Dit zijn de top 10 ergernissen in het verkeer:quote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef draaijer het volgende:
Sukkels die links blijven rijden moeten opzouten.. Onlangs op wegmisbruikers stond het als irritatie op nummer 1
Ow wat krachttaal erbij.. Hoe sneu.. Weten we gelijk met wat we te maken hebbenquote:Op zondag 28 september 2008 20:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Misschien als je een porsche hebt, een M of een RS, anders succes!
[..]
Ik ben niet degene die kleeft, het interesseert me geen kanker dat je te laat bent vertrokken, ga zulke grapjes niet bij mij flikken.
Mannetjes die denken dat ze goed kunnen rijden
Ach, oude dataquote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dit zijn de top 10 ergernissen in het verkeer:
1. Agressief rijgedrag
2. Files
3. Rijden met alcohol op
4. Bumperklevers
5. Onnodig links rijden
Jij bent een grotere ergenis dus
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach, oude dataWas vorige week op tv
Tuurlijk....baas....quote:Op zondag 28 september 2008 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ow wat krachttaal erbij.. Hoe sneu.. Weten we gelijk met wat we te maken hebben
Lonsdale
maar links rijden lokt wel rechts inhalen uit...quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
maar links rijden lokt wel rechts inhalen uit...
quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Meisjes in rokjes lokken ook verkrachtingen uit.
Heel sterkquote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het is niet zozeer het links/rechtsrijden of inhalen, maar het opletten bij zijdelingse verplaatsingen naar links danwel rechts wat het gevaar met zich meebrengt. Het 'over de schouder kijken' is voor veel bestuurders een dusdanige speciale move, dat ze deze met name bij het naar rechts gaan nauwelijks uitvoeren (met alle gevolgen vandien als er eens een voertuig rechts passeert, wat ook weleens een voorrangsvoertuig kan zijn!)quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dan zal het je iig niet ontgaan zijn dat rechts inhalen gevaarlijker is dan links rijden.
Als men links blijft rijden, beperk je de doorstroom en krijg je filesquote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waar komt dat nou vandaan? Wat een trieste opmerking.. Waarom denk je dat vrachtwagens tijdens de spits niet meer mogen inhalen.. Precies..quote:Op zondag 28 september 2008 21:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
EMO rijders zoals jij.. Dat is pas gevaarlijk..quote:Op zondag 28 september 2008 17:36 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Nee, grappenmakers die met 160km/h je binnenspiegel induiken, dat is prettig autorijdenDat nodigt trouwens ook niet uit om eerder naar rechts te gaan, je bewerkstelligt eerder het tegendeel ermee
Gast een afwijking is auto onafhankelijk. Diezelfde C5 met nieuwe banden heeft wederom een andere afwijkingquote:Op zondag 28 september 2008 17:38 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
De afwijking op de aangegeven snelheid is per merk verschillend. Als ik bijvoorbeeld de snelheden vergelijk met Tomtom in een Citroën C5, dan wijkt de teller bij 120 km/h maar 2% af, terwijl dat bij mijn Seat Leon 8% is.
Dat is in je ergenis top 5 de nummer 1 van vervelende dingen. Gevaarlijk rijden.. Heb je weer zo'n lelijke auto met een nichtesvis en het vooroordeel over die mensen op de weg is weer bevestgdquote:Op zondag 28 september 2008 18:18 schreef Ladidadida het volgende:
Heerlijk om dan net even wat gas terug te nemen als er zo'n mongool aankomt achter je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook 1 keer gehad dat een of andere sjonnie al ging seinen met zijn groot licht toen ik nog NAAST een auto reed, toen heb ik de tussenruimte maar niet benut(en Bob-B's taktiek toegepast toen die sjonnie wel in die ruimte ging rijden om mij in te halen)
quote:Op zondag 28 september 2008 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik 2 auto's aan het inhalen ben met een tussenruimte van een meter of 10 en ik zie in mijn achteruitkijkspiegel een snelle bestuurder aankomen ga ik gewoon ff opzij in die tussenruimte]
Met het 1e gedeelte ben ik het eens. 2e gedeelte is jammer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook 1 keer gehad dat een of andere sjonnie al ging seinen met zijn groot licht toen ik nog NAAST een auto reed, toen heb ik de tussenruimte maar niet benut(en Bob-B's taktiek toegepast toen die sjonnie wel in die ruimte ging rijden om mij in te halen)
quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef KhaZ het volgende:
Mede-automobilisten die haast hebben ruimte geven:![]()
Mensen die dat niet doen: (![]()
![]()
)x2
"Jamaar ik rij al 120"![]()
Aan de kant hoer!
Als ie niet als een of andere pauper ging lopen seinen... dan raak ik geirriteerd. Omdat ik zelf ook meestal harder rijd dan is toegestaan kan ie best ff 140 rijden in plaats van 180quote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef draaijer het volgende:
[..]
Met het 1e gedeelte ben ik het eens. 2e gedeelte is jammer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |