quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:48 schreef skyrebel het volgende:
wel redelijk oke, blij dat het bijna weekend is
zei ik dat? omg heb juist nu geen zin meer in werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:53 schreef PhoenixNLx het volgende:
voel me best eigenlijk, tis lekker weer en ben redelijk wakker nog valt me op! heb nog best zin om te werken op 1 of andere manier
quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:35 schreef carla_ het volgende:
Goed moe naar en strijd van vanaf mijn jeugd door mijn Genderdysforie in de jaren 60/70 en dan ook nog eens in de steek gelaten woorden door het gedertien in 2004 terwijl ik om hulp vroegen ‘’ja ik heb toen ook die operatie ondergaan in die tijd ’’’ En ze wisten hoe mijn jeugd is verlopen hoe ik met mijn ouders bij de psychiater heb gelopen door mijn Genderdysforie
Ik zit alleen incl huiswerkquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:20 schreef Q. het volgende:
Op zaterdagavond alleen thuis zitten hoort niet.
Dat en ook tevreden met 'n goede avond. Was lang geleden. Al is 't altijd 't zelfde liedje dat als ik thuis zit alle gevoelens richting 't negatieve draaien.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaar en gemengd, maar op zich wel goed eigenlijk.
Ik ook!quote:Op zondag 28 september 2008 12:38 schreef Miam het volgende:
ik voel me stukken beter dan vanochtend vroeg.Ik heb het hele huis gepoetst.
![]()
Goed bezigquote:
Gin hè.quote:
Nu niet meer ouwequote:
quote:Op maandag 29 september 2008 14:26 schreef rena het volgende:
GoedNet goed nieuws over premature neefjes gehad
quote:Op maandag 29 september 2008 15:20 schreef nectarientje het volgende:
pieker pieker peins peins..
Ik weet het allemaal even niet
quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef candygirl het volgende:
moe,maar wel voldaan, vanmorgen dik uur gesport en daarna nog uur in bus gewandeld met de hond
quote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat vond de chauffeur goed?
Ik voel me op dit moment 'n jaar of 4 terug in de tijd. Contact met iemand die ik sindsdien niet meer gesproken heb, ik voel me er raar onder maar 't voelt niet verkeerd.quote:Op maandag 29 september 2008 23:46 schreef RealZeus het volgende:
Net alle foto's op mijn computer nog even bekeken.![]()
Mag ik een jaar of 4 terug in de tijd?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Gaar, moe, en net voor niks naar m'n werk gegaan. Blijkbaar moet ik pas om 5 uur werken
Ze hadden m'n dienst gewisseld, maar vergeten het tegen mij te zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]Hoe kan je dat nou doen?
Ik zit mezelf de tyfus te vervelen op m'n werk. Ook leuk. Vanavond zie ikeindelijk weer, deze dag duurt zo lang..
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef heavenstar het volgende:
eindelijk wordt er aktie genomen....eindelijk word ik serieus genomen...EINDELIJK....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
viel toch tegen vanmorgen
Na een zeer comateuze slaap op de bank vanmiddag een stuk beter. Nog steeds algeheel vla-gevoel en keelpijn, maar ik voel me ietsje beter dan gisteravond.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:22 schreef draculettetje het volgende:
geen zin meer
ha lotte, wel weer wat opgeknapt?
mwah kan altijd beterquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Na een zeer comateuze slaap op de bank vanmiddag een stuk beter. Nog steeds algeheel vla-gevoel en keelpijn, maar ik voel me ietsje beter dan gisteravond.
jij?
Heftigquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
Nog steeds ziek van het geval vanochtend. Collega valt neer, was bezig met zijn dagelijke ronde, beademing/reanimatie door Ambu/Motorambu/Politie heeft niet geholpen.
61 jaar geworden
Bedanktquote:Op dinsdag 30 september 2008 04:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Agossie das minder, beterschap![]()
Best ok![]()
Alleen niemand die me naar bed schopt![]()
Goed om te horenquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:58 schreef heavenstar het volgende:
eindelijk wordt er aktie genomen....eindelijk word ik serieus genomen...EINDELIJK....![]()
![]()
![]()
Sterkte dermee..quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
Nog steeds ziek van het geval vanochtend. Collega valt neer, was bezig met zijn dagelijke ronde, beademing/reanimatie door Ambu/Motorambu/Politie heeft niet geholpen.
61 jaar geworden
wat erg, sterktequote:Op dinsdag 30 september 2008 16:06 schreef Sjowhan het volgende:
61 jaar geworden
Congrats! Goed nieuwsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Hehe tentamen gehaald, product goedgekeurd. Voel me lekkerrrrrrrr
!
proficiatquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Houniet het volgende:
Hehe tentamen gehaald, product goedgekeurd. Voel me lekkerrrrrrrr
!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:22 schreef Miam het volgende:.. verdrietig, boos, kwaad.. van alles daar elkaar.
quote:
quote:
ach mannenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 03:53 schreef fraubitch het volgende:
[..]
watsgebeurt??
![]()
OT: Besluiteloos... of een weekeind naar engeland over 2 uur, of mijn eigen paard knuffelen....moeilijke keuze
Je trok me aandacht, goeie jurkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:13 schreef Nantes het volgende:
Heel moe, blij met mijn jurkje die ik eindelijk heb weten te bemachtigen.
[ afbeelding ].
Ik zat net al kerstliedjes te draaienquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:04 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb zin in Kerst
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik nu ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zat net al kerstliedjes te draaien![]()
Dat, en verder wel oké.quote:
quote:
ook voor jouquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:03 schreef heavenstar het volgende:
[..]
![]()
OT:alsof ik op automatisch-piloot ben gezet....
Kommaar mijn poownie aaienquote:
Nee, de onderzoeken waren de laatste paar weken.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:04 schreef Houniet het volgende:
Hebben ze weer zitten graaien bij je?
quote:
Net als die chick.quote:
.... nog steeds....quote:
Mja, wat nieuws gehad wat niet tof is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:49 schreef Mich92 het volgende:
Er voelen hier zich maar weinig mensen goed, he.
zal ook wel aan het weer liggen denk ik..quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:49 schreef Mich92 het volgende:
Er voelen hier zich maar weinig mensen goed, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |