Waarom ben ik nu weer kontelikker?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:11 schreef afcajos het volgende:
Da_Ananas zegt:
er mag maar 1 kontelikker zijn en dat is bobby-b
jos zegt:
weheh
jos zegt:
vroeger had je slindenoob oko nog
Da_Ananas zegt:
ja
Da_Ananas zegt:
waar je nog mee kon rellen
Da_Ananas zegt:
en iedereen zat te kankeren op 1136 en juicyhill
jos zegt:
jos zegt:
[KLB Bagger SC #191] Met een strenger regime dan Noord-Korea
Da_Ananas zegt:
er in elk topic een FA of Admin kwam om te zeggen dat we rustig aan moesten doen omdat ie anders dicht ging
DE GOEDE OUWE TIJD TOCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom sta ik dan niet tussen de baggerusers van de oude garde?
Heul niet, ik mag jou welquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Doe maar nietquote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik thuis ben, maak ik een hyve voor je.
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ben ik nu weer kontelikker?
Dank jequote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Sackboy het volgende:
Nou vooruit, ik zal jitzzzze () er ook bij zetten.
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.quote:
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude gardequote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dacht ik wel. Ik ben jouw fan.
Oh, in dat gevalquote:Op donderdag 25 september 2008 16:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vat het op als een compliment, er mag er maar 1 zijn en dat ben jij!
Er moet soms gewerkt worden, en dan heb ik ook nog een sociaal leven ofzoquote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HIj heeft veel gemist, dat weet ik zeker hoor.
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, onze kantoorklerk heeft zijn zin ook weer.
Nee, ik heb gewoon een beeld bij jou, en dat vind ik helemaal dolletjes.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij probeert je als newbie in te likken bij de oude garde
Waar zijn die cumshots dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
De oude garde van 3 maanden oudquote:Op donderdag 25 september 2008 16:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
En jij bent uit de OP gehaald vanwege disrespect jegens KLB SC bazen van de oude garde.
Kettingposts mag écht niet meer?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalMaar ben geen kontelikker meer, want nu we ook al geen kettingposts en cumshots mogen plaatsen vind ik het ook wel erg kinderachtig worden met dat gemod hier.
Feit is ook nog eens dat hij verkozen is door de meeste baggeraars en ze nu als dank steeds aanpakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |