abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:00:01 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61928009
quote:
Op woensdag 24 september 2008 07:47 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste manier is, maar het is mijn manier.

Op 23 jl. is Arwen's papa, voor sommigen bekend Als armanimania/Darkmanta.. overleden.
Na jarenlange gevechten met zichzelf, was zijn kaarsje op.
Geheel onverwachts, het leek goed te gaan heeft hij heel bewust de keuze genomen om naar " zijn" rust te gaan. Dit staat los van de scheiding, het waren zijn ziektes.. zijn schimmen in zijn hoofd.
Details etc. ga ik niet openbaar gooien.

Ik ben geschokt, verdrietig, gebroken.. mijn dappere dodo haar papa is weg, niet meer.. nooit meer..
Ze zal het ten zijner tijd wel horen, maar voor nu even nog niet.. tot ik een manier gevonden heb hoe haar te zeggen.

Arwen zou zeggen.. die "domme" papa ik hou van jou ook.

Hij heeft een mooie herinnering voor Arwen achter gelaten... zoals op de muziek op de achtergrond, die hijzelf aangezet had.. Sometimes You can't make it on your own..
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve allemaal, heel erg bedankt voor alle lieve woorden, alle steunbetuiging..
het wordt zeer gewaardeerd
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Vanmiddag met twee lieve vrienden van mij, mijn ouders en Arwen naar Darkmanta's ouders geweest, Het zien van Arwen gaf ze een sprankje vreugde.. omdat ze heerlijk haar eigenwijze, wijze, lieve zelf was.

Vanavond lag hij opgebaard, ik ben wezen kijken, Arwen uiteraard niet in de buurt, die was bij anderen veilig in het huis van opa.
Hij zag er mooi en vredig uit.. alsof hij elk moment zou ontwaken.. maar dit gaat niet gebeuren.. het was een enorme klap , de inslag.. het is echt zo..

Darkmanta zijn alles was Arwen.. maar 20 jaar vechten tegen schimmen in je hoofd.. was voor hem genoeg.. Een aantal zoals jarno en swets.. hebben het mooi verwoord.. hoe ver moet je zijn.. achteraf dus te ver..
Niemand is te verwijten dat we het niet zagen.. Met Darkmanta wist je nooit of ja ook ja was of toch nee.. hij kon zich anders voor doen als hij was.. als hoe hij zich voelde.. door zijn mentale ziektes... Want onder die ziekte zat een hele liefdevolle man.. met een hart van goud.. DIe van mij al het respect van de wereld verdient.

Aanstaande maandag wordt er een mis gehouden en wordt hij gecremeerd.

Ik bedank jullie enorm voor alle lieve berichten, wil ook openbaar het team van beheer bedanken voor de steun en hulp die zij geven, zij eten wel waarom

Jullie zijn lief
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen gaat bij de crematie zijn ja.. en al loopt ze te gillen rennen zingen.. dat maakt niet uit.. Heb een mooi bloemstuk namens haar apart laten maken.... een hartje met mooie gele/witte rozen en een rose randje.. en hartjes en op het lint.. Die " domme" papa .. ik ook van jou.. Arwen
Omdat het een echte opmerking was van haar tussen hun tweetjes
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Nogmaals bedankt voor de steunbetuiging, de mooie teksten

Gisteren met jeugdpsycholoog gesproken, en aan de hand daarvan Arwen verteld.

Heb haar bij me op schoot genomen , en vertelt dat papa heel veel pijn had en nu dood is en daarom bij de sterretjes en Maria is ( ze is helemaal gek op maria vandaar) en dat ze papa nooit meer kan zien. Eerst werd ze beetje boos van kan wel, maar heb blijven benadrukken nee papa is dood. papa is een ster geworden, de grootste en mooiste ster dat is papa.

Daarna met mijn vader en haar bij een mooi kappeletje een kaarsje aangestoken voor papa, en ging ze zeggen dag papa ik hou van jou ook, en wou ze haar kikker bij maria leggen voor papa. Maar gezegd dat papakikker al bij papa is, en babykikker op mamakikker moet passen.

Daarna later toen het donker werd en de poolster aan de lucht stond, en geen enkele andere ster hebben we naar papa gezwaaid, en Arwen heeft heel veel heel hard papa geroepen en ik hou van jou, ik ook van jou.. en kusjes geven en zwaaien.
Haar gevraagd of ze naar papa gepraat had en gezwaaid , en zei ze heel op zijn Arwens, ja GAAF!!

Heb boek van kikker en het vogeltje van max velthuijs , dat moet overal mee en gaat ze verhaaltjes vertellen aan iedereen en zeggen dat papa ook dood is, vanochtend ook bewust gevraagd weet je nog waar papa is, en ze heel lief zij dat papa de mooiste en liefste ster is en ze vanavond weer gaat roepen .
pi_61928045
achgod, dat laatste verhaal van je evenstar..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:01:19 #3
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_61928046
lieve evenstar,

Ik weet vanaf dat ik het topic zag al niet goed wat te schrijven. Maar nu ik lees hoe jij Arwen afscheid hebt laten nemen van haar papa kan ik niet anders dan zeggen dat ik bewondering voor je heb zoals je het aanpakt en doet. Geweldig.

Gecondoleerd meid en heel veel sterkte voor jou Arwen en de rest van de familie en vrienden met dit grote verlies

liefs
pi_61928073
Och hemel... Wel goed dat je het direct verteld hebt!
pi_61928154
Wat hebben jullie dacht prachtig verteld..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:05:48 #6
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61928167
Ik krijg er ook tranen van. Wat een vreselijk iets moet dat zijn om aan je kind duidelijk te maken.
Ik vind je verhaal heel goed klinken, heel simpel eigenlijk en vast niet in één keer vatbaar voor haar (en voor wie wel, eigenlijk). Maar heel zorgvuldig en vanuit enigszins begrijpelijke thema's verteld. Knap van jullie allebei.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61928187
Ik ben pas nieuw hier op het forum, maar de tranen staan in mijn ogen van dit verhaal, vooral het laatste bericht van Evenstar.
Gecondoleerd, heel veel sterkte en ik hoop dat Arwen hem zal blijven herinneren als de mooie grootste ster aan de hemel.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:09:21 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_61928249
Ik had nog wat fotootjes die ik mocht plaatsen na overleg met evenstar.

Ik denk dat dit wel representatief is over hoe DM was...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:00 #9
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_61928319
Sterkte toegewenst evenstar. Maar als ik het zo lees heeft een sterke vrouw zoals jou dat bijna niet nodig.

Gecondoleerd.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_61928350
mooie foto's re.
en evenstar, wat een sterke dame ben je toch.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:12:55 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61928354
Mooi Re!
pi_61928423
Lieve Evenstar en Arwen,

Ik lees je bericht hoe je Arwen vertelde over papa en papa bij de sterren, heb er bewondering voor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:16:35 #13
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_61928440
No way dat ik het droog kon houden met zo'n OP.
Sterkte voor éénieder die het betreft in deze.
pi_61928442
Allemachtig........ sterkte!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 september 2008 @ 12:18:02 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61928482
Die laatste foto...

_evenstar_ heel mooi hoe je zoiets moeilijks aan Arwen verteld hebt. Heel veel sterkte de komende tijd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61928512
Hmmmfff sniff snik. evenstar, goed gedaan.
Arwen, je bent een klein engeltje op aarde, met papa in de hemel.
Mooie foto's, Re
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_61928557
Evenstar ik heb diep diep respect voor je.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61928641
So eej.. wat een verhaal..

Sterkte ermee!
pi_61928694
Wat ontroerend. Evenstar, ik vind het zo bewonderenswaardig hoe je de moeite neemt om ons hier op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt en ben blij dat de reacties je tot steun zijn
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_61928871
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Jelief het volgende:
Evenstar ik heb diep diep respect voor je.
Ik ook. Jeetje wat moet het moeilijk geweest zijn om Arwen dit te vertellen

Re het zijn mooie foto's. Ze maken het voor een buitenstaander als ik nog aangrijpender op een of andere manier..
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 september 2008 @ 12:40:31 #21
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61929074
Evenstar, ik vind het zo knap hoe je er mee omgaat naar Arwen toe. Dat ze er bij mag zijn bij de crematie, het bloemstukje, hoe je het nu verteld hebt.

Wat moet dit een rare tijd voor je zijn! Fijn dat onze reacties hier je goed doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chell op 26-09-2008 14:12:24 ]
pi_61929389
Hele mooie foto's!
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:55:23 #23
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_61929457
Heel veel succes komende tijd!

Voor mij persoonlijk is muziek altijd een lekkere aflaatklep.
Toen mijn moeder overleed luisterde ik veel naar het nummer Life without you van Stevie Ray Vaughan;

Oo oo now baby....tell me how have you been
We all have missed you....and the way you grin
The day is necessary....every now and then
For souls to move on....givin life back again, and again
Fly on fly on....fly on my friend
Go on....live again....love again

Day after day....night after night
Sittin here singin every minute....as the years go passing by....by, by, by
Long look in the mirror....weve come face to face
Wishin all the love we took for granted....love we have today

Life without you....all the love you passed my way
The angels have waited for so long....now they have their way
Take your place....

Misschien heb je er iets aan.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_61929492
Evenstar, jeetje, ik schrik echt.. net als zovelen denk ik...
Zoals je het verteld hebt aan Arwen, zoals je ermee omgaat, vind ik heel mooi, heel speciaal voor Arwen...
Wij denken aan jou, en aan Arwen...Dikke knuffel van B. en mij en Saartje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:57:41 #25
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_61929508
Heel veel sterkte, ik geef iedereen in hun woorden gelijk dat je er goed mee omgaat ook met Arwen.
Ik ben niet snel ontroerd maar dit raakte me.
Klap eens in je handjes.
pi_61929531
_evenstar_
wat knap hoe je er samen met/voor Arwen mee om gaat joh
pi_61929603
Heel knap en heel sterk met de kleine.

Heel veel sterkte voor jullie.

pi_61929693
Mooie foto's Re!

Lieve Evenstar, ik heb ook diep respect voor je. De manier hoe je Arwen verteld hebt dat haar papa niet meer leeft vind ik heel mooi en duidelijk. Het raakt me. De tranen lopen over mijn wangen van de woordjes van jouw kleine meisje!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61929768
Ach wat een verhaal... Wat vreselijk om zoiets aan je dochter te moeten vertellen. Maar ontzettend knap en mooi hoe je het verteld hebt evenstar..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 13:14:02 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_61929883
De foto's van Re maken het nog echter...
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_61929913
Diep onder de indruk... meer weet ik ook niet te zeggen.
Sterkte voor jou en je dochter.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61929917
Ik wist eerder niet wat te schrijven, maar nu ik lees op wat voor knappe manier je ermee omgaat: wat heb je het onzettend mooi en goed aangepakt met jouw dochter. Heel veel sterkte en succes voor de komende tijd.
weer terug in lurkstand
pi_61930024
Jeetje, wat erg ... Heel erg veel sterkte evenstar
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:30:10 #34
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61930278
zit hoer ook weer te snikken, vind dat je je prachtig kan verwoorden en arwen, wat een lieverd is ze toch!

Mooie foto's ook van DM
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_61930357
Evenstar je bent zo dapper, zo sterk en je hebt het Arwen heel mooi verteld!
2 stoere meiden, met veel verdriet, lieverds ik denk aan jullie!

Re mooie foto's van een mooie dag! Zo was hij, die sprekende ogen, liefde voor muziek.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:37:37 #36
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_61930439
Ik krijg pijn in mijn hart bij het lezen van dit verhaal. Alle betrokkenen: heel veel sterkte.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:39:04 #37
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_61930472
Na het lezen van je laatste stukje _evenstar_ heb ik nu alleen nog maar meer respect voor je gekregen
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:54:41 #38
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61930800
Zit weer met tranen in mijn ogen te lezen wat jij, Evenstar gisteren aan je kleine meisje hebt verteld over papa's dood ..weleens waar op haar manier..want ze snapt het niet..Ik vind het heel erg dapper van jou Evenstar. MIJN RESPECT VOOR JOU..

Re, mooie foto's..
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:01:40 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_61930958
Evenstar, heel veel sterkte met het verwerken, ik vind dat je er heel sterk mee omgaat en hoop dat jullie het op een dag een plaatsje kunnen geven.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_61931002
Alles is al gezegd, Evenstar, en ik ben het er helemaal mee eens. Ik moest huilen toen ik las hoe je Arwen verteld hebt over haar papa, dat heb je bewonderingswaardig gedaan. Goed dat je er iemand om advies hebt gevraagd. Ongelooflijk hoe je kleine meisje het oppakt en er haar ding mee doet. Een eerste hobbel die jullie samen daarin genomen hebben. Ontzettend knap.

De foto´s zijn prachtig voor haar. Fijn dat jullie die hebben. Ze kan zien hoeveel jullie om elkaar geven.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:10:04 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_61931133
In the arms of an angel
Fly away from here
From this dark cold hotel room
And the endlessness that you fear
You are pulled from the wreckage
Of your silent reverie
You’re in the arms of the angel
May you find some comfort there

Sterkte.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61931318
Evenstar, ik vind het zo knap hoe je ermee omgaat. Ik zit echt met tranen in mn ogen je laatste verhaal te lezen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:23:16 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_61931420
Je bent gewoon hartstikke stoer

En ik heb echt zo ontzettend veel bewondering voor je!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61931458

Wat knap zoals je het hebt verteld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:40:41 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61931822
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef _evenstar_ het volgende:
Daarna met mijn vader en haar bij een mooi kappeletje een kaarsje aangestoken voor papa, en ging ze zeggen dag papa ik hou van jou ook, en wou ze haar kikker bij maria leggen voor papa. Maar gezegd dat papakikker al bij papa is, en babykikker op mamakikker moet passen.
Erg goed gedaan _evenstar_ echt waar!
Bovenstaande zin vind ik ook heel mooi symbolisch gekozen.

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61932623
sterkte
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:11:11 #47
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_61933906
Hè jemig. Wat een ongelofelijk heftig verhaal.
De tranen moet ik bedwingen, om wat je schrijft Evenstar, je moet wel heel sterk zijn zeg!

Ongelofelijk... Ik kan me er helemaal niets bij voorstellen...

Heel veel sterkte.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_61934229
Wat heb je dat ontzettend goed en mooi verteld aan Arwen, het is een sterke meid. En ik vind het echt heel knap hoe je er mee omgaat.
Ik kende hem niet goed, wel eens 'mee gepost' en hij heeft wat foto's van mij ontzettend mooi bewerkt en dan dit. Ik vind het nog steeds ongelofelijk om te bevatten dat dit echt gebeur(d)(t).

En de foto's erbij .
Whatever I want.
  vrijdag 26 september 2008 @ 16:57:47 #49
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_61935233
Bij het lezen van de posts van _evenstar_ hou ik het ook niet droog.
Je klinkt zo sterk... Arwen boft maar met jou als moeder.

Ik wil jullie beiden heel veel sterkte, liefde, kracht en licht toewensen in deze moeilijke periode.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:03:19 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61936619
Die " domme" papa .. ik ook van jou..

Toen moest ik toch even slikken
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_61936825
Evenstar; wat heb je het prachtig aan Arwen verteld
pi_61936983
Evenstar, ik ''ken'' je alleen van hier, maar Arwen en jij blijven in mn hoofd rondhangen deze dagen.

Ik kan me totaal niet indenken hoe het is om zo'n rot bericht over te moeten brengen aan je kleine meisje, maar jeetje, wat heb je dat ontzettend ''mooi'' en ontroerend gedaan.
Nogmaals heel erg veel sterkte voor nu en de dagen die komen gaan, jullie komen er wel met zn tweetjes.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_61937060
Ik schiet vol van het verhaal van de sterretjes en de foto's... al ken ik jullie helemaal niet, het grijpt me aan.
pi_61939722
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:09 schreef Re het volgende:
Ik had nog wat fotootjes die ik mocht plaatsen na overleg met evenstar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat dit wel representatief is over hoe DM was...
Ja, zo herinner ik me hem, ook met wat woester kapsel. Jaar of 4 geleden volgens mij, vooral in de nachten en met 30s en 40s. Heb nog wel gezien dat-ie getrouwd was.
Blijft erg tragisch.
I´m back.
pi_61939898

Evenstar wat ben jij sterk en wat zal het moeilijk geweest zijn om alles aan Arwen te vertellen. Jouw kleine meisje mag heel gelukkig zijn met zo'n mama
pi_61940024
Lieve Yvonne,

Allereerst gecondoleerd, ik hoorde het gisteren en ik ben er stuk van. Denk er meerdere malen per dag aan. Ik kende jullie amper, maar ik sprak Maurice zo nu en dan op Fok en ik herinner me jullie nog goed van de treintjes fotomeet van een paar jaar geleden. Ik vind het zo vreselijk!

En nu bedacht ik me vanmiddag iets. Ik woon behoorlijk in de buurt en ik lees ook dat hier de schok en het verdriet groot is. En nu ben ik niet meer echt een frequent OUD-poster, maar aangezien ik wel de zwangerschap van jou heb gevolgd en ik weet dat er meerdere hier zijn, het misschien een mooi idee is om namens Fok een bloemetje te sturen naar jullie. We zijn dan wel een clubje forumnerds, maar je bouwt zo toch een beetje een band op, vind ik. Ik woon zelf in Geleen, kom voor m'n werk geregeld langs Nuth en ik voel me meer dan bereid om namens ons allemaal medeleven te tonen dmv een bloemetje oid. Als er meer mensen zijn die dit een mooi idee vinden, pm me dan even. Dan regel ik dit weekend even wat.
pi_61940201
Of is er al zo'n plan gemaakt en ben ik zo scheel dat ik eroverheen heb gelezen?
pi_61940940
Ik vind het wel een goed plan BL.

Evenstar..... Je hebt het verteld. Heel knap. En wat omschrijf je het ontroerend prachtig. Die lieve kleine Arwen met haar kikker.... Boekje van max veldhuis wordt idd vaak gebruikt bij kinderen die met de dood te maken hebben. Het is ook zoiets abstracts. Ik weet nog wel dat mijn moeder het vertelde. Ik heb op bed gesprongen en gezongen: "Papa is dood, papa is dood!"
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_61941046
Evenstar ik vind het ook heel knap hoe je het hebt verteld. En je beschrijft het mooi. Mooie foto's.
pi_61941341
Lieve Evenstar, wat moet het moeilijk voor je zijn geweest om je allerliefste zo iets te moeten vertellen. Dikke knuffel voor jullie
pi_61941362
Jongens, ik heb nu even een vriend over de vloer, en ik heb al een aantal reacties. Ik stuur jullie op een later moment even iets terug. Ik denk dat we samen wel iets moois kunnen regelen zoals ik het nu zie.
pi_61941788
Evenstar, dit moet toch wel het allermoeilijkste zijn dat je ooit hebt moeten doen in je leven
Jullie zijn steeds in mijn gedachten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61941939
Je hebt het goed gedaan naar je meisje toe denk ik. Ik ken je niet, maar ik wens je alle kracht toe voor de komende tijd.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:27:32 #64
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61942848
Evenstar, ik heb zo'n bewondering voor jou en je meisje. Meid wat ben je sterk, maar pas op dat dat nu niet gelijk je zwakte is. Hoop dat je begrijp wat ik bedoel.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 26 september 2008 @ 22:45:30 #65
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_61943340
Evenstar, je beschrijft het op een manier die het heel 'eigen' maakt en daardoor komt ook het verdriet erg goed over hier.
Ik hoop echt dat je veel steun vind voor je tranen.
Life is what you make it.
pi_61943451
lieve meid,
ik ben verbijsterd, wat een drama.!
Als ik je verhaal zo lees vind ik je ontzettend moedig en Arwen zo schattig.
Ik zoek naar woorden maar ik weet het even niet meer, ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit enorme verlies.
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 27 september 2008 @ 08:36:03 #67
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_61947825
Jee, wat verdrietig. Veel sterkte .
  zaterdag 27 september 2008 @ 10:56:15 #68
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61948624
Pik er even dutchie uit, rake woorden..
Maar heb veel lieve vrienden en familie die me steunen en over mij ontfermen.

Heb geprobeerd woorden op papier te zetten.. normaal.. vliegen de woorden me uit de pen.. maar het lukt me niet.. het lukt echt niet.. maar ik weet ook. dat geeft niet..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_61948960
Evenstar, die woorden zullen vanzelf weer komen, heus waar!
En gelukkig heb je wel de juiste woorden weten te gebruiken om je lieve Arwen te vertellen over haar papa. Mooi, simpel en duidelijk. Hoewel het natuurlijk nog heel moeilijk te bevatten is allemaal, gaan jullie er zo te lezen naar omstandigheden goed mee om. Ik heb echt bewondering voor hoe je het allemaal hebt aangepakt.

Sterkte met wat er komen gaat
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 27 september 2008 @ 13:49:21 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_61950822
Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thunder cloud
Passes rain
So let it rain
Rain down him
So let it be
So let it be

Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thundercloud
Passes rain
So let it rain
Let it rain
Rain on him

MLK- U2
pi_61951133
Hallo allemaal! Nou voor de mensen die meedoen (of nog willen meedoen), ik ga zo eens praten met de bloemist hier zodat ik wat moois kan samenstellen. Ik zorg ervoor dat het stijlvol en mooi wordt hoor, wees niet bang
  Licht Ontvlambaar zaterdag 27 september 2008 @ 17:19:48 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61954027
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thunder cloud
Passes rain
So let it rain
Rain down him
So let it be
So let it be

Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thundercloud
Passes rain
So let it rain
Let it rain
Rain on him

MLK- U2
pi_61954646
Ik wil even mijn spijt betuigen. Ik kende hem niet, weleens zien reageren, maar niet echt.
Toch loopt er een traan langs m'n wangen. Ik kan alleen maar hopen dat als mijn tijd komt er net zulke mooie dingen gezegt en geschreven worden over me. Heel veel sterkte.
pi_61955078
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 13:49 schreef _evenstar_ het volgende:
Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thunder cloud
Passes rain
So let it rain
Rain down him
So let it be
So let it be

Sleep
Sleep tonight
And may your dreams
Be realized
If the thundercloud
Passes rain
So let it rain
Let it rain
Rain on him

MLK- U2
Och meis...
pi_61957641
Het leven is zelde rechtvaardig.Gecondoleerd.
pi_61958173
Alles is al gezegd en ik kan het alleen maar met iedereen eens zijn. Ik heb veel bewondering voor je, Evenstar. Wat ben jij gegroeid de afgelopen jaren. En ook hiervan groei je weer, dat lees ik in de manier waarop je ermee omgaat. Ik hoop net als Dutchie dat je ook 'zwak' zult durven zijn. Heel veel sterkte voor jou en je mooie meisje.
  zaterdag 27 september 2008 @ 20:50:55 #77
44855 Rkatier
pi_61958287
Het leven is wat je gebeurd, terwijl je andere plannen maakt
last.fm
pi_61964775
Lieve Evenstar en Arwen,

ik zal morgen aan jullie denken!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_61965361
Sterkte morgen Evenstar en Arwen

[ Bericht 4% gewijzigd door Fuente op 28-09-2008 19:47:17 ]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 28 september 2008 @ 10:48:11 #80
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 28 september 2008 @ 19:08:41 #81
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61976982
Ook van hieruit veel succes gewenst voor de ongetwijfeld loeizware dag van morgen.

Hoe laat is de dienst/crematie? Ik zou er graag even bij stilstaan.
... ♥ ik mis je ♥
pi_61977374
Evenstar en Arwen heel veel sterkte morgen
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 september 2008 @ 19:28:22 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61977432
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:08 schreef phluphy het volgende:
Ook van hieruit veel succes gewenst voor de ongetwijfeld loeizware dag van morgen.

Hoe laat is de dienst/crematie? Ik zou er graag even bij stilstaan.
om 11 uur
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 28 september 2008 @ 19:29:14 #84
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_61977462
Evenstar en Arwen heel veel succes morgen en ik zal aan jullie denken en probeer op een mooie manier met een goed gevoel afscheid te nemen.
pi_61977739
Evenstar en Arwen, veel sterkte morgen
pi_61978738
Morgen om 11 uur branden we hier een kaarsje voor jullie.
  zondag 28 september 2008 @ 20:20:13 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61978991
Lieve _evenstar_, heel veel sterkte voor de aankomende nacht, lijkt mij heel vreemd.
Dikke knuffel voor jou en je meisje.

Morgen denk ik ook aan je hoor!
pi_61979358
Evenstar en Arwen heel veel sterkte morgen.
pi_61979486
Ik wil alleen zeggen, sterkte.
pi_61979541
Ik zal aan jullie denken morgen.. Heel veel sterkte.
  zondag 28 september 2008 @ 20:40:45 #91
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61979685
Ik zal ook aan jullie denken morgen. Heel veel sterkte gewenst!

[ Bericht 2% gewijzigd door sjak op 28-09-2008 20:49:14 ]
Lekker douchen!
pi_61979949
het is "mooi" te zien hoe jullie evenstar steunen, gewoon simpele woorden op een scherm, die zoveel steun geven. Echt super!

Evenstar
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 28 september 2008 @ 20:52:40 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61980124
quote:
Op zondag 28 september 2008 20:48 schreef Anitra het volgende:
het is "mooi" te zien hoe jullie evenstar steunen, gewoon simpele woorden op een scherm, die zoveel steun geven. Echt super!

Evenstar
k kan niet anders zeggen dan je wilt dat niemand dit gebeurd
en voor mijn gevoel is het ook niet meer dan normaal om iemand te steunen op de kleine vlakken dat we dat kunnen

lieve Evenstar en Arwen
morgen is een zware dag
maar ook een dag die gesiert zal zijn met het geluid van DarkManta
weet dat wanneer jullie een schouder, arm of wat dan ook nodig hebben
er hier altijd mensen voor je klaar staan

sterkte morgen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61980222
Evenstar en Arwen, heel veel sterkte morgen. Ik zal zeker aan jullie denken om 11 uur
  Jubileum moderator zondag 28 september 2008 @ 20:57:18 #95
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61980286
Evenstar en Arwen, morgen denk ik aan jullie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_61980378
Ook ik sta morgenochtend even bij jullie stil...
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 september 2008 @ 21:07:46 #97
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61980644
Evenstar en Arwen heel veel sterkte voor morgen, we zullen er hier ook om 11 uur bij stil staan.
  zondag 28 september 2008 @ 21:13:47 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_61980883
ik ging net aan Nick vertellen hoe Arwen naar de ster ging zwaaien en roepen.... ik barst zo in tranen uit zeg Maar ook vind ik het mooi, de onbevangenheid van dat lieve kleine meisje.
Veel sterkte morgen
stormy waters...
sailin'
  zondag 28 september 2008 @ 21:14:35 #99
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_61980915
Evenstar en Arwen, ook vanuit hier heel veel sterkte morgen. (En de tijd erna) We zullen aan jullie denken.
  zondag 28 september 2008 @ 21:16:46 #100
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61980986
Heel veel sterkte morgen voor jullie, ik zal er om 11 uur zeker bij stil staan.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 28 september 2008 @ 21:17:35 #101
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_61981015
Hier zal ook aan jullie gedacht worden..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 28 september 2008 @ 21:24:35 #102
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61981293
Ik ook.
pi_61981419
Evenstar en Arwen veel sterkte morgen!

Ik ken jullie alleen van Fok, maar heb de afgelopen dagen toch regelmatig aan jullie gedacht. En ik zal morgen ook aan jullie denken.
pi_61981971
quote:
Op zondag 28 september 2008 21:13 schreef Belana het volgende:
ik ging net aan Nick vertellen hoe Arwen naar de ster ging zwaaien en roepen.... ik barst zo in tranen uit zeg
Dat had ik ook...
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 28 september 2008 @ 22:59:14 #105
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61984269
Evenstar, Arwen en rest van de fam. heel veel sterkte morgen!

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 28 september 2008 @ 23:04:33 #106
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_61984430
gecondoleerd
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 28 september 2008 @ 23:11:58 #107
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_61984650
Evenstar en Arwen, heel veel sterkte morgen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_61984768
Evenstar gecondoleerd en voor morgen heel veel sterkte.

Voor Arwen een lief bedoelde knuffel en
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  Hoofdredactie Fotografie zondag 28 september 2008 @ 23:53:53 #109
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61985779
Evenstar en Arwen, heel veel sterkte morgen!
pi_61987033
Sterkte straks en om 11 uur zal er hier een kaarsje branden
  maandag 29 september 2008 @ 01:14:54 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_61987122
ook van ons enorm veel sterkte!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 29 september 2008 @ 07:14:06 #112
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61988408
Ook ik denk aan jullie vandaag.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_61988481
Veel sterkte straks. Nog een paar uur, een ontzettend confronterend moment. En daarna de volgende fase van verdriet en verwerking.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_61988496
Ontzettend veel sterkte!!!
pi_61988551
sterkte vandaag (en de tijd die volgt)!
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 07:51:13 #116
7074 moussy
kuttekop
pi_61988597
Sterkte, maar ook een 'mooie' dag, zodat je er later met Arwen met een goed gevoel naar terug kan kijken.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 29 september 2008 @ 07:55:49 #117
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_61988614
Evenstar en Arwen, heel veel sterkte vandaag! Ik hoop dat het een heel mooi afscheid zal worden waar jullie met een goed gevoel naar terug kunnen kijken later.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_61988618
Lieve meiden, veel kracht toegewenst vandaag.Dathet maar een dag mag worden met goede herinneringen die het verdriet kunnen verzachten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_61988645
Heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het een mooi afscheid word waar je met een gerust hart op kan terugkijken.
Voices tell me I'm the shit.
pi_61988678
Heel veel sterkte vandaag.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  maandag 29 september 2008 @ 08:39:26 #121
94046 PM-girl
pi_61988941
_evenstar_ en Arwen, heel veel sterkte vandaag en natuurlijk de dagen daarna!
*
pi_61989003
_evenstar_
heel veel sterkte en kracht gewenst voor vandaag
pi_61989172
evenstar
veel sterkte voor vandaag en de komende tijd!
  maandag 29 september 2008 @ 09:10:47 #124
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_61989445
Heel veel sterkte straks
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_61989597
Evenstar....
Ik hoopp dat het een mooi afscheid wordt... Met veel mooie momenten die uitgroeien tot waardevolle herinneringen... Voo rjou en voor je kleine meissie
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61989606
ik denk ook aan jullie. sterkte en een mooi afscheid gewenst.
  maandag 29 september 2008 @ 09:27:43 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61989715
Heel veel sterkte straks meiden!
pi_61989920
Veel sterkte vandaag. Sjeen komt zometeen bij mij de bloemen halen want ik lig ziek in bed. Ik denk aan jullie
  maandag 29 september 2008 @ 10:01:13 #129
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_61990279
Gecondoleerd... Heel veel sterkte!
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  maandag 29 september 2008 @ 10:01:40 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_61990286
Heel veel sterkte vandaag met de afscheidsplechtigheid en de crematie. Hier brand een kaarsje vandaag.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_61990324
ook hier wordt volop aan jullie gedacht heel veel sterkte vandaag!

typisch dat max woens., don. en vrijdag laat opbleef (wilde niet slapen) en toen het donker was naar buiten liep om vervolgens te roepen; Mama!! kijk!! een ster ! elke keer weer tranen in mn ogen omdat ik aan arwen moest denken

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 29-09-2008 10:10:56 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † maandag 29 september 2008 @ 10:51:12 #132
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_61991176
In gedachten bij jullie
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 29 september 2008 @ 10:54:37 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61991256

veel kracht toegewenst vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_61991293
pi_61991369
Omdat een echte hier niet mag

*OUD heilige*
  maandag 29 september 2008 @ 11:00:21 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991380

[ Bericht 39% gewijzigd door BE op 29-09-2008 11:13:07 ]
  maandag 29 september 2008 @ 11:01:48 #137
61800 Rottdog
pi_61991449
heel veel sterkte vandaag en de komende tijd...
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 29 september 2008 @ 11:05:04 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_61991554
  maandag 29 september 2008 @ 11:15:57 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_61991735
Wij hebben een echte branden.
Bah.
pi_61991800
pi_61991847
  maandag 29 september 2008 @ 11:23:39 #144
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_61991894
... ♥ ik mis je ♥
pi_61991947

Ik denk aan jullie...
Hardloper.
IG @webkim
pi_61991967
Bij mij op de schouw staan 2 kaarsen aan, zo veel sterkte en kracht wens ik jullie.
pi_61992189
Vanochtend vroeg al zaten jullie in mijn gedachten.. het laat me niet los.
Sterkte

maandag 29 september 2008 @ 12:52:18 #148
44855 Rkatier
pi_61993705
last.fm
  maandag 29 september 2008 @ 13:54:56 #149
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_61995187

pi_61996305

"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Licht Ontvlambaar maandag 29 september 2008 @ 16:03:42 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61998752
Arwen, lief mooi meisje... Je hebt vandaag gezorgd dat de mensen door hun tranen heen konden lachen
  maandag 29 september 2008 @ 16:29:03 #152
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_61999486
Heel veel sterkte vandaag en in de komende tijd beiden en allen om jullie heen

Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 29 september 2008 @ 20:42:25 #153
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_62006625
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 29 september 2008 @ 21:13:40 #154
105356 psv01
-----040-----
pi_62007539
Nu je uit m'n leven bent
weg uit mijn bestaan
niemand ooit de reden kent
waarom jij moest gaan
zou het lot je leven leiden dan
zijn je wegen al bepaald

iemand waar je zo van houdt
raak je zomaar kwijt
jouw verhalen tegen mij
zijn verleden tijd
zou het lot je leven leiden dan
zijn de wegen al bepaald
alles is verander sinds
jij hier niet meer bent

REFREIN
ik lees je naam in de sterren
overal waar ik ga, ben of sta
fluisterend hoor ik van verre
jouw geluid, je leeft nog elke dag

kan ik verder zonder jou
staat de tijd nu stil
was je nog maar even hier
is alles wat ik wil
alle vragen die 'k je stellen wou
dingen waar ik nog mee zat
weet dat ik je missen zal
en dat ik van je hou

Jan Smit . Je naam in de sterren
  maandag 29 september 2008 @ 21:14:54 #155
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62007578
Veel en veel te laat..

Evenstar je weet dat ik het je al vaker heb gezegd maar ik heb zoveel onzag en respect voor je.
En dat is nu alleen maar meer geworden/gegroeid. voor jou en je grote kleine meisje.

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:38:42 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62025550
Lief die kaarsjes, Lief de kaarten, Lief en mooi het bloemstuk
Lief Zij die er waren, mijn allerliefste vrienden, waaronder dustpuppy, anitra, rick en dochter, lief Sjeen

Wat een rare ochtend het opstaan.. vandaag de dag.. het is echt.. echter wordt het niet..
Mijn lieve zusje 's ochtends gekomen, om me te helpen met wat make up en haren e.d. daarna onderweg naar Zijn ouders.. de spanning voelbaar.. het trillen.. op naar de kerk.
BIj de kerk aangekomen. verwonderd.. blij.. vereerd, met de vele mensen aanwezig. vrienden familie, buurtbewoners.. en zij die om DM gaven..
Het was een mooie warme mis.. in een koude kerk .. Waar tussen de tranen door ook gelachen werd... om de meest speciale aanwezige Arwen..
Vrij in het begin.. gesnotter van arwen.. helemaal verdriet.. schreeuwend door de kerk.. MOET pohoootje plasse-he-heeeeen.
Dus ze is even gaan plassen, om vervolgens maar tegen Dustpuppy te roepen waar alle Maria's waren.
En toen de pastoor een latijnse zang/gebed zong.. heel geconcentreerd.. Arwen gilt.. ik heb een piet.. oh nee.. 2 pieten.. nee 3 PIETEN . heerlijk eigenzinnig meisje
Daarna in stoet op weg naar het crematorium..
Nog moeilijker als de kerk.. want bij binnenkomst draaiden ze ons nummer.. ons trouwnummer.. veel.. heel veel emoties.. Arwen vermaakte de zaal door met Dustpuppy te overgooien met kikkie de mamakikker onder luid ge KWAAAAAAAAAAAK
Alsof arwen het aanvoelde ging ze bij de kist ervoor zitten.. aan de bloemetjes ruiken.
En een plasje doen .. Daar zat die kleine dappere meid, tegen de kist aan haar koekjes op te peuzelen.

Daarna MLK.. waar onder tussen arwen druk aan het springen was bij de kist.. en maar geklapt moest worden.. wij deden dat .. maar na afloop van het nummer vroeg de vrouw van de uitvaartdienst om een applaus.. en heel de zaaal klapte voor die kleine meid.. wat werd ze verlegen hihi , daarna ging ze rustig zitten bij de kist..
Heb ik mijn stuk gelezen..

Lieve Maurice

Wat zeg je nu bij zulks verlies
Iets over de dingen die ik nog had willen vragen?
Of over alle gebeurde mooie dagen?
De speciale dingen van Arwen mij en jou?
En hoeveel ik van je hou
Ondanks dat we eerder tot de conclusie kwamen,
dat het niet zo goed ging samen.
Iets over je meest geliefde muziek?
Hoe je was in alles gedreven, soms te fanatiek
Misschien over je passie voor lekkere geuren
Of toch je favoriete kleuren
Ik weet het allemaal even niet
Want mijn hart is te vol van verdriet.

Lieve muis, je zei me vaak je bent te lang van stof..
Heb je me toch even sprakeloos gemaakt..

Want jij besloot
Het was een mooie dag..
Het is een mooie dag..
Voor de dood..

Zijn nichtje heeft nog iets voorgedragen en de gastvrouw.. eerlijk.. emotioneel..
Onder Fragile van sting.. hebben de mensen hun laatste groet gegeven.. en daarna hebben wij zijn ouders mijn ouders ik en arwen als laatste afscheid genomen..
Een klopje en een handkus op de kist van arwen..

Daarna nog alle tijd en ruimte gekregen voor een koffietafel.. een fijn samen zijn..
Een warme persoonlijke dag.. emotioneel zwaaar.. maar doorweefd met Arwen Zij dat kleine stoere meisje.. die het voor ons allemaal wat draagbaarder gemaakt heeft.

Gisteren was ik niet groot en stoer.. gisteren.. was verdriet.. heel veel verdriet.. maar mijn lieve vrienden.. mijn ouders.. mijn lieve zus.. Die hebben me zoveel steun gegeven.. en zij zullen dat blijven doen..

En ik weet zeker als Dm het van daar boven af heeft kunnen zien.. het precies geweest is zoals hij het had gewilt..
pi_62025671
Prachtig.. *stil*
Vooral jouw gedicht Evenstar, gewoon prachtig..
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:44 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62025698
Tis een beetje gepikt van Blof, maar goed beter goed gejat dan slecht bedacht
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 september 2008 @ 15:44:51 #159
163650 Greys
pi_62025705
*slik*

Heel veel sterkte jullie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:45:05 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62025709
Mooi evenstar. Mooi om te lezen dat je 'tevreden' bent over het afscheid. En over dat Arwen zo lekker zichzelf was overal tussendoor.

dinsdag 30 september 2008 @ 15:46:30 #161
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62025744
ik heb de tranen in m'n ogen van je gedicht

En wat schrijf je heerlijk over Arwen, hoe ze bij de dienst lekker zichzelf was
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62025763
jee evenstar.
die arwen, mooie, kleine, lieve, grappige arwen, wat mooi om te lezen.

echter dan dit wordt het niet.. fijn dat het afscheid zo mooi was.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:48:27 #163
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62025793
Dappere evenstar...dappere arwen!
Met kippenvel en tranen lees ik je berichtje.
Wat ben je toch sterk!
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:49:26 #164
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_62025812
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 @ 15:38 schreef _evenstar_ het volgende:

En ik weet zeker als Dm het van daar boven af heeft kunnen zien.. het precies geweest is zoals hij het had gewilt..

Allemaal heel erg mooi, ik hoop dat jullie het een plekje hebben kunnen geven.
Veel liefs en sterkte toegewenst.
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:51:03 #165
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62025848
De dienst in het crematorium is trouwens op DVD opgenomen.. zodat Arwen die later als ze oud en groot is het kan zien
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:52:49 #166
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62025903
zelfs ik moest bijna een traantje wegpinken... strekte de komende tijd voor jullie allemaal
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:53:28 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_62025916
mooi geschreven evenstar, je brengt tranen naar mijn ogen

en Arwen, je lieve meisje
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:58:37 #168
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62026036
Wat een prachtig verslag en wat een mooie, maar natuurlijk vreselijk verdrietige dag hebben jullie gisteren doorgemaakt.
Ook ik vind je gedicht heel erg mooi.

pi_62026325
fijn dat 't zo mooi verlopen is evenstar. zo'n afscheid kun je niet overdoen. ontroerend gedicht had je gemaakt , en knap dat je het hebt kunnen voorlezen. en die lieve kleine arwen, mooi dat ze er zo echt bij was.
pi_62026484
...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:16:00 #171
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62026505
het klinkt als een fijn en mooi afscheid. Vooral dat kleine meisje wat lekker haarzelf kon en mocht zijn. Ik vind je gedicht ook mooi en erg ontroerend.
pi_62026617
*slik*
ik weet niet wat ik moet zeggen.. echt een prachtig mooi gedicht en verslag van zo'n moeilijk dag.
heel veel sterkte en een dikke knuffel!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_62026648
Tranen hier...
Wat een mooi afscheid....
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:28:20 #174
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_62026821
Tsja wat moet je dan nog plaatsen als je deze dingen leest, respect in ieder geval voor de benadering en kijk op zaken en veel sterkte de komende tijd.
Echt knap hoe je dingen dusdanig kunt verwoorden in zo'n periode.

Geeft bij mij in ieder geval maar weer een extra stimulans om te gaan voor de dingen die nu nog kunnen.
pi_62026958
Ik ben er stil van..

Ik vind het knap van je.. Sterkte..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:41:30 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62027168
mooi
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:51:27 #177
61800 Rottdog
pi_62027448
Evenstar wat heb je alles mooi verwoord

Fijn dat je alles hebt laten vastleggen op beeld voor Arwen
pi_62027752
Wat mooi verwoord allemaal.
Klinkt als een heel bijzondere dag met veel verdriet, maar ook gelach om die kleine gekke Arwen.

Sterkte met het gemis.
.... met gevoel voor drama....
pi_62028083
Evenstar, wat mooi verwoord, ook ik heb de tranen in m'n ogen van je gedicht.

Zoveel sterkte gewenst, voor jou en Arwen, en iedereen die DM moet missen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:21:24 #180
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62028310
........ .................
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:23:08 #181
44816 Baseboy
Signed By B@s¤B0Y
pi_62028366
Gecondoleerd en sterkte meid

Was dat ik hier niks vanaf wist anders was ik zeker gekomen

Dikke knuffel Sven

[ Bericht 58% gewijzigd door Baseboy op 30-09-2008 17:31:02 ]
I'm only posting shit!
  dinsdag 30 september 2008 @ 17:25:29 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_62028450
Heel mooi gedicht Evenstar, erg mooi verwoord, krijg tranen in mijn ogen.
pi_62030201
klinkt als een mooi afscheid hoe moeilijk ook!
blijf jullie zo ontzettend sterk en dapper vinden!
  Jubileum moderator dinsdag 30 september 2008 @ 19:57:55 #184
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62032368
Prachtig Evenstar, ik heb er een brok van in mijn keel
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62032763
Weer van dat verslag. Het klinkt helemaal goed voor jullie en voor Arwen, dan is het goed.
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 september 2008 @ 20:17:13 #186
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62032989
Kwaak...
pi_62032994
Wat heb je een enorm mooi gedicht geschreven, ik heb echt tranen in mijn ogen.
Van je hele verslag moet ik huilen eigenlijk, ik kan het haast voor me zien.
Variety is the spice of life
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:40:50 #188
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62033631
Wow.... sprakeloos.... kippenvel.... en ook tranen.
Lieve Evenstar, wat heb jij deze heel bijzondere dag beelden beschreven. Wat knap!
Het klinkt als een goed afscheid.
En het raakt me zó ontzettend hoe Arwen hierbij is betrokken, hoe ze gewoon deel uitmaakt van alles.
Koekjes peuzelen bij de kist.
Prachtig en bravo!
  dinsdag 30 september 2008 @ 20:45:49 #189
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_62033782
Evenstar, veel sterkte met de moeilijke momenten die nog gaan komen. Dit heb je alvast met veel moed gedaan. Respect!
pi_62033832
Hier een brok in mijn keel bij het lezen van je verhaal.
Fijn dat Arwen gewoon ook haarzelf mocht zijn, op deze toch al verdrietige dag.

Nog veel sterkte voor de komende tijd.
pi_62034178
Wat mooi....
  † In Memoriam † dinsdag 30 september 2008 @ 21:02:35 #192
43556 miss_dynastie
pi_62034276
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:51 schreef _evenstar_ het volgende:
De dienst in het crematorium is trouwens op DVD opgenomen.. zodat Arwen die later als ze oud en groot is het kan zien
Oh wat ongelooflijk fijn, ik weet heel zeker dat ze daar heel blij mee zal zijn!
  dinsdag 30 september 2008 @ 21:54:05 #193
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62035963
Tjonge evenstar, je hebt het mooi beschreven. |Ik vind dat je goed je gevoel gevolgd hebt voor die dag, dat is fijn om te zien! Heel veel sterkte nog komende tijd.
Lekker douchen!
pi_62037960

ik moet er van huilen.
pi_62038721
Erg mooi beschreven.
pi_62038779
Klinkt als een waardig afscheid Evenstar.... veel sterkte in de tijd die komen gaat

En je vindt mij
En je voelt mij
Ik ben dicht bij je
Mis mij
Het is oke
Want ik mis jou net zo

Bron: marco borsato doe wat je altijd deed
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62039104
Evenstar
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:41:12 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_62039270
Goed gedaan Evenstar. Sterkte voor jou en je meisje
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 00:50:42 #199
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62040522

Jeetje, ik ben er stil van Evenstar.

Dikke nogmaals!

Kleine Arwen met haar koekjes tegen de kist van haar vader aan.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:51:54 #200
94046 PM-girl
pi_62044051
Och evenstar, wat een indrukwekkend afscheid zal het geweest zijn en wat mooi dat Arwen er zo bij betrokken is geweest en zij zorgde voor mooie ontroerende momenten!

En je hebt een schitterende tekst voorgedragen, mooi!

Heel veel sterkte, nu de stilte echt begint.
*
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:55:58 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62044133
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:03:29 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62044309
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:17 schreef Sjeen het volgende:
Kwaak...
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:15:27 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62044555
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Och evenstar, wat een indrukwekkend afscheid zal het geweest zijn en wat mooi dat Arwen er zo bij betrokken is geweest en zij zorgde voor mooie ontroerende momenten!

En je hebt een schitterende tekst voorgedragen, mooi!

Heel veel sterkte, nu de stilte echt begint.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.:*
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 1 oktober 2008 @ 10:43:55 #204
95752 crew  Chell
Kluns
pi_62045199
evenstar, wat een mooi gedicht . En wat een prachtig afscheid met Arwen er zo bij. Maar wat zal het een groot contrast geweest zijn, leven en dood zo dicht bij elkaar.

Veel sterkte de komende tijd met alle regeldingen die nu onherroepelijk gaan volgen . Vergeet je zelf niet.
pi_62057575
Evenstar
Jou woorden waren zo raak, zo mooi, zo heftig.
En Arwen die gewoon heerlijk Arwen was
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:25:35 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62061602
evenstar, wat een mooi gedicht en een mooi afscheid, voor zover dit soort afscheid mooi kan zijn. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou, jullie kleine meid en iedereen die hier nauw bij betrokken is.
Make love, not war ☮
  donderdag 2 oktober 2008 @ 01:41:55 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62067639
Evenstar en Arwen
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:18:03 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62068758
Evenstar, hoe is het nu? Stilte na de storm?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:31:32 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62072263
nee juist heel veel drukte.. niet echt het gevoel nog even tijd voor mezelf te vinden, maar dat komt wel..
Nu voornamelijk telefoontjes plegen, dingen regelen.. opslag ruimte zoeken etc.. dat soort zaken..
Daar weer vervoer. sjouwers etc..
Druk druk durk druk druk..

EN hoop papier werk invullen van SVB, waar ik geen jota van snap.. mijn geheugen is momenteel een zeef met graten zo good als maankraters
pi_62081560
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef _evenstar_ het volgende:

Evenstar; wat heb je het prachtig geschreven. Het klinkt als een een mooi afscheid en wát ben je een sterke mama.

Ik wens je heel veel sterkte, ook in deze drukke tijd waarin je jezelf voorbij rent.
pi_62088594
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef _evenstar_ het volgende:
nee juist heel veel drukte.. niet echt het gevoel nog even tijd voor mezelf te vinden, maar dat komt wel..
Nu voornamelijk telefoontjes plegen, dingen regelen.. opslag ruimte zoeken etc.. dat soort zaken..
Daar weer vervoer. sjouwers etc..
Druk druk durk druk druk..

EN hoop papier werk invullen van SVB, waar ik geen jota van snap.. mijn geheugen is momenteel een zeef met graten zo good als maankraters
Lieve Evenstar, heel veel respect voor hoe jij alles hebt gedaan. Een adviesje van een ervaringsdeskundige: neem ook de tijd voor jezelf, die zal je denk ik echt moeten máken want je krijgt 'm niet. En dat geheugen is ook zo herkenbaar. Ik had dat net zo erg met het overlijden van mijn meest dierbare als met het geboren worden van mijn kind(eren).

Sterkte lieverd die ik niet ken
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_62102240
Evenstar, wat een vreselijk bericht. Ik wist dit helemaal niet; op de verjaardag van m'n schoonvader, 2 dagen na de verjaardag van m'n overleden schoonzus en 5 dagen na de geboorte van Tim... Ik zit hier met tranen te lezen. Wat een dubbele wereld...

Het is moeilijk om een kind de dood duidelijk te maken, maar vreemd genoeg lukt het dan toch als je op het niveau van het kind gaat zitten. Dat doe je hier verbluffend mooi.
Ik wens jullie veel steun toe!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:27:26 #213
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62513494

Heel veel sterkte aan iedereen!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  Licht Ontvlambaar zondag 19 oktober 2008 @ 21:38:00 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62513775
Mooi Red_Cat!

Evenstar, hoe issie nu? Hoe gaat het met Arwen en jou?
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:22 #215
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62513885
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Mooi Red_Cat!

Evenstar, hoe issie nu? Hoe gaat het met Arwen en jou?
Dank je Sjeen! Hij heeft ook dingen voor mij gemaakt met Photoshop, dus wou wat terugdoen, al ben ik er lang zo goed niet in als hij ..!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:03:08 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62526308
Mooi red_cat je hebt dingen goed opgepakt van hem, ja in photoshop was die heel goed, heeft mening fokker/fokster bewerkt

En hoe het hier gaat, verschillende keren op en neer geweest om zijn huis leeg te halen etc. moet voor 29 okt leeg zijn. dat is zwaar moeilijk etc.. maar werkt ook enigzins therapeutisch.
vrijdag of zaterdag als we laatste keer daar zijn laten we arwen ook nog een keer naar het huis gaan, zodat ze kan zien dat papa echt niet meer daar is.

Al bijna een maand geleden..

Ik heb voornamelijk heel erg behoefte aan rust.. even tijd voor mezelf, zonder een hoop dingen die geregeld meoten worden etc.

Arwen gaat er op haar eigen manier mee om, elke avond naar papa roepen, en zelf liedjes verzinnen:

Papa inne sterretjes inne sterretjes hou van jou oooooooook en maria is de maaaaaaahaaaaaan, enne doet arwen roepen papaaaaaaa papaaa daaaaaag
pi_62561408
Ik weet zeker dat er meerdere personen zijn die veel van hem geleerd hebben over photoshop die er nog steeds mee bezig zijn...

Mijn respect echt voor jou en de kleine, Ik hoop dat ook jij op je eigen manier straks de rust kunt vinden..

You´re a strong one
pi_62561730
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:

Arwen gaat er op haar eigen manier mee om, elke avond naar papa roepen, en zelf liedjes verzinnen:

Papa inne sterretjes inne sterretjes hou van jou oooooooook en maria is de maaaaaaahaaaaaan, enne doet arwen roepen papaaaaaaa papaaa daaaaaag
Ik heb echt even een traantje weg zitten pinken.

Al bijna een maand geleden, Evenstar ik hoop dat de tijd snel aanbreekt dat je je rust kunt pakken en aan jezelf kunt denken.

Hier ook veel respect hoe jij er mee omgaat.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:21:23 #219
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62565321
Ik klikte dit topic net aan en las het vreselijke bericht
Hij heeft mij erg verbaasd over zijn skills met Photoshop en enthousiast gemaakt over het programma.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook voor Arwen..
(ik heb het zelf ook meegemaakt )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63456630
Evenstar, hoe gaat het nu met je na precies paar maanden?

Hoop dat je al meer rust voor jezelf gevonden hebt en dat Arwen er ook okee onder is?
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:55:02 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_63504051
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:02 schreef Assiej het volgende:
Evenstar, hoe gaat het nu met je na precies paar maanden?

Hoop dat je al meer rust voor jezelf gevonden hebt en dat Arwen er ook okee onder is?
Arwen is er prima onder, deel door de leeftijd ook wel denk ik. Heb foto van M. bij haar bedje, en daar vertelt ze wel eens tegen, of als we buiten lopen en tis donker kan ze heel enthousiast roepen hey daaar is mij papa
Ze is gewoon stoer en dapper en lief , mijn eigen mini heldinnetje

Met mij gaat het gewoon hartstikke prima, ik denk dat het voor een ander misschien heel koel en kil overkomt. maar mijn leven gaat door, ergens heb ik al een deel afscheid genomen van hem toen ik de deur daar uitging.
En het geeft mij ook rust , wetende dat hij die rust heeft maar ook niet meer die angst.
Tis goed zo voor mijn gevoel.

binnenkort eindelijk mijn eigen plekje met arwen samen, en van 2009 maar een goed jaar maken
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:57:16 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_63504108
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
En het geeft mij ook rust , wetende dat hij die rust heeft maar ook niet meer die angst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63504393
Manic depression is touching my soul
I know what I want but I just dont know
How to, go about gettin it
Feeling sweet feeling,
Drops from my fingers, fingers
Manic depression is catchin my soul

Woman so weary, the sweet cause in vain
You make love, you break love
Its all the same
When its, when its over, mama
Music, sweet music
I wish I could caress, caress, caress
Manic depression is a frustrating mess

Well, I think Ill go turn myself off,
And go on down
All the way down
Really aint no use in me hanging around
In your kinda scene

Music, sweet music
I wish I could caress, caress, caress
Manic depression is a frustrating mess
pi_63610282
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Arwen is er prima onder, deel door de leeftijd ook wel denk ik. Heb foto van M. bij haar bedje, en daar vertelt ze wel eens tegen, of als we buiten lopen en tis donker kan ze heel enthousiast roepen hey daaar is mij papa
Ze is gewoon stoer en dapper en lief , mijn eigen mini heldinnetje

Met mij gaat het gewoon hartstikke prima, ik denk dat het voor een ander misschien heel koel en kil overkomt. maar mijn leven gaat door, ergens heb ik al een deel afscheid genomen van hem toen ik de deur daar uitging.

binnenkort eindelijk mijn eigen plekje met arwen samen, en van 2009 maar een goed jaar maken
Fijn om te horen dat alles goed gaat!
En ze is inderdaad een dappere kleine!!!
Jeetje wat neem ik mijn petje voor jullie af!

Ieder mens gaat er met een andere manier mee om
Als dit voor jou en Arwen de beste manier is, is dat jullie eigen beslissing!

Ik hoop dat je mijn PM ook in ontvangst hebt genomen ? ( hoop dat die goed gevallen is ? ) ..

En ik heb er de volste vertrouwen in dat jullie ook zeker een goed jaar krijgen !!!
en ik hoop ook dat M. nu zeker de rust heeft gevonden ofcourse..

dikke knuff voor jou en arwen! !
  woensdag 23 september 2009 @ 10:19:19 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73031166

365 dagen...

Zoveel vragen
Een jaar lang al moet je dochter zonder jou leven
Omdat jij de strijd hebt opgegeven.
accepteren doe, ik maar begrijpen lukt me niet.
Hoe kun je je dochter dit aan doen dit onbegrijpelijke verdriet.
Accepteren doet zij, maar begrijpen lukt haar niet
Jij hebt de strijd opgegeven
En zij moet zonder jou leven
Met haar duizende vragen

365 dagen
  woensdag 23 september 2009 @ 10:20:52 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73031208
Jeetje, al weer een heel jaar...

Evenstar & Arwen
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 23 september 2009 @ 10:44:41 #227
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73031906
Evenstar en Arwin heel veel sterkte, moet een rotte dag voor jullie zijn
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 11:09:20 #228
7074 moussy
kuttekop
pi_73032635
*aait het wonder women team*

Ik vind je gewoon zo dapper samen met je meisje..
!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_73032773
Evenstar en Arwen
pi_73032806
alweer een jaar geleden
pi_73032834
Arwen en evenstar, sterkte vandaag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 11:23:37 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73033045
Jeetje, een jaar alweer?
Wat gaat het toch hard en wat blijft het toch onbegrijpelijk...
Zijn demonen waren enorm groot, maar toch... je kindje achterlaten...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 23-09-2009 12:48:52 ]
pi_73033048
evenstar en arwen, sterkte vandaag

En wat moussy zegt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator woensdag 23 september 2009 @ 11:25:22 #234
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73033096
Een jaar? Mijn god het lijkt nog zo kort geleden....

Evenstar, ik bewonder jou en je meisje, echt een wonderteam inderdaad
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73033186
sterkte vandaag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 23 september 2009 @ 11:31:53 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73033280
Twee mensen die zo ontzettend vechten, zoveel kracht hebben, enorm veel vragen in n klein hoofdje
Heel veel kracht voor die twee sterke meiden
Today is life -

Dale Carnegie
pi_73033311
Sterkte vandaag dames

Enw at ik je nog even mee wil geven, ik hoop dat je er iets eme kunt: ik proef in je posts dat je nog zit met verwijten naar hem toe. Omdat hij je voor je gevoel in d esteek heeft gelaten en je dochter ook. Laat dat alsjeblieft los en herinner je de fijne momenten - sommige keuzes kun je nooit begrijpen omdat je niet dezelfde zwarte gedachten hebt.

Heel veel sterkte en liefde met je dochter gewenst
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 23 september 2009 @ 11:39:05 #238
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73033498
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
Sterkte vandaag dames

Enw at ik je nog even mee wil geven, ik hoop dat je er iets eme kunt: ik proef in je posts dat je nog zit met verwijten naar hem toe. Omdat hij je voor je gevoel in d esteek heeft gelaten en je dochter ook. Laat dat alsjeblieft los en herinner je de fijne momenten - sommige keuzes kun je nooit begrijpen omdat je niet dezelfde zwarte gedachten hebt.

Heel veel sterkte en liefde met je dochter gewenst
Er zit bitterheid in, en dat zal ook ehct wel vergaan met de tijd, Alleen op deze dagen, als je kleine meisje je trots je alles , zoveel verdriet heeft, zegt dat ze dood wil, naar papa wil. ,
Dan ,ben je giftig. En het lijkt me niet meer als een normale reactie van een moeder.
En beggrijpen zal ik het nooit, ik zu het niet eens willen begrijpen ergens.
Neemt niet weg dat de vragen zullen blijven.
Alleen zullen zij met de tijd ook vervagen, minder sterk zijn.

Wij gaan een lading kaarsjes branden in het kappeletje want dat wil Arwen graag, en daarna lekker een middagje naar dippie doe.
Want vandaag is het haar dag, een speciale dag, dat ze een mooie dag kan hebben op een trieste dag.
  woensdag 23 september 2009 @ 11:48:01 #239
24188 Belana
kloon van belana
pi_73033759
lieve evenstar en arwen, wat een dag zo...
ik hoop dat Arwen het een plek kan gaan geven, want ze is er zo vreselijk mee bezig al die tijd, dat lijtk me ook vreselijk moeilijk voor jou evenstar. ik kan me je bitterheid wel voorstellen.
sterkte vandaag!
stormy waters...
sailin'
pi_73034396
Lieve Yvonne en Arwen,

Sterkte vandaag,in gedachten zijn we bij jullie.

Liefs,Nathalie en Marco (soaringcondor)
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_73034434
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn demonen waar enorm groot, maar toch... je kindje achterlaten...
Kun je nagaan hoe groot die demonen dus moeten zijn geweest.
En verder sluit ik me aan bij Ripley.

voor jou Evenstar, stoer moederke.
En een dikke voor je meiske, met al haar verwarring en verdriet.
pi_73035151
Een hele dikke kus en knuffel En ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen
  woensdag 23 september 2009 @ 12:48:18 #243
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73035249
Sterkte samen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  woensdag 23 september 2009 @ 12:49:42 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73035269
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe groot die demonen dus moeten zijn geweest.
En verder sluit ik me aan bij Ripley.

voor jou Evenstar, stoer moederke.
En een dikke voor je meiske, met al haar verwarring en verdriet.
Ja natuurlijk... Dat is ook zo...
  woensdag 23 september 2009 @ 12:50:31 #245
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73035287
heel veel sterkte vandaag

...Wat ik niet zeggen kan en niet schrijven, zal ergens diep in mij, toch bij me blijven. Ongehoord, maar in een lieve duisternis, verbergt zich iets, dat meer dan woorden is... (Toon Hermans)
Be happy with the little things in life
  woensdag 23 september 2009 @ 12:53:58 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73035346
Lieve Evenstar en Arwen, veel sterkte.
  woensdag 23 september 2009 @ 12:58:17 #247
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73035419
quote:
Op woensdag 23 september 2009 12:43 schreef Pvoesss het volgende:
Een hele dikke kus en knuffel En ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen
Dat heb ik nou ook, ik lees het met kippenvel op me armen en weet gewoon niet wat ik moet/kan zeggen.
Sterkte in ieder geval, jullie beiden.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:17:06 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73035833
enorm veel sterkte!
pi_73035981
quote:
Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Er zit bitterheid in, en dat zal ook ehct wel vergaan met de tijd, Alleen op deze dagen, als je kleine meisje je trots je alles , zoveel verdriet heeft, zegt dat ze dood wil, naar papa wil. ,
Dan ,ben je giftig. En het lijkt me niet meer als een normale reactie van een moeder.
En beggrijpen zal ik het nooit, ik zu het niet eens willen begrijpen ergens.
Neemt niet weg dat de vragen zullen blijven.
Alleen zullen zij met de tijd ook vervagen, minder sterk zijn.

Wij gaan een lading kaarsjes branden in het kappeletje want dat wil Arwen graag, en daarna lekker een middagje naar dippie doe.
Want vandaag is het haar dag, een speciale dag, dat ze een mooie dag kan hebben op een trieste dag.
Ik snap je reactie ook hoor, het is geen kritiek. Denk gewoon dat het voor jezelf en je dochter goed zou zijn om los te laten, omdat negativiteit gewoon aan je vreet en heel veel energie kost. Dat doet verder niks af aan het feit dat het een natuurlijk reactie is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_73036322
Lieve Evenstar en Arwen we denken aan jullie!
  woensdag 23 september 2009 @ 13:41:36 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73036490
Dames een dikke
  woensdag 23 september 2009 @ 13:50:53 #252
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73036753
1 jaar alweer..evenstar en Arwen een dikke
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 23 september 2009 @ 13:57:02 #253
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73036939
Arwen en Evenstar, een hele dikke knuffel. Jullie doen het zo goed samen...
  † In Memoriam † woensdag 23 september 2009 @ 14:10:33 #254
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73037355
Lieve Evenstar en Arwen, een fijne dag gewenst bij DippieDoe. Ik hoop dat er vandaag toch ook wat te lachen valt
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73037551
Een hele dikke voor 2 supersterke dames!! Sterkte vandaag..
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 23 september 2009 @ 14:19:10 #256
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73037603
Evenstar en Arwen en andere familiie, heel veel sterkte vandaag!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73038344
Evenstar en Arwen een dikke kus voor jullie allebei.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73040748
Lieve Evenstar, ik hoop dat je met je lieve meisje een fijne dag hebt vandaag, samen.

Een dikke knuffel voor jullie, en sterkte
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_73040954
Lieve Evenstar en Arwen ( en rest van de fam). Ik wens jullie een hele fijne dag en vooral een wolkenloze avond en nacht zodat jullie goed naar de sterren kunnen kijken.

pi_73041031
Evenstar en Arwen sterkte vandaag!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 23 september 2009 @ 16:18:16 #261
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73041243
Arwen en Evenstar, heel erg veel sterkte..
3!
  woensdag 23 september 2009 @ 17:04:48 #262
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_73042733
Evenstar en Arwen, dikke knuffel voor jullie
Make love, not war ☮
pi_73043705
Het was me bij gebleven, de datum 23 september..
Ik vind het onbegrijpelijk..
Tranen die over mijn wangen rollen terwijl ik niet eens irl met hem samen ben geweest.
Voor mij al een enorm verlies na een paar jr contact, voor jullie nog veel groter....

Ik vind het knap hoe je er tot zover mee om bent gegaan Evenstar..

Ik kan me verder niet uiten hier in woorden maar al m'n respect gaat naar jullie uit..
Ik leef erg met jullie mee en wens jullie het beste
ik denk dat mijn vragen onbeantwoord zullen blijven.
denkend aan jullie, wat voor een impact het heeft, raakt het mij nog steeds erg diep..

Rip M

Ik hoop dat jullie dag "mooi" zal verlopen en dat Arwen nog naar de grote ster kan lachen..
pi_73043935
Ik kan me dit topic vorig jaar nog goed herinneren (toen nog onder een andere nickname).
De titel raakte me zo.. Met tranen in mijn ogen heb ik jouw posts gelezen Evenstar.. Over Arwen die zwaaide naar de grote ster ..
Ik vind het nog steeds heel "mooi" maar vooral ontzettend knap om te lezen hoe jij en Arwen die periode (en het hele afgelopen jaar) beleefd hebben.

Veel sterke
  woensdag 23 september 2009 @ 18:57:51 #265
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73045873
Evenstar en Arwen sterkte vandaag!
wat gaat de tijd toch snel
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 23 september 2009 @ 19:17:03 #266
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73046472
Sterkte op deze verdrietige dag. En überhaupt, ook veel sterkte voor andere, nog komende, moeilijke dagen.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 23 september 2009 @ 19:50:27 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73047733
kind ligt uitgeput en voldaan in bed en zei:

Het was een hele speciale dag mama

Dank allemaal voor de lieve woorden, fijn
pi_73048180
quote:
Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef _evenstar_ het volgende:
kind ligt uitgeput en voldaan in bed en zei:

Het was een hele speciale dag mama

Dank allemaal voor de lieve woorden, fijn

wat een ding is het ook
echt een toppertje!

woensdag 23 september 2009 @ 20:07:41 #269
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73048343
Ach, alweer een jaar geleden. Pfff, voor jullie allebei.
Je mag trots zijn op je mooie meisje en op jezelf, jullie doen het geweldig!
Lekker douchen!
  woensdag 23 september 2009 @ 20:25:26 #270
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_73048957
Een hele dikke van ons.
pi_73049028
Wat gaat een jaar snel zeg. Jullie doen het super!
pi_73050462
Evenstar & Arwen
pi_73050520
een heel jaar geleden alweer.
  woensdag 23 september 2009 @ 21:20:50 #274
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_73051054
Och een jaar alweer?
Lieve dames, jullie zijn een prachtstel samen die de wereld aankunnen.
Dat er nog steeds verdriet is is heel logisch en ik vind het goed zoals jullie ermee omgaan.
pi_73054053
Ook hier: 'Is dat al weer een jaar geleden?' Kan me het topic van toen nog goed herinneren..
Fijn dat het een goede dag was samen met je meisje!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Milf donderdag 24 september 2009 @ 00:14:57 #276
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_73057929
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 24 september 2009 @ 00:40:16 #277
262 Re
Kiss & Swallow
pi_73058543
zo af en toe komen jullie nog wel eens door mijn gedachten, pas nog door de foto's heengegaan, blijft toch onwerkelijk maar harde realiteit, het is niet meer, nooit meer. Maar in de realiteit zijn er toch mooie dingen om je aan vast te houden.

pi_73058790
Arwen en Evenstar, heel veel sterkte gewenst
pi_73059196
Lieve Sistah, ook al is het nu al wat laat, ik ben jullie uiteraard niet vergeten op deze dag!
Inderdaad knap hoe je er, na het afgelopen jaar, allemaal mee om bent gegaan! (Lees nog altijd niet erg actief hier mee maar vang zo af en toe nog wel s wat op, u know.. )
En fijn dat je meissie toch nog een mooie dag had..
Niettemin, nog veel sterkte de komende dagen, blijft toch altijd wel .. "iets" natuurlijk...

We moeten echt weer eens ff keer bij-klessebessen...!

Dikke kusknuf, ur B.B.
Pomtiedomtiedom...
pi_73111625
beste evenstar, een beetje koele reactie, excuses daarvoor.
maar denk er ajb aan dat een dvd beperkt mee gaat, en dat om de x aantal jaar een kopie maken verstandig is.
ik denk dat dit een bijzonder stuk kan zijn later voor je nu nog kleine meid.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:38:33 #281
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73122284
Lesley ik vind het niet een koel reactie , maar een hele behulpzame tip! nu wist ik het gelukkig al wel maar even goed bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')