keel als in de kleur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb hier en daar wat dichtelijke vrijheid genomen voor de associaties.
Hint 3 vooral: zoek een totaal ander woord dat iets met keel te maken heeft (of ook keel betekent).
't wasn't mequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:03 schreef kwiwi het volgende:
wat is dit nou, een grote reclame hier in beeld waar op staat: LELIJK DING
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee. Het sleutelwoord is een stuk poëtischer
als je me serieus zou nemen had je misschien het sleutelwoord al geraden. Maar nee, meneer denkt aan sleutels, poezies en strottenquote:
het is 12 uur geweest, nu mag hij er eindelijk aan denkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
als je me serieus zou nemen had je misschien het sleutelwoord al geraden. Maar nee, meneer denkt aan sleutels, poezies en strotten
valt toch best meequote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
jullie gaan steeds wel heel hard hier
hihi moet ik beter opletten ben jullie steeds kwijtquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
valt toch best mee
* Maringo mompelt iets over 7 topics in 4 dagen....
Lijkt me goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef Rijpie het volgende:
OEWAAH goedemorgen, ik denk dat het Blauwbilgorgel is!
blauw
bil
keel - gorgel
buddy - C. Buddingh
en als een blauwbilgorgel sterft dan blijft er niks anders over dan een blauwe kiezelsteen
Een nachtje slapen doet wonderenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef Rijpie het volgende:
OEWAAH goedemorgen, ik denk dat het Blauwbilgorgel is!
blauw
bil
keel - gorgel
buddy - C. Buddingh
en als een blauwbilgorgel sterft dan blijft er niks anders over dan een blauwe kiezelsteen
Daar heb ik dus nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben de blauwbilgorgel,
etc. etc.
als iedereen wakker is zal ik een nieuwe uploaden, denk zo rond 11 uur, is dat goed?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef Rijpie het volgende:
ik wel, vroeger (ben zelf ook nog maar 21), maar ik dacht niet dat het zo makkelijk zou zijn
totdat ik het grote wikipedia ging raadplegen en het toch bleek te kloppen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Wisten jullie dat Bill Clinton tijdens zijn presidentsschap een hond had die Buddy heette? Ja ja zo leer je nog eens wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |