abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2008 @ 20:27:52 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61979241
De moed erin houden, dat lijkt me ook zo... ik ben aan de ene kant bang dat ik halverwege gewoon al niet meer verder wil...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61979308
Denk dat het inderdaad een combinatie is van een lang en druk weekend, toe zijn aan vakantie, verkoudheid en het feit dat ze vandaag 2x ruim anderhalf uur in een auto heeft gezeten (achterin), dus een beetje teveel van het goede.
pi_61979335
dat had ik bij geboorte van ilse wel ja
enorme wanhoop op een gegeven moment omdat het zo vreselijk eindeloos leek te duren allemaal
V. is voorbereid; die heeft echt duidelijke instucties om me toch regelmatig even 'nuchter' bij te praten over in welk traject ik zit
Geen idee of het gaat aankomen, maar af en toe even goed toegesproken worden voorkomt misschien het gevoel de controle kwijt te zijn ?
  zondag 28 september 2008 @ 20:32:43 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61979401
Ik denk dat W. mij ook wel heel nuchter kan toespreken, hij is wel zo dat ik dan als ik het écht niet meer zitten mij wel moed in kan praten!
Al hoop ik niet dat hij me zal zeggen dat ik me aanstel, terwijl ik dat op dat moment niet zo zie
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 28 september 2008 @ 20:47:02 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61979918
Marit, je staat nu echt bovenaan hoor!

Leana is al 2mnd niet meer op FOK! geweest, dus ik vond het wel leuk om Marit gewoon bovenaan te laten staan. Ik ben benieuwd of we ooit nog iets horen over de tweeling.
pi_61981828
whihiiiiiii
ik sta bovenaan leuk BE

met al 3uur krampen om de 10min
ik ga maar eens lekker douchen en mijn bed in

edit; wat erg zeg
ik weet ook wel dat kans op nu ineens "vroeg" bevallen itt 42wkn bij ilse èrg klein is en onverwacht zou zijn. Maar toch. Het kan toch?!
  zondag 28 september 2008 @ 21:46:32 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61981955
Tuurlijk kan dat! Waarom niet?
Klinkt toch wel aardig als serieus. Al dan niet serieus voorwerk, maar dat zullen we morgenochtend weten!

Probeer idd nog maar even lekker te slapen, nu kan het nog! Althans, als dat nog lukt.

Zet hem op!
pi_61981984
Woei Marit, go for it
pi_61982083
als het dan voorwerk is .. laat het dan toch inderdaad in Godsnaam effectief zijn !!!

whihi, tot morgen in ieder geval !
  zondag 28 september 2008 @ 21:53:21 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61982184
Ja, een cm'tje of 2 mag het dan toch iig wel waard zijn toch?
pi_61982217
ja !
dat zou zomaar de eerste 18uur van vorige bevalling schelen!
en dat vrolijk typend
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 21:54:54 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982236
zet m op marit!!!

als jij bevallen bent sta ik ineens in de top 10
men o men, wat heb ik een last van mijn rug/schouder zeg.. warme douche helpt niet, zit nu met een kruik, maar dat helpt vooralsnog ook niet echt.. we hebben nu visite, maar als die weg is vraag ik vriendlief of hij even wil masseren in de hoop dat dat helpt.. morgen toch de huisarts maar even bellen ...ook voor die hoest die maar niet weg wil

ik heb vriendlief al wel gewaarschuwd dat dit zijn enige kind wordt .. of hij moet de volgende willen dragen dat is een loos dreigement, ik weet dat ik het straks weer vergeten ben, maar op dit moment ...

bah, ik voel me net een oud zeikwijf..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61982258
zeiken mag best !
klinkt niet fijn allemaal .. zou huisarts wel bellen, wie weet wat de link is tussen hoesten en je pijnklachten namelijk !
pi_61982271
marit, spannend! Succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61982340
oooh Marit spannend ik puf al zachtjes mee

ik merk hier ook dat de katten willen knuffelen met me springen zelfs 's nachts in bed terwijl ze best weten dat dat niet van mij mag, maar tja als het vrouwtje slaapt....
Hond van mijn moeder wil nu ook perse bij mij op schoot.

Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?

Tja babykamer de nieuwe beeb krijgt de kamer van Isa en Isa krijgt dan een echt meiden kamer, met groot bed. Dat lijkt ons de beste en handigste oplossing, Isa krijgt dan een veel grotere kamer die ik minder geschikt vind voor een baby omdat het lastiger warm te houden is. En tja Isa kan dan wat meer spullen en speelgoed op haar kamertje hebben, past beter bij haar leeftijd denk ik.
We gaan dus voor een nieuw behangetje en meubeltjes voor 'n kleine dame.

Hier ook geen plop-navel gehad, hoop alleen dat ik nu ook weer geen striemen ga krijgen.
Ben er alleen een beetje bang voor omdat er nu dat litteken zit dat misschien wel eens kan gaan trekken.

IamReader, zolang het bij 1x spugen blijft valt het mee, kee is vervelend maar ach te overzien.
Achterin de auto zitten moet ze maar niet meer doen, kon ik ook totaal niet tegen.
verder heb je alles gedaan wat een papa in spe kan doen. Ik zou trots op mijn mannetje zijn !

Dinsdag mijn intake bij de vk, vind het nu spannender als bij Isa, stom hé
Mama van Isa en Ties
pi_61982404
DJMO misschien een spiertje verrekt bij het hoesten? Of als je heel erg buldert zelfs een ribje licht gekneusd?
Mama van Isa en Ties
  Licht Ontvlambaar zondag 28 september 2008 @ 22:02:21 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61982451
Go Marit

Je mag best afbellen morgen hoor... je zal niet de eerste zijn waarbij een koffiedate gecanceld wordt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 22:04:22 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982512
de kat ja die ligt elke nacht naast mijn hoofdkussen ze komt niet in de buurt van mijn buik of schoot maar wil wel in mijn buurt zijn snacht. hier zijn vandaag overigens de gordijnen op maat gemaakt dus die hangen nu keurig tot net iets boven de grond. ik heb geen steek uitgevoerd vandaag alleen eten gekookt dus voor die rugklachten ga ik idd bellen.
ik heb wel een bolle navel staat wel grappig omdat ie normaal amper te zien is

Marlieske, ik beleef het nu ook allemaal intenser dan bij mijn eerste, dat vind ik helemaal niet zo stom hoor
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 22:06:15 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982581
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef Sjeen het volgende:
Go Marit

Je mag best afbellen morgen hoor... je zal niet de eerste zijn waarbij een koffiedate gecanceld wordt
heb je het weer voor elkaar sjeen

marlieske, ik weet het niet, het kan ook een verkeerde houding zijn bij het slapen, maar de pest is dat ik niet op een andere manier dan op mijn rechterzij kan slapen .. ja op mijn rug, maar dan hoest ik me dus kapot .. ik hoor het morgen wel bij de huisarts hoop ik

zondag 28 september 2008 @ 22:30:59 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61983416
Hahaha Sjeen, ik stel voor dat jij de grote Laatste Loodjes-KoffieMiep wordt!

Marit, ik duim dat het in ieder geval wat centimeters oplevert! Maar beter nog, een verse baby in de wieg! Goeie nacht en mocht je het nodig hebben: Zet ´m op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61983610
in de Op mag ook wel gezet worden dat ik een meisje krijg
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61984199
DJMO, ik ga morgen ook naar de huisarts. Wie weet hebben we een zwangerschaps iets te pakken.
Heb nog steeds behoorlijk last, vind het lang duren en het slaapt zo beroerd ook.
Verder alles ok! Buik schommelt mooi heen en weer.

Marit, ik duim ook voor je!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 23:04:22 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61984423
pff hou idd maar op over slapen ingrid.. afgelopen nacht ging ik pas om vier uur in slaap vallen ofzo.. JJ was ook zo druk, die pijn dr bij .. voelde me lichamelijk echt een wrak vanmorgen ben wel blij dat verder alles in orde is met jou en de kleine

leuk dakota een meisje!! ik lees het nu voor het eerst, weet zo snel niet of je het al eerder had gezegd

pi_61984702
Marit, zet 'm op!!

En over huisdieren gesproken... 't schijnt dat hondjes ook aanhankelijker kunnen worden (of juist niet) als je zwanger bent. Nou, die hond van ons heeft volgens mij nog niks door!

Ik krijg trouwens steeds meer opmerkingen als 'tjonge, moet jij nog helemaal tot aan kerst??', 'nou, jij hebt echt al een flinke buik!'. Hmmm... nee, was me zelf nog niet opgevallen .
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 23:18:04 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61984814
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken 1e kerstdag ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')