abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:55:58 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_62044133
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:03:29 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62044309
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:17 schreef Sjeen het volgende:
Kwaak...
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:15:27 #203
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_62044555
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 09:51 schreef PM-girl het volgende:
Och evenstar, wat een indrukwekkend afscheid zal het geweest zijn en wat mooi dat Arwen er zo bij betrokken is geweest en zij zorgde voor mooie ontroerende momenten!

En je hebt een schitterende tekst voorgedragen, mooi!

Heel veel sterkte, nu de stilte echt begint.
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.:*
Als je niet lacht, ben je dood.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 1 oktober 2008 @ 10:43:55 #204
95752 crew  Chell
Kluns
pi_62045199
evenstar, wat een mooi gedicht . En wat een prachtig afscheid met Arwen er zo bij. Maar wat zal het een groot contrast geweest zijn, leven en dood zo dicht bij elkaar.

Veel sterkte de komende tijd met alle regeldingen die nu onherroepelijk gaan volgen . Vergeet je zelf niet.
pi_62057575
Evenstar
Jou woorden waren zo raak, zo mooi, zo heftig.
En Arwen die gewoon heerlijk Arwen was
  woensdag 1 oktober 2008 @ 21:25:35 #206
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62061602
evenstar, wat een mooi gedicht en een mooi afscheid, voor zover dit soort afscheid mooi kan zijn. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou, jullie kleine meid en iedereen die hier nauw bij betrokken is.
Make love, not war ☮
  donderdag 2 oktober 2008 @ 01:41:55 #207
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62067639
Evenstar en Arwen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:18:03 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62068758
Evenstar, hoe is het nu? Stilte na de storm?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:31:32 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62072263
nee juist heel veel drukte.. niet echt het gevoel nog even tijd voor mezelf te vinden, maar dat komt wel..
Nu voornamelijk telefoontjes plegen, dingen regelen.. opslag ruimte zoeken etc.. dat soort zaken..
Daar weer vervoer. sjouwers etc..
Druk druk durk druk druk..

EN hoop papier werk invullen van SVB, waar ik geen jota van snap.. mijn geheugen is momenteel een zeef met graten zo good als maankraters
pi_62081560
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:38 schreef _evenstar_ het volgende:

En ik weet zeker als Dm het van daar boven af heeft kunnen zien.. het precies geweest is zoals hij het had gewilt..

Evenstar; wat heb je het prachtig geschreven. Het klinkt als een een mooi afscheid en wát ben je een sterke mama.

Ik wens je heel veel sterkte, ook in deze drukke tijd waarin je jezelf voorbij rent.
pi_62088594
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef _evenstar_ het volgende:
nee juist heel veel drukte.. niet echt het gevoel nog even tijd voor mezelf te vinden, maar dat komt wel..
Nu voornamelijk telefoontjes plegen, dingen regelen.. opslag ruimte zoeken etc.. dat soort zaken..
Daar weer vervoer. sjouwers etc..
Druk druk durk druk druk..

EN hoop papier werk invullen van SVB, waar ik geen jota van snap.. mijn geheugen is momenteel een zeef met graten zo good als maankraters
Lieve Evenstar, heel veel respect voor hoe jij alles hebt gedaan. Een adviesje van een ervaringsdeskundige: neem ook de tijd voor jezelf, die zal je denk ik echt moeten máken want je krijgt 'm niet. En dat geheugen is ook zo herkenbaar. Ik had dat net zo erg met het overlijden van mijn meest dierbare als met het geboren worden van mijn kind(eren).

Sterkte lieverd die ik niet ken
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_62102240
Evenstar, wat een vreselijk bericht. Ik wist dit helemaal niet; op de verjaardag van m'n schoonvader, 2 dagen na de verjaardag van m'n overleden schoonzus en 5 dagen na de geboorte van Tim... Ik zit hier met tranen te lezen. Wat een dubbele wereld...

Het is moeilijk om een kind de dood duidelijk te maken, maar vreemd genoeg lukt het dan toch als je op het niveau van het kind gaat zitten. Dat doe je hier verbluffend mooi.
Ik wens jullie veel steun toe!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:27:26 #213
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62513494

Heel veel sterkte aan iedereen!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  Licht Ontvlambaar zondag 19 oktober 2008 @ 21:38:00 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62513775
Mooi Red_Cat!

Evenstar, hoe issie nu? Hoe gaat het met Arwen en jou?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:42:22 #215
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62513885
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 21:38 schreef Sjeen het volgende:
Mooi Red_Cat!

Evenstar, hoe issie nu? Hoe gaat het met Arwen en jou?
Dank je Sjeen! Hij heeft ook dingen voor mij gemaakt met Photoshop, dus wou wat terugdoen, al ben ik er lang zo goed niet in als hij ..!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:03:08 #216
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62526308
Mooi red_cat je hebt dingen goed opgepakt van hem, ja in photoshop was die heel goed, heeft mening fokker/fokster bewerkt

En hoe het hier gaat, verschillende keren op en neer geweest om zijn huis leeg te halen etc. moet voor 29 okt leeg zijn. dat is zwaar moeilijk etc.. maar werkt ook enigzins therapeutisch.
vrijdag of zaterdag als we laatste keer daar zijn laten we arwen ook nog een keer naar het huis gaan, zodat ze kan zien dat papa echt niet meer daar is.

Al bijna een maand geleden..

Ik heb voornamelijk heel erg behoefte aan rust.. even tijd voor mezelf, zonder een hoop dingen die geregeld meoten worden etc.

Arwen gaat er op haar eigen manier mee om, elke avond naar papa roepen, en zelf liedjes verzinnen:

Papa inne sterretjes inne sterretjes hou van jou oooooooook en maria is de maaaaaaahaaaaaan, enne doet arwen roepen papaaaaaaa papaaa daaaaaag
pi_62561408
Ik weet zeker dat er meerdere personen zijn die veel van hem geleerd hebben over photoshop die er nog steeds mee bezig zijn...

Mijn respect echt voor jou en de kleine, Ik hoop dat ook jij op je eigen manier straks de rust kunt vinden..

You´re a strong one
pi_62561730
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:

Arwen gaat er op haar eigen manier mee om, elke avond naar papa roepen, en zelf liedjes verzinnen:

Papa inne sterretjes inne sterretjes hou van jou oooooooook en maria is de maaaaaaahaaaaaan, enne doet arwen roepen papaaaaaaa papaaa daaaaaag
Ik heb echt even een traantje weg zitten pinken.

Al bijna een maand geleden, Evenstar ik hoop dat de tijd snel aanbreekt dat je je rust kunt pakken en aan jezelf kunt denken.

Hier ook veel respect hoe jij er mee omgaat.

dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:21:23 #219
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62565321
Ik klikte dit topic net aan en las het vreselijke bericht
Hij heeft mij erg verbaasd over zijn skills met Photoshop en enthousiast gemaakt over het programma.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, ook voor Arwen..
(ik heb het zelf ook meegemaakt )
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_63456630
Evenstar, hoe gaat het nu met je na precies paar maanden?

Hoop dat je al meer rust voor jezelf gevonden hebt en dat Arwen er ook okee onder is?
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:55:02 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_63504051
quote:
Op zondag 23 november 2008 19:02 schreef Assiej het volgende:
Evenstar, hoe gaat het nu met je na precies paar maanden?

Hoop dat je al meer rust voor jezelf gevonden hebt en dat Arwen er ook okee onder is?
Arwen is er prima onder, deel door de leeftijd ook wel denk ik. Heb foto van M. bij haar bedje, en daar vertelt ze wel eens tegen, of als we buiten lopen en tis donker kan ze heel enthousiast roepen hey daaar is mij papa
Ze is gewoon stoer en dapper en lief , mijn eigen mini heldinnetje

Met mij gaat het gewoon hartstikke prima, ik denk dat het voor een ander misschien heel koel en kil overkomt. maar mijn leven gaat door, ergens heb ik al een deel afscheid genomen van hem toen ik de deur daar uitging.
En het geeft mij ook rust , wetende dat hij die rust heeft maar ook niet meer die angst.
Tis goed zo voor mijn gevoel.

binnenkort eindelijk mijn eigen plekje met arwen samen, en van 2009 maar een goed jaar maken
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:57:16 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_63504108
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:
En het geeft mij ook rust , wetende dat hij die rust heeft maar ook niet meer die angst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63504393
Manic depression is touching my soul
I know what I want but I just dont know
How to, go about gettin it
Feeling sweet feeling,
Drops from my fingers, fingers
Manic depression is catchin my soul

Woman so weary, the sweet cause in vain
You make love, you break love
Its all the same
When its, when its over, mama
Music, sweet music
I wish I could caress, caress, caress
Manic depression is a frustrating mess

Well, I think Ill go turn myself off,
And go on down
All the way down
Really aint no use in me hanging around
In your kinda scene

Music, sweet music
I wish I could caress, caress, caress
Manic depression is a frustrating mess
pi_63610282
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:55 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Arwen is er prima onder, deel door de leeftijd ook wel denk ik. Heb foto van M. bij haar bedje, en daar vertelt ze wel eens tegen, of als we buiten lopen en tis donker kan ze heel enthousiast roepen hey daaar is mij papa
Ze is gewoon stoer en dapper en lief , mijn eigen mini heldinnetje

Met mij gaat het gewoon hartstikke prima, ik denk dat het voor een ander misschien heel koel en kil overkomt. maar mijn leven gaat door, ergens heb ik al een deel afscheid genomen van hem toen ik de deur daar uitging.

binnenkort eindelijk mijn eigen plekje met arwen samen, en van 2009 maar een goed jaar maken
Fijn om te horen dat alles goed gaat!
En ze is inderdaad een dappere kleine!!!
Jeetje wat neem ik mijn petje voor jullie af!

Ieder mens gaat er met een andere manier mee om
Als dit voor jou en Arwen de beste manier is, is dat jullie eigen beslissing!

Ik hoop dat je mijn PM ook in ontvangst hebt genomen ? ( hoop dat die goed gevallen is ? ) ..

En ik heb er de volste vertrouwen in dat jullie ook zeker een goed jaar krijgen !!!
en ik hoop ook dat M. nu zeker de rust heeft gevonden ofcourse..

dikke knuff voor jou en arwen! !
  woensdag 23 september 2009 @ 10:19:19 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73031166

365 dagen...

Zoveel vragen
Een jaar lang al moet je dochter zonder jou leven
Omdat jij de strijd hebt opgegeven.
accepteren doe, ik maar begrijpen lukt me niet.
Hoe kun je je dochter dit aan doen dit onbegrijpelijke verdriet.
Accepteren doet zij, maar begrijpen lukt haar niet
Jij hebt de strijd opgegeven
En zij moet zonder jou leven
Met haar duizende vragen

365 dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')