Ja dan is het vakantiequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Denk ik
Reflectionne, open jij zo een nieuw topic![]()
De OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/StageSCquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:10 schreef Reflectionne het volgende:
Nu weet ik alleen niet hoe ik die OP er in stop
Verder goed?
Die hoort daar nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:12 schreef Reflectionne het volgende:
Nou, wat moet dat grote plaatje er nou boven? ;O
In de OP hier al weggehaaldquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Die hoort daar niet
Heeft weer iemand zitten kutten in de OP dus
Wiki ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:14 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
In de OP hier al weggehaald
Van wie is ie danquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:13 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij is dat eerste linkje verkeerd gegaan![]()
Denk dat die tussen de ava's moet..
En terechtquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben best een beetje trots op mezelf nu!
Neequote:Op vrijdag 26 september 2008 09:16 schreef Piles het volgende:
Maar zie je wel dat het niet zo moeilijk is
ja ga weg hier :Rquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Moet nu eigenlijk wel een beetje opletten bij college
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:39 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen!!!! Ik ben weer een lekker vroeg!
Mooiquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:49 schreef Californium het volgende:
prima..... begin me een klein beetje te irriteren aan die vriendin van me
maar ja
ik ga nu even werken
![]()
Ze heeft nog nooit zonder mamie gewoont, Ze laat dus haren in de douche liggen, als ze tanden heeft gepoetst zit de helft aan de wasbak... Denk dat mamie thuis dat opruimd. En ze heeft geen meningquote:
Primaquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
hoe ist met cali?
Nek omdraaien is een zeer humanitaire doodquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Prima... maar zoals hierbove genoemd irriteer ik me aan die vriendin van me hier
Klinkt niet zo best!quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit zonder mamie gewoont, Ze laat dus haren in de douche liggen, als ze tanden heeft gepoetst zit de helft aan de wasbak... Denk dat mamie thuis dat opruimd. En ze heeft geen meningen ik heb een eigen wl en een sterke mening en ik kan er niet tegen als ze altijd zegt: ja is goed, vind ik ook, dat is ook goed
tis totaal meningloos en ze doet alles wat ik doe... En trekt GEEN eigen weg
En heb d'r al 2 keer moeten zeggen dat ik het niet lekker vind als ze met een wattenstaafje in dr oor zit aan de zelfde tafel als dat ik eten zit te snijden
En dat soort dingen
Eensgezindheidquote:
Goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Eensgezindheid
Hoe ist met Yesse?
Waarom twijfelde je er aan als ik vragen magquote:
Ik wil ook werkenquote:
Ik pestte je gewoon een beetjequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom twijfelde je er aan als ik vragen mag
Niet liefquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik pestte je gewoon een beetje
En het is prachtig weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedHet is bijna weekend en bijna middag
Hij gaat weg hèquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:51 schreef Reflectionne het volgende:
Bah, ik moet altijd op vrijdag middag van 12 tot 14.00u 3fm afzetten door dat ik me zo erger aan die Dolf Jansen.. Die stem, z'n humor alles! Heb ik met geen enkele andere dj.. Laat hem snel weggaan!
En nu hoorde ik z'n stem ook al weer
Kan ondertussen wel wat hebben hierquote:
Jup wist ik.. Mooi zo!quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaat weg hè
Binnenkort
Claudia de Breij komt terug
quote:[..]
Kan ondertussen wel wat hebben hier
Das wel waarquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef Reflectionne het volgende:
Jup wist ik.. Mooi zo!
Alles beter dan Dolf Jansen!
Hoeft niet hoorquote:Ik zal lief doen vandaag.. Als me dat lukt
Ik acht de kans klein dat me dat ook lukt.. Ben weer nog steeds chagrijnig enzo..quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein dat me dat ook lukt.. Ben weer nog steeds chagrijnig enzo..
Heerlijk! Voor mij nog 5quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:00 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ah, countdown! nog 4 uurtjes dan ben ik weg vandaag.
Dan zijn we samen gezelligquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, is eigenlijk niet leuk
Maar ik ben het ook nog steeds
Daaromquote:
is ook wel een goed puntquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:57 schreef Reflectionne het volgende:
Maar nee, daar hoeven jullie niet onder te lijden
Niet!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Dolf Jansen is best grappig
Het is iig beter dan Giel :x
Gielquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Dolf Jansen is best grappig
Het is iig beter dan Giel :x
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Reflectionne het volgende:
Gaat best nog snel hoor, nu nog maar 4 uur! en 57 minuten
Wel! Giel is een sukkelquote:
Moeilijk.. Maar ik ga hier ook niet wegquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom
Maar
[..]
is ook wel een goed punt
Giel is beter dan Dolf!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wel! Giel is een sukkel
Dolf is cool!
Precies!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Liever Giel dan Dolf of Claudia
Was ook niet voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Moeilijk.. Maar ik ga hier ook niet weg
Blijf maar gewoon.. Je mag tegen mij wel chagrijnig zijnquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Was ook niet voor jou bedoeld
Maar voor mij, wil hier niet constant chagrijnig zitten zijn
Tuurlijk blijf ik gewoonquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:06 schreef Reflectionne het volgende:
Blijf maar gewoon.. Je mag tegen mij wel chagrijnig zijn![]()
Is een reden voor ja, maar daar ga ik het hier niet over hebbenquote:Waarom ben je eigenlijk chagrijnig? Is er een reden voor?
quote:
Oke prima! Ik hoop dat het snel over/beter gaat!quote:[..]
Is een reden voor ja, maar daar ga ik het hier niet over hebben
Niet weg te slaan hierquote:
Duurt nog wel ff, maar komt wel een keer goedquote:Oke prima! Ik hoop dat het snel over/beter gaat!
Goed dan!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet weg te slaan hier
[..]
Duurt nog wel ff, maar komt wel een keer goed
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:16 schreef Yesse het volgende:
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Versus
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niks meer met schoolquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik wil weer college! Geen stage meer
Ik wel.. Ik wil nog niet werken.. Dat is sáái!quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niks meer met school![]()
Wat doe je :|quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:19 schreef Piles het volgende:
Ik heb mn FOK! gesloopt
Ik schakelde naar text-only, en nu kan ik niet meer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |