abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2008 @ 17:21:06 #76
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_61954057
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tubgirl doet de trick wel. Ook achter een link.

Ik ben ook ooit gebanned om die reden. Was een BrauN fotoshop topic waarbij ik het hoofd van BrauN op de tubgirl had geplakt. Ben al lang niet meer actief geweest hier. Bestaat BrauN eigenlijk nog
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:20:16 #77
228866 DarkDream
Blue eyes, dark hair.
pi_61955193
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Als iemand mij mee uit zou vragen via de e-mail zou ik ook niet reageren .
Nou, ik vind het niet helemaal vreemd om zoiets via de mail te vragen.
pi_61955429
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 16:57 schreef Vodkadruppel het volgende:
Dat doet TS goed. Na 7 berichten al een ban.

Waarom dan?
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:36:53 #79
158452 IQM
I am the one
pi_61955472
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Waarom dan?
Topics doorlezen blijft lastig, hè.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_61955491
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gejank hier over een mailtje.

Half fok heeft neuk date's via MSN geregeld maar onder het werk met allemaal collega's om je heen een mailtje sturen naar die leuke collega 3 bureaus verder op om te vragen of ze na het werk een hapje met je gaat eten maakt je opeens een halve autist
dit dus.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_61955710
Via de mail Daar gaan je kansen
  zaterdag 27 september 2008 @ 18:54:33 #82
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61955785
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 15:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ach schei toch uit. Ik heb vrouwen die ik irl kon via sms nog gevraagd of ik vanavond even lekker mijn tong door d'r geurige gleuf zou sleuren.
In de tijd dat jij nog losbandig mocht zijn ging dat toch nog met een buzzer?
Ik ga naar huis.
pi_61956506
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:33 schreef estupendo het volgende:
Misschien een beetje kansloos topic, maar de vrouwlijke logica in onderstaande is me weer een raadsel, dus mss kan iemand me even op weg helpen.

Bij een bedrijf waar ik een paar dagen per week werkt zit een leuke meid met wie ik voor de lol altijd een beetje mee aan het flirten ben.

Van diverse mensen hoorde ik dat ze me wss wel zag zitten en zelf zond ze ook de nodige signalen uit. Om diverse redenen ben ik hier een paar maanden niet serieus op ingegaan, maar omdat ik haar nu toch wel als meer dan een flirt ben gaan zien heb ik haar via e-mail mee uit eten gevraagd.

Zoals de topic titel al doet vermoeden; hier heb ik totaal geen reactie op gekregen (ik weet zeker dat ze de mail heeft gelezen). WTF moet ik hier van denken?! Wil ook niet te opdringerig worden en er nog een mail achteraan sturen, maar zit mezelf hier aardig over op te vreten op het moment!

Anybody any clue?
- je zit in haar spam box
- andersom heeft zij net als jij misschien ook even een paar redenen om er niet serieus op in te gaan
- ze is vergeten er op te reageren (onwaarschijnlijk)
- ze maakt je hongerig (part of the game)
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 september 2008 @ 19:50:16 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61956947
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:54 schreef nietzman het volgende:

[..]

In de tijd dat jij nog losbandig mocht zijn ging dat toch nog met een buzzer?
Ik moest wel vaak een straat verder lopen omdat libertel nog niet overal dekking had.
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:16:56 #85
229710 conqterror
Blijf jezelf niet te lang
pi_61958930
Misschien geeft ze geen antwoord gegeven omdat:

-ze alleen met je flirt om te lachen
-toevallig je mail in ongewenste mails is terechtgekomen
-omdat ze geen honger heeft
-omdat ze geen geld heeft om zich een restaurantje te betalen
-omdat ze geen geld heeft om zich mooi kleren te verschaffen
-omdat ze geld genoeg heeft, maar ze vindt uit eten een klassieker en niet origineel
-omdat ze liever aan het strand wandelt
-omdat jouw mail te zakelijk of saai leek op het eerst zicht en ze heeft het verwijderd omdat ze niet eens naar de zender keek
-omdat ze teveel spellingsfouten maakt en ze wil het niet openbaren
-omdat ze geen geld heeft om zich mooie schoenen, oorbellen en noem maar op te verschaffen
-omdat ze stinkt of zo of weet ik veel wat dat stomme kutwijf heeft verzin jij eens wat...
Jezelf zijn, wat betekent dit? Betekent dit dat je je onderdanig moet gedragen en lief zijn en alles accepteren wat mensen tegen je doen. Jezelf blijven is een gedrag aannemen die jouw het best kan helpen om je goed te voelen. Ik blijf dus nooit meze
  zaterdag 27 september 2008 @ 21:25:47 #86
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_61959192
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 18:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Waarom dan?
Hierom
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:14:17 #87
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61960282
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:45 schreef poepeneesje het volgende:
Als iemand mij mee uit zou vragen via de e-mail zou ik ook niet reageren .
Mee eens plus als degene twijfelt is uitvragen via de mail niet echt een 'overhaler', daarnaast geef je iemand de mogelijkheid om je op een makkelijke manier subtiel af te wijzen .
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_61960324
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:14 schreef heartz het volgende:

[..]

Mee eens plus als degene twijfelt is uitvragen via de mail niet echt een 'overhaler', daarnaast geef je iemand de mogelijkheid om je op een makkelijke manier subtiel af te wijzen .
Maar waarom willen vrouwen een man die hun leuk vindt dan zo graag afwijzen? Wat is de lol daarvan?
  zaterdag 27 september 2008 @ 22:28:10 #89
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61960544
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:16 schreef leonpwner1 het volgende:

[..]

Maar waarom willen vrouwen een man die hun leuk vindt dan zo graag afwijzen? Wat is de lol daarvan?
Dat kan verschillend zijn. Ik ben van mening dat een vrouw het ook leuk kan vinden macht over iemand te hebben (soms ook onbewust), maar ze kan ook twijfelen, ze kan een vriendschap willen en er zijn nog wel meer opties.
Bijvoorbeeld: als een vrouw twijfelt (bijv. ze weet niet zeker of ze echt verlieft is), maar ze vindt een man wel leuk genoeg om vrienden mee te zijn, dan kan ze tijd rekken of ze wil echt alleen vrienden zijn. Maar het is toch voor de meeste vrouwen moeilijk om 'straight to the point' te zijn, dus wijzen ze een man subtiel af. Soms is een vrouw een man aan het uittesten........ of ze echt bij haar past óf of ze echt verlieft op die man..........
Somminge vrouwen wil graag spelletjes spelen en proberen zo een man aan het lijntje te houden.
Maar het gaat niet altijd om de lol.......
pi_61962029
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 22:28 schreef heartz het volgende:

[..]

Dat kan verschillend zijn. Ik ben van mening dat een vrouw het ook leuk kan vinden macht over iemand te hebben (soms ook onbewust), maar ze kan ook twijfelen, ze kan een vriendschap willen en er zijn nog wel meer opties.
Bijvoorbeeld: als een vrouw twijfelt (bijv. ze weet niet zeker of ze echt verlieft is), maar ze vindt een man wel leuk genoeg om vrienden mee te zijn, dan kan ze tijd rekken of ze wil echt alleen vrienden zijn. Maar het is toch voor de meeste vrouwen moeilijk om 'straight to the point' te zijn, dus wijzen ze een man subtiel af. Soms is een vrouw een man aan het uittesten........ of ze echt bij haar past óf of ze echt verlieft op die man..........
Somminge vrouwen wil graag spelletjes spelen en proberen zo een man aan het lijntje te houden.
Maar het gaat niet altijd om de lol.......
na lezen van deze post direct besloten homo te worden
  zondag 28 september 2008 @ 00:00:12 #91
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_61962061
Tja, hetero zijn is op zichzelf al een vorm van SM.
Ik ga naar huis.
pi_61962140
Misschien heeft ze een geile mail teruggestuurd inclusief een url naar een naaktfoto?

Hoe is je spamfilter ingesteld?
pi_61962501
Het is een test ! Ze is benieuwd hoe je reageert als ze niet direct een reactie terug stuurt.

Je hebt een paar opties:

- Doen alsof jij haar nooit uitgenodigd hebt en voorlopig geen initiatief meer nemen. Hierbij hoor je haar ook te negeren als je haar op de gang tegenkomt. Je doet alsof je haar niet kent.

- Een boos mailtje er achteraan sturen met de boodschap dat ze het respect op zijn minst op had kunnen brengen om hem af te wijzen per mail. Het is respectloos om niet te reageren. Vergeet haar in dit mailtje niet uit te maken voor een hoer.

- Ga naar haar toe en laat haar weten voor wanneer en waar dat etentje gepland staat. Je geeft aan er zin in te hebben en komt zelfverzekerd over. Een mail is zo verschrikkelijk onpersoonlijk en safe gespeeld. Laat haar eens zien dat ze meer waard is dan een simpel mailtje. Je hebt toch heel wat voor haar over?

- Je kan haar ook opbellen of nog een mailtje sturen waar je om een reactie op die mail vraagt. Komt lang niet zo zelfverzekerd over als bovenstaande optie, maar is wat veiliger. Een afwijzing kan je zo makkelijker over je heen laten komen. Emotie ontbreekt volledig in een mailtje. Dat kan in je voordeel uitpakken bij een afwijzing, maar zorgt er ook voor dat je niet erg sterk overkomt.

Misschien weet ze het zelf nog niet. Mail geeft de optie nou eenmaal om wat langer met een reactie te wachten. De druk staat er niet op. Het laat jou onwetend achter. Wij kunnen hier niet ruiken of ze je wel of niet ziet zitten. Daar zal toch een reactie van haar voor nodig zijn. Of je die reactie afwacht of dat je hem gaat halen is volledig aan jou.

Ben wel benieuwd of er al nieuws is als de ban van TS er op zit.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
  zondag 28 september 2008 @ 00:57:25 #94
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_61962826
Vrouw Meid mee uit vragen via de mail
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 28 september 2008 @ 01:04:28 #95
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_61962940
Het is natuurlijk een vrouw met klasse. Die nodig je bij voorkeur uit per aangetekende brief, lompe boer da ge d´r zeit
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_61964065
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:36 schreef SeLang het volgende:
Een vrouw uit vragen doe je toch ook niet per email
Dat dus.

Gewoon keihard op de man af juist vragen. Of bellen als je haar even niet kan zien. MSN kan nog wel, maar e-mailen of smsen is toch alweer een stuk gemakzuchtiger slash contactgestoorder.
  zondag 28 september 2008 @ 09:50:21 #97
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_61965300
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Het is harder om het zelf mee te maken . Ja, ik heb ervaring en nee, ik wil er niet over praten . (en ik ben nog steeds geen homo )
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 28 september 2008 @ 09:57:25 #98
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61965335
quote:
Op zondag 28 september 2008 02:35 schreef Friek_ het volgende:
MSN kan nog wel, maar e-mailen of smsen is toch alweer een stuk gemakzuchtiger slash contactgestoorder.
  zondag 28 september 2008 @ 10:27:30 #99
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_61965599
O jee, relatieproblemen op de werkvloer.... dat wordt gezellig..
TS moet gewoon ff apart met haar babbelen, iedereen op de werkvloer heeft het toch al door dus dat maakt allemaal niets uit.
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 28 september 2008 @ 11:31:55 #100
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_61966538
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 23:57 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Mannen zijn ook niet altijd even duidelijk......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')