abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61992107
Ik heb toch die angst voor vroeggeboorte in mijn hoofd, dus harde buiken in combinatie met buikpijn maken me wel zenuwachtig... Tot nu toe gaat het goed. Maar ben ook pas 1,5 uur wakker.
  maandag 29 september 2008 @ 11:40:27 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992237
Makkelijker gezegd dan gedaan, maar angst en dus stress werkt niet in het voordeel van die harde buiken he!
pi_61992324
Maar Reinhilde, in principe mag jij toch?

Fout gerekend
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61992427
nou, lekker ontnuchterende controle bij de vk
"ik zie jou volgende week nog wel op de controle hoor!"

goede nieuws volgens haar dat kindje nu wel ingedaald is...
tja, dat verhaal ken ik nog van ilse niet dus, ondanks dat ze dat al weken stellig zeiden.
2wkn terug was ook duidelijk: ingedaald.
Vorige week : absoluut nog niet hoor!
en nu: ja..ingedaald en zo goed als vast al!
Tóch aangegeven dat ik ga bellen voor een controle als de vliezen onverhoopt eens zouden breken.

op naar volgende week!
  maandag 29 september 2008 @ 11:57:45 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992572
Nou, dat is dus weer even met beide beentjes op de grond! Balen Marit!
  maandag 29 september 2008 @ 12:38:43 #131
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61993433
Balen Marit
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61993641
Balen Marit!
  maandag 29 september 2008 @ 12:56:42 #133
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_61993807
Je hoopt tijdens die controles rond deze tijd altijd op zoiets van: 'nou als ik zo aan je buik voel, denk ik dat je vanavond gaat bevallen!!' En zeker niet op 'nou waarschijnlijk tot volgende week!' grrr..
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 29 september 2008 @ 12:58:04 #134
108648 cattie
lieve moeder
pi_61993836
Jammer Marit.

Reinhilde en Owlet, wat rot van die harde buiken! Reinhilde, als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen. Ter geruststelling: bij Ive had ik vanaf week 22 zeer veel pijnlijke harde buiken (ik was toen ook bang voor een vroeggeboorte) en meneer is tot 41,5 week blijven zitten. Afgelopen weekend had ik ook weer veel harde buiken, ik moest er even bij gaan liggen zelfs. Vandaag gaat het weer wat beter.

Ik heb vanochtend de babykleertjes van Ive geselecteerd. Leuk werk, en ik weet nu wat ik nog moet hebben, dus ik ga vanmiddag maar eens even shoppen!
pi_61993913
Balen zeg Marit!
Tico, ik mag over 5 weken... als de baby komt met 37+ is er niks aan de hand. Maar ben dus bang voor echt vroeggeboorte, dus nu zeg maar. Gelukkig vandaag nog helemaal geen harde buiken gehad (nou heb ik ook alleen maar op de bank gelegen ). Maar ik moet zo naar de tandarts.

Het zal vast wel goed komen met de baby, zul je zien dat ik zwaar over tijd ga.
pi_61993937
Shop ze Cattie!
Ik ga maar eens aankleden.
  maandag 29 september 2008 @ 13:04:08 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_61993943
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:58 schreef marlieske het volgende:
Vandaag het aan de ouders van mijn man verteld, was totale verassing voor hun dus heel erg leuk.
Betwijfel of mijn schoonzusje het wel zo leuk vond om tegelijk met mij zwanger te zijn, ze keek een beetje moeilijk, heb er maar niet te veel van gezegd tegen mijn man maar op de een of andere manier was de reactie een beetje lauw.... naja who cares?
Wat denk je nou zelf? Het is voor hun vast een klap in het gezicht als je 2-3 weken terug doodleuk hun vertrouwelijke nieuws dat ze voor een kindje bezig zijn aan neemt en zelf zwijgt als het graf op hun vraag of jullie al voor een tweede gaan.
En als je dan ook nog zelf in het middelpunt gaat staan terwijl zij dachten dat het nu hun feestje is kan ik me een lauwe reactie erg goed voorstellen.
Goed inlevingsvermogen. Applaus voor je egoïstische zelf.

Heb jij sowieso erg last van je hormonale gesteldheid? Ik vind het echt ronduit belachelijk dat jij meent dat een paar schoentjes niet terug gebracht hoeft te worden omdat 1. je moe bent van het shoppen 2. je al voor 70,- euro aan spullen gehaald hebt daar en 3. het personeel van desbetreffende winkel het niet eens gezien had (terwijl je zelf verantwoordelijk bent voor je eigen kind).
Ik vind het raar dat je zoiets hier verteld en ik vind het ook raar dat niemand hier er ook maar bah of boe op zegt.

Het zat me echt al een paar dagen dwars.
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 29 september 2008 @ 13:12:15 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61994112
Ik ben blij dat jij het zegt Rocka, ik zat ook te kijken, maar wist niet helemaal goed hoe te reageren. Ik vind het eig. een beetje heel erg zot, 5 euro is 5 euro...
pi_61994173
Goed dat had ik eigenlijk ook wel, maar ik heb nou eenmaal geen zin/behoefte om overal op te reageren. Maar stelen is stelen.
  maandag 29 september 2008 @ 13:15:18 #140
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_61994183
oke, heel heel misschien (ik hoop het wel, want ben woensdag 19 weken) mag ik het deze week aan de kinderen en ouders van mijn klas vertellen hehehe (dat ik zwanger ben)
Ik ben hiervoor opzoek naar foto's van de ontwikkeling die ik dan kan uitprinten/lamineren enz om het verhaal duidelijk te maken. Iemand een idee waar ik deze op het www kan vinden?
pi_61994207
heel erg van mezelf, maar ik heb ook maar verbaasd mijn schouders opgehaald en verder mijn mond gehouden
maar ik vind het eigenlijk te zot voor woorden om zoiets dan níet terug te brengen.
En ben je echt doodmoe en kapot, dan bel je even en ga je het de dag erna terugbrengen.
pi_61994287
Ik heb het allemaal niet meegekregen

Ik80, op www.babyopkomst.nl zit ook een onlinekalender achter iets met erg mooie platen!
pi_61994490
Daarom gaat Kim mooi in de buggy als we in de stad zijn. Die neemt de halve winkel anders mee.
Sowieso kun je dan niet echt ontspannen winkelen.
Bijna kinderbijslag! Shoppen! Vooral voor Kim en een klein beetje voor Frummel. Zelf kan ik nog een nachtpon gebruiken, ze zijn nu zo kort.
Mijn buik golft nu heel vaak heen en weer. Zo'n leuk gezicht vind ik dat!

Ienie welkom!
pi_61996197
'shoppen' klinkt heerlijk !
hier verdwijnt kinderbijslag ongezien meteen naar haar spaarrekening..tikt snel aan zonder dat het ons 'wat kost' !
pi_61996289
Omdat wij vanwege de schuldsanering weekgeld krijgen kunnen we de kinderbijslag juist goed gebruiken!
Kim heeft iig schoenen nodig en truitjes. Dus we kijken daar eerst naar en zien dan wel hoeveel geld er over is voor andere dingen.
pi_61996604
quote:
Op zondag 28 september 2008 23:18 schreef DJMO het volgende:
jose, jij, dakota, ingrid en ik .. we zitten allevier rond kerst... datumvierling maken 1e kerstdag ofzo
Heh, ja dat wordt nog wat

En oeh, ik zit ook al bijna in de top 10
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_61996669
ja, dat soort dingen moet je dan inderdaad goed gaan overwegen he?
Waar ga je kijken?

Ik ben 3wkn terug voor ilse bij Zeeman geweest, en echt hele leuke dingen gehaald!
Ik was voor 52euro klaar geloof ik, 4nieuwe rompertjes/3maillots/2x broek/shirt met lange mouw combi/2shirtjes/1rokje/vestje .. echt super !
Vorige week voor 10euro een leuke winterjas + sjaal, ook bij Zeeman

edit: dit hoort hier helemaal niet zie ik nu hihi
pi_61996796
Zeeman heeft iig leuke fleecetruien zag ik . Verder wibra, hema, h&m, c&a, bentex, v&d denk ik. Schoenen bij scapino, van haren, bij bristol en c&a had ik nog leuke gympen gezien "voor erbij".
Om nog wat ontopic te blijven babykleding kijken we dan ook wel ff. Moet nog een 1e pakje hebben.
En een superelegante bigshirt voor mezelf.
  maandag 29 september 2008 @ 15:22:24 #149
108648 cattie
lieve moeder
pi_61997570
Zo, even naar de Hema geweest. 1 tasje vol en de babyuitzet is nu helemaal compleet! Dat is wel handig met een 2e kind. Er zijn nog wel wat dingetjes voor de leuk en voor de handigheid die ik wil hebben, maar het noodzakelijke is er nu al allemaal.
pi_61997625
dat scheelt echt stukken bij een tweede he ?!
ingrid, allemaal leuke winkels om te slagen!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')