Nog 2, ze zijn nog met 3..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
Kon de mafia nog maar één hit maken?
Maar met 5 mafia deden we ook 2 omdat naar beneden afronden, toch?quote:
Nee, ze begonnen met 6 in plaats van 4.quote:
-quote:
Ja, ik zeg al sinds het begin dat hij dorp isquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
Ik eigenwijs? Ik heb 2 x onschuldige burgers gekilled op jouw advies dame.
Omdat jij niet alleen mafia uitroeit. Je roeit het halve dorp uitquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik zeg al sinds het begin dat hij dorp isMaar mafia vermoorden is nog niet genoeg bewijs om laten zien dat je dorp bent
Ik heb één dorpsmoord op mijn geweten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:17 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Omdat jij niet alleen mafia uitroeit. Je roeit het halve dorp uit
Direct. Indirect bijna alle moordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb één dorpsmoord op mijn geweten.
Uhu. Ik zei nee tegen Tripack, jij killed hem. Maar dat heb ik gedaan inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Direct. Indirect bijna alle moorden
Oh want jij was inderdaad constructief bezig jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Direct. Indirect bijna alle moorden
Ik luisterde in blind vertrouwen naar onze burgemeestert.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh want jij was inderdaad constructief bezig ja
Slecht smoesje, verzin iets beters.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik luisterde in blind vertrouwen naar onze burgemeestert.
Helaas is het waarquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slecht smoesje, verzin iets beters.
Deed je niet want dan had Tripack nog geleefdquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik luisterde in blind vertrouwen naar onze burgemeestert.
Je kan natuurlijk beter iemand die een keer "vervelend" tegen je doet vermoorden dan naar hints kijken inderdaad.quote:
Dat was natuurlijk ook mijn schuldquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk beter iemand die een keer "vervelend" tegen je doet vermoorden dan naar hints kijken inderdaad.
Ik verdenk jou ook al vanaf het begin, dat was duidelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk beter iemand die een keer "vervelend" tegen je doet vermoorden dan naar hints kijken inderdaad.
Tripack stond zeker op jouw maffialijstje. Nu moet ik wel bekennen dat ik niet alle slowchattopics heb doorgelezen en misschien het één en ander gemist heb. Maar ik heb zeker de zoektochten doorgelezen en heb toen gekozen om tripack om te leggen, simpel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ontken niet dat ik, wie was het, vermoord heb. Waarom kun jij niet toegeven dat Tripack van jouw hand kwam? Voordat het tijd was zei SG dat het niet eens mogelijk was, maar jij liet die kill staan. Dat doe je toch echt zelf.
Jíj koos, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tripack stond zeker op jouw maffialijstje. Nu moet ik wel bekennen dat ik niet alle slowchattopics heb doorgelezen en misschien het één en ander gemist heb. Maar ik heb zeker de zoektochten doorgelezen en heb toen gekozen om tripack om te leggen, simpel.
En waarom dan precies? Ik dacht dat ik mezelf al meerdere malen bewezen had in de loop van het spel.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik verdenk jou ook al vanaf het begin, dat was duidelijk.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:18 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo mompelt iets over balken in ogen.
Jawel, het was steeds míjn schuld. Daarbij is er volgens mij weinig SC geweest, voor het begon was er slowchat, en er zal tussendoor heus iets geweest zijn maar het was zeker 90% minder dan normaal.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Ladidadida het volgende:
Dat ontken ik toch ook niet? Ik zeg alleen dat het voortkwam uit jouw oplossingen van hints.
Ik ben de enige die steeds als eerste de mafia aanwijst, en ik ben blijkbaar ook mafia dus don't even bother. Ben er wel klaar mee eikquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Ik dacht dat ik mezelf al meerdere malen bewezen had in de loop van het spel.
[..]
Zeg, dit lijkt mij een danig staaltje spel beinvloedenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En waarom dan precies? Ik dacht dat ik mezelf al meerdere malen bewezen had in de loop van het spel.
[..]
Ja, het spel is om mafia te vermoorden, niet de mafiakillerquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:45 schreef Ladidadida het volgende:
Iedereen verdenkt iedereen, dat is een beetje het idee ook achter het spel hèJullie samen deden verdacht en ik ben niet de enige die daar zo over denkt. Het is gewoon een gevolg van het spel, dat gebitch omdat je verdacht wordt moet je gewoon incasseren, kom op zeg. Het is een spelletje for crying out loud.
En nu ga ik slapen
Care to explain? Of moet dit een grapje voorstellen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeg, dit lijkt mij een danig staaltje spel beinvloeden![]()
![]()
Dat je de hele tijd dingen aan het roepen ben om die verdacht te maken, of die niet, wat volgens mij niet magquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Care to explain? Of moet dit een grapje voorstellen?
Iig, ik ben er ook wel klaar mee ondertussen.
Huh? Ik ben me werkelijk van geen kwaad bewust.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd dingen aan het roepen ben om die verdacht te maken, of die niet, wat volgens mij niet mag
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh want jij was inderdaad constructief bezig ja
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slecht smoesje, verzin iets beters.
Bedoel je niet Harajakkie, die oh zo scherpe naam verbasteringquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wat "of misschien toch Isdatzo"
Ik ben dood
En sinds wanneer mag ik het niet eens zijn met harajuku.?
Sigh
Ik ben traag qua begrip en snel qua editten ;-)quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:01 schreef Isdatzo het volgende:
Wat "of misschien toch Isdatzo"
Ik ben dood
En sinds wanneer mag ik het niet eens zijn met harajuku.?
Sigh
Het is nu te laat (want beide kills zijn al geweest) en ik ben dood en hoor me er niet mee te bemoeien, maar ik wil wel even onder de aandacht brengen dat in het oorspronkelijke plan de maffia 3 kills konden plegen met 6 en dat dit is bijgesteld naar 2. Beetje coulant naar maffia mag nu welquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:07 schreef Isdatzo het volgende:
ik kan nergens vinden waar het specifiek gezegd is.
6 mafia waarvan er 3 dood zijn = 50%
bij 4 mafia waren er dus 2 dood (ja ik maak er even een lineaire vergelijking van). Dus ook 2 over. En dan mochten ze dus nog maar één kill maken.
Lijkt mij niet meer dan eerlijk om bij 3 mafia over (waar er met 6 begonnen werd) één kill toe te passen.
quote:Op zondag 28 september 2008 03:48 schreef MaJo het volgende:
heb de hele dag geen tijd gehad om te internetten en heb niet alles bij kunnen lezen, maar jee weer een maffia dood
Beetje jammer alleen dat het spel nu stil ligt door gehakketak
kunnen we niet even alle vetes begraven en weer verder te gaan
ik heb de hints niet gelezen dus ik stem morgen wel
Ligt niet stil, alleen teveel gezeik naar mijn mening..quote:
Sorry Harajuku.quote:Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijv: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat het voor mij makkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "ik stem nu voor piet, maar als het helpt om jan te redden stem ik op henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote jan, ##vote piet
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
Ik ben niet beledigd hoorquote:Op zondag 28 september 2008 13:04 schreef timmmmm het volgende:
Ladidadida is beledigt omdat er wordt gezegt dat ze het niet goed doet, terwijl ze bijna continu hara's advies opvolgde
Gelukkig maar, ik vond dat je het best goed deed, ben je nu eigelijk dood of niet?quote:
Ik denk dat je dat beter aan -SG-/Trigalti kunt overlatenquote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef timmmmm het volgende:
nou, ladidadida, je bent ongetwijfeld erg lief, maar ik wil toch graag dat je dood bent, de regels staan namelijk aan de maffia kant:
Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).
3:2=1.5
naar boven afgerond is dus 2
dus jij bent wel gewoon dood
Ik herhaal mezelf maar even:quote:Op zondag 28 september 2008 14:48 schreef timmmmm het volgende:
inderdaad, maar ik denk, ik post het bewijs van mijn gelijk even!
Edit: ik post mijn gedachtegang, ik bedoelde niet dat ik vond dat zij dood was, dus dat het zo was
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:07 schreef Isdatzo het volgende:
ik kan nergens vinden waar het specifiek gezegd is.
6 mafia waarvan er 3 dood zijn = 50%
bij 4 mafia waren er dus 2 dood (ja ik maak er even een lineaire vergelijking van). Dus ook 2 over. En dan mochten ze dus nog maar één kill maken.
Lijkt mij niet meer dan eerlijk om bij 3 mafia over (waar er met 6 begonnen werd) één kill toe te passen.
Het was gewoon mijn fout. Ik moest het spel gewoon een dag stil leggen.quote:Op zondag 28 september 2008 14:47 schreef PrincePolly het volgende:
Sjonge jonge zeg, wat een zooitje hier.
1 ronde lukt nog wel, maar 2 rondes tot een goed eind brengen: ho maar.
Iig is d'r eentje toch al bekend.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, mogen ze vanavond nu wel ineens weer 2 kills?
3 man zou volgens mij 2 kills zijn en 2 man maar 1.quote:Op zondag 28 september 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, mogen ze vanavond nu wel ineens weer 2 kills?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Iig is d'r eentje toch al bekend.
Stem je nog even op Robier?
quote:Op zondag 28 september 2008 17:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Godverdomme. Dan Robier, ik herinner me nog bier dus #Robier
Ja, lees dat van Isdatzo dan. Jullie hebben het spel al aan je zijde met meerdere mafia dan afgesproken die wij dood moeten maken eer we winnenquote:Op zondag 28 september 2008 17:45 schreef Robier het volgende:
[..]
3 man zou volgens mij 2 kills zijn en 2 man maar 1.
Ja, daarom begonnen we met ipv 5 maffia met 3 kills als 6 maffia met 2 kills, 2 kills was het maximum maar het lijkt me niet eerlijk om het dan nog verder naar beneden te brengen.quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, lees dat van Isdatzo dan. Jullie hebben het spel al aan je zijde met meerdere mafia dan afgesproken die wij dood moeten maken eer we winnen
Ja, dat deed ik. En waarom wil jij nu ineens wel op Robier stemmen? If you don't mind me asking.quote:Op zondag 28 september 2008 17:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Iig is d'r eentje toch al bekend.
Stem je nog even op Robier?
ro-bierquote:Op zondag 28 september 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik. En waarom wil jij nu ineens wel op Robier stemmen? If you don't mind me asking.
Dan vind ik harajakkie nog gevatterquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef lynda het volgende:
Harajuku (1) Robier
Robier (4) Susi, Lynda, Haratrutje
Haratrutje is een koosnaamquote:Op zondag 28 september 2008 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan vind ik harajakkie nog gevatter
quote:De avond viel. Iedereen lag veilig binnen in bed en de oogjes gingen toe. Maar Trigaliti (Dorpsidioot) zat nog achter zijn computer spelletjes te spelen. Totdat hij iets aan de deur hoorde rammelen. 1 Knal door zijn hoofd. Verder waren er geen sporen te bekennen.
Was dit de perfect crime? Of toch niet?
quote:In het buurthuis zaten veel mensen (zoals elke zaterdagavond). Ze zaten lekker wat spelletjes te spelen en wat muziek te luisteren. PrincePolly (bodyguard) had het naar zijn zin. Natuurlijk het was een bizarre week. Maar dat mocht de pret niet drukken. Toen PrincePolly rond 6 uur naar huis ging was er niemand op straat. Lallend en zingend ging PrincePolly naar huis. Een auto, met vermoedelijk een pools kenteken, reed hard de straat in. Knal! Boem! PrincePolly mocht het ongeval helaas niet overleven.
quote:B.ertha (Dorpsbewoner) staat flink los te gaan achter de flipperkast als de deurbel gaat.
B.ertha doet open en krijgt meteen een pistool in zijn gezicht geduwd.
Ze wordt naar binnen gemaand en moet op bed gaan liggen, waarna ze verstikt wordt met een kussen.
B.ertha moet op bed liggen -> seks / slapenquote:Op zondag 28 september 2008 19:58 schreef lynda het volgende:
Oogjes toe -> meneer de uil
Computer / spelletjes. Meerdere keren (Zo ook flipperkast)
Knal door zijn hoofd.
Geen sporen -> Perfect crime
Buurthuis
Zes uur
Auto -> pools kenteken
Ik zou het best wel willen hoor maar ik ben deze keer geen TSquote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
SG?? Wil jij de OP Lijst even helemaal up to date ergens hier gooien?
Lordmagic was ook maffiaquote:Op zondag 28 september 2008 20:06 schreef Susi het volgende:
Tot nog toe hebben we qua maffia
Robier
Timmmmm
Hawaii_Tim
Misschien kunnen we even bij alle dodenverhaaltjes de link zoeken naar deze 3. Blijven er vanzelf nog dingen over.
Ik stik (lijkt me de allernaarste dood) en dan word ik ook nog verkrachtquote:Op zondag 28 september 2008 20:04 schreef Susi het volgende:
[..]
B.ertha moet op bed liggen -> seks / slapen
dus tochquote:Op zondag 28 september 2008 19:25 schreef -SG- het volgende:
Het is 19.00 geweest. Het is duidelijk dat robier gelychend wordt.
Robier was Maffia
Er is toch ook niks aan de hand? Wat mij betreft niet iigquote:Op zondag 28 september 2008 20:14 schreef Trigalti het volgende:
Uiteindelijk is er toch niets aan de hand..
Tis maar een spelletje en bepaalde mensen stellen zich aan.. ik heb maar 1 hint gepost, en die post was ook zo weer weg, aangezien het één en ander niet duidelijk was.
Onze hintoplos skills kunnen jullie gewoon niet tegenop!quote:Op zondag 28 september 2008 20:45 schreef Robier het volgende:
Ik snap trouwens ook niet hoeveel geluk je wel niet nodig hebt met die hints wil je het wel halen... We deden het nu al ontzettend goed en nog steeds haalden we het niet.
Nee, maakt ook niet uit wat je zegt of hoe onverdacht je je maakt, 1 verkeerde hint en je ligt er alsnog uit.quote:Op zondag 28 september 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Onze hintoplos skills kunnen jullie gewoon niet tegenop!
Ja, want die hints zijn er eigenlijk voor de grap en daar moet je helemaal geen mafia mee killen.;quote:Op zondag 28 september 2008 20:54 schreef Robier het volgende:
[..]
Nee, maakt ook niet uit wat je zegt of hoe onverdacht je je maakt, 1 verkeerde hint en je ligt er alsnog uit.
quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
De kill van de nachtwaker telt toch nog wel als de nachtwaker dood gaat?
Ze hadden gelijk Yosander moeten killen toen hij beschermd werd.quote:Op zondag 28 september 2008 21:17 schreef Robier het volgende:
En ik heb niets gezegd over zielige maffia, ik vroeg me alleen af hoe ze het moeten winnen.
dat krijg je als je voor de helft dezelfde genen hebtquote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tamiii en timmmm zijn zó erg klonen of whatsoever
en dan nog.. stoor je je draan ??quote:Op zondag 28 september 2008 21:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
tamiii en timmmm zijn zó erg klonen of whatsoever
Je kan ook lastig minder leuk zijn dan ik, geen enkele maffiaspelspeler vind mij leukquote:Op zondag 28 september 2008 21:33 schreef tamiiii het volgende:
[..]
dat krijg je als je voor de helft dezelfde genen hebt
maar ik ben leuker
als jij jezelf beter voelt door met mijn herseninhoud te spottenquote:Op zondag 28 september 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jullie delen duidelijk niet alleen genen, maar ook slechts één, laag, IQ.
Ze is geen kloonquote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
Als je een kloon zou zijn zou het natuurlijk niet eerlijk zijn. Dus ja, daar zou men zich aan storen.
Snap je het zo?![]()
Inderdaad, het is namelijk wel erg verdacht als de bodyguard iemand meteen de eerste ronde wordt beschermd!quote:Op zondag 28 september 2008 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze hadden gelijk Yosander moeten killen toen hij beschermd werd.
We konden niet weten dat jij een bodyguard was.quote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Inderdaad, het is namelijk wel erg verdacht als de bodyguard meteen de eerste ronde wordt beschermd!
Nee, maar een erg grote kans dat degene die bescherming krijgt belangrijk is hè.quote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef Robier het volgende:
[..]
We konden niet weten dat jij een bodyguard was.
Zie edit.quote:Op zondag 28 september 2008 22:08 schreef Robier het volgende:
[..]
We konden niet weten dat jij een bodyguard was.
Nouja prima, geloof er maar inquote:Op zondag 28 september 2008 22:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, maar een erg grote kans dat degene die bescherming krijgt belangrijk is hè.
En dáárom wint mafia niet.
vOor het dorp? Lijkt me dat dat wel een beetje te wordt.quote:Op zondag 28 september 2008 22:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Zoiets ja. Alleen bij 'ziener' zie je dan gelijk de rol en hoef je niet te gissen
Nja, dan in plaats van rechercheur bijvquote:Op zondag 28 september 2008 22:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
vOor het dorp? Lijkt me dat dat wel een beetje te wordt.
Snel verzonnen hints zijn juist goed voor het dorp, want ze zijn makkelijker... En welkom in het land der dodenquote:Op zondag 28 september 2008 23:10 schreef Harajuku. het volgende:
Nu krijgen we crappy snel verzonnen hints, daar heb je iig een mafia voordeeltje
Zie, het mes snijdt aan twee kanten
quote:Op maandag 29 september 2008 00:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stel trouwens voor om de inactieven met speciale rol de volgende ronde niet toe te laten. Als ze dáárna weer mee willen doen en zeggen iig 'tijd genoeg' te hebben kunnen ze wat mij betreft weer mee doen, maar dit is gewoon vervelend altijd.
Dorpsoudste en rechercheur waren nergens te bekennen, en er zullen ongetwijfeld ook inactieve mafia geweest zijn. Je hoeft niet elke seconde online te zijn, maar dit is natuurlijk gewoon niet leuk en nadelig voor het spel.
T gaat niet zo goed hè, volgens mij zijn er alleen maar dorp nachtwakerkills geweestquote:Op maandag 29 september 2008 07:09 schreef Ladidadida het volgende:
Oh, weer een dorpsbewoner vermoord en ikzelf leef nog?
Bekijk het maar zo: volgende ronde kan het alleen maar beter gaanquote:Op maandag 29 september 2008 07:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ja, dat kloptIk ben niet zo'n goeie nachtwaker, misschien dat de maffia me daarom laat leven
Ohquote:Op maandag 29 september 2008 09:07 schreef timmmmm het volgende:
Isdatzo is toch dood, vermoord door de nachtwaker?
[zeikmodus] Maar als hij ladidadida niet toe had gestaan te leven, had harajuku toch ook vandaag dood geweest, Wat had hij anders kunnen doen? ik vond het wel goed opgelost.... [zeikmodus]quote:Op maandag 29 september 2008 09:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh
[zeikmodus]Overigens: wel lullig dat SG toestaat dat Ladidadida niet is vermoord, maar nog steeds leeft. Haar rol is nu bekend bij zowel ons als de maffia, en nu konden zij doorgaan met het zoeken naar een andere rol zegmaar. Het plan van de maffia was om gisteren al Ladidadida om te leggen, en nu ze haar rol weten mag ze blijven leven.
Niet persoonlijk uiteraard, maar even for the record[/zeikmodus]
Nee dat geef ik niet toe. Alleen de velddoctor en de burgemeester wistende de rollen al van elkaar, als we dat hadden geweten hadden we het anders gedaan.quote:Op maandag 29 september 2008 14:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geef toe robier, we hebben het niet zo slim aangepakt,
Ja, en als ik de rollen van de mafia had geweten was de mafia in 3 dagen dood.quote:Op maandag 29 september 2008 14:31 schreef Robier het volgende:
[..]
Nee dat geef ik niet toe. Alleen de velddoctor en de burgemeester wistende de rollen al van elkaar, als we dat hadden geweten hadden we het anders gedaan.
Okidokie. Ik ben geen maffia, as everybody knowsquote:Op maandag 29 september 2008 08:48 schreef Susi het volgende:
Overgebleven deelnemers :
1. Ladidadida
9. lynda
13. Susi
14. MaJo
22. tamiiii
Ik dacht dat het zo extreem moeilijk zou wordenquote:Op maandag 29 september 2008 16:14 schreef timmmmm het volgende:
Jullie moeten na vandaag wel winnen: jullie hebben ietsvan 75 procent kans een mob te pakken, een van de twee keren
Ja maar..quote:Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waaaat? waarom moest ik nou weer doodIk word altijd vermoord
En ik was wéééér geen maffia![]()
Ladi! Waarom?
Maar we gingen samenquote:Op maandag 29 september 2008 16:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waaaat? waarom moest ik nou weer doodIk word altijd vermoord
En ik was wéééér geen maffia![]()
Ladi! Waarom?
En ik zou met niemand anders willen stervenquote:
Ja toen had ik het over de maffiaquote:Op maandag 29 september 2008 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zo extreem moeilijk zou worden
Wat is dat nou weer voor een vergelijkingquote:Op maandag 29 september 2008 15:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en als ik de rollen van de mafia had geweten was de mafia in 3 dagen dood.
Kom zeg
Een prima vergelijking.quote:Op maandag 29 september 2008 16:50 schreef Robier het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een vergelijking!
Ok, ik zal het nog een keer proberenquote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leg jij dan eens uit wat er mis is met die vergelijking [ afbeelding ]
Nouja, toen ik vroeg hoe we het hadden moeten winnen gaf je wel aan dat we yosander hadden moeten killenquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zeg niet dat je verliest doordat je Yosander niet afmaakte.
Je had op dat moment 50% kans dat ie een speciale rol had, of je kon één van de 15 kiezen waar je niets van weet. Voor hetzelfde geld was ie de nachtwaker geweestquote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Robier het volgende:
[..]
Nouja, toen ik vroeg hoe we het hadden moeten winnen gaf je wel aan dat we yosander hadden moeten killen.
Hoe had de velddoctor nou weer moeten weten wie de nachtwaker is.quote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had op dat moment 50% kans dat ie een speciale rol had, of je kon één van de 15 kiezen waar je niets van weet. Voor hetzelfde geld was ie de nachtwaker geweest
En daarbij, de nachtwaker heeft ons 4 kills bezorgd, dus dan hadden we evengoed verlorenquote:Op maandag 29 september 2008 17:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je had op dat moment 50% kans dat ie een speciale rol had, of je kon één van de 15 kiezen waar je niets van weet. Voor hetzelfde geld was ie de nachtwaker geweest
Zo bedoel ik dat nietquote:Op maandag 29 september 2008 17:36 schreef -SG- het volgende:
Hoezo iedereen heeft toch een kans van 50% dat hij een speciale rol heeft.
Ja, dat kon jij niet weten. Normaal gesproken wil je toch nachtwaker en velddokter als eerste eruitquote:Op maandag 29 september 2008 17:43 schreef Robier het volgende:
[..]
En daarbij, de nachtwaker heeft ons 4 kills bezorgd, dus dan hadden we evengoed verloren.
De nachtwaker heeft ons nog nooit in de weg gezeten volgens mij.
Nee, dat kon ik inderdaad niet weten, maar reageer dan ook op m'n andere bericht, hoe konden wij er nou vanuit gaan dat de velddoctor al wist wie de nachtwaker was op dag 1. Wij gingen er vanuit dat iedereen wel zo slim was om die info in ieder geval geheim te houden tot er wat meer bekend was over wie je kan vertrouwen en wie niet.quote:Op maandag 29 september 2008 17:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zo bedoel ik dat niet
[..]
Ja, dat kon jij niet weten. Normaal gesproken wil je toch nachtwaker en velddokter als eerste eruit
MAar goed, zoals ik eerder al zei, we verschillen klaarblijkelijk van mening, oh well
quote:Op maandag 29 september 2008 18:09 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, hoeveel heb jij gezopen, ik snap je post pas na 7 keer lezen
lynda heeft gezegd waarom, meen ik.quote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef tamiiii het volgende:
wat is dat noueen dag school en vanavond word ik afgemaakt
en dat terwijl jullie alleen in de wilde weg stemmenals de beschuldigingen dan nog ergens op gebaseerd waren maar jullie zeggen gewoon een naam
echt een beetje triest mja als jullie het helemaal willen verknallen voor het dorp moeten jullie dat vooral doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |