dat dusquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw uit vragen doe je toch ook niet per email
Dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
14.gifquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Als iemand mij mee uit zou vragen via de e-mail zou ik ook niet reageren.
Yep, het hield maar niet op.. vandaar ook dat ik toch maar toegehapt hebquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef rene90 het volgende:
Je hebt een paar maanden gewacht zeg je, heb je toen nog wel signalen van haar ontvangen?
Waaronder zij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef estupendo het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, maar blijkbaar denken er genoeg anders over
Via de mail?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
Misschien een beetje kansloos topic, maar de vrouwlijke logica in onderstaande is me weer een raadsel, dus mss kan iemand me even op weg helpen.
Bij een bedrijf waar ik een paar dagen per week werkt zit een leuke meid met wie ik voor de lol altijd een beetje mee aan het flirten ben.
Van diverse mensen hoorde ik dat ze me wss wel zag zitten en zelf zond ze ook de nodige signalen uit. Om diverse redenen ben ik hier een paar maanden niet serieus op ingegaan, maar omdat ik haar nu toch wel als meer dan een flirt ben gaan zien heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.
Zoals de topic titel al doet vermoeden; hier heb ik totaal geen reactie op gekregen (ik weet zeker dat ze de mail heeft gelezen). WTF moet ik hier van denken?! Wil ook niet te opdringerig worden en er nog een mail achteraan sturen, maar zit mezelf hier aardig over op te vreten op het moment!
Anybody any clue?
Appels. Peren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:31 schreef estupendo het volgende:
Ik hoor niemand zeuren over internetdaten of MSN'en, maar e-mailen is blijkbaar not done
Mail die naar haar met de vraag of ze binnenkort samen met je wil snoepen van een chocoladefontein.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:29 schreef estupendo het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Appels. Peren.
Je kent haar IRL en dan komt een date-vraag via mail een beetje lafjes en contactgestoord over. Op mij dan.
Wat je nog zou kunnen doen is de vraag binnenkort een keer face to face stellen.
Je snapt het verschil tussen neuken en uit eten niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gejank hier over een mailtje.
Half fok heeft neuk date's via MSN geregeld maar onder het werk met allemaal collega's om je heen een mailtje sturen naar die leuke collega 3 bureaus verder op om te vragen of ze na het werk een hapje met je gaat eten maakt je opeens een halve autist
Ja... eten is inderdaad zoveel persoonlijker dat je dát niet over email kan vragenquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen neuken en uit eten niet?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.
Jawel... hoezo?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dan was dat waarschijnlijk niet de eerste keer dat je je tong door hun geurige gleuf sleurde.
Mits ze positief antwoordden, uiteraard
Bij eten moet je elkaar aankijken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... eten is inderdaad zoveel persoonlijker dat je dát niet over email kan vragen
Zeg ouwe Rotterdammert, vrouwen die je kon?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.
Ja... dat staat in de quote die je quotequote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg ouwe Rotterdammert, vrouwen die je kon?
Oh bah, dan haak ik meestal ook af hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Bij eten moet je elkaar aankijken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon
en praten... das wel waar ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Bij eten moet je elkaar aankijken.
Thanks & Gefeliciteerd, da's het eerste zinnige antwoordquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:04 schreef elcastel het volgende:
Dus je stapt nu gewoon naar haar toe en vraagt wat ze van je mailtje vond. Alsnog die stoute schoenen aan, dat was het (en niet te lang wachten).
Graag gedaan, maar had je mij daar nu echt voor nodig ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef estupendo het volgende:
Thanks & Gefeliciteerd, da's het eerste zinnige antwoord
Dat klopt, we hebben heerlijk gedineerd, en wat er daarna is gebeurd zal ik verder maar niet over uitweiden hierquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:19 schreef Sigg het volgende:
Ze zal wel vreemdgaan met een andere collega, 1 die wel face-2-face haar uit eten durfde te vragen
Tubgirl doet de trick wel. Ook achter een link.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat doet TS goed. Na 7 berichten al een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tubgirl doet de trick wel. Ook achter een link.
Nou, ik vind het niet helemaal vreemd om zoiets via de mail te vragen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Waarom dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat doet TS goed. Na 7 berichten al een ban.
dit dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gejank hier over een mailtje.
Half fok heeft neuk date's via MSN geregeld maar onder het werk met allemaal collega's om je heen een mailtje sturen naar die leuke collega 3 bureaus verder op om te vragen of ze na het werk een hapje met je gaat eten maakt je opeens een halve autist
In de tijd dat jij nog losbandig mocht zijn ging dat toch nog met een buzzer?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
- je zit in haar spam boxquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
Misschien een beetje kansloos topic, maar de vrouwlijke logica in onderstaande is me weer een raadsel, dus mss kan iemand me even op weg helpen.
Bij een bedrijf waar ik een paar dagen per week werkt zit een leuke meid met wie ik voor de lol altijd een beetje mee aan het flirten ben.
Van diverse mensen hoorde ik dat ze me wss wel zag zitten en zelf zond ze ook de nodige signalen uit. Om diverse redenen ben ik hier een paar maanden niet serieus op ingegaan, maar omdat ik haar nu toch wel als meer dan een flirt ben gaan zien heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.
Zoals de topic titel al doet vermoeden; hier heb ik totaal geen reactie op gekregen (ik weet zeker dat ze de mail heeft gelezen). WTF moet ik hier van denken?! Wil ook niet te opdringerig worden en er nog een mail achteraan sturen, maar zit mezelf hier aardig over op te vreten op het moment!
Anybody any clue?
Ik moest wel vaak een straat verder lopen omdat libertel nog niet overal dekking had.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
In de tijd dat jij nog losbandig mocht zijn ging dat toch nog met een buzzer?
Mee eensquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Maar waarom willen vrouwen een man die hun leuk vindt dan zo graag afwijzen? Wat is de lol daarvan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:14 schreef heartz het volgende:
[..]
Mee eensplus als degene twijfelt is uitvragen via de mail niet echt een 'overhaler', daarnaast geef je iemand de mogelijkheid om je op een makkelijke manier subtiel af te wijzen
.
Dat kan verschillend zijn. Ik ben van mening dat een vrouw het ook leuk kan vinden macht over iemand te hebben (soms ook onbewust), maar ze kan ook twijfelen, ze kan een vriendschap willen en er zijn nog wel meer opties.quote:Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Maar waarom willen vrouwen een man die hun leuk vindt dan zo graag afwijzen? Wat is de lol daarvan?
na lezen van deze post direct besloten homo te wordenquote:Op zaterdag 27 september 2008 22:28 schreef heartz het volgende:
[..]
Dat kan verschillend zijn. Ik ben van mening dat een vrouw het ook leuk kan vinden macht over iemand te hebben (soms ook onbewust), maar ze kan ook twijfelen, ze kan een vriendschap willen en er zijn nog wel meer opties.
Bijvoorbeeld: als een vrouw twijfelt (bijv. ze weet niet zeker of ze echt verlieft is), maar ze vindt een man wel leuk genoeg om vrienden mee te zijn, dan kan ze tijd rekken of ze wil echt alleen vrienden zijn. Maar het is toch voor de meeste vrouwen moeilijk om 'straight to the point' te zijn, dus wijzen ze een man subtiel af. Soms is een vrouw een man aan het uittesten........ of ze echt bij haar past óf of ze echt verlieft op die man..........
Somminge vrouwen wil graag spelletjes spelen en proberen zo een man aan het lijntje te houden.
Maar het gaat niet altijd om de lol.......
Dat dus.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
Het is harder om het zelf mee te makenquote:Op zaterdag 27 september 2008 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
na lezen van deze post direct besloten homo te worden
quote:Op zondag 28 september 2008 02:35 schreef Friek_ het volgende:
MSN kan nog wel, maar e-mailen of smsen is toch alweer een stuk gemakzuchtiger slash contactgestoorder.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
na lezen van deze post direct besloten homo te worden
A) Zoiets vraag je persoonlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |