oooh Marit spannend

ik puf al zachtjes mee
ik merk hier ook dat de katten willen knuffelen met me springen zelfs 's nachts in bed terwijl ze best weten dat dat niet van mij mag, maar tja als het vrouwtje slaapt....
Hond van mijn moeder wil nu ook perse bij mij op schoot.
Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?
Tja babykamer de nieuwe beeb krijgt de kamer van Isa en Isa krijgt dan een echt meiden kamer, met groot bed. Dat lijkt ons de beste en handigste oplossing, Isa krijgt dan een veel grotere kamer die ik minder geschikt vind voor een baby omdat het lastiger warm te houden is. En tja Isa kan dan wat meer spullen en speelgoed op haar kamertje hebben, past beter bij haar leeftijd denk ik.
We gaan dus voor een nieuw behangetje en meubeltjes voor 'n kleine dame.
Hier ook geen plop-navel gehad, hoop alleen dat ik nu ook weer geen striemen ga krijgen.
Ben er alleen een beetje bang voor omdat er nu dat litteken zit dat misschien wel eens kan gaan trekken.
IamReader, zolang het bij 1x spugen blijft valt het mee, kee is vervelend maar ach te overzien.
Achterin de auto zitten moet ze maar niet meer doen, kon ik ook totaal niet tegen.
verder heb je alles gedaan wat een papa in spe kan doen. Ik zou trots op mijn mannetje zijn !
Dinsdag mijn intake bij de vk, vind het nu spannender als bij Isa, stom hé