Dan neem ik ze af, ik heb er eentje klaar staan.... ff uppen danquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef Yurzinho het volgende:![]()
Gaat me alleen ook weer 3 punten kosten, want ik kan er geeneen bouwen vanaf mn werk
Thanks, stadsgenootquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan neem ik ze af, ik heb er eentje klaar staan.... ff uppen dan
nieuw record?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:56 schreef ItaloDancer het volgende:
sleutelwoord sterrenbeeld
dat record was bij mijn 2e opgave ofzo... had italo binnen n minuut alle 5 de dingen +sleutel volgends mijquote:
mja... ik had eerst dier geschreven..... toen dacht ik al van dat wordt meteen geradenquote:
quote:
Daarom dus... hondquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
mja... ik had eerst dier geschreven..... toen dacht ik al van dat wordt meteen geradenWolf is een soort hond... en tegen je hond zeg je nog wel es koekje?
Ik ben er wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee....Ga nu naar huis, de komende uren niet meer online denk ik.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:44 schreef Maringo het volgende:
is er uberhaupt nog wel iemand?
txquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:46 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee....Ga nu naar huis, de komende uren niet meer online denk ik.
Succes allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |