abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61986317
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Marit, je staat nu echt bovenaan hoor!

Leana is al 2mnd niet meer op FOK! geweest, dus ik vond het wel leuk om Marit gewoon bovenaan te laten staan. Ik ben benieuwd of we ooit nog iets horen over de tweeling.
Oh jezus...staan wij opeens in de top drie Deze moet blijven zitten tot eind oktober, we moeten eerst nog 'even snel' verhuizen.

Marit succes! En de rest met haar kwaaltjes ook
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_61988291
Pfff ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug.
Ik heb zo ontzettende pijn in mijn blaas ineens, ik wist niet hoe ik het houden moest. Ik heb de hele nacht opgelopen, van pure ellende onder de douche gaan zitten. Heb op het punt gestaan om naar het ziekenhuis te gaan, maar durfde niet. En nu is het zo goed als weg.. raar!! Ik kon niet staan, liggen, zitten, wat een pijn! En om het kwartier naar de plee, 2 druppels plassen. Gaf iets verlichting, maar de pijn kwam snel weer terug.

Weet iemand wat dit kan zijn? Ik ben doodop, maar moet wel gaan werken. Heb mij net gisteren beter gemeld, heb griep gehad. Bij die ziekmelding werd boos de telefoon opgehangen door mijn baas. Dus durf het niet meer.

Maar ik zal zo wel bellen met het ziekenhuis, ben zo bang dat de pijn terug komt. Ohja, ben 23 weken zwanger
pi_61988712
quote:
Hee leuk Koningin! Ik heb ook over 2 daagjes m'n 20 weken echo!
Vind jij het ook zo spannend?! En willen jullie weten wat het wordt?
Wij hebben besloten om het een verrassing te laten blijven
Dat is toevallig, we liggen ook erg dicht bij elkaar!
Als alles goed is met het kindje, dan willen we wel weten wat het wordt.

Shaienne, dat klinkt niet goed. Ik zou zeker even bellen.
Kan misschien ook blaasontsteking zijn ofzo....
pi_61988784
goedemorgen

ik heb gewoon tussen de harde buiken door geslapen
wel zodra ik weer even wakker was gemerkt dat het nog niet weg was, maar niet meer pijnlijk...om vervolgens weer in coma te vallen.
Nu toch fris opgestaan !
Dus Sjeen, kom maar snel koffie drinken.. je mag niet weg voor het doorzet !
  maandag 29 september 2008 @ 08:49:58 #105
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61989109
Marit, jammer dat het niet doorgezet heeft maar nu eerst een bakkie

Meiden met beroerde nachten... ik doe vrolijk met jullie mee! Ik had elke keer het idee dat ik een hele tijd wakker lag, maar was het toch 'inene' een uurtje later... Ik zit nu brak op de bank met zere knieeën, die zijn gewoon stijf van het liggen... hopelijk trekt het weg zometeen...
'k Denk dat ik vanmiddag nog wel even probeer te slapen!
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 08:54:02 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61989182
shaienne, even schijt hebben aan je baas, jij gaat voor. gewoon de dokter bellen wat koningin zegt; het klinkt wel als een blaasontsteking

marit wel prettig dat je wat geslapen hebt

ik ben zeker vijf keer wakker geweest en rugpijn is iets gezakt, maar ik heb het benauwd door het hoesten en een dichtzittende neus.. ben nu al drie weken verkouden blegh
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61989217
wel even gaan bellen nu he DJMO !?
  maandag 29 september 2008 @ 08:59:43 #108
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61989276
Hey Marit, jammer dat het niet doorzet. Je bent het ondertussen vast ook goed zat af en toe.

Hier totaal geen last van enig voorwerk. Eigenlijk voel ik me kiplekker en slaap ook als een roosje. (wordt 1 keer wakker om te plassen) Jesper maakt de laatste twee weken aldoor nachten van 19.00 tot 07.30. Dus hij gunt me mijn rust denk ik :-) Stilte voor de storm? Pfff.... ben bang dat het een teken is dat de baby zich nog prima voelt in me buik voorlopig.
Ik voel wel weinig beweging hoor, zo tegen het eind. Maarja.... zoveel ruimte heeft ie ook niet natuurlijk.

Succes en sterkte iedereen met de kwaaltjes!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 08:59:43 #109
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61989277
quote:
Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef marit1978 het volgende:
wel even gaan bellen nu he DJMO !?
ja, ik ben express opgestaan die kuur van drie weken geleden heeft licht geholpen tegen de oorpijn, maar voor de rest nada.. dus de huisarts mag vrolijk verder zoeken nu, gelukkig is het een aardige vrouw, voor wie, voor haar patienten, vaak niets te veel is, en zeker als het om zwangere vrouwen gaat.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_61989329
goed zo !
dat is erg fijn, zo'n huisarts

Miffy, bewegingen zijn hier ook veel minder inderdaad
en dat wat er bewogen wordt veel gevoeliger. Merk ook heel duidelijk dat het vooral aan het eind van de middag weer toeneemt, toch al soort ritme blijkbaar!

Tja, 'zat' zijn soms wel ja
hoewel dat vooral is omdat ik zó vreselijk nieuwsgierig ben en zin heb in komende periode
en dus nieteens echt omdat het niet meer te doen is ofzo. Gelukkig !
  maandag 29 september 2008 @ 09:18:10 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61989548
Marit wat jammer dat het niet doorgezet heeft.... maar hopelijk is het wel ergens goed voor.

DJMO en Ingrid wat balen dat jullie zo'n last blijven houden.

Ik slaap nog steeds erg goed... gelukkig.... maar ik weet dat ik bij Twan ook altijd goed heb geslapen. Vannacht wel vroeger wakker om te plassen maar daarna weer kunnen slapen. En ik heb spierpijn van het schilderen gisteren en heb ook gemerkt dat het schilderen niet goed voor mn bekken is. Gelukkig morgen naar de bekkentherapeut.

DJMO, 1e kerstdag bevallen?? Ik hoop het niet voor juliie, dat lijkt me dus echt verschrikkelijk: bevallen op 1 van de kerstdagen of met oud&nieuw. Ik wil ook graag na de 10e van januari bevallen en niet daarvoor maar ja daar heb je niets over te beslissen.

Wat betreft die ploffende navel: heb ik met Twan niet gehad en ik hoop nu ook niet. Ik vind het zelf nl. helemaal niet mooi staan....
Make love, not war ☮
pi_61989779
Onze kat komt ook steeds tegen mijn buik aanliggen, voorheen ging ze nog wel eens bij mijn man liggen maar nu is het alleen bij mij of anders niks, haha. Ze schijnen dat toch wel aan te voelen dat je zwanger bent.
Komend weekend de kamers leeg halen en dan eindelijk aan de babykamer beginnen!
Ik wil ook echt niet met de kerstdagen bevallen, Opa, papa en baby jarig op dezelfde dag zou gewoon echt niet heel grappig zijn. Mijn man zegt ook dat het helemaal niet leuk is om met kerst jarig te zijn.

Diaan ben benieuwd naar wat de bekkentherapeut te zeggen heeft. Succes!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_61990092
He wat jammer Marit!
Diaan, succes bij de bekkentherapeut!

Ik sta in de top10 zie ik net ! Jeetje, wat gaat het snel!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 29 september 2008 @ 09:53:31 #114
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61990130
Marlieske Kaith en Eva schelen ook 20 maanden en wij hebben een kiddyboard voor de Quinny gekocht en moet daarbij vermelden dat hij alleen bij uitzondering gebruikt wordt. Kaith loopt liever dan dat ze mee mag rijden. Eerst hebben wij ook getwijfeld om een duowagen te nemen maar Kaith zat al niet meer graag in de Quinny en als we ver wandelen dan was het alleen voor het laatste stukje als ze moe werd en dan zijn papa's of mama's schouders veel leuker.
pi_61990172
Marit, jammer dat het niet heeft doorgezet!

En hier zag de vervangende ha nieteens dat ik zwanger ben. Nou weet ik dat ik neit zo'n grote buik heb, maar je kunt best wel wat zien vind ik.
Iig kan ze niks doen, als ik neit zwanger was kon ik van alles en nog wat krijgen voor de pijn. Nu moet ik een week lang, 3 x per dag 2 paracetamollen nemen. Rust houden, maar wel in beweging blijven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 10:16:03 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61990548
nou ja ingrid, wat een boer(in) is het dan zeg ik hoop dat je het redt met paracetamol, dat moest ik eerst ook, maar bij mij werkte dat ook amper meer vandaar dat ik weer gebeld heb. ik heb vanmiddag om 16:20 een afspraak, en draai dan gelijk een hele riedel af: rugklachten, slecht slapen en benauwdheid door het hoesten, jeuk over heel mijn lichaam en ze zoekt maar een oplossing want om zo nog twaalf weken door te lopen heb ik ook geen zin in

ik kreeg net mail, en de kinderwagen die ik wil hebben is er nog, en we kunnen bellen voor een kijk-afspraak wat ik dus zo gelijk ga doen

pi_61990900
Ik kom me hier voorzichtig melden, maar hoef nog niet in de OP.
pi_61990989
Zo.. m'n baas weet het (heb het uiteindelijk zondag pas tegen hem gezegd).. dus nu kan ik hier ook wel onder mijn eigen naam gaan posten.
Klonelin = Zweefvliegje
pi_61991042
Welkom Ienieniemie!

Ingrid, da's niet leuk! Ook al heeft het misschien meer voor- dan nadelen om een kleine buik te hebben. Althans, dat vind ik wel. Helemaal onzichtbaar zwanger zijn is nou ook weer niet de bedoeling!

Ik mag (lees: moet) twee dagen op de bank en in bed blijven wegens toch wel erg veel harde buiken vrij plotseling de laatste paar dagen.
Baby is wel al een stuk ingedaald, met het koppie naar beneden dus dat is fijn. Verder steun gekregen in mijn wens om géén pethidine te krijgen mocht ik weer in het ziekenhuis belanden. Dat wordt nu aangetekend in mijn dossier en dan hoef ik er hopelijk geen strijd over te voeren straks.
Maar het mooiste zou zijn als het gewoon thuis zou lukken!
  maandag 29 september 2008 @ 10:51:16 #120
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991178
Welkom dan maar toch, Zweefvliegje!

En ook voor Ieniemienie.
  maandag 29 september 2008 @ 11:06:57 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61991552
Welkom Ienieniemie ben ook erg nieuwsgierig wie je nou bent 'k stuur je wel een pm
pi_61991672
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef DJMO het volgende:
nou ja ingrid, wat een boer(in) is het dan zeg ik hoop dat je het redt met paracetamol, dat moest ik eerst ook, maar bij mij werkte dat ook amper meer vandaar dat ik weer gebeld heb. ik heb vanmiddag om 16:20 een afspraak, en draai dan gelijk een hele riedel af: rugklachten, slecht slapen en benauwdheid door het hoesten, jeuk over heel mijn lichaam en ze zoekt maar een oplossing want om zo nog twaalf weken door te lopen heb ik ook geen zin in

ik kreeg net mail, en de kinderwagen die ik wil hebben is er nog, en we kunnen bellen voor een kijk-afspraak wat ik dus zo gelijk ga doen
Tja, het zal wel moeten he. Dat is het nadeel van de zwangerschap, dat je qua medicijnen weinig kan hebben.
Ik ga er maar vanuit dat de paracetamol gaat helpen! Om nog 3 maanden zo door te gaan, zie ik ook niet zitten.
Positief denken dus! Scheelt dat Djeez thuis is (nog steeds vanwege de operatie, hij is zeker nog 2,5 week thuis, met pech moet hij nog een operatie)
Kan hij ook aandacht aan Kim besteden en ik doe het huishouden gewoon rustig aan, in etappes. Hij kan niet veel helpen, maar doet zoveel hij kan.
  maandag 29 september 2008 @ 11:15:09 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991718
Ingrid, zou je kunnen gaan zwemmen? Mss dat een beetje beweging wel heel veel goed doet. De boel wat losser maken ofzo.
pi_61991758
Al die klonen zijn wel ingewikkeld zeg! Ienieminie welkom, maar jij bent dus ook een kloon?

He, Owlet, naar van die harde buiken. Ik heb ook het hele weekend harde buiken gehad, afgewiisseld met buikpijn. Morgen weer naar de VK, ga ik het wel even aankaarten. Tenzij ik vandaag weer zoveel harde buiken krijg, dan ga ik vandaag nog even bellen.
pi_61991997
Reinhilde, kan me indenken dat dat niet lekker voelt. Gewoon de VK bellen als je het niet vertrouwt he?

Ieniemienie, ik ben ook wel heel benieuwd nu Welkom trouwens
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_61992107
Ik heb toch die angst voor vroeggeboorte in mijn hoofd, dus harde buiken in combinatie met buikpijn maken me wel zenuwachtig... Tot nu toe gaat het goed. Maar ben ook pas 1,5 uur wakker.
  maandag 29 september 2008 @ 11:40:27 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992237
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar angst en dus stress werkt niet in het voordeel van die harde buiken he!
pi_61992324
Maar Reinhilde, in principe mag jij toch?

Fout gerekend
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61992427
nou, lekker ontnuchterende controle bij de vk
"ik zie jou volgende week nog wel op de controle hoor!"

goede nieuws volgens haar dat kindje nu wel ingedaald is...
tja, dat verhaal ken ik nog van ilse niet dus, ondanks dat ze dat al weken stellig zeiden.
2wkn terug was ook duidelijk: ingedaald.
Vorige week : absoluut nog niet hoor!
en nu: ja..ingedaald en zo goed als vast al!
Tóch aangegeven dat ik ga bellen voor een controle als de vliezen onverhoopt eens zouden breken.

op naar volgende week!
  maandag 29 september 2008 @ 11:57:45 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992572
Nou, dat is dus weer even met beide beentjes op de grond! Balen Marit!
  maandag 29 september 2008 @ 12:38:43 #131
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61993433
Balen Marit
pi_61993641
Balen Marit!
  maandag 29 september 2008 @ 12:56:42 #133
197301 Miffy1984
pi_61993807
Je hoopt tijdens die controles rond deze tijd altijd op zoiets van: 'nou als ik zo aan je buik voel, denk ik dat je vanavond gaat bevallen!!' En zeker niet op 'nou waarschijnlijk tot volgende week!' grrr..
  maandag 29 september 2008 @ 12:58:04 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_61993836
Jammer Marit.

Reinhilde en Owlet, wat rot van die harde buiken! Reinhilde, als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen. Ter geruststelling: bij Ive had ik vanaf week 22 zeer veel pijnlijke harde buiken (ik was toen ook bang voor een vroeggeboorte) en meneer is tot 41,5 week blijven zitten. Afgelopen weekend had ik ook weer veel harde buiken, ik moest er even bij gaan liggen zelfs. Vandaag gaat het weer wat beter.

Ik heb vanochtend de babykleertjes van Ive geselecteerd. Leuk werk, en ik weet nu wat ik nog moet hebben, dus ik ga vanmiddag maar eens even shoppen!
pi_61993913
Balen zeg Marit!
Tico, ik mag over 5 weken... als de baby komt met 37+ is er niks aan de hand. Maar ben dus bang voor echt vroeggeboorte, dus nu zeg maar. Gelukkig vandaag nog helemaal geen harde buiken gehad (nou heb ik ook alleen maar op de bank gelegen ). Maar ik moet zo naar de tandarts.

Het zal vast wel goed komen met de baby, zul je zien dat ik zwaar over tijd ga.
pi_61993937
Shop ze Cattie!
Ik ga maar eens aankleden.
  maandag 29 september 2008 @ 13:04:08 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61993943
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef marlieske het volgende:
Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?
Wat denk je nou zelf? Het is voor hun vast een klap in het gezicht als je 2-3 weken terug doodleuk hun vertrouwelijke nieuws dat ze voor een kindje bezig zijn aan neemt en zelf zwijgt als het graf op hun vraag of jullie al voor een tweede gaan.
En als je dan ook nog zelf in het middelpunt gaat staan terwijl zij dachten dat het nu hun feestje is kan ik me een lauwe reactie erg goed voorstellen.
Goed inlevingsvermogen. Applaus voor je egoïstische zelf.

Heb jij sowieso erg last van je hormonale gesteldheid? Ik vind het echt ronduit belachelijk dat jij meent dat een paar schoentjes niet terug gebracht hoeft te worden omdat 1. je moe bent van het shoppen 2. je al voor 70,- euro aan spullen gehaald hebt daar en 3. het personeel van desbetreffende winkel het niet eens gezien had (terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen kind).
Ik vind het raar dat je zoiets hier verteld en ik vind het ook raar dat niemand hier er ook maar bah of boe op zegt.

Het zat me echt al een paar dagen dwars.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 29 september 2008 @ 13:12:15 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61994112
Ik ben blij dat jij het zegt Rocka, ik zat ook te kijken, maar wist niet helemaal goed hoe te reageren. Ik vind het eig. een beetje heel erg zot, 5 euro is 5 euro...
pi_61994173
Goed dat had ik eigenlijk ook wel, maar ik heb nou eenmaal geen zin/behoefte om overal op te reageren. Maar stelen is stelen.
  maandag 29 september 2008 @ 13:15:18 #140
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61994183
oke, heel heel misschien (ik hoop het wel, want ben woensdag 19 weken) mag ik het deze week aan de kinderen en ouders van mijn klas vertellen hehehe (dat ik zwanger ben)
Ik ben hiervoor opzoek naar foto's van de ontwikkeling die ik dan kan uitprinten/lamineren enz om het verhaal duidelijk te maken. Iemand een idee waar ik deze op het www kan vinden?
pi_61994207
heel erg van mezelf, maar ik heb ook maar verbaasd mijn schouders opgehaald en verder mijn mond gehouden
maar ik vind het eigenlijk te zot voor woorden om zoiets dan níet terug te brengen.
En ben je echt doodmoe en kapot, dan bel je even en ga je het de dag erna terugbrengen.
pi_61994287
Ik heb het allemaal niet meegekregen

Ik80, op www.babyopkomst.nl zit ook een onlinekalender achter iets met erg mooie platen!
pi_61994490
Daarom gaat Kim mooi in de buggy als we in de stad zijn. Die neemt de halve winkel anders mee.
Sowieso kun je dan niet echt ontspannen winkelen.
Bijna kinderbijslag! Shoppen! Vooral voor Kim en een klein beetje voor Frummel. Zelf kan ik nog een nachtpon gebruiken, ze zijn nu zo kort.
Mijn buik golft nu heel vaak heen en weer. Zo'n leuk gezicht vind ik dat!

Ienie welkom!
pi_61996197
'shoppen' klinkt heerlijk !
hier verdwijnt kinderbijslag ongezien meteen naar haar spaarrekening..tikt snel aan zonder dat het ons 'wat kost' !
pi_61996289
Omdat wij vanwege de schuldsanering weekgeld krijgen kunnen we de kinderbijslag juist goed gebruiken!
Kim heeft iig schoenen nodig en truitjes. Dus we kijken daar eerst naar en zien dan wel hoeveel geld er over is voor andere dingen.
pi_61996604
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DJMO het volgende:
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken 1e kerstdag ofzo
Heh, ja dat wordt nog wat

En oeh, ik zit ook al bijna in de top 10
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61996669
ja, dat soort dingen moet je dan inderdaad goed gaan overwegen he?
Waar ga je kijken?

Ik ben 3wkn terug voor ilse bij Zeeman geweest, en echt hele leuke dingen gehaald!
Ik was voor 52euro klaar geloof ik, 4nieuwe rompertjes/3maillots/2x broek/shirt met lange mouw combi/2shirtjes/1rokje/vestje .. echt super !
Vorige week voor 10euro een leuke winterjas + sjaal, ook bij Zeeman

edit: dit hoort hier helemaal niet zie ik nu hihi
pi_61996796
Zeeman heeft iig leuke fleecetruien zag ik . Verder wibra, hema, h&m, c&a, bentex, v&d denk ik. Schoenen bij scapino, van haren, bij bristol en c&a had ik nog leuke gympen gezien "voor erbij".
Om nog wat ontopic te blijven babykleding kijken we dan ook wel ff. Moet nog een 1e pakje hebben.
En een superelegante bigshirt voor mezelf.
  maandag 29 september 2008 @ 15:22:24 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_61997570
Zo, even naar de Hema geweest. 1 tasje vol en de babyuitzet is nu helemaal compleet! Dat is wel handig met een 2e kind. Er zijn nog wel wat dingetjes voor de leuk en voor de handigheid die ik wil hebben, maar het noodzakelijke is er nu al allemaal.
pi_61997625
dat scheelt echt stukken bij een tweede he ?!
ingrid, allemaal leuke winkels om te slagen!!
  maandag 29 september 2008 @ 15:25:12 #151
114177 Diaan73
pi_61997661
Marit wat balen dat je geen "goed nieuws" hebt gekregen, maar wel fijn dat nog steeds alles goed is en dat de baby ingedaald is. Voor wat het waard is.

ik had het verhaal van Marlieske niet helemaal zo meegekregen.... en daarom ook niet gereageerd.

Welkom Inieniemienie en van harte gefeliciteerd!! Ben ook wel benieuwd wie je "echt" bent, maar ik wacht nog even geduldig af....

Zweefvliegje uit de kast, moet nu weer aan die naam wennen was helemaal gewend aan Klonelin.
Make love, not war ☮
  maandag 29 september 2008 @ 15:28:01 #152
114177 Diaan73
pi_61997752
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef marit1978 het volgende:
dat scheelt echt stukken bij een tweede he ?!
ingrid, allemaal leuke winkels om te slagen!!
Behalve als er 6,5 tot 7 jaar tussenzit, ik heb bijna alles weer nieuw "moeten" kopen. Komt ook bij dat een groot gedeelte van Twan al weg is naar mn neefjes... Ach en ik vind het eigenlijk wel leuk, heb nu een hele andere smaak dan toen. Vooral wat aankleding van de babykamer betreft.

Ik vind trouwens de Hema tegenwoordig erg tegenvallen met wat ze aan babybenodigdheden hebben, tenminste de Hema in Enschede wel en vaak is ook al een deel gewoon niet meer te kopen. Ik wil graag nog gekleurde hydrofielluiers hebben, die ze hadden, maar nu (even?) niet meer te krijgen...
Make love, not war ☮
pi_61997808
ohja Diaan, dat is inderdaad alleen handig bij kleiner leeftijdsverschil ja
Ik zie de controle van vandaag niet als "geen goed nieuws" hoor.. het is gewoon even ontnuchterend als je tóch stiekem zit te hopen op aanstaande-zijnde bevalling.
Ach, waar praten we over. Over 3wkn is de baby er sowieso.
Ik ben alleen al heel gelukkig met nogsteeds redelijke nachten, niet echt verergerende bekkenklachten en het besef dat we het qua opvang met ilse ook deze week weer prima geregeld hebben!

Wat valt er nog te zeuren?
Ohja..het weer ! Laten we het daar eens over hebben
  Licht Ontvlambaar maandag 29 september 2008 @ 15:35:49 #154
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61997946
Hee zeurpietje, dankjewel voor het opbeuren
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61998125
Marit, misschien wilt ze volgende week wel strippen??? Ik ben gestript op 40w 2 dgn en bevallen op 40w 3 dgn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 september 2008 @ 15:41:57 #156
114177 Diaan73
pi_61998140
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef marit1978 het volgende:
ohja Diaan, dat is inderdaad alleen handig bij kleiner leeftijdsverschil ja
Ik zie de controle van vandaag niet als "geen goed nieuws" hoor.. het is gewoon even ontnuchterend als je tóch stiekem zit te hopen op aanstaande-zijnde bevalling.
Ach, waar praten we over. Over 3wkn is de baby er sowieso.
Ik ben alleen al heel gelukkig met nogsteeds redelijke nachten, niet echt verergerende bekkenklachten en het besef dat we het qua opvang met ilse ook deze week weer prima geregeld hebben!

Wat valt er nog te zeuren?
Ohja..het weer ! Laten we het daar eens over hebben
Daarom stonden mijn woorden goed nieuws ook tussen "" Zo te lezen, ben je gewoon een heel gelukkig mens.. zulke dagen heb ik ook tussen. Besef ik me even weer hoe goed we het wel niet hebben.

Het weer, tja.... daar mag je inderdaad over zeuren Ow en ik moet nog ruim een uur werken, in de trein en dan met de fiets naar huis... en daar heb ik helemaal geen zin in. Merk wel dat ik de hele dag werken erg zwaar vind en dat de punica rond 16:00 uur op is. Vanavond wel lekker patatjes

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 29-09-2008 15:52:35 ]
Make love, not war ☮
  maandag 29 september 2008 @ 15:55:37 #157
219033 Mibos2
pi_61998516
Tja dat verbaasde mij ook al over Marlieske ja ik ben moe dus ik breng het niet terug en al had je de honderdduizend uitgegeven wat dan nog het blijft stelen. Ook vooral het goede voorbeeld. Ik heb hier ook weleens buiten gestaan met iets in de kinderwagen en wat ik deed is rechtsomkeer maken en laten zien dat ze het terug moeten geven en nu als ze iets pakt wat we toevallig wel nodig hebben dan moeten we eerst cennies talen (vertaling centjes betalen). Daar leert Isa van en niet van oh ik heb er genoeg gekocht dus laat maar. Mijn haren staan nog steeds rechtovereind maar dat komt misschien omdat ik een middenstandsdochter ben.

Raar hoor dat je schoonzusje wat lauw reageerde misschien moet je je gevoel eens omdraaien. Jij bent zwanger en je schoonzusje beweert doodleuk dat ze niet voor een 2e bezig is om dan vervolgens zelf een week later aan jou te vertellen dat je ook zwanger bent. Goh wat een verbazing zeg dat ze lauw reageert.

En dan krijgen we straks weer zo'n bevalling terwijl ze de eerste nog niet op een rijtje heeft dus iedereen die daar wat van zegt krijgt de wind van voren want ze had toch 2 bevallingen in 1. 10cm ontsluiting en toen alsnog een keizersnede wat toch echt geen pretje was enz. enz. enz. enz. Nou 10 cm ontsluiting en vervolgens meer dan een jaar revalideren met ook nogeens 50 hechtingen was in haar ogen prettiger (als ik met 10cm ontsluiting bij de eerste (vasthangende dochter maar 11 uurtjes klem gezeten) op een gegeven moment een ks had aangeboden gekregen had ik meteen gezegd ja graag).

Marit wel fijn dat je zo lekker nuchter klinkt. Moet wel zeggen dat het me gister leek toen jij kwam melden dat Ilse een brusje kreeg. Die 40 weken zijn echt omgevlogen.

Patatjes zijn altijd lekker
  maandag 29 september 2008 @ 16:00:35 #158
114177 Diaan73
pi_61998652
quote:
Op maandag 29 september 2008 15:55 schreef Mibos2 het volgende:

Patatjes zijn altijd lekker
Make love, not war ☮
  maandag 29 september 2008 @ 16:18:13 #159
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_61999171
*zucht*
20 weekjes zwanger en heb het nu al helemaal gehad komt denk ik eerder door dat ellendige griepmonster dat zn plek heeft ingenomen naast het sokkenmonster hier in huis.
en zich heerlijk op ons botviert. lief als eerste, ik als 2e , Rachel als 3e en guess what.. tis weer mijn beurt. om gek van te worden. slapen slapen overgeven, trachten iets te eten met dichte neus en lucht gebrek is ook n werkelijk succes! maar t moet, guppie moet toch zn/dr voedingstoffen krijgen, ha gebeld, nee maffe, je kan geen a.b hier voor krijgen en je moet m dus uitzieken.. ja d^h 2 keer zeker? ben afgelopen week 4 kilo afgevallen vrijdag avond laat is de vk nog langs geweest en vanmorgen ook nog om guppie te monitoren, woensdag moeten we daar heen mits ik opgeknapt ben, anders komt ze weer naar ons, maar dan dus zonder echo... Het is fijn om zo in de gaten gehouden te worden als t om het gezondheid van guppie gaat, maar het is ook ontzettend slopend als je dit moet doorworstelen in je zwangerschap ( tipje voor mamma's to be, ontwijk zoveel mogelijk griepige mensen als het kan, het is een nieuw virus en erg hardnekkig waar buiten de standaard a.b (welke je dus niet mag hebben tijdens zwangerschap) niets tegen helpt )
Verder zn gangetje dus.
Welkom alle nieuwe 2 streepjes vinders
Succes alle LLM's
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 29 september 2008 @ 16:23:36 #160
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61999335
Maffemuts wat naar dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je snel opknaptt en het dan echt achter de rug hebt!

Net bij de supermarkt vroeg de kassadame hoelang ik zwanger ben joepie, vond het zo leuk dat ze het ondanks mijn beetje dikke (dicht geritste) jas toch mijn buik zag!
Ben meteen weer apetrots op mijn buik!

Onwijs zere rug vandaag dus heb besloten de rest van de dag maar niet veel meer te doen, het scheelt dat ik vrij was vandaag.
Net als Diaan moet ik toch wel toegeven dat ik 5 hele dagen werken best een beetje zwaar vind op het moment.
  maandag 29 september 2008 @ 16:31:13 #161
114177 Diaan73
pi_61999548
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Fruppel het volgende:
Maffemuts wat naar dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je snel opknaptt en het dan echt achter de rug hebt!

Net bij de supermarkt vroeg de kassadame hoelang ik zwanger ben joepie, vond het zo leuk dat ze het ondanks mijn beetje dikke (dicht geritste) jas toch mijn buik zag!
Ben meteen weer apetrots op mijn buik!

Onwijs zere rug vandaag dus heb besloten de rest van de dag maar niet veel meer te doen, het scheelt dat ik vrij was vandaag.
Net als Diaan moet ik toch wel toegeven dat ik 5 hele dagen werken best een beetje zwaar vind op het moment.
Maffemuts, beterschap, Hopelijk kom je er nu goed doorheen en kun je woensdag gewoon zelf naar de controle!!

Fruppel, wat leuk Ow ik werk trouwens geen 5 hele dagen, maar de ene week 3 de andere 4, maar de werkdagen duren voor mijn gevoel te lang. Morgen gelukkig om 13:30 vrij voor bekkentherapeut en daarna heeft het geen zin meer om nog terug te gaan naar mn werk. Ik moet ook nog elke dag fietsen en met de trein, samen ruim een half uur heen en terug. Op zich niet erg, maar als je zwanger bent, toch wel zwaarder en helemaal terug: vaak wind tegen en bult op.
Make love, not war ☮
  maandag 29 september 2008 @ 16:48:03 #162
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62000127
Het is inderdaad de lengte van de dagen en bij mij dan in combinatie met het 5 dagen werken. Voel me dan best en beetje een aansteller soms maar ik ben gewoon kapot na een dag werken!
Ga het ook maar een bespreekbaar maken op mijn werk denk ik, zou er graag een dagje vanaf willen alvast.
Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug dus ken het gevoel , het is echt zwaarder nu!

Succes bij de bekkentherapeut morgen!!
pi_62000280
Ik heb de afgelopen 2 nachten zoveel last van zeurderige heupen..ik kan niet rustig op mijn zij liggen, buik en rug lukken al helemaal niet.
Het is net of mijn bekken van klei zijn..da je eerst goed ligt en vervolgens beginnen ze door te zakken. Irritant..

Over Marlieske.. het is maar net welke normen en waarden je wil meegeven aan je kind..je hebt alleen jezelf ermee als dochterlief het normaal gaat vinden om dingen mee te nemen zonder het te betalen..en dat ze het nog mag houden ook.

Verder heb je bij de zeeman op het moment idd erg veel leuk spul ik heb er 3 complete outfitjes vandaan gesleept. een grijs en roze pakje (hetzelfde pakje in verschillende maten) Dat bestaat uit een broekje, truitje met een beertje erop die uit sterretjes bestaat en een vestje met capuchon met sterretjes erin. voor 7.99

en een lichtblauw pakje (met rokje ) en een vestje.
En je hebt er ook schattige rompertjes op t moment (aangezien ik elk meisjesrompertje van de Hema op t moment al heb
wanna rub mah puppeh?!
pi_62000664
Ik heb vanmorgen bijna 3 uur in het ziekenhuis gezeten, maar ik heb geen blaasonsteking. Ze kunnen niets vinden. Ze namen mij gelijk wel serieus en er werd ook meteen een echo gemaakt, alles is in orde.
Heb mij maar weer ziek gemeld, voel mij schuldig en aanstellerig.
Ik heb het even helemaal gehad met werken.
pi_62000715
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:54 schreef Dakota het volgende:
Verder heb je bij de zeeman op het moment idd erg veel leuk spul ik heb er 3 complete outfitjes vandaan gesleept. een grijs en roze pakje (hetzelfde pakje in verschillende maten) Dat bestaat uit een broekje, truitje met een beertje erop die uit sterretjes bestaat en een vestje met capuchon met sterretjes erin. voor 7.99

en een lichtblauw pakje (met rokje ) en een vestje.
En je hebt er ook schattige rompertjes op t moment (aangezien ik elk meisjesrompertje van de Hema op t moment al heb

Tja, van beertjes en sterretjes moet je houden Wat ik wel een nadeel vind aan het goedkope spul is dat het zo slecht blijft in de was. Had zelf een serie shirtjes van de Wibra enzo voor de eerste, maar dat is echt na een keer of twee drie wassen al helemaal vaal.
pi_62001001
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef Ienieniemie het volgende:

[..]

Tja, van beertjes en sterretjes moet je houden Wat ik wel een nadeel vind aan het goedkope spul is dat het zo slecht blijft in de was. Had zelf een serie shirtjes van de Wibra enzo voor de eerste, maar dat is echt na een keer of twee drie wassen al helemaal vaal.
ik haat dat pluizige spul..maar dit beertje is gewoon grijs, stempelachtig en bestaat uit heeeeeel veel kleine sterretjes..beetje stoer dus
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 29 september 2008 @ 17:23:21 #167
219033 Mibos2
pi_62001059
Ieniemienie van de Wibra weet ik het niet want die hebben we hier niet in de buurt maar ik weet wel dat de Zeeman broekjes en shirtjes langer meegaan dan die van de C&A in elk geval.
  maandag 29 september 2008 @ 17:40:09 #168
108648 cattie
lieve moeder
pi_62001544
Diaan en Fruppel, ik voel ook wel dat het zwaarder wordt. Ik fiets 10 km enkele rit naar mijn werk. Ik kan ook met de bus, maar wil zo lang mogelijk blijven fietsen. Ik doe er nu al een stuk langer over dan toen ik nog niet zwanger was.

Shaienne, wat vervelend dat ze niet weten wat het is! Beterschap.

C&A en Wibra vind ik van erg slechte kwaliteit, idd een paar keer wassen en het is niets meer.
pi_62002346
Wij gaan ook patatjes eten! Heb ik zin in, lang geleden.

Zeeman vind ik juist goede kwaliteit. Valt mij mee. Heb er qua wassen niet veel problemen mee gehad.
Ben benieuwd of we nog leuke jongetjeskleertjes tegenkomen.

Vandaag telkens harde buiken gehad, terwijl ik juist niet veel heb gedaan. Ach, het doet iig neit zeer.
pi_62002391
bij de hema heb je op het moment zo'n ontzettend mooi jongensrompertje, wit met daarop donkergrijze, blauwe hondachtige wezens
wanna rub mah puppeh?!
pi_62002437
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Mibos2 het volgende:
Ieniemienie van de Wibra weet ik het niet want die hebben we hier niet in de buurt maar ik weet wel dat de Zeeman broekjes en shirtjes langer meegaan dan die van de C&A in elk geval.

Kijk en de C&A heb ik weer niet in de buurt
pi_62002503
Rompers maakt me niet veel uit wat erop staat eik. Zie je toch niet. Geef ik het liefst zo min mogelijkg geld aan uit. En nu maar eens eten!
pi_62002586
ligt eraan.paar lange mouwrompertjes met een vestje eroverheen.. t is net een shirtje dus
wanna rub mah puppeh?!
pi_62002999
Ja ok, dan wel. Maar verder niet bij ons.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 20:01:06 #175
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62005278
nou .. ik heb dus candida smeerseltje meegekregen, dat hoesten is weinig aan te doen, maar tegen die chronische verkoudheid heb ik een neusspray meegekregen, en tegen de benauwdheid door het hoesten heb ik een inhalator meegekregen. de rugpijn komt waarschijnlijk door het hoesten en moet ik warm houden, (kruik/douche) en laten masseren door vriendlief.

wel heel leuk, mijn huisarts heeft een echo-apparaat gekregen en moet daar nu mee om leren gaan. omdat ze maar weinig zwangere vrouwen in haar praktijk heeft, mag ik als proefkonijn dienen ik krijg komende donderdag een gratis echo, voor haar om te leren, en voor ons is het natuurlijk altijd leuk

ze vroeg ook nog of ze vriendlief mocht bekijken met het echo-apparaat, ik heb maar een slag om de arm gehouden

pi_62005739
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef DJMO het volgende:
nou .. ik heb dus candida smeerseltje meegekregen, dat hoesten is weinig aan te doen, maar tegen die chronische verkoudheid heb ik een neusspray meegekregen, en tegen de benauwdheid door het hoesten heb ik een inhalator meegekregen. de rugpijn komt waarschijnlijk door het hoesten en moet ik warm houden, (kruik/douche) en laten masseren door vriendlief.

wel heel leuk, mijn huisarts heeft een echo-apparaat gekregen en moet daar nu mee om leren gaan. omdat ze maar weinig zwangere vrouwen in haar praktijk heeft, mag ik als proefkonijn dienen ik krijg komende donderdag een gratis echo, voor haar om te leren, en voor ons is het natuurlijk altijd leuk

ze vroeg ook nog of ze vriendlief mocht bekijken met het echo-apparaat, ik heb maar een slag om de arm gehouden
och we doen alles bijna gelijk..ik ben net een dag van mijn candida af
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 20:23:06 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62006027
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Dakota het volgende:

[..]

och we doen alles bijna gelijk..ik ben net een dag van mijn candida af
hoe lang heeft het bij jou geduurd?? ik kreeg trouwens de tip/raad mee om me (voorlopig) met uni-cura antibacteriele zeep te wassen, ik ben benieuwd of dat minder jeukt na het douchen dan "gewone" zeep

maandag 29 september 2008 @ 20:30:29 #178
197301 Miffy1984
pi_62006287
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:

Ik vind het raar dat je zoiets hier verteld en ik vind het ook raar dat niemand hier er ook maar bah of boe op zegt.

Het zat me echt al een paar dagen dwars.
We zijn toch niet verplicht om hier iets over te zeggen? Misschien hebben we geen zin om een wijzende vinger te geven (omdat het vast weinig zin heeft) en gewoon verder te praten over hetgeen waar het hier over gaat; zwangerschap en geboorte!
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het ook belachelijk van die schoentjes. Maar ik vind het helemaal niet raar dat niemand daar verder wat over heeft gezegd. Als je er nou live bij staat in de winkel en je ziet het gebeuren... ja dan is het raar als niemand bah of boe zegt.

Sorry, dat zit mij dan dwars
pi_62007081
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

hoe lang heeft het bij jou geduurd?? ik kreeg trouwens de tip/raad mee om me (voorlopig) met uni-cura antibacteriele zeep te wassen, ik ben benieuwd of dat minder jeukt na het douchen dan "gewone" zeep
ik 6 dagen heb een daktarin zalfje gekocht En vriendlief kreeg het ook..die heeft er nog steeds een klein beetje last van . inmiddels 8 dagen.

trouwens.. geen zeep gebruiken maar met lauw water en een washandje.. boenen en dan insmeren.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 29 september 2008 @ 21:04:29 #180
190853 RockabeIIa
pi_62007256
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Miffy1984 het volgende:

[..]

We zijn toch niet verplicht om hier iets over te zeggen? Misschien hebben we geen zin om een wijzende vinger te geven (omdat het vast weinig zin heeft) en gewoon verder te praten over hetgeen waar het hier over gaat; zwangerschap en geboorte!
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het ook belachelijk van die schoentjes. Maar ik vind het helemaal niet raar dat niemand daar verder wat over heeft gezegd. Als je er nou live bij staat in de winkel en je ziet het gebeuren... ja dan is het raar als niemand bah of boe zegt.

Sorry, dat zit mij dan dwars
Dat kan. Maar als iemand, wie dan ook, het hier in geuren en kleuren uit de doeken doet, heb ik toch een of ander gevoel van plichtsbesef dat als niemand ook maar iets zegt ik wel degelijk wat zeg.
En live erbij staan in een (voor mijn part zwangerschaps- en geboortewinkel) winkel, denk je nou echt dat je daar wel wat zegt als je het hier niet doet? Geloof me, ik kom dagelijks met diefstal in aanraking, zowel slachtoffers als daders. Op straat wordt je zelfs niet aangesproken als je staat te morrelen aan een autodeur zonder sleuteltje...

Raar trouwens dat je hier dan wel op reageert, laten we maar ontopic blijven dan
  maandag 29 september 2008 @ 21:18:05 #181
197301 Miffy1984
pi_62007669
Ja nu gaat het een discussie worden als ik er weer op in ga :-)
Nog 1 x dan :
Nouja ik reageerde nu wel, omdat jij 'ons' erop aansprak.
Ik denk ook niet dat je naar aanleiding van reacties van mensen op een forum, kan bepalen hoe zij handelen in het 'echte leven'. Je kent elkaar immers niet.

NU weer ontopic!

IK WIL BEVALLEN!
  maandag 29 september 2008 @ 21:19:11 #182
190853 RockabeIIa
pi_62007702
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef Miffy1984 het volgende:
IK WIL BEVALLEN!
doe dat dan gewoon!
  maandag 29 september 2008 @ 21:46:28 #183
197301 Miffy1984
pi_62008704
Kon je het maar zelf regelen inderdaad!

Hebben jullie hier eigenlijk veel last van striae op de buik?
Ik heb van Jesper al een prachtig zebraprintje gekregen, en tot overmaat van ramp scheuren die nu zelfs nog verder uit. Ze zijn ook altijd zo rood gebleven. Natuurlijk zijn er belangrijkere dingen, maar als ik naar me buik kijk in de spiegel vind ik het best wel erg. En nou kunnen ze mensen tegenwoordig omtoveren in compleet anderen personen qua uiterlijk, aan striae is niks te doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 21:50:27 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62008848
eerlijk gezegd kijk ik nooit echt naar mijn buik miffy .. al zou ik dus echt last van striae hebben interesseert het me niet echt geloof ik

pi_62009113
We hebben de eerste pretecho net gehad!!
We weten ook wat het geslacht is van onze beeb!
  maandag 29 september 2008 @ 22:01:26 #186
197301 Miffy1984
pi_62009262
Haha lekker nuchter!
Nou ik kan er soms moeilijk omheen :-)
En natuurlijk met de bikini-tijd in de zomer vind ik het niet leuk.

De verloskundigen wrijven het er ook elke afspraak weer in: ''jeej... wat een strepen he! Terwijl je een redelijk bescheiden buik hebt.'' jaja..... het zal wel aan mijn leeftijd liggen een beetje. Hoe jonger, hoe meer kans erop heb ik weleens gehoord.
  maandag 29 september 2008 @ 22:01:50 #187
197301 Miffy1984
pi_62009279
Vertel Raissa?? :-)
pi_62009334
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:01 schreef Miffy1984 het volgende:
Vertel Raissa?? :-)

We krijgen een héél eigenwijs meisje
pi_62009383
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DJMO het volgende:
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken 1e kerstdag ofzo
Haha... ja, een datum 4ling.. ik ben eigenlijk niet echt van plan om op tweede kerstdag te bevallen.. lijkt mij ook niet zo heel erg leuk voor de kleine zelf om echt op een kerstdag jarig te zijn. Tijdens de periode ervóór is prima, lekker in de kerstsfeertijd, maar op 1e of 2e kerstdag... maar inderdaad, je hebt het niet voor het zeggen..

Enne.. snel beter worden, he?
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef ik80 het volgende:
oke, heel heel misschien (ik hoop het wel, want ben woensdag 19 weken) mag ik het deze week aan de kinderen en ouders van mijn klas vertellen hehehe (dat ik zwanger ben)
Ik ben hiervoor opzoek naar foto's van de ontwikkeling die ik dan kan uitprinten/lamineren enz om het verhaal duidelijk te maken. Iemand een idee waar ik deze op het www kan vinden?
Het is zóóó leuk om het aan je klasje te vertellen. Ik heb het al gelijk verteld toen we onze eerste echo hadden gehad (dat was in ons geval al met 7w 3d, omdat we in het ziekenhuis liepen voor behandeling). Het was vroeg ja, dat besef(te) ik ook, maar ik kon het gewoon niet langer voor me houden.. ik kon het wel van de daken schreeuwen . De kinderen van die klas komen nog dagelijks (!) naar me toe om te vragen hoe groot de baby nu is en of het nou jongetje of een meisje is... en ik zeg dan steevast 'het is een jongetje.... (kinderen springen haast een gat in de lucht dat ze het weten).... of een meisje!'. Haha, moet je die gezichten dan zien...

Maarre... veel plezier met vertellen!!

Raissa, wat leuk, een meisje!! Lekker genieten nu! Ik vond het zóóó bijzonden toen we het wisten! Dan wil je het de hele wereld wel vertellen...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  maandag 29 september 2008 @ 22:05:12 #190
197301 Miffy1984
pi_62009411
Ohhh wat leuk! Gefeliciteerd !
pi_62009486
Raissa een dochter, wat leuk

Marit, ik kwam even checken hoe het er voor staat. Hopelijk hoef je de 42 weken dit keer niet vol te maken!

Sterkte voor alle zwangeren die er lichamelijk en/of geestelijk niet zo lekker voor staan op het moment!
.... met gevoel voor drama....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 22:08:29 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62009551
wat leuk raissa!!!!

en miffy, zelfs met bikinitijd interesseert het me weinig tot niet .. ik heb eigenlijk nooit in bikini gelopen, wel in een tankini en daar zie je minder in. ik denk maar zo, ik heb een kind gekregen, en dat mag gezien worden. ik was 18 toen ik van de eerste beviel, en ik heb er toen niets aan overgehouden (ja rugklachten, maar die heb ik al sinds mijn 16e dus ook niet boeiend) ik merk straks wel wat ik hier aan overhoud

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 22:13:44 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62009759
jose, het is wat iedereen zegt idd, je hebt het niet voor het zeggen, maar ergens zou ik met kerst dus wel prettig vinden omdat ik dan steevast elke kerst thuis kan zijn, en geen gehannes heb of we nou 1e kerstdag naar zijn of mijn familie gaan en dito met tweede kerstdag

pi_62009831
ach laat ook maar

[ Bericht 98% gewijzigd door marlieske op 30-09-2008 00:08:31 ]
Mama van Isa en Ties
  maandag 29 september 2008 @ 22:19:03 #195
190853 RockabeIIa
pi_62010013
Ach mens, lul toch niet zo...
't Waren mijn 2 centjes over jou. Doei!
pi_62010126
quote:
Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef DJMO het volgende:
jose, het is wat iedereen zegt idd, je hebt het niet voor het zeggen, maar ergens zou ik met kerst dus wel prettig vinden omdat ik dan steevast elke kerst thuis kan zijn, en geen gehannes heb of we nou 1e kerstdag naar zijn of mijn familie gaan en dito met tweede kerstdag
haha.. ja... zit ook wat in... da's wel waar. Ik zal er nog eens over nadenken

Vandaag trouwens weer bij de vk geweest. Alle controles waren goed; ook het bloedonderzoek voor zwangerschapsdiabetes. Had een mooie score van 5,7 en mijn ijzergehalte (werd gecontroleerd omdat ik regelmatig heel erg duizelig ben) was ook goed.

Heb op aanraden van haar Floradex gehaald om het ijzergehalte in ieder geval op peil te houden... Het schijnt een goed middeltje te zijn waar veel zwangeren baat bij hebben.

Ben benieuwd of het helpt, want een ronddraaiende kamer is toch niet zo heel erg fijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 september 2008 @ 22:27:06 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62010355
fijn dat alles goed was bij de VK meis!! ik mag vrijdag weer voor controle, dan moet ik ook weer bloedprikken, maar suiker heb ik sowieso niet, dat heb ik vorige week nog laten testen bij de HA omdat ik zo onwijs veel drink, ik haal met gemak de vijf liter op een dag (inclusief de nachtelijke slokjes drinken als ik wakker word)

maandag 29 september 2008 @ 22:31:15 #198
197301 Miffy1984
pi_62010520
Ik heb tijdens deze zwangerschap ook altijd zoveel dorst. Drink echt liters van van alles op een dag (nouja.. geen alcohol dan ;-)) Is ook gewoon een soort kwaal...

Ik ga richting bed, doeg!
  maandag 29 september 2008 @ 22:50:23 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62011209
Raissa wat leuk een meid!

Alle zielige zwangeren, beterschap!

Ik heb vandaag voor het eerst na vakantie weer gewerkt. Valt dat even vies tegen Ontzettend veel bekkenpijn. Ook omdat ik het niet meer gewend ben, dus ik verwacht wel dat het weer iets minder wordt, maar toch. Ik werd er even niet blij van

Mn manager reageerde, tja hoe zal ik het zeggen. Niet bijzonder positief, maar ook zeker niet negatief. Wel gefeliciteerd enzow en verder gewoon zakelijk Hij zei nog wel: "Dat is snel." Wat neem ik aan slaat op snel na mn 1-jarige contract.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62011514
Texelonia, klinkt als de typische reactie van een manager, maar iig niet negatief dat is goed toch?!
En als je je werk goed doet mag je vast na je jaar contract blijven, ze geven je niet voor niets toch weer een jaar contract?
Vervelend dat je zo veel pijn hebt, kan je bij de fysio ofzo terecht?

Ooh en Raissa wat leuk een meisje!
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')