Ja, NOS. CNN. BBC waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:48 schreef Shoombak het volgende:
wordt het nog ergens uitgezonden in NL via digitale tv ?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Het debat is allang geweest man, en McCain was duidelijk de winnaar volgens zijn eigen internet-ad:
[ afbeelding ]
[..]
Mission Accomplished.
quote:The only flag at my office is an Israeli flag," she was quoted as saying, "and I want you to know and I want Israelis to know that I am a friend."
Waarom zegt ze dat soort dingen?quote:
Nou moet ik dan toch echt vragen wat je met 'vrije' staat bedoelt...quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Florida gaat de goede kant op.
Vreemd eigenlijk dat die vrije staat zo Republikeins is.
ha.. president(democraat) carter bedoel jequote:Op vrijdag 26 september 2008 17:17 schreef Klopkoek het volgende:
pberends, die subprime dingen zijn al onder Clinton begonnen. Reagan legde er in 1986 de fundamenten voor, onder Clinton groeide het.
Kan ook een photoshop zijn van wat grappenmakers.quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Het debat is allang geweest man, en McCain was duidelijk de winnaar volgens zijn eigen internet-ad:
[ afbeelding ]
[..]
Mission Accomplished.
Volgens mij liegt Palin om de haverklap om gewoon goedkoop ordinair stemmen te winnenquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat soort dingen?Dat is toch vragen om problemen?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:34 schreef Sheepcidus het volgende:
Palin-Biden debat wordt volgens mij beter als die van vandaag.
Uurtje of 4 NL tijd zeker?quote:
Ja had het zelf net al gevonden...maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 26 september 2008 21:45 schreef Montov het volgende:
Anderhalf uur.
Nee zeker niet, hij is veel te impulsief met zijn "Georgie is our georgia, de maf"quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:10 schreef Monidique het volgende:
Geweldig. In Washington is men het bijna eens over een oplossing, maar dan komt Blitzkrieg "Country First" McCain eraan en men is weer terug bij af!.
Zo'n seniele egotripper wil je niet aan de knop.
Vergis je niet .. maccain is nog heel sterk.. waar hebben we het eigenlijk over 45% halen ze allebei zowizoquote:Op vrijdag 26 september 2008 22:10 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Hopelijk komt Obama goed uit de verf, het komt er nu op aan. Vind hem trouwens een stuk minder makkelijk uit zijn woorden komen zonder blaadje voor zich, dat had ik toch niet verwacht. Then again, erger dan mcCain kan hij het moeilijk doen.
Bush heeft alweer een oplossing gewoon 700 miljard extra belastinggeld naar de rijkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:51 schreef pberends het volgende:
[..].
Nee, ze bedoelen dat Bush met deze speech toegaf het hele subprime-gedoe echt in werking heeft gezet. Na speech volgt beleid uiteraard.
McCain lijkt mij niet echt een held (quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:15 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Vergis je niet .. maccain is nog heel sterk.. waar hebben we het eigenlijk over 45% halen ze allebei zowizo
als nader of een andere idioot meedoet dan wint maccain denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |