ik heb er een klein hintje bij gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Maringo het volgende:
Kom kinders, pak jullie werkboekjes er maar bij.
A. kan iemand mij vertellen wat de overeenskomst is tussen een wolf en het griekse alfabet?
B. En kan iemand mij ook vertellen wat er heel veel in het heelal is?
D. En is er iemand die misschien een ander woord voor tweeling weet in combinatie met het vorige antwoord?
er is vooral veel vacuum in het heelal.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:57 schreef Maringo het volgende:
Kom kinders, pak jullie werkboekjes er maar bij.
A. kan iemand mij vertellen wat de overeenskomst is tussen een wolf en het griekse alfabet?
B. En kan iemand mij ook vertellen wat er heel veel in het heelal is?
D. En is er iemand die misschien een ander woord voor tweeling weet in combinatie met het vorige antwoord?
ik moet wel zeggen. Het alle eerste sleutelwoord gegeven op deze opdracht zit er wel het dichtsbijquote:
PR! weet jij het dan wel?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
er is vooral veel vacuum in het heelal.
ik ben nergens bang voor. Ik ben er morgen niet, dus succes om me in te halenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:25 schreef Maringo het volgende:
laat maar... ik ga wel naar huis toe ofzo...
hoi kwiwi
net op tijd geeditquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben nergens bang voor. Ik ben er morgen niet, dus succes om me in te halen
hoii!quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:25 schreef Maringo het volgende:
laat maar... ik ga wel naar huis toe ofzo...
hoi kwiwi
ik ben net geweest en ga voorlopig nergens heen. Het enige waar jullie (en ik) op kunnen hopen is een dat ik een nieuwe klant krijg die me goed bezighoudt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hoii!hij moet inderdaad een keer op vakantie gaan.. we wachten rusten af
en wat doe je precies voor werk? zal ik even een klant voor je zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik ben net geweest en ga voorlopig nergens heen. Het enige waar jullie (en ik) op kunnen hopen is een dat ik een nieuwe klant krijg die me goed bezighoudt.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net de reclame van 'Ik wed dat ik het kan' op tv. Misschien kan PR zich opgeven met de weddenschap dat hij een x aantal van deze puzzels in een half uur kan oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |