Er zit bitterheid in, en dat zal ook ehct wel vergaan met de tijd, Alleen op deze dagen, als je kleine meisje je trots je alles , zoveel verdriet heeft, zegt dat ze dood wil, naar papa wil. ,quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
Sterkte vandaag dames
Enw at ik je nog even mee wil geven, ik hoop dat je er iets eme kunt: ik proef in je posts dat je nog zit met verwijten naar hem toe. Omdat hij je voor je gevoel in d esteek heeft gelaten en je dochter ook. Laat dat alsjeblieft los en herinner je de fijne momenten - sommige keuzes kun je nooit begrijpen omdat je niet dezelfde zwarte gedachten hebt.
Heel veel sterkte en liefde met je dochter gewenst
Kun je nagaan hoe groot die demonen dus moeten zijn geweest.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn demonen waar enorm groot, maar toch... je kindje achterlaten...
Ja natuurlijk... Dat is ook zo...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:13 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe groot die demonen dus moeten zijn geweest.
En verder sluit ik me aan bij Ripley.voor jou Evenstar, stoer moederke.
En een dikkevoor je meiske, met al haar verwarring en verdriet.
Dat heb ik nou ook, ik lees het met kippenvel op me armen en weet gewoon niet wat ik moet/kan zeggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:43 schreef Pvoesss het volgende:
Een hele dikke kus en knuffelEn ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen
Ik snap je reactie ook hoor, het is geen kritiek. Denk gewoon dat het voor jezelf en je dochter goed zou zijn om los te laten, omdat negativiteit gewoon aan je vreet en heel veel energie kost. Dat doet verder niks af aan het feit dat het een natuurlijk reactie is.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Er zit bitterheid in, en dat zal ook ehct wel vergaan met de tijd, Alleen op deze dagen, als je kleine meisje je trots je alles , zoveel verdriet heeft, zegt dat ze dood wil, naar papa wil. ,
Dan ,ben je giftig. En het lijkt me niet meer als een normale reactie van een moeder.
En beggrijpen zal ik het nooit, ik zu het niet eens willen begrijpen ergens.
Neemt niet weg dat de vragen zullen blijven.
Alleen zullen zij met de tijd ook vervagen, minder sterk zijn.
Wij gaan een lading kaarsjes branden in het kappeletje want dat wil Arwen graag, en daarna lekker een middagje naar dippie doe.
Want vandaag is het haar dag, een speciale dag, dat ze een mooie dag kan hebben op een trieste dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |