Inkopper: No country for old men.quote:Aides complained that they did not know where he would spend the next hour, never mind the next day, and that Obama's campaign cranked up its attacks during the last two days.
"It's like a bad movie," one aide said privately Friday. "No one knows what we're doing. Everything is minute by minute now."
http://latimesblogs.latim(...)taking-a-spin-o.html
Nee, dat geloof ik niet, dit is voor velen een moment dat blijft hangen, vooral omdat Obama een duidelijke zienswijze gaf voor de gewone man, die zit met de zorgen over zijn baan, pensioen, huis, studiefonds, eigenlijk alles is opeens op losse schroeven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:36 schreef pberends het volgende:
Ah joh, dit debat is iedereen op 4 november weer compleet vergeten. Saaaaaaai.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef Klopkoek het volgende:
Toen het nog goed ging met de economie
Lekker diplomatiek is McCain iig. "Ja, ik keek in zijn ogen en zag KGB staan"quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:30 schreef matthijst het volgende:
Wat een gast die McCain, 't is net alsof je in een bejaardenhuis bij de koffie zit: die ouwe gek heeft alles meegemaakt, als je hem geloven moet...
"I look in Mr. Putin's eyes"
"I was in Afghasnistan, I saw what was needed"
"I was there when they crucified Jesus"
Fok op man, met die ouwe gek...
Zelfde misselijke lachje op zijn bek als Bush altijd heeft
eu joh dat kan niet, in werkelijkheid gaan ze heel verschillende dingen doen, Mc Cain is een echte oorlogsman en wil de rijken meer geld geven, Obama wil juist de consumenten weer wat belastinggeld teruggeven zodat de koopkracht sterker wordtquote:Op zondag 28 september 2008 06:26 schreef Poit- het volgende:
Kunnen ze niet gewoon samen gaan regeren? DIe percentages zijn nou niet echt heul verschillend...
Hint: deze verkiezingen worden niet in continentaal Europa gehouden.quote:Op zondag 28 september 2008 06:26 schreef Poit- het volgende:
Kunnen ze niet gewoon samen gaan regeren? DIe percentages zijn nou niet echt heul verschillend...
Milton Friedman: "Alan Greenspan did a excellent job"quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:53 schreef pberends het volgende:
[..].
Als een lage rente goed is, waarom dan niet altijd de rente op 1%![]()
.
leg ns uit. Ik vind em briljant bedacht én gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2008 05:35 schreef Perico het volgende:
Dit is een commercial die prObama is...
Maar het is zowat de sterkste McCain promotie denkbaar! Die slaat echt de plank volledig mis, als je het mij vraagt...
Ik had eigenlijk hetzelfde gevoel als Perico (wellicht om andere redenen though).quote:Op zondag 28 september 2008 10:13 schreef Argento het volgende:
[..]
leg ns uit. Ik vind em briljant bedacht én gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |