abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61965338
Carmella, jeetje! Dat klinkt echt niet tof. Hopelijk voel je je snel beter
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 september 2008 @ 10:19:49 #52
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61965526
Carmella, sterkte hoor!

Hier ook van nooit hoeven plassen 's nachts voor de zwangerschap tot 3x per nacht nu, gelukkig vannacht maar 2 keer wakker waarvan 1x pas om half 7 dus dat was goed te doen.
Wel word ik elke keer wakker omdat ik me moet omdraaien (en dat terwijl mijn buik echt niet groot is - hij is vooral rond - notice: écht een buikfoto maken en deze plaatsen hier anders geloven jullie me straks niet meer ) en mijn heup waar ik op gelegen heb gewoon helemaal stijf is.
O ja, en ook al een paar keer gehad, werd ik wakker en ging naar de wc en was ik gewoon klaarwakker, zo een uurtje lang, dus dan maar even wat drinken (staat nu maar standaard bij mijn bed) en wat lezen ofzo en dan slaap ik wel weer verder...
Ach ja, die nachtelijke avonturen...
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 28 september 2008 @ 12:23:55 #53
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_61967435
Ik heb gelukkig geen last van nachtelijke plasavonturen! Ik moet alleen wel rennen als ik 's morgens wakker word!
Last van jeuk heb ik gelukkig (nog) niet.

Ben vrijdag wezen babyshoppen met een vriendinnetje, heb me echt helemaal suf geshopt! Madam heeft een goede collectie kleertjes inmiddels.
Zaterdag met mijn vriend naar de Prenatal geweest voor de maxi cosi want er was 25% korting op alle autostoeltjes dus dat scheelde een boel!
En "stiekem" ben ik net nadat ik mijn vriend gedropt had nog even snel de Prenatal ingedoken en wederom niet met lege handen naar buiten gekomen.
Nu een super leuke broek met een shirtje voor die kleine gekocht, een wikkeldeken, 2 buikbanden (ja ook wat voor mezelf ) en een beestje die je aan de maxi cosi/wandelwagen kan klikken.
En het ergste is nog dat ik eigenlijk naar de Prental moest om bodemverhogers voor mijn box te bestellen maar die ben ik dus vergeten
pi_61967585
Carmella beterschap! Klinkt echt heel naar.

Ik moet zo tussen de 3 en 6 x per nacht mijn bed uit om te plassen.
Ik hou het er maar op dat mijn lichaam me voorbereid op slapeloze nachten...
Diaan, ik heb dat ook gehad, in het 2e trimester, dat ik echt niet kon uitslapen en lekker bezig was. Nu slaap ik gemiddeld 13 uur per dag...

Mijn lief heeft gister heel hard gewerkt aan de babykamer, hij is nu het laatste muurtje aan het stuccen. Dan wachten tot het plafond droog is (is ook gestuct), dan gaan we misschien al vanavond het plafond verven en dat zou betekenen dat ik vanaf morgen de muren kan gaan verven! Dan de radiator terug hangen, vloerbedekking erin, en demeubeltjes verplaatsen van de woonkamer naar de babykamer.

En vanmiddag, als de stuc aan het drogen is, gaan we lekker weg met z'n 2en, naar strand of bos.
pi_61968727
Hier ook druk met de babykamer. Het kamertje is geverfd, straks nog vlakken op de muren maken. De meubels lak ik wit, zijn verder dezelfde meubels als die Sara had.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 september 2008 @ 15:03:54 #56
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61970951
Pff ben net ruim 4 uur bezig geweest om de kast, alleen de kast!!, in de grondverf te zetten.... nu nog aflakken, maar dat wordt vandaag niet meer denk ik. Het wordt wel mooi, het is het dus wel waard... nu even rustig zitten en 4 koeken (choco-as) naar binnen aan het werken. Heb lekkere trek.

Ow ja, wat wij ons afvroegen: 1 van onze katten ligt sinds ik zwanger ben, heel vaak bij mij. Ik hoef maar te gaan zitten op de bank of hij ligt al op mn benen en als ik lig, ligt hij op mn heupen. Erg grappig en lief Iemand een idee hoe dat komt?

@marie: het is klusweekend!!!
Make love, not war ☮
  zondag 28 september 2008 @ 15:04:03 #57
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61970958
Het is wel het weekend van het verven geloof ik, hier is met structuurverf aan de gang, helaas zijn de muren erg slecht en het resultaat minder mooi als verwacht. Maar ik denk dat als het straks af is en er meubels in staan en schilderijtjes aan de muur enzo, dat het er dan veel beter uitziet...
pi_61972117
Voor mij nog 2 dagen voor de 20 weken echo, erg spannend!
Wel hebben we al de kinderwagen uitgezocht vrijdag! Erg leuk.
Nu alleen nog bestellen volgende week.

Zo te lezen is iedereen lekker bezig.
pi_61972311
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ben net ruim 4 uur bezig geweest om de kast, alleen de kast!!, in de grondverf te zetten.... nu nog aflakken, maar dat wordt vandaag niet meer denk ik. Het wordt wel mooi, het is het dus wel waard... nu even rustig zitten en 4 koeken (choco-as) naar binnen aan het werken. Heb lekkere trek.

Ow ja, wat wij ons afvroegen: 1 van onze katten ligt sinds ik zwanger ben, heel vaak bij mij. Ik hoef maar te gaan zitten op de bank of hij ligt al op mn benen en als ik lig, ligt hij op mn heupen. Erg grappig en lief Iemand een idee hoe dat komt?

Jeps dat doen heel veel katten! Hier 1 van de katten ook, die doet heel voorzichtig met mijn buik, wil er tegenaan liggen. De andere kat is echt een idioot en die springt er gewoon frontaal op (auw!)
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 september 2008 @ 18:17:21 #60
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_61975720
Hee leuk Koningin! Ik heb ook over 2 daagjes m'n 20 weken echo!
Vind jij het ook zo spannend?! En willen jullie weten wat het wordt?
Wij hebben besloten om het een verrassing te laten blijven
pi_61976666
quote:
Op zondag 28 september 2008 15:03 schreef Diaan73 het volgende:

Toen ik zwanger was van Noah was het juist andersom. Onze kat lag bijna altijd bij mij, tot ik zwanger was. Al voordat ik het wist Nu merk ik wat dat betreft weinig verschil aan de kat. Hij ligt nu heel vaak echt bovenop mn buik, terwijl het normaal toch meer benen is. Gisteravond ging de baby nog tegen hem schoppen
Geen idee waardoor dat komt, maar komt volgens mij heel vaak voor dat katten en honden anders reageren als je zwanger bent.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61977247
Ik ben aan t wachten op mijn navelplop..of hoeft die niet perse te komen ?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61977336
Hoeft niet, kwam bij mij ook nooit
Saartje
pi_61977380
STOM

ik wil een nette ronde buik..niet een ongeplopt kuiltje erin
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 28 september 2008 @ 19:27:56 #65
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61977417
Dakota mijn navel is bij allebei niet geplopt dus het hoeft niet hoor!

Diaan katten ruiken dat en worden dan aanhaliger, waarom geen idee maar hier precies hetzelfde.
pi_61978284
Mijn lief is even heel zielig ze heeft voor het eerst in haar zwangerschap overgegeven, en gelijk veel ook, ze ligt nu te slapen maar voelde zich echt hondsberoerd

Tips van de zwangere dames wat ik voor haar kan doen?

Heb al het volgende gedaan:
- opgeruimd achter haar
- getroost
- geknuffeld
- electrisch warm kussentje gebracht een aangedaan
- haar een glaasje te drinken gebracht
- kusjes

Iemand nog tips?
  zondag 28 september 2008 @ 20:01:13 #67
119107 Gierewiet
power corrupts
pi_61978396
Voor mannen is dat mee-puffen best vermoeiend.
11/1/11 verloor ik mijn geloof in de rechtstaat
  zondag 28 september 2008 @ 20:01:45 #68
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61978411
* Marie79 heeft er niets aan toe te voegen

ik bedoel natuurlijk het berichtje van iamredleader

Hoe bedoel je? Heb je meegedaan met zwangerschapsgym?
pi_61978588
hoe ver zijn jullie met de zwangerschap?
zie het zo snel niet in de tabel... ik hoop namleijk dat je haar vooral kan vertellen dat het niet waarschijnlijk nog wéken durende zw.schapsmisselijkheid is als ze nu pas 7wkn zwanger is ofzo !

ik meld me weer
morgen weer controle

en ik vind dat ik nu toch onofficieel wel bovenaan het lijstje mag staan he ?
  zondag 28 september 2008 @ 20:11:00 #70
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61978713
Wat mij betreft sta je gewoon bovenaan hoor Marit
pi_61978739

dat is toch wel bijzonder
  zondag 28 september 2008 @ 20:15:58 #72
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61978860
Zelf ben ik blij nog niet bovenaan te staan, kan aan de ene kant niet wachten tot de baby er eindelijk is, dat we weten of het een hij/zij is en hoe hij/zij zal gaan heten... werd net al erg emotioneel van Stella van Guuzewuus in het babietjes topic en Jojo d'r verhaal dat Isis van de beademing is!
Maar als ik denk aan de bevalling
Ik kan me zo goed voorstellen dat áls je bovenaan staat dat je dan er zeker wel aan toe bent!
pi_61978988
hihi, soms dan he
2 avonden geleden had ik echt niet fijne krampen en sloeg de angst ineens toe.. lag te huilen op de bank met echt enorme 'tegenzin' in wat er zou moeten gaan gebeuren.
Het is dus de kunst straks er de moed in te houden, lijkt me mooie taak voor V. en de vk.
Maar, de vreselijke nieuwsgierigheid naar dit nieuwe mini-mensje is zó groot inmiddels dat ik ook niet lang meer wil wachten hoor!
pi_61979017
20 weken en 4 dagen
pi_61979207
Kijk!
dat is goed nieuws !
Dikke kans het dat 'gewoon' heel vervelend overgeven van een virusje is!
en dat gaat snel weer over hoor !
  zondag 28 september 2008 @ 20:27:52 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61979241
De moed erin houden, dat lijkt me ook zo... ik ben aan de ene kant bang dat ik halverwege gewoon al niet meer verder wil...
pi_61979308
Denk dat het inderdaad een combinatie is van een lang en druk weekend, toe zijn aan vakantie, verkoudheid en het feit dat ze vandaag 2x ruim anderhalf uur in een auto heeft gezeten (achterin), dus een beetje teveel van het goede.
pi_61979335
dat had ik bij geboorte van ilse wel ja
enorme wanhoop op een gegeven moment omdat het zo vreselijk eindeloos leek te duren allemaal
V. is voorbereid; die heeft echt duidelijke instucties om me toch regelmatig even 'nuchter' bij te praten over in welk traject ik zit
Geen idee of het gaat aankomen, maar af en toe even goed toegesproken worden voorkomt misschien het gevoel de controle kwijt te zijn ?
  zondag 28 september 2008 @ 20:32:43 #79
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61979401
Ik denk dat W. mij ook wel heel nuchter kan toespreken, hij is wel zo dat ik dan als ik het écht niet meer zitten mij wel moed in kan praten!
Al hoop ik niet dat hij me zal zeggen dat ik me aanstel, terwijl ik dat op dat moment niet zo zie
  zondag 28 september 2008 @ 20:47:02 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61979918
Marit, je staat nu echt bovenaan hoor!

Leana is al 2mnd niet meer op FOK! geweest, dus ik vond het wel leuk om Marit gewoon bovenaan te laten staan. Ik ben benieuwd of we ooit nog iets horen over de tweeling.
pi_61981828
whihiiiiiii
ik sta bovenaan leuk BE

met al 3uur krampen om de 10min
ik ga maar eens lekker douchen en mijn bed in

edit; wat erg zeg
ik weet ook wel dat kans op nu ineens "vroeg" bevallen itt 42wkn bij ilse èrg klein is en onverwacht zou zijn. Maar toch. Het kan toch?!
  zondag 28 september 2008 @ 21:46:32 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61981955
Tuurlijk kan dat! Waarom niet?
Klinkt toch wel aardig als serieus. Al dan niet serieus voorwerk, maar dat zullen we morgenochtend weten!

Probeer idd nog maar even lekker te slapen, nu kan het nog! Althans, als dat nog lukt.

Zet hem op!
pi_61981984
Woei Marit, go for it
pi_61982083
als het dan voorwerk is .. laat het dan toch inderdaad in Godsnaam effectief zijn !!!

whihi, tot morgen in ieder geval !
  zondag 28 september 2008 @ 21:53:21 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61982184
Ja, een cm'tje of 2 mag het dan toch iig wel waard zijn toch?
pi_61982217
ja !
dat zou zomaar de eerste 18uur van vorige bevalling schelen!
en dat vrolijk typend
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 21:54:54 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982236
zet m op marit!!!

als jij bevallen bent sta ik ineens in de top 10
men o men, wat heb ik een last van mijn rug/schouder zeg.. warme douche helpt niet, zit nu met een kruik, maar dat helpt vooralsnog ook niet echt.. we hebben nu visite, maar als die weg is vraag ik vriendlief of hij even wil masseren in de hoop dat dat helpt.. morgen toch de huisarts maar even bellen ...ook voor die hoest die maar niet weg wil

ik heb vriendlief al wel gewaarschuwd dat dit zijn enige kind wordt .. of hij moet de volgende willen dragen dat is een loos dreigement, ik weet dat ik het straks weer vergeten ben, maar op dit moment ...

bah, ik voel me net een oud zeikwijf..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_61982258
zeiken mag best !
klinkt niet fijn allemaal .. zou huisarts wel bellen, wie weet wat de link is tussen hoesten en je pijnklachten namelijk !
pi_61982271
marit, spannend! Succes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61982340
oooh Marit spannend ik puf al zachtjes mee

ik merk hier ook dat de katten willen knuffelen met me springen zelfs 's nachts in bed terwijl ze best weten dat dat niet van mij mag, maar tja als het vrouwtje slaapt....
Hond van mijn moeder wil nu ook perse bij mij op schoot.

Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?

Tja babykamer de nieuwe beeb krijgt de kamer van Isa en Isa krijgt dan een echt meiden kamer, met groot bed. Dat lijkt ons de beste en handigste oplossing, Isa krijgt dan een veel grotere kamer die ik minder geschikt vind voor een baby omdat het lastiger warm te houden is. En tja Isa kan dan wat meer spullen en speelgoed op haar kamertje hebben, past beter bij haar leeftijd denk ik.
We gaan dus voor een nieuw behangetje en meubeltjes voor 'n kleine dame.

Hier ook geen plop-navel gehad, hoop alleen dat ik nu ook weer geen striemen ga krijgen.
Ben er alleen een beetje bang voor omdat er nu dat litteken zit dat misschien wel eens kan gaan trekken.

IamReader, zolang het bij 1x spugen blijft valt het mee, kee is vervelend maar ach te overzien.
Achterin de auto zitten moet ze maar niet meer doen, kon ik ook totaal niet tegen.
verder heb je alles gedaan wat een papa in spe kan doen. Ik zou trots op mijn mannetje zijn !

Dinsdag mijn intake bij de vk, vind het nu spannender als bij Isa, stom hé
Mama van Isa en Ties
pi_61982404
DJMO misschien een spiertje verrekt bij het hoesten? Of als je heel erg buldert zelfs een ribje licht gekneusd?
Mama van Isa en Ties
  Licht Ontvlambaar zondag 28 september 2008 @ 22:02:21 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61982451
Go Marit

Je mag best afbellen morgen hoor... je zal niet de eerste zijn waarbij een koffiedate gecanceld wordt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 22:04:22 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982512
de kat ja die ligt elke nacht naast mijn hoofdkussen ze komt niet in de buurt van mijn buik of schoot maar wil wel in mijn buurt zijn snacht. hier zijn vandaag overigens de gordijnen op maat gemaakt dus die hangen nu keurig tot net iets boven de grond. ik heb geen steek uitgevoerd vandaag alleen eten gekookt dus voor die rugklachten ga ik idd bellen.
ik heb wel een bolle navel staat wel grappig omdat ie normaal amper te zien is

Marlieske, ik beleef het nu ook allemaal intenser dan bij mijn eerste, dat vind ik helemaal niet zo stom hoor
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 22:06:15 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61982581
quote:
Op zondag 28 september 2008 22:02 schreef Sjeen het volgende:
Go Marit

Je mag best afbellen morgen hoor... je zal niet de eerste zijn waarbij een koffiedate gecanceld wordt
heb je het weer voor elkaar sjeen

marlieske, ik weet het niet, het kan ook een verkeerde houding zijn bij het slapen, maar de pest is dat ik niet op een andere manier dan op mijn rechterzij kan slapen .. ja op mijn rug, maar dan hoest ik me dus kapot .. ik hoor het morgen wel bij de huisarts hoop ik

zondag 28 september 2008 @ 22:30:59 #95
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61983416
Hahaha Sjeen, ik stel voor dat jij de grote Laatste Loodjes-KoffieMiep wordt!

Marit, ik duim dat het in ieder geval wat centimeters oplevert! Maar beter nog, een verse baby in de wieg! Goeie nacht en mocht je het nodig hebben: Zet ´m op!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_61983610
in de Op mag ook wel gezet worden dat ik een meisje krijg
wanna rub mah puppeh?!
pi_61984199
DJMO, ik ga morgen ook naar de huisarts. Wie weet hebben we een zwangerschaps iets te pakken.
Heb nog steeds behoorlijk last, vind het lang duren en het slaapt zo beroerd ook.
Verder alles ok! Buik schommelt mooi heen en weer.

Marit, ik duim ook voor je!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 23:04:22 #98
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61984423
pff hou idd maar op over slapen ingrid.. afgelopen nacht ging ik pas om vier uur in slaap vallen ofzo.. JJ was ook zo druk, die pijn dr bij .. voelde me lichamelijk echt een wrak vanmorgen ben wel blij dat verder alles in orde is met jou en de kleine

leuk dakota een meisje!! ik lees het nu voor het eerst, weet zo snel niet of je het al eerder had gezegd

pi_61984702
Marit, zet 'm op!!

En over huisdieren gesproken... 't schijnt dat hondjes ook aanhankelijker kunnen worden (of juist niet) als je zwanger bent. Nou, die hond van ons heeft volgens mij nog niks door!

Ik krijg trouwens steeds meer opmerkingen als 'tjonge, moet jij nog helemaal tot aan kerst??', 'nou, jij hebt echt al een flinke buik!'. Hmmm... nee, was me zelf nog niet opgevallen .
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 september 2008 @ 23:18:04 #100
147316 crew  DJMO
#trut
pi_61984814
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken 1e kerstdag ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')