Ja dan is het vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Denk ik
Reflectionne, open jij zo een nieuw topic![]()
De OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSCquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Reflectionne het volgende:
Nu weet ik alleen niet hoe ik die OP er in stop
Verder goed?
Die hoort daar nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, wat moet dat grote plaatje er nou boven? ;O
In de OP hier al weggehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hoort daar niet
Heeft weer iemand zitten kutten in de OP dus
Wiki ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
In de OP hier al weggehaald
Van wie is ie danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is dat eerste linkje verkeerd gegaan![]()
Denk dat die tussen de ava's moet..
En terechtquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben best een beetje trots op mezelf nu!
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
Maar zie je wel dat het niet zo moeilijk is
ja ga weg hier :Rquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Moet nu eigenlijk wel een beetje opletten bij college
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!!!! Ik ben weer een lekker vroeg!
Mooiquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
prima..... begin me een klein beetje te irriteren aan die vriendin van me
maar ja
ik ga nu even werken
![]()
Ze heeft nog nooit zonder mamie gewoont, Ze laat dus haren in de douche liggen, als ze tanden heeft gepoetst zit de helft aan de wasbak... Denk dat mamie thuis dat opruimd. En ze heeft geen meningquote:
Primaquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
hoe ist met cali?
Nek omdraaien is een zeer humanitaire doodquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Prima... maar zoals hierbove genoemd irriteer ik me aan die vriendin van me hier
Klinkt niet zo best!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit zonder mamie gewoont, Ze laat dus haren in de douche liggen, als ze tanden heeft gepoetst zit de helft aan de wasbak... Denk dat mamie thuis dat opruimd. En ze heeft geen meningen ik heb een eigen wl en een sterke mening en ik kan er niet tegen als ze altijd zegt: ja is goed, vind ik ook, dat is ook goed
tis totaal meningloos en ze doet alles wat ik doe... En trekt GEEN eigen weg
En heb d'r al 2 keer moeten zeggen dat ik het niet lekker vind als ze met een wattenstaafje in dr oor zit aan de zelfde tafel als dat ik eten zit te snijden
En dat soort dingen
Eensgezindheidquote:
Goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eensgezindheid
Hoe ist met Yesse?
Waarom twijfelde je er aan als ik vragen magquote:
Ik wil ook werkenquote:
Ik pestte je gewoon een beetjequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan als ik vragen mag
Niet liefquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik pestte je gewoon een beetje
En het is prachtig weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedHet is bijna weekend en bijna middag
Hij gaat weg hèquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef Reflectionne het volgende:
Bah, ik moet altijd op vrijdag middag van 12 tot 14.00u 3fm afzetten door dat ik me zo erger aan die Dolf Jansen.. Die stem, z'n humor alles! Heb ik met geen enkele andere dj.. Laat hem snel weggaan!
En nu hoorde ik z'n stem ook al weer
Kan ondertussen wel wat hebben hierquote:
Jup wist ik.. Mooi zo!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaat weg hè
Binnenkort
Claudia de Breij komt terug
quote:[..]
Kan ondertussen wel wat hebben hier
Das wel waarquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef Reflectionne het volgende:
Jup wist ik.. Mooi zo!
Alles beter dan Dolf Jansen!
Hoeft niet hoorquote:Ik zal lief doen vandaag.. Als me dat lukt
Ik acht de kans klein dat me dat ook lukt.. Ben weer nog steeds chagrijnig enzo..quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat me dat ook lukt.. Ben weer nog steeds chagrijnig enzo..
Heerlijk! Voor mij nog 5quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:00 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ah, countdown! nog 4 uurtjes dan ben ik weg vandaag.
Dan zijn we samen gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, is eigenlijk niet leuk
Maar ik ben het ook nog steeds
Daaromquote:
is ook wel een goed puntquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef Reflectionne het volgende:
Maar nee, daar hoeven jullie niet onder te lijden
Niet!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Dolf Jansen is best grappig
Het is iig beter dan Giel :x
Gielquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Dolf Jansen is best grappig
Het is iig beter dan Giel :x
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Reflectionne het volgende:
Gaat best nog snel hoor, nu nog maar 4 uur! en 57 minuten
Wel! Giel is een sukkelquote:
Moeilijk.. Maar ik ga hier ook niet wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom
Maar
[..]
is ook wel een goed punt
Giel is beter dan Dolf!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wel! Giel is een sukkel
Dolf is cool!
Precies!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Liever Giel dan Dolf of Claudia
Was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moeilijk.. Maar ik ga hier ook niet weg
Blijf maar gewoon.. Je mag tegen mij wel chagrijnig zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou bedoeld
Maar voor mij, wil hier niet constant chagrijnig zitten zijn
Tuurlijk blijf ik gewoonquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
Blijf maar gewoon.. Je mag tegen mij wel chagrijnig zijn![]()
Is een reden voor ja, maar daar ga ik het hier niet over hebbenquote:Waarom ben je eigenlijk chagrijnig? Is er een reden voor?
quote:
Oke prima! Ik hoop dat het snel over/beter gaat!quote:[..]
Is een reden voor ja, maar daar ga ik het hier niet over hebben
Niet weg te slaan hierquote:
Duurt nog wel ff, maar komt wel een keer goedquote:Oke prima! Ik hoop dat het snel over/beter gaat!
Goed dan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet weg te slaan hier
[..]
Duurt nog wel ff, maar komt wel een keer goed
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niks meer met schoolquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik wil weer college! Geen stage meer
Ik wel.. Ik wil nog niet werken.. Dat is sáái!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks meer met school![]()
Wat doe je :|quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
Ik heb mn FOK! gesloopt
Ik schakelde naar text-only, en nu kan ik niet meer terug
Moet je leuk werk zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik wel.. Ik wil nog niet werken.. Dat is sáái!
FAILquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
Ik heb mn FOK! gesloopt
Ik schakelde naar text-only, en nu kan ik niet meer terug
Schoolwerkquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Met wat?
Of mag ik je niet van je werk houden?![]()
Geen idee, maar waarom is het zo raar dat ik eventjes pauze neemquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:50 schreef Piles het volgende:
Waar zijn de rest van de mensen eigenlijk
Niks raars aan hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Geen idee, maar waarom is het zo raar dat ik eventjes pauze neem
Nouja, ik doe tegelijkertijd ook iets aan gewoon werk ipv schoolwerk. Maar daarmee kanik makkelijker tussendoor dingen doen. Dat is voor mij pauzequote:Op vrijdag 26 september 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks raars aan hoor
Maar lekker lang wel![]()
Toch![]()
Ah, zo pauzequote:Op vrijdag 26 september 2008 12:01 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, ik doe tegelijkertijd ook iets aan gewoon werk ipv schoolwerk. Maar daarmee kanik makkelijker tussendoor dingen doen. Dat is voor mij pauzePlus is het maar een half uurtje echt niks doen, dat half uurtje eten is eigen tijd
![]()
tis niet dat ze he elke dag doet...Maar ik kan me er zo aan irriteren! Ik wil in een fatsoelijk huis wonen, dus zorg ik ervoor dat anderen ook in zo'n omgeving komen te wonen.... Maar blijkbaar snapt zij dat nietquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
'T is maar waar je je druk om kan maken.![]()
Denk aan je bloeddruk, babe.
Die kan je toch gewoon wegspoelenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat op een gegeven moment heel erg irriteren als je 24 / 7 met die persoon bent hoor! Geen discussie mogelijk, alles is ALTIJD prima.....![]()
en serieus.... Tis vies als er haren van andere mensen in de badkuip liggen als jij wilt douche!
Dat heb ik 2 keer gedaan... en daarna lag er echt een Flinke bos met haar! toen heb ik gezegd dat ze het maar op moest ruimen...Misschien dat ze het dan maar leert... Het zijn HAAR haren....Ik hoef het niet elke kee op te ruimen...Ik laat de de douch OOK netjes achterquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die kan je toch gewoon wegspoelenDaar hebben ze de kraan voor uitgevonden.
Ik begrijp je meteen hoor. Alleen is het vervelend als je jezelf er heel erg aan gaat ergeren dat is ook niet gezond voor jezelf. Even tot tien tellen en eventueel iets van zeggen. Ik ken het gevoel, ik woon nu al bijna drie en een half jaar samen met andere mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat op een gegeven moment heel erg irriteren als je 24 / 7 met die persoon bent hoor! Geen discussie mogelijk, alles is ALTIJD prima.....![]()
en serieus.... Tis vies als er haren van andere mensen in de badkuip liggen als jij wilt douche!
En hoe ging je gesprek?quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:26 schreef Reflectionne het volgende:
Ben ik weer, had een gesprek met m'n begeleider..
Nog 2 en een half uurtje en dan is mijn weekend begonnen joepiee!
Prima hoor, hij was tevreden over m'n verslag..quote:
Ai ai! Niet zo leukquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk, moet ik dadelijk toch nog ff het lab in om een gel te maken en te runnen, en ik zit zolekker thuis
Ja inderdaad, waardeloos, alleen maar omdat ik veel te aardig ben omdat anders een groepsgenootje dat alleen moet doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ai ai! Niet zo leukDacht je ook weekend te hebben!
Aah.. Nou, het moet maar dan he, gewoon lief zijn!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waardeloos, alleen maar omdat ik veel te aardig ben omdat anders een groepsgenootje dat alleen moet doen
Tja, ach het scheelt dat het ook een vriendin van me is die ik in het doorgaans leven ook vaak zie, dus dan kan ik moeilijk zeggen dat mijn groepje het al af heeft en dat ze het maar lekker zelf moet uitzoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:42 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Aah.. Nou, het moet maar dan he, gewoon lief zijn!
Ooh danquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, ach het scheelt dat het ook een vriendin van me is die ik in het doorgaans leven ook vaak zie, dus dan kan ik moeilijk zeggen dat mijn groepje het al af heeft en dat ze het maar lekker zelf moet uitzoeken.
Ik 2 en een halfquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik begrijp je meteen hoor. Alleen is het vervelend als je jezelf er heel erg aan gaat ergeren dat is ook niet gezond voor jezelf. Even tot tien tellen en eventueel iets van zeggen. Ik ken het gevoel, ik woon nu al bijna drie en een half jaar samen met andere mensen.
Ja wat een gellie maken is ook zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waardeloos, alleen maar omdat ik veel te aardig ben omdat anders een groepsgenootje dat alleen moet doen
Ben weggekicked bij NS.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:38 schreef Californium het volgende:
Nederlands? What is that?
stiekem nog wel een klein beetje![]()
Hoe is het daar in de lage landenalweer ander werk
So English speaking is fucking cool.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Deansensitized het volgende:
I can too very good English! Where come you from away?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben weggekicked bij NS.
Toen aangenomen bij NS.
Op andere afdeling,
Ga 6 oktober weer terug naar vorige afdeling + hogere functie
sucky sucky 5 dollaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:43 schreef Deansensitized het volgende:
I can too very good English! Where come you from away?
Shiny zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
omfg.
hóe vet zijn deze schoenen.
*bestelt
[ afbeelding ]
Treinenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Californium het volgende:
[..]
hogere functies zijn altijd goed
NS
I have the crazy with youquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
Cali, have you the crazy with me?
Deanquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef Deansensitized het volgende:
Cali, have you the crazy with me?
quote:
Chau says: pretty gay!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
omfg.
*bestelt
[ afbeelding ]
Maar vet zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja.
Wel iets foutachtig wat dat betreft maar ik vind ze echt koning.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Treinen
Maar ik heb geen hol met treinen te maken.
Ik verkoop alleen maar kaarten aan mensen die er wel dagelijks gebruik van maken
En verdien daar een leuk salaris mee.
Ga nu 2k de maand verdienen.
Hey Bart! How is it with you?quote:
Yesyes, very finequote:Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey Bart! How is it with you?
Ik weet het niet, zie het wel als ze binnen komenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar vet zijn ze wel jaIn het echt zijn ze hoop ik niet zo enorm glimmend?
Ghehequote:Op vrijdag 26 september 2008 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet het niet, zie het wel als ze binnen komen
Thankyouwellquote:
It goes goed with me, yes hear. I have a performance this evenig, so I am all the way hyper the pyper!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Yesyes, very fineUnd how goes it with you?
Then go to house! What do you here still?quote:
I must here stay till 4 o clock!quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Then go to house! What do you here still?
Maar goed, anders ben ik ook heel goed in het vernachelen van schoenenquote:
Verwijder die add-ons dan ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 15:15 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom fok niet meer inRare errors ook
Welkequote:
Nee ik zie het al, de bagger layout is stukquote:
Juistquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik zie het al, de bagger layout is stuk.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee ik zie het al, de bagger layout is stuk.
Kost dat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:46 schreef eer-ik het volgende:
omfg.
*bestelt
[ afbeelding ]
quote:
Hou je eens in jijquote:
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik 2 en een halfDus je hoeft me echt niet te vertellen wat ik moet doen... en verder kennen wij elkaar al 3 jaar en weet je best dat ik niet me mond niet zo vaak dichthou als me iets dwars zit
O, ik had altijd begrepen dat de hoeveelheid loading buffer evenredig stond aan de hoeveelheid dna in je oplossingquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:12 schreef Californium het volgende:
O en hoeveel PCR product maakt niet uitmisschien handig om te weten WAT?
Dat is het m juist, Anne zou heeft die zooi in de PCR gedaan. Ik en Desi proberen het nu op gel te zetten. Geen BFB? Maar hoe krijg je dan bandjes?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:15 schreef Californium het volgende:
Neelaoding buffer is 3 X dus je moet die 3 keer verdunnen met je PCR product... Verder moet een PCR met 35 cycli genoeg zijn om zoveel product te vormen dat je maar 5 microliter hoeft te gebruiken. En verder gebruik ik hier geen eens loading buffer
Neejohquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, ik had altijd begrepen dat de hoeveelheid loading buffer evenredig stond aan de hoeveelheid dna in je oplossing
Ben ik nog maar een newbie
O... maar dan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeejohJe kan in principe heel weinig loading buffer gebruiken, het enige nadeel is alleen dat je oplossing niet zo mooi n je slotjes zakt als wanneer je wel voldoende gebruikt, dus het kan in het ergste geval wat gaan zwemen boven je gel
Glycerol of de gel 'droog' laden zoals we hier doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeejohJe kan in principe heel weinig loading buffer gebruiken, het enige nadeel is alleen dat je oplossing niet zo mooi n je slotjes zakt als wanneer je wel voldoende gebruikt, dus het kan in het ergste geval wat gaan zwemen boven je gel
Hohoquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
Ehm... loading buffer geeft het een kleurtje he dat weet je?BFB zie je niet op de UV... BFb laat zien waar de primers runnen... aan de hand van de marker....kun je zien waar het loopt... en verder maakt het niet uit hoeveel DNA anne erin heeft gepleurd... Zoals ik net zij... je luistert nietals Anne 35 cycli heeft gedaan, dan moet 5 microl liter genoeg zijn... Boeit niet wat zij heeft gedaan....
En verder vind ik het knap slecht dat jullie dat nog niet kunnen
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Glycerol of de gel 'droog' laden zoals we hier doen
Loading buffer is er om de smaple makkelijker te kunnen laden... Weet neit wat jij in je PCR pleurt maar niets wat loading buffer ontkleurd. En makkelijk laden is Kleur + zwaarderquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HohoLoading buffer hoeft niet per definitie het kleurtje te geven
Hangt er vanaf wat er in je basisoplossing zat
Waar maak jij uit op dat we dat niet kunnen? Dit is de eerste keer dat ik op het lab sta, net alsof jij binnen twee weken in de eerste wist wat jij precies moest doenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:22 schreef Californium het volgende:
Ehm... loading buffer geeft het een kleurtje he dat weet je?BFB zie je niet op de UV... BFb laat zien waar de primers runnen... aan de hand van de marker....kun je zien waar het loopt... en verder maakt het niet uit hoeveel DNA anne erin heeft gepleurd... Zoals ik net zij... je luistert nietals Anne 35 cycli heeft gedaan, dan moet 5 microl liter genoeg zijn... Boeit niet wat zij heeft gedaan....
En verder vind ik het knap slecht dat jullie dat nog niet kunnen
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BijvoorbeeldJe kan ook 'nat laden zonder loading, maar dan heb je grote kans dat je 0 bandjes krijgt omdat alles de slotjes uitloopt
nee want toen deden wij dat nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat we dat niet kunnen? Dit is de eerste keer dat ik op het lab sta, net alsof jij binnen twee weken in de eerste wist wat jij precies moest doen
We zullen wel zien of er een mooi product uit komt. Zo boeiend is het nu ook weer niet. We hebben er iig genoeg ingedaan, meer dan 5ul. Ik zal zo eens kijken hoe het er uit ziet
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:26 schreef Californium het volgende:
[..]Joh echt?
Wij laden hier dus droog
quote:
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:27 schreef Piles het volgende:
M'n laptop is stervende![]()
![]()
Gaat niet goed
Nou, hij start Windows niet altijd, na het Bios-scherm krijg ik dan alleen een knipperend streepje. Vanmiddag startte hij na een keer aan en uit wel door, en toen deed mn toetsenbord en touchpad het nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
Een onderwerp waar ik wel wat van weet en me niet zo noob in voel
Heb je SMART op je harddisk? Dan zou ik ff checken hoe die er aan toe isquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, hij start Windows niet altijd, na het Bios-scherm krijg ik dan alleen een knipperend streepje. Vanmiddag startte hij na een keer aan en uit wel door, en toen deed mn toetsenbord en touchpad het niet
Ook krijg ik bij het opstarten af en toe een hard krakend geluid vanuit mn laptop![]()
SMART?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je SMART op je harddisk? Dan zou ik ff checken hoe die er aan toe is
Ja SMARTquote:
Kan ik nergens vindenquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:42 schreef Bravebart het volgende:
Ja SMART
ff in je bios kijken of hij aan of uitstaat
What's next? FOK! ?quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:47 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kan geen streams meer openen. Geen youtube, geen arrow classic rock. Helemaal niets
Het is sinds vandaag afgesloten. Kut systeembeheer
Joh dat moet jij toch ook weten dat ik dat nooit serieus heb gemeend.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:31 schreef Californium het volgende:
Zeg.... Ik vraag me eigenlijk af of je al van het idee bent afgestapt dat labwerk ' zo makkelijk is' of 'dat is gewoon een paar dingen bij elkaar pleuren' ? Of vind je dat nog steeds?
Maar heb je überhaupt wel SMART? Zou je ff op moeten googlen andersquote:Op vrijdag 26 september 2008 16:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan ik nergens vinden
Maar ik heb nu een Samsung-programma voor schijfcontrole
They wouldn't dare!quote:
Magnificent.quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:01 schreef Californium het volgende:
kaasfondue![]()
Lekker.... ik ga boontjes etenmet oven aardappeltjes
En iets vegetarisch denk ik
Zo maar eens naar huis gaan wandelen.... Heb zin in mango dus misschien dat ik dat nog wel even ga halen bij de Tesco....
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:08 schreef Californium het volgende:
tuurlijk... maar misschien dat ik voor zo'n voorgesneden vers ding ga... ik makkelijker
Ik loop dagelijks 45 min naar werk, 5 verdiepingen met de trap, 8 uur hard werken, 45 min terug naar huis! iki mag lui doenquote:
* gooit wat te eten naar eer-ikquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef eer-ik het volgende:
hmm.
ik heb honger.
maar geen zin om op te staan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik loop dagelijks 45 min naar werk, 5 verdiepingen met de trap, 8 uur hard werken, 45 min terug naar huis! iki mag lui doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
* vangtquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:13 schreef Californium het volgende:
[..]
* gooit wat te eten naar eer-ik
Welnee.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je spoort niet.
Ik zou de fiets pakken.Fietsen is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hmm, dat lijkt me ook wel zuur jaquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:21 schreef Californium het volgende:
a.u.b Eer-ik!! ik wist niet wat je lekker vond! dus ik dacht ik doe alles maar
En verder is fietsen hier wel engik ben zowiezo niet gewend dat ze aan de andere kant van de straat fietsen, en de auto's letten niet op en er is geen fietspad
fietsen is hier eng
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Terecht!quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:26 schreef Californium het volgende:
Oke ik ga ervandoor! genoeg van dit kantoor gezien vandaag
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 17:53 schreef Milou__ het volgende:
werd net gebeld of ik weer mee wil doen aan het voetbal toernooi voor politie vrouwen in eibergen
Ik was je al kwijtquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:56 schreef Milou__ het volgende:
Ja was vanmiddag ff naar een vriendin geweest uit school![]()
Mag ik vragen wat jij met het voetbal toernooi voor politie vrouwen in eibergen hebt?quote:![]()
Euh. Iemand uit mijn voetbal team zit bij de politie. En die hebben elk jaar een voetbal toernooi met politie teams uit heel europa. En vorig jaar viel er onverwachts een team uit, en toen mochten wij meedoen met een paar uit ons teamquote:Op vrijdag 26 september 2008 17:59 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Mag ik vragen wat jij met het voetbal toernooi voor politie vrouwen in eibergen hebt?
Mezelf kennende...quote:
Heb je morgen wat speciaals?quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mezelf kennende...
Maar ik wil morgen eigenlijk fit zijn.
Kan 't ook gewoon bij een fles wijn houden dan valt de schade morgen allemaal wel mee
Heb toch wijn nodig voor de kaasfondue.
Ik 'moet' morgen weer hardlopen.quote:
Het is normaal niet mijn smaak, maar deze blijft idd lekkerquote:
Eensquote:
En dat terwijl dat nog niet eens bar goeie hiphop isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:42 schreef PieterBas het volgende:
Ben helemaal niet zo van hiphop enzo.. maar deze plaat blijft geweldig
Precies, dat is het hem juist..quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dat terwijl dat nog niet eens bar goeie hiphop is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |