Zwarte Doos?quote:Op zondag 28 september 2008 17:29 schreef eNaSnI het volgende:
Terechte klacht! Voor veel weggebruikers zou je een jaarlijkse herkeuring en een zwarte doos in de auto de uitkomst zijn!!![]()
Het valt niet mee om bij te blijvenquote:
Sommige auto's gaan niet harder dan 120 km/h. Niet iedereen heeft een scheurijzer uit de stal van AMG of Abarth.quote:
De meesten mensen hebben het niet door dat de actuele gemiddelde lager uitvalt dan je gereden hebt. Was volgens mij iets van 3% of 5% afwijkend boven de 100 km p. uur.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenquote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
De meesten mensen hebben het niet door dat de actuele gemiddelde lager uitvalt dan je gereden hebt. Was volgens mij iets van 3% of 5% afwijkend boven de 100 km p. uur.
Die paar kilometertjes per uur.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
Ja vooral principieel doen op de weg, daar schiet je wat mee opquote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenDat nodigt trouwens ook niet uit om eerder naar rechts te gaan, je bewerkstelligt eerder het tegendeel ermee
Volgens mij is dat toch wettelijk bepaald dat er zoveel "%" afwijkend mag zijn van een "modernere" auto (ongeacht welke soort) boven de 100 km p. uur?quote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Ik heb juist vette pret als er weer zo'n opgefokt mannetje in mijn binnenspiegel zit die denkt dat 135km/h echt tijdswinst oplevert.quote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef Sigg het volgende:
Ikke ook zo'n notoire te hard rijdende linksrijder. Bekeuringen voor te hard rijden accepteer ik, moet ik maar niet te hard rijden. Maar wat betreft de te langzame rijders op de linkerbaan. Bij mij is tijdens de rijlessen altijd erin gehamerd: Wat kan en mag, dat moet. Oftewel, op de snelweg mag 120, dus als dat kan doe dat dan ook. Let wel, rij dan bij voorkeur op je teller 130 km/h, dan is dat in werkelijkheid iets van 125 km/h. Niets zo irritant als mensen die met 119 op te teller op de linkerbaan blijven hangen:(
Volgens mij bij mijn Leon idd ook zoiets. Ik kan het feit dat je je zo braaf aan de max. snelheid rijdt trouwens niet rijmen met het bezitten van een Seat Leon, je moet dat vooroordeel over Leon rijders wel een beetje in stand houden hoorquote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Goede redenatie ookquote:Op zondag 28 september 2008 17:35 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Sommige auto's gaan niet harder dan 120 km/h. Niet iedereen heeft een scheurijzer uit de stal van AMG of Abarth.
heerlijk om er dan met een grijs rechts voorbij te gaanquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ladidadida het volgende:
Heerlijk om dan net even wat gas terug te nemen als er zo'n mongool aankomt achter je
Verkeersregels zijn er voor iedereen, daar is niets principieels aan. Als je zo nodig denkt iets buiten de regels te doen en daar ook nog iemand anders mee te hinderen, dan ben je zelf niet al te snugger bezig.quote:Op zondag 28 september 2008 17:40 schreef Koewam het volgende:
[..]
Ja vooral principieel doen op de weg, daar schiet je wat mee op
Dat neemt niet weg dat er 'tegenwoordig' nog genoeg auto's rondrijden die 30+ jaar oud zijn en vaak wat meer moeite hebben met die snelheden.quote:Op zondag 28 september 2008 17:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goede redenatie ook
Tegenwoordig gaan alle auto's harder dan 120.
Mensen met een auto die niet harder kan dan 120, weten dat, en houden daar rekening mee.
Abarth maakt bijna geen auto's meer, en auto's van AMG zijn niet te betalen voor 98% van de Nederlanders.
Linksrijders nemen over het algemeen alleen gas terug als er rechts naast hen ook een voertuig bevindtquote:Op zondag 28 september 2008 18:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
heerlijk om er dan met een grijs rechts voorbij te gaan
Dat kan niet hè, als ik aan het inhalen benquote:Op zondag 28 september 2008 18:27 schreef Athmozz het volgende:
[..]
heerlijk om er dan met een grijs rechts voorbij te gaan
Het enige model wat ze tegenwoordig hebben. Nog steeds niet echt een heel groot gamma aan modellen.quote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat er 'tegenwoordig' nog genoeg auto's rondrijden die 30+ jaar oud zijn en vaak wat meer moeite hebben met die snelheden.
Recente Abarth:
[ afbeelding ]
als je aan het inhalen bent kan je niet echt van linksklevers spreken, ik heb het eerder op mensen die 100/u op het linkervak rijden & blijven rijden, ook al is het verkeer rechts ervan weg. Dan ga ik ze inderdaad rechts voorbij, als die voor mij nog aan t inhalen is dan wahct ik wel een beetje :pquote:Op zondag 28 september 2008 18:33 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat kan niet hè, als ik aan het inhalen ben
En wat dacht je van al die druiven die op een driebaansweg vrolijk op de middelste baan blijven hangen? Altijd fijn om die te 'slachtofferen' door er zelf rechts voorbij te rijden en ze ook nog tegelijkertijd links worden gepassseerd. Krijgen ze altijd een beetje vertwijfelde gezichtsuitdrukking vanquote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als je aan het inhalen bent kan je niet echt van linksklevers spreken, ik heb het eerder op mensen die 100/u op het linkervak rijden & blijven rijden, ook al is het verkeer rechts ervan weg. Dan ga ik ze inderdaad rechts voorbij, als die voor mij nog aan t inhalen is dan wahct ik wel een beetje :p
Dus als ik jou ergens tegenkom als ik met 160 aankom, moet ik ruim vantevoren al af gaan remmen naar de 120, zodat jij niet door hebt dat ik je eigenlijk wil passeren?quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenDat nodigt trouwens ook niet uit om eerder naar rechts te gaan, je bewerkstelligt eerder het tegendeel ermee
Het feit dat je achter me rijd en daar even daarvoor nog niet reed, geeft wel aan dat je harder dan de maximaal toegestande snelheid aan kwam rijden en is duidelijk genoeg om zodra er gelegenheid voor is weer netjes naar rechts te gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus als ik jou ergens tegenkom als ik met 160 aankom, moet ik ruim vantevoren al af gaan remmen naar de 120, zodat jij niet door hebt dat ik je eigenlijk wil passeren?
Veel nederlanders zouden een voorbeeld moeten nemen aan hoe er in Duitsland gereden wordt.
Nog maar eentje dan:quote:Op zondag 28 september 2008 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het enige model wat ze tegenwoordig hebben. Nog steeds niet echt een heel groot gamma aan modellen.
En daarbij is een Fiat 500 van Abarth echt belachelijk. Een Fiat 500 is een vrouwenauto, en vrouwen willen geen racemonster.
En die auto's die moeite hebben met 120? Die hebben vaak een eiganaar die dat weet, en dat dan dus ook niet doet. Die blijft lekker 90 rijden ofzo.
Nee, ik heb het niet over de snelheden die ze daar rijden maar de manier waarop.quote:Op zondag 28 september 2008 18:44 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Het feit dat je achter me rijd en daar even daarvoor nog niet reed, geeft wel aan dat je harder dan de maximaal toegestande snelheid aan kwam rijden en is duidelijk genoeg om zodra er gelegenheid voor is weer netjes naar rechts te gaan.
Zo hard en onbeschoft mogelijk, zodat je bij een crash de garantie hebt dat de orgaandonatie helikopter direct op kan stijgen? Het is in Nederland VOL, dus hardrijden kan simpelweg niet en de verkeersregels verbieden je je dusdanig in het verkeer te begeven dat je een gevaar bent of kan worden voor je medeweggebruikers.
Dat zijn twee (2) modellen, niet echt overweldigend he?quote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nog maar eentje dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik rij nooit op het rechtervak, dat is voor vrachtwagens & daar ga ik niet tussen rijden. Maar goed, heb niet echt last van mensen die me rechts inhalen omdat ik te traag rijdquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
En wat dacht je van al die druiven die op een driebaansweg vrolijk op de middelste baan blijven hangen? Altijd fijn om die te 'slachtofferen' door er zelf rechts voorbij te rijden en ze ook nog tegelijkertijd links worden gepassseerd. Krijgen ze altijd een beetje vertwijfelde gezichtsuitdrukking van
quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Athmozz het volgende:
ik rij nooit op het rechtervak, dat is voor vrachtwagens & daar ga ik niet tussen rijden.
Weet je zeker dat je wel een rijbewijs hebt??quote:Op zondag 28 september 2008 18:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik rij nooit op het rechtervak, dat is voor vrachtwagens & daar ga ik niet tussen rijden. Maar goed, heb niet echt last van mensen die me rechts inhalen omdat ik te traag rijd![]()
spitsstroken hebben wij hier niet, als het minder druk is heb je gewoon 3 rijstroken.quote:Op zondag 28 september 2008 19:30 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je wel een rijbewijs hebt??Je wordt geacht ten alle tijde zoveel mogelijk rechts te houden (dus ook als de spittstrook geopend is hier gebruik van maken!)
Op de Belgische wegen, met op de rechterstrook spoorvorming zo diep als de Schelde, zou je nog eens gelijk kunnen hebben ookquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef Athmozz het volgende:
als je niet hindert op het midden / linker vak dan blijf je gewoon daar, aangezien het risico op de andere vakken groter is.
Daarbij kan ik niet te veel van vak wisselen, de knipperlichten waren een optie op mijn autoquote:Op zondag 28 september 2008 19:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Op de Belgische wegen, met op de rechterstrook spoorvorming zo diep als de Schelde, zou je nog eens gelijk kunnen hebben ook.
Oh, je bent een belg, vandaarquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef Athmozz het volgende:
[..]
spitsstroken hebben wij hier niet, als het minder druk is heb je gewoon 3 rijstroken.
Dat ik geacht wordt rechts te houden interesseert me geen zak, rechts heb je gewoon veel meer kans op een ongeluk met een vrachtwagen dan op het middenvak (waar ze niet/amper komen), dus rij ik maar op het middenvak of links (tenzij er geen vrachtwagens op de baan zitten, maar dat gebeurt zowat nooit).
Het is niet omdat een paar mensen die verkeersregeltjes uitvinden dat je je er ook moet aan houden als ze onlogisch zijn; als je niet hindert op het midden / linker vak dan blijf je gewoon daar, aangezien het risico op de andere vakken groter is.
Mensen die anderen proberen op te voeden in het verkeerquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dan heb ik het dus over die huilies die zelf van begin tot eindbestemming met 160 km/u op de linkerbaan zitten, en dan verwachten dat mensen die zich wél aan de maximumsnelheid houden en een rij auto's inhalen voor ze aan de kant gaan. Alsof ik tussen de vrachtwagens ga rijden omdat een of andere pauper in een dure auto toevallig haast heeft.
Als ze er rechts voorbij kunnen, dan had jij ook naar rechts gekund.quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Of als ze rechts er langs willen gas bijgeven, zodat ze kankerhard moeten remmen om niet op degene te botsen die ik wil inhalen
Ja, mensen die dit bij flikken zal ik bij 150km/h nog op je achterbumper 'kleven' en mits de ruimte knal ik er gewoon met hoge snelheid voorbij zodat je even verbaasd kunt gaan staren dat je toch niet zo snel bent...quote:Op zondag 28 september 2008 20:24 schreef Bob-B het volgende:
ja die klevers zijn echt lachuh.
Cruise control, uit late rollen tot 100km/u, kruipend langs de vrachtwagen en dan terugschakelen, vol gas weg als ik ervoorbij ben tot 150 en dan wachten op die nerd
Dus omdat iemand reageert op jouw stupiditeit ga je een rare actie uithalen?quote:Op zondag 28 september 2008 20:26 schreef Bob-B het volgende:
Of als ze rechts er langs willen gas bijgeven, zodat ze kankerhard moeten remmen om niet op degene te botsen die ik wil inhalen
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!quote:Op zondag 28 september 2008 20:31 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Ja, mensen die dit bij flikken zal ik bij 150km/h nog op je achterbumper 'kleven' en mits de ruimte knal ik er gewoon met hoge snelheid voorbij zodat je even verbaasd kunt gaan staren dat je toch niet zo snel bent...
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.quote:Op zondag 28 september 2008 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus omdat iemand reageert op jouw stupiditeit ga je een rare actie uithalen?
Rijbewijs innemen, dat zouden ze moeten doen bij dat soort mensen.
Ik moet het doen met 12-cilinders, kom maar op.quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
Maar met een Audi uit 2004 wel.quote:Op zondag 28 september 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
Als het een amerikaan is ben je nog steeds geen baas
Ik denk het niet, ik weet het!quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Ook die wordt geacht zich gewoon aan de maximumsnelheid te houden, net als ieder anderquote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Maar met een Audi uit 2004 wel.
Feit is dat mensen die zichzelf het beste vinden rijden de grootste kutzooi ervan maken. Als ik 200+ wil rijden ga ik wel ff die 25km naar de grens rijden. Daar kunnen ze er wel mee omgaan.quote:
Lekker boeiend moraalriddertje, m'n stinger doet z'n werk perfect.quote:Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Ook die wordt geacht zich gewoon aan de maximumsnelheid te houden, net als ieder ander
Wie zegt dat ik kleef?quote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Héquote:Op zondag 28 september 2008 20:30 schreef Hyperdude het volgende:
In NL wordt je niet goed van die vegetariërs in hun "ik weet niets van auto's en lichaamshygiëne; maar alles is goed als het maar niks kost " Citroen rijders.![]()
Goh, misschien moet je beter lezen, ik heb het over als ik aan het INHALEN ben, ergo, ik zit al naast een vrachtwagen en een mongool denkt dattie moet gaan kleven bij me. Alsof m'n auto dan harder gaat ofzo. nee het gaspendaal zit ook op mijn auto niet op m'n bumper. Voor de rest ben ik tegen onnodig links rijden ja. En nee ik heb niet de illusie dat ik een perfecte bestuurder ben.quote:Op zondag 28 september 2008 20:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kleef?
Dat het je geen 'kanker' interesseert dat iemand te laat weggaat zal mij m'n reet roesten, als jij naar rechts kan, moet je dat ook doen, je moet niet onnodig het verkeer ophouden, dat ie ronduit zielig en bovendien schiet niemand daar wat mee op.
Klaarblijkelijk vind jij zelf dat je behoorlijk goed kan rijden...
Maar je kunt er wel naar streven om de perfecte chauffeur te zijn! (in tegenstelling tot al die linkerbaanpiraten die denken dat de hele wereld van hun is en als de spitsstroken open zijn, er een maximumsnelheid van 100 km/h geldt er vrolijk met 140 + doorheen scheuren)quote:Op zondag 28 september 2008 21:09 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Goh, misschien moet je beter lezen, ik heb het over als ik aan het INHALEN ben, ergo, ik zit al naast een vrachtwagen en een mongool denkt dattie moet gaan kleven bij me. Alsof m'n auto dan harder gaat ofzo. nee het gaspendaal zit ook op mijn auto niet op m'n bumper. Voor de rest ben ik tegen onnodig links rijden ja. En nee ik heb niet de illusie dat ik een perfecte bestuurder ben.
Het interesseert me echt geen kut hoe hard mensen willen rijden, als ik me daar al druk om ga maken word ik een heel gefrustreerd mannetje. Alleen IK moet er GEEN last van hebben. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.quote:Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Maar je kunt er wel naar streven om de perfecte chauffeur te zijn! (in tegenstelling tot al die linkerbaanpiraten die denken dat de hele wereld van hun is en als de spitsstroken open zijn, er een maximumsnelheid van 100 km/h geldt er vrolijk met 140 + doorheen scheuren)
Checkquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
En dan heb ik het dus over die huilies die zelf van begin tot eindbestemming met 160 km/u op de linkerbaan zitten, en dan verwachten dat mensen die zich wél aan de maximumsnelheid houden en een rij auto's inhalen voor ze aan de kant gaan. Alsof ik tussen de vrachtwagens ga rijden omdat een of andere pauper in een dure auto toevallig haast heeft.
Wie is er nou eigenlijk de notoire linksrijder?
Nou? Wat doe je dan?! Heb je je emotie dan niet onder controlequote:Op zondag 28 september 2008 21:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen kut hoe hard mensen willen rijden, als ik me daar al druk om ga maken word ik een heel gefrustreerd mannetje. Alleen IK moet er GEEN last van hebben. Dan ben je bij mij echt aan het verkeerde adres.
Dit zijn de top 10 ergernissen in het verkeer:quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef draaijer het volgende:
Sukkels die links blijven rijden moeten opzouten.. Onlangs op wegmisbruikers stond het als irritatie op nummer 1
Ow wat krachttaal erbij.. Hoe sneu.. Weten we gelijk met wat we te maken hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Ach, oude dataquote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit zijn de top 10 ergernissen in het verkeer:
1. Agressief rijgedrag
2. Files
3. Rijden met alcohol op
4. Bumperklevers
5. Onnodig links rijden
Jij bent een grotere ergenis dus
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, oude dataWas vorige week op tv
Tuurlijk....baas....quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ow wat krachttaal erbij.. Hoe sneu.. Weten we gelijk met wat we te maken hebben
Lonsdale
maar links rijden lokt wel rechts inhalen uit...quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
maar links rijden lokt wel rechts inhalen uit...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.
Heel sterkquote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.
Het is niet zozeer het links/rechtsrijden of inhalen, maar het opletten bij zijdelingse verplaatsingen naar links danwel rechts wat het gevaar met zich meebrengt. Het 'over de schouder kijken' is voor veel bestuurders een dusdanige speciale move, dat ze deze met name bij het naar rechts gaan nauwelijks uitvoeren (met alle gevolgen vandien als er eens een voertuig rechts passeert, wat ook weleens een voorrangsvoertuig kan zijn!)quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.
Als men links blijft rijden, beperk je de doorstroom en krijg je filesquote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.
Waar komt dat nou vandaan? Wat een trieste opmerking.. Waarom denk je dat vrachtwagens tijdens de spits niet meer mogen inhalen.. Precies..quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.
EMO rijders zoals jij.. Dat is pas gevaarlijk..quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenDat nodigt trouwens ook niet uit om eerder naar rechts te gaan, je bewerkstelligt eerder het tegendeel ermee
Gast een afwijking is auto onafhankelijk. Diezelfde C5 met nieuwe banden heeft wederom een andere afwijkingquote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Dat is in je ergenis top 5 de nummer 1 van vervelende dingen. Gevaarlijk rijden.. Heb je weer zo'n lelijke auto met een nichtesvis en het vooroordeel over die mensen op de weg is weer bevestgdquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ladidadida het volgende:
Heerlijk om dan net even wat gas terug te nemen als er zo'n mongool aankomt achter je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook 1 keer gehad dat een of andere sjonnie al ging seinen met zijn groot licht toen ik nog NAAST een auto reed, toen heb ik de tussenruimte maar niet benut(en Bob-B's taktiek toegepast toen die sjonnie wel in die ruimte ging rijden om mij in te halen)
quote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik 2 auto's aan het inhalen ben met een tussenruimte van een meter of 10 en ik zie in mijn achteruitkijkspiegel een snelle bestuurder aankomen ga ik gewoon ff opzij in die tussenruimte]
Met het 1e gedeelte ben ik het eens. 2e gedeelte is jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook 1 keer gehad dat een of andere sjonnie al ging seinen met zijn groot licht toen ik nog NAAST een auto reed, toen heb ik de tussenruimte maar niet benut(en Bob-B's taktiek toegepast toen die sjonnie wel in die ruimte ging rijden om mij in te halen)
quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef KhaZ het volgende:
Mede-automobilisten die haast hebben ruimte geven:![]()
Mensen die dat niet doen: (![]()
![]()
)x2
"Jamaar ik rij al 120"![]()
Aan de kant hoer!
Als ie niet als een of andere pauper ging lopen seinen... dan raak ik geirriteerd. Omdat ik zelf ook meestal harder rijd dan is toegestaan kan ie best ff 140 rijden in plaats van 180quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met het 1e gedeelte ben ik het eens. 2e gedeelte is jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |