quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef PhysicsRules het volgende:
2. WIllem van Oranje
allebei goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef PhysicsRules het volgende:
5 Spanje 82
ik heb geen tijd om een opdracht bij elkaar te sprokkelen, dus je kan een paar punten van me overnemenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:08 schreef tomtomaat het volgende:
Sleutel: sinaasappel
sorry, ik ook niet....quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik heb geen tijd om een opdracht bij elkaar te sprokkelen, dus je kan een paar punten van me overnemen
1. Land/Streekquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:09 schreef Rijpie het volgende:
[..]
klopt, +1
[..]
en dat was het helemaal, +5
haha voor de punten?quote:
hmm, daar heb je enigszins wel gelijk inquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
1. Land/Streek
Das niet helemaal eerlijk dan he om chinees dan goed te rekenen
Ja idd. Zoiets had je al eerder volgens mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je ID daarom heb ik nog geen puntjes![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oranjeriequote:
wat moet ik nou met jouquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:41 schreef kwiwi het volgende:
Is het sleutelwoord asterix & obelix? zwijn.. obelisk..
maar waarom zei die dan niet dat het fout was?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Wil er iemand een nieuwe maken i.p.v. mij? Ben net wakker en heb nog totaal geen inspiratie
Asterixquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Hint: geen obelix in het antwoord, dat zou wel erg doorzichtig zijn
Asterixquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
Hint: geen obelix in het antwoord, dat zou wel erg doorzichtig zijn
nee, hoezo jij ook niet?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:54 schreef ItaloDancer het volgende:
kwiwi heb je tijd om een nieuwe te maken?
romein was niet de rang maar het is wel EEN romein, denk ik zo...quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kreeg ik eigenlijk niet +2? want ik had obelisk en romein goed toch?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
jullie gaan steeds wel heel hard hier
* ID mompelt iets over de gesloten topiclijst van MEN....quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
valt toch best mee
* Maringo mompelt iets over 7 topics in 4 dagen....
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:46 schreef ItaloDancer het volgende:
1. PhysicsRules 92
2. ItaloDancer 47
3. kwiwi 41 (+5)
3. Maringo 41
5. swarmahoer 38
6. Tokamak 26
7. Rijpie 24 (+2)
8. Yurzinho 15 (+1)
9. donroyco 13
10. Tomtomaat 12
11. Szura 10 (+1)
12. Sporttv 5
13. Hawaii-Tim 4
14. iamredleader 2
14. Rumille 2
14. Yashaaaaa 2
17. LasTeR 1
Ja de duizend maak ik toch niet meer mee denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:57 schreef PhysicsRules het volgende:
Er was ooit een tijd dat 9 van de 10 gesloten topics de AKQ was.Nostalgie
Jawel, dat is even een essentiële fout van mijquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:03 schreef Rijpie het volgende:
het gaat natuurlijk allemaal om het spelletje, en ik wil helemaal niet zeiken hoormaare
[..]
[..]
Mijn lievelingsfilmquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Eén van de weinige films die ik gezien heb
Zo, zit je lunchpauze er al op? Uurtje is bijna voorbijquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:17 schreef ItaloDancer het volgende:
Als iemand anders er één wil organiseren dan mag dat.
Zo niet, dan hebben we een break van een uurtje of wat (maar dat zal wel niet).
Dan neem ik ze af, ik heb er eentje klaar staan.... ff uppen danquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef Yurzinho het volgende:![]()
Gaat me alleen ook weer 3 punten kosten, want ik kan er geeneen bouwen vanaf mn werk
Thanks, stadsgenootquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan neem ik ze af, ik heb er eentje klaar staan.... ff uppen dan
nieuw record?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef ItaloDancer het volgende:
sleutelwoord sterrenbeeld
dat record was bij mijn 2e opgave ofzo... had italo binnen n minuut alle 5 de dingen +sleutel volgends mijquote:
mja... ik had eerst dier geschreven..... toen dacht ik al van dat wordt meteen geradenquote:
quote:
Daarom dus... hondquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
mja... ik had eerst dier geschreven..... toen dacht ik al van dat wordt meteen geradenWolf is een soort hond... en tegen je hond zeg je nog wel es koekje?
Ik ben er wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee....Ga nu naar huis, de komende uren niet meer online denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef Maringo het volgende:
is er uberhaupt nog wel iemand?
txquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee....Ga nu naar huis, de komende uren niet meer online denk ik.
Succes allemaal!
ik heb er een klein hintje bij gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Maringo het volgende:
Kom kinders, pak jullie werkboekjes er maar bij.
A. kan iemand mij vertellen wat de overeenskomst is tussen een wolf en het griekse alfabet?
B. En kan iemand mij ook vertellen wat er heel veel in het heelal is?
D. En is er iemand die misschien een ander woord voor tweeling weet in combinatie met het vorige antwoord?
er is vooral veel vacuum in het heelal.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Maringo het volgende:
Kom kinders, pak jullie werkboekjes er maar bij.
A. kan iemand mij vertellen wat de overeenskomst is tussen een wolf en het griekse alfabet?
B. En kan iemand mij ook vertellen wat er heel veel in het heelal is?
D. En is er iemand die misschien een ander woord voor tweeling weet in combinatie met het vorige antwoord?
ik moet wel zeggen. Het alle eerste sleutelwoord gegeven op deze opdracht zit er wel het dichtsbijquote:
PR! weet jij het dan wel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
er is vooral veel vacuum in het heelal.
ik ben nergens bang voor. Ik ben er morgen niet, dus succes om me in te halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:25 schreef Maringo het volgende:
laat maar... ik ga wel naar huis toe ofzo...
hoi kwiwi
net op tijd geeditquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben nergens bang voor. Ik ben er morgen niet, dus succes om me in te halen
hoii!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:25 schreef Maringo het volgende:
laat maar... ik ga wel naar huis toe ofzo...
hoi kwiwi
ik ben net geweest en ga voorlopig nergens heen. Het enige waar jullie (en ik) op kunnen hopen is een dat ik een nieuwe klant krijg die me goed bezighoudt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hoii!hij moet inderdaad een keer op vakantie gaan.. we wachten rusten af
en wat doe je precies voor werk? zal ik even een klant voor je zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben net geweest en ga voorlopig nergens heen. Het enige waar jullie (en ik) op kunnen hopen is een dat ik een nieuwe klant krijg die me goed bezighoudt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net de reclame van 'Ik wed dat ik het kan' op tv. Misschien kan PR zich opgeven met de weddenschap dat hij een x aantal van deze puzzels in een half uur kan oplossen
Is het weer zo'n simpel antwoord als 'koud' toen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Nee zo simpel is het nietal is het wel te doen denk ik.
edit: dat was een reactie op Paul de Leeuw. Andere is ook niet goed overigens.
iets lastiger maar wel gewoon een normaal woordquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het weer zo'n simpel antwoord als 'koud' toen? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:39 schreef Rumille het volgende:
Waarom eigenlijk? Zomer snap ik nog maar verder? Sterrenbeeld Leeuw is tijdens augustus neem ik aan?
uhh ja, ik wist al wel wat zomer isquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
3 en 5 bedoel je neem ik aan
jupquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:43 schreef Rumille het volgende:
Nummer 5 had ik ook al gegokt (September = 7e maand (sept).
Nu moet ik er 1 maken, toch?
Je moest eens weten hoeveel we tijdsgewijs nog steeds van de Romeinen hebbenquote:
via- en aquaductenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel we tijdsgewijs nog steeds van de Romeinen hebben
kalender
namen van de dagen en maanden
(namen) van sterrenbeelden
etc etc
Drie maal zo veel lettergrepenquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OMG het was dus wel zo makkelijk als 'koud'
zelfs een paar steden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
via- en aquaducten
hebben zij niet ook als eersten wegen aangelegd?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
15 minuten voor het kwartier nadat ie geplaatst is.![]()
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:09 schreef Szura het volgende:
kun je niet beter een nieuw topic openen? deze is bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |