Oh jezus...staan wij opeens in de top driequote:Op zondag 28 september 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Marit, je staat nu echt bovenaan hoor!
Leana is al 2mnd niet meer op FOK! geweest, dus ik vond het wel leuk om Marit gewoon bovenaan te laten staan.Ik ben benieuwd of we ooit nog iets horen over de tweeling.
Dat is toevallig, we liggen ook erg dicht bij elkaar!quote:Hee leuk Koningin! Ik heb ook over 2 daagjes m'n 20 weken echo!
Vind jij het ook zo spannend?! En willen jullie weten wat het wordt?
Wij hebben besloten om het een verrassing te laten blijven
ja, ik ben express opgestaanquote:Op maandag 29 september 2008 08:55 schreef marit1978 het volgende:
wel even gaan bellen nu he DJMO !?
Tja, het zal wel moeten he. Dat is het nadeel van de zwangerschap, dat je qua medicijnen weinig kan hebben.quote:Op maandag 29 september 2008 10:16 schreef DJMO het volgende:
nou ja ingrid, wat een boer(in) is het dan zegik hoop dat je het redt met paracetamol, dat moest ik eerst ook, maar bij mij werkte dat ook amper meer vandaar dat ik weer gebeld heb. ik heb vanmiddag om 16:20 een afspraak, en draai dan gelijk een hele riedel af: rugklachten, slecht slapen en benauwdheid door het hoesten, jeuk over heel mijn lichaam en ze zoekt maar een oplossing want om zo nog twaalf weken door te lopen heb ik ook geen zin in
ik kreeg net mail, en de kinderwagen die ik wil hebben is er nog, en we kunnen bellen voor een kijk-afspraakwat ik dus zo gelijk ga doen
Wat denk je nou zelf? Het is voor hun vast een klap in het gezicht als je 2-3 weken terug doodleuk hun vertrouwelijke nieuws dat ze voor een kindje bezig zijn aan neemt en zelf zwijgt als het graf op hun vraag of jullie al voor een tweede gaan.quote:Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef marlieske het volgende:
Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?
Heh, ja dat wordt nog watquote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DJMO het volgende:
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken1e kerstdag ofzo
Behalve als er 6,5 tot 7 jaar tussenzit, ik heb bijna alles weer nieuw "moeten" kopen. Komt ook bij dat een groot gedeelte van Twan al weg is naar mn neefjes... Ach en ik vind het eigenlijk wel leuk, heb nu een hele andere smaak dan toen. Vooral wat aankleding van de babykamer betreft.quote:Op maandag 29 september 2008 15:23 schreef marit1978 het volgende:
dat scheelt echt stukken bij een tweede he ?!
ingrid, allemaal leuke winkels om te slagen!!
Daarom stonden mijn woorden goed nieuws ook tussen ""quote:Op maandag 29 september 2008 15:30 schreef marit1978 het volgende:
ohja Diaan, dat is inderdaad alleen handig bij kleiner leeftijdsverschil ja
Ik zie de controle van vandaag niet als "geen goed nieuws" hoor.. het is gewoon even ontnuchterend als je tóch stiekem zit te hopen op aanstaande-zijnde bevalling.
Ach, waar praten we over. Over 3wkn is de baby er sowieso.
Ik ben alleen al heel gelukkig met nogsteeds redelijke nachten, niet echt verergerende bekkenklachten en het besef dat we het qua opvang met ilse ook deze week weer prima geregeld hebben!
Wat valt er nog te zeuren?
Ohja..het weer ! Laten we het daar eens over hebben
Maffemuts, beterschap, Hopelijk kom je er nu goed doorheen en kun je woensdag gewoon zelf naar de controle!!quote:Op maandag 29 september 2008 16:23 schreef Fruppel het volgende:
Maffemuts wat naar dat je je zo rot voelt, ik hoop dat je snel opknaptt en het dan echt achter de rug hebt!
Net bij de supermarkt vroeg de kassadame hoelang ik zwanger benjoepie, vond het zo leuk dat ze het ondanks mijn beetje dikke (dicht geritste) jas toch mijn buik zag!
Ben meteen weer apetrots op mijn buik!
Onwijs zere rug vandaag dus heb besloten de rest van de dag maar niet veel meer te doen, het scheelt dat ik vrij was vandaag.
Net als Diaan moet ik toch wel toegeven dat ik 5 hele dagen werken best een beetje zwaar vind op het moment.
quote:Op maandag 29 september 2008 16:54 schreef Dakota het volgende:
Verder heb je bij de zeeman op het moment idd erg veel leuk spulik heb er 3 complete outfitjes vandaan gesleept. een grijs en roze pakje (hetzelfde pakje in verschillende maten) Dat bestaat uit een broekje, truitje met een beertje erop die uit sterretjes bestaat en een vestje met capuchon met sterretjes erin. voor 7.99
en een lichtblauw pakje (met rokje) en een vestje.
En je hebt er ook schattige rompertjes op t moment (aangezien ik elk meisjesrompertje van de Hema op t moment al heb
ik haat dat pluizige spul..maar dit beertje is gewoon grijs, stempelachtig en bestaat uit heeeeeel veel kleine sterretjes..beetje stoer dusquote:Op maandag 29 september 2008 17:11 schreef Ienieniemie het volgende:
[..]
Tja, van beertjes en sterretjes moet je houdenWat ik wel een nadeel vind aan het goedkope spul is dat het zo slecht blijft in de was. Had zelf een serie shirtjes van de Wibra enzo voor de eerste, maar dat is echt na een keer of twee drie wassen al helemaal vaal.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:23 schreef Mibos2 het volgende:
Ieniemienie van de Wibra weet ik het niet want die hebben we hier niet in de buurt maar ik weet wel dat de Zeeman broekjes en shirtjes langer meegaan dan die van de C&A in elk geval.
och we doen alles bijna gelijk..ik ben net een dag van mijn candida afquote:Op maandag 29 september 2008 20:01 schreef DJMO het volgende:
nou .. ik heb dus candidasmeerseltje meegekregen, dat hoesten is weinig aan te doen, maar tegen die chronische verkoudheid heb ik een neusspray meegekregen, en tegen de benauwdheid door het hoesten heb ik een inhalator meegekregen. de rugpijn komt waarschijnlijk door het hoesten en moet ik warm houden, (kruik/douche) en laten masseren door vriendlief.
wel heel leuk, mijn huisarts heeft een echo-apparaat gekregen en moet daar nu mee om leren gaan. omdat ze maar weinig zwangere vrouwen in haar praktijk heeft, mag ik als proefkonijn dienen![]()
ik krijg komende donderdag een gratis echo, voor haar om te leren, en voor ons is het natuurlijk altijd leuk
ze vroeg ook nog of ze vriendlief mocht bekijken met het echo-apparaat, ik heb maar een slag om de arm gehouden
hoe lang heeft het bij jou geduurd?? ik kreeg trouwens de tip/raad mee om me (voorlopig) met uni-cura antibacteriele zeep te wassen, ik ben benieuwd of dat minder jeukt na het douchen dan "gewone" zeepquote:Op maandag 29 september 2008 20:15 schreef Dakota het volgende:
[..]
och we doen alles bijna gelijk..ik ben net een dag van mijn candida af
We zijn toch niet verplicht om hier iets over te zeggen? Misschien hebben we geen zin om een wijzende vinger te geven (omdat het vast weinig zin heeft) en gewoon verder te praten over hetgeen waar het hier over gaat; zwangerschap en geboorte!quote:Op maandag 29 september 2008 13:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het raar dat je zoiets hier verteld en ik vind het ook raar dat niemand hier er ook maar bah of boe op zegt.
Het zat me echt al een paar dagen dwars.
ik 6 dagen heb een daktarin zalfje gekochtquote:Op maandag 29 september 2008 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe lang heeft het bij jou geduurd?? ik kreeg trouwens de tip/raad mee om me (voorlopig) met uni-cura antibacteriele zeep te wassen, ik ben benieuwd of dat minder jeukt na het douchen dan "gewone" zeep
Dat kan. Maar als iemand, wie dan ook, het hier in geuren en kleuren uit de doeken doet, heb ik toch een of ander gevoel van plichtsbesef dat als niemand ook maar iets zegt ik wel degelijk wat zeg.quote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
We zijn toch niet verplicht om hier iets over te zeggen? Misschien hebben we geen zin om een wijzende vinger te geven (omdat het vast weinig zin heeft) en gewoon verder te praten over hetgeen waar het hier over gaat; zwangerschap en geboorte!
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het ook belachelijk van die schoentjes. Maar ik vind het helemaal niet raar dat niemand daar verder wat over heeft gezegd. Als je er nou live bij staat in de winkel en je ziet het gebeuren... ja dan is het raar als niemand bah of boe zegt.
Sorry, dat zit mij dan dwars
doe dat dan gewoon!quote:Op maandag 29 september 2008 21:18 schreef Miffy1984 het volgende:
IK WIL BEVALLEN!
Haha... ja, een datum 4ling.. ik ben eigenlijk niet echt van plan om op tweede kerstdag te bevallen.. lijkt mij ook niet zo heel erg leuk voor de kleine zelf om echt op een kerstdag jarig te zijn. Tijdens de periode ervóór is prima, lekker in de kerstsfeertijd, maar op 1e of 2e kerstdag...quote:Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DJMO het volgende:
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken1e kerstdag ofzo
Het is zóóó leuk om het aan je klasje te vertellen. Ik heb het al gelijk verteld toen we onze eerste echo hadden gehad (dat was in ons geval al met 7w 3d, omdat we in het ziekenhuis liepen voor behandeling). Het was vroeg ja, dat besef(te) ik ook, maar ik kon het gewoon niet langer voor me houden.. ik kon het wel van de daken schreeuwenquote:Op maandag 29 september 2008 13:15 schreef ik80 het volgende:
oke, heel heel misschien (ik hoop het wel, want ben woensdag 19 weken) mag ik het deze week aan de kinderen en ouders van mijn klas vertellen hehehe (dat ik zwanger ben)
Ik ben hiervoor opzoek naar foto's van de ontwikkeling die ik dan kan uitprinten/lamineren enz om het verhaal duidelijk te maken. Iemand een idee waar ik deze op het www kan vinden?
haha.. ja... zit ook wat in... da's wel waar. Ik zal er nog eens over nadenkenquote:Op maandag 29 september 2008 22:13 schreef DJMO het volgende:
jose, het is wat iedereen zegt idd, je hebt het niet voor het zeggen, maar ergens zou ik met kerst dus wel prettig vinden omdat ik dan steevast elke kerst thuis kan zijn, en geen gehannes heb of we nou 1e kerstdag naar zijn of mijn familie gaan en dito met tweede kerstdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |