Zeg ouwe Rotterdammert, vrouwen die je kon?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.
Ja... dat staat in de quote die je quotequote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Zeg ouwe Rotterdammert, vrouwen die je kon?
Oh bah, dan haak ik meestal ook af hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Bij eten moet je elkaar aankijken.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon
en praten... das wel waar ja.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:01 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Bij eten moet je elkaar aankijken.
Thanks & Gefeliciteerd, da's het eerste zinnige antwoordquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:04 schreef elcastel het volgende:
Dus je stapt nu gewoon naar haar toe en vraagt wat ze van je mailtje vond. Alsnog die stoute schoenen aan, dat was het (en niet te lang wachten).
Graag gedaan, maar had je mij daar nu echt voor nodig ?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:20 schreef estupendo het volgende:
Thanks & Gefeliciteerd, da's het eerste zinnige antwoord
Dat klopt, we hebben heerlijk gedineerd, en wat er daarna is gebeurd zal ik verder maar niet over uitweiden hierquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:19 schreef Sigg het volgende:
Ze zal wel vreemdgaan met een andere collega, 1 die wel face-2-face haar uit eten durfde te vragen
Tubgirl doet de trick wel. Ook achter een link.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat doet TS goed. Na 7 berichten al een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |