dat dusquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw uit vragen doe je toch ook niet per email
Dat.quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw uit vragen doe je toch ook niet per email
14.gifquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Als iemand mij mee uit zou vragen via de e-mail zou ik ook niet reageren.
Yep, het hield maar niet op.. vandaar ook dat ik toch maar toegehapt hebquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef rene90 het volgende:
Je hebt een paar maanden gewacht zeg je, heb je toen nog wel signalen van haar ontvangen?
Waaronder zij.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:17 schreef estupendo het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, maar blijkbaar denken er genoeg anders over
Via de mail?quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
Misschien een beetje kansloos topic, maar de vrouwlijke logica in onderstaande is me weer een raadsel, dus mss kan iemand me even op weg helpen.
Bij een bedrijf waar ik een paar dagen per week werkt zit een leuke meid met wie ik voor de lol altijd een beetje mee aan het flirten ben.
Van diverse mensen hoorde ik dat ze me wss wel zag zitten en zelf zond ze ook de nodige signalen uit. Om diverse redenen ben ik hier een paar maanden niet serieus op ingegaan, maar omdat ik haar nu toch wel als meer dan een flirt ben gaan zien heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.
Zoals de topic titel al doet vermoeden; hier heb ik totaal geen reactie op gekregen (ik weet zeker dat ze de mail heeft gelezen). WTF moet ik hier van denken?! Wil ook niet te opdringerig worden en er nog een mail achteraan sturen, maar zit mezelf hier aardig over op te vreten op het moment!
Anybody any clue?
Appels. Peren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:31 schreef estupendo het volgende:
Ik hoor niemand zeuren over internetdaten of MSN'en, maar e-mailen is blijkbaar not done
Mail die naar haar met de vraag of ze binnenkort samen met je wil snoepen van een chocoladefontein.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:29 schreef estupendo het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Appels. Peren.
Je kent haar IRL en dan komt een date-vraag via mail een beetje lafjes en contactgestoord over. Op mij dan.
Wat je nog zou kunnen doen is de vraag binnenkort een keer face to face stellen.
Je snapt het verschil tussen neuken en uit eten niet?quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gejank hier over een mailtje.
Half fok heeft neuk date's via MSN geregeld maar onder het werk met allemaal collega's om je heen een mailtje sturen naar die leuke collega 3 bureaus verder op om te vragen of ze na het werk een hapje met je gaat eten maakt je opeens een halve autist
Ja... eten is inderdaad zoveel persoonlijker dat je dát niet over email kan vragenquote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Je snapt het verschil tussen neuken en uit eten niet?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.
Jawel... hoezo?quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Dan was dat waarschijnlijk niet de eerste keer dat je je tong door hun geurige gleuf sleurde.
Mits ze positief antwoordden, uiteraard
Bij eten moet je elkaar aankijken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... eten is inderdaad zoveel persoonlijker dat je dát niet over email kan vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |