te hard rijden, terwijl jij de Belgische staat al voor duizenden euro's hebt gespekt dankzij je overtredingen. Wie-o-wie zou gelijk krijgen van de verzekering?quote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Uiteraard, en daarna verhaal ik alle schade op jou aangezien jij niet zomaar mag remmen op een snelweg.
FF ter info: als je remt voor een stuk karton of een overstekend dier ofzo, dan heb jij schuld als er iemand op je knalt.quote:Op maandag 29 september 2008 11:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Oh ja joh? Ik was gewoon aan het inhalen, hield me netjes aan de maximumsnelheid en moest toevallig remmen omdat er vóór mij een stuk karton over de weg waaide.
Dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF ter info: als je remt voor een stuk karton of een overstekend dier ofzo, dan heb jij schuld als er iemand op je knalt.
Nee want dan is er niet genoeg afstand gehouden. Maar on topic: Eikels die die vrachtwagens met 100-110 inhalen moeten eigenlijk ter plekke de berm ingedrukt worden en doodgeschoten worden.quote:Op maandag 29 september 2008 11:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
FF ter info: als je remt voor een stuk karton of een overstekend dier ofzo, dan heb jij schuld als er iemand op je knalt.
Wat is er aan de hand? Je hebt gewoon een mentaliteits challenge..quote:Op maandag 29 september 2008 10:40 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik niet. Dat heeft de wetgever bepaald. En ik moet me aan die regels houden. Jij ook, net zoals een ieder ander.
[..]
Als hij of zij al in het ziekenhuis opgenomen is, zijn er al hulpverleners beschikbaar. Daar hoef je geen anderen mee in gevaar te brengen.
[..]
Hoe groot is het percentage van de 'grootlichtknipperende-laat-me-er-langs-aso's' wat werkelijk voor zo'n geval haast heeft? 99,999% heeft onzinnige redenen, zoals op tijd zijn voor die voetbalwedstrijd op tv, of onder de plak bij moeder de vrouw oid. Ik noem maar iets.
[..]
Ik laat een aso-rijder er ook niet zomaar langs. Laat hem altijd eerst wat snelheid minderen voordat ik eventueel op zij ga. Maar dat ik niet meteen plaats maak betekent niet dat ik hem niet gezien heb. Ik weet donders goed wat er achter me gebeurt.
Bij het lessen leer je dat je met iets snelheid verhoging moet inhalen omdat de actie zo snel mogelijk afgerond dient te zijn. Met 125 inhalen dus en niet met 120quote:Op maandag 29 september 2008 10:52 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is ook inderdaad irritant. Maar 120 op de linkerbaan wordt ook irritant genoemd, terwijl je daar geen last van kan hebben want je MAG niet eens harder dus kan je er NOOIT last van hebben.
Tenzij je jezélf misdraagt in het verkeer. Maar dan moet je het probleem bij jezelf zoeken, en niet bij een ander.
Nee, ongeacht de afstand; als jij op een 80km weg bijvoorbeeld vol in de ankers gaat voor een overstekende hond kan iemand dat achter je onmogelijk aan zien komen. Als die persoon in jouw kofferbak beland, heb JIJ schuld.quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Ps2K het volgende:
Nee want dan is er niet genoeg afstand gehouden.
Met andere woorden: als je je voertuig niet tot stilstand weet te brengen voor je in de kofferbak van de voorganger zit, ben jíj fout. Dit neemt niet weg dat je met dollemans-remacties midden op de snelweg óók fout zit, maar dan hebben we het over artikel 5 van de Wegenverkeerswet.quote:De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Maar 160km/h is ook niet hard genoeg. Gewoon 200km/h @ cruisecontrol.quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee want dan is er niet genoeg afstand gehouden. Maar on topic: Eikels die die vrachtwagens met 100-110 inhalen moeten eigenlijk ter plekke de berm ingedrukt worden en doodgeschoten worden.
Ik rij graag door en ik heb ook helemaal geen problemen met mensen die even 120 op de linkerbaan rijden om in te halen. Maar trage mensen en bumperklevers mogen van mijn part per direct worden neergeschoten.
Werkelijk... vanochtend ook weer zo'n kut Audi die blijkbaar vind dat 160 niet hard genoeg gaat
Wat Jdude hierboven post dus. Je moet altijd genoeg ruimte houden om een noodstop te kunnen maken. (2 seconden regel)quote:Op maandag 29 september 2008 11:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, ongeacht de afstand; als jij op een 80km weg bijvoorbeeld vol in de ankers gaat voor een overstekende hond kan iemand dat achter je onmogelijk aan zien komen. Als die persoon in jouw kofferbak beland, heb JIJ schuld.
Typisch hoe weinig mensen van de verkeersregels weten
Ja, wat niet wegneemt dat je andere weggebruikers niet in gevaar mag brengen. Wat je dus doet als je vol in ed ankers gaat. Als jij met 120km/u achter me rijdt, met 2sec afstand, en ik ga vol op de rem, dan zit jij gewoon achter in m'n kofferbak. Simpelweg omdat jij niet snel genoeg in kan schatten hoe hard ik precies rem, en niet verwacht dat ik in een normale situatie zo hard in de ankers ga.quote:Op maandag 29 september 2008 11:51 schreef Ps2K het volgende:
Wat Jdude hierboven post dus. Je moet altijd genoeg ruimte houden om een noodstop te kunnen maken. (2 seconden regel)
quote:Woordvoerder Marco Simmers van verzekeraar Interpolis refereert zelfs aan het 'eendenarrest' als het gaat om de aansprakelijk bij een ongeval als dit. ,,Ik kan niet ingaan op dit specifieke geval maar Nederland kent een arrest dat stelt dat als iemand remt voor een eend en zijn achterligger botst vervolgens op hem, de schade gedeeld moet worden. Tenzij er natuurlijk niet genoeg afstand is gehouden.''
Vandaar mijn verwijzing naar Art. 5 Wvw.quote:Op maandag 29 september 2008 11:58 schreef Catbert het volgende:
Ja, wat niet wegneemt dat je andere weggebruikers niet in gevaar mag brengen.
Ja, maar je bent dus als je vol in de ankers gaat als de ander wel genoeg ruimte heeft alsnog (gedeeltelijk) aansprakelijk voor schade. Is dat nu duidelijk?quote:Op maandag 29 september 2008 12:06 schreef JDude het volgende:
Vandaar mijn verwijzing naar Art. 5 Wvw.
Nee en nee... Al heb ik het ooit wel overwogen maar heb genoeg andere redenen om het niet te doen, maar dat is hier nvt.quote:Op maandag 29 september 2008 10:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
We hebben een examinator of iemand van het KLPD gevonden
Dat is juist.quote:Op maandag 29 september 2008 11:34 schreef draaijer het volgende:
[..]
Bij het lessen leer je dat je met iets snelheid verhoging moet inhalen omdat de actie zo snel mogelijk afgerond dient te zijn.
Nee, als jij door die snelheidsverhoging harder moet rijden dan de maximum snelheid, moet je niet gaan inhalen.quote:Met 125 inhalen dus en niet met 120
Ik ben het met je eens dat je niet moet inhalen als het weinig zin heeft. Als iemand 119 aan het rijden is (op jou teller) en je wilt inhalen, dan moet je echt versnellen en niet met 1 km op je teller. Dan hou je onnodig andere op waarvan een teller afwijking minder is dan jouw auto of van mensen die op 120km/uur GPS snelheid rijdenquote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is juist.
[..]
Nee, als jij door die snelheidsverhoging harder moet rijden dan de maximum snelheid, moet je niet gaan inhalen.
Toch wordt je echt geleerd dat het prima is de max snelheid een beetje te overschreiden als dat je inhaalweg verkort. Helemaal op 80km wegen.quote:Op maandag 29 september 2008 12:41 schreef Walter81 het volgende:
Nee, als jij door die snelheidsverhoging harder moet rijden dan de maximum snelheid, moet je niet gaan inhalen.
Klopt volledig.quote:Op maandag 29 september 2008 11:23 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Nee want dan is er niet genoeg afstand gehouden.
Zulk soort mensen druk ik juist naar rechts, als ze langzaam naar rechts gaan, vaak kun je aan de linkerkant ook nog een stukje 'strook' pakken. Dat zal je leren, schorriemorrie!quote:Op maandag 29 september 2008 14:24 schreef servus_universitas het volgende:
Als er zo'n eikel mij op mijn bumper zit te drukken omdat ik niet snel genoeg inhaal naar zijn mening, dan ga ik juist extra rustig rijden en dan ook heel rustig weer naar de rechter baan, zodat het nog langer duurt voordat hij er langs kan.
En dan moet je dat tuig zien schrikken als je langzaam naar rechts gaat, maar net weer een beetje naar links komtquote:Op maandag 29 september 2008 14:29 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Zulk soort mensen druk ik juist naar rechts, als ze langzaam naar rechts gaan, vaak kun je aan de linkerkant ook nog een stukje 'strook' pakken. Dat zal je leren, schorriemorrie!
Als ik het bovenstaande lees, dan denk ik het onderstaandequote:Op maandag 29 september 2008 14:24 schreef servus_universitas het volgende:
Als er zo'n eikel mij op mijn bumper zit te drukken omdat ik niet snel genoeg inhaal naar zijn mening, dan ga ik juist extra rustig rijden en dan ook heel rustig weer naar de rechter baan, zodat het nog langer duurt voordat hij er langs kan.
quote:Op maandag 29 september 2008 14:00 schreef Foozy het volgende:
Ongelofelijk dat er nog zoveel mensen achter het stuur zitten met bekrompen schoolmeester/juffrouw ambities als in:
"ff lekker op de rem trappen zodat ze moeten remmen"
"lekker de auto uit laten rollen, hahaha"
Als je in de verte een auto ziet aankomen waarvan je ziet dat de snelheid beduidend hoger is dan die van jou, wat is het dan voor moeite om heel even te wachten totdat deze voorbij is (nog geen 2 seconden misschien), en dan in te halen? Vanwaar het wanhopige geijver om mensen proberen op te voeden, terwijl diegene zich waarschijnlijk juist groen en geel ergert?
In plaats van dat je er nu eens lering uit trekt, nee hoorquote:Op maandag 29 september 2008 14:29 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Zulk soort mensen druk ik juist naar rechts, als ze langzaam naar rechts gaan, vaak kun je aan de linkerkant ook nog een stukje 'strook' pakken. Dat zal je leren, schorriemorrie!
Vraag me af waar je les gehad hebt...quote:Op maandag 29 september 2008 13:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Toch wordt je echt geleerd dat het prima is de max snelheid een beetje te overschreiden overschrijden als dat je inhaalweg verkort. Helemaal op 80km wegen.
Jij bent het gevaar op de snelwegquote:Op maandag 29 september 2008 14:24 schreef servus_universitas het volgende:
Als er zo'n eikel mij op mijn bumper zit te drukken omdat ik niet snel genoeg inhaal naar zijn mening, dan ga ik juist extra rustig rijden en dan ook heel rustig weer naar de rechter baan, zodat het nog langer duurt voordat hij er langs kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |