Dat is inderdaad het belangrijkste. Het was een goede eerste ronde partij.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Seppi: 6-1 7-6 (4) 7-5
Sublieme 1e set, matige 2e en 3e. Maar goed genoeg om door te gaan
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er vanavond nog ergens een samenvatting van vandaag te zien?
Hoe zit het met Federer en Cahill? Federer wilde Cahill als coach maar daarna werd het daar stil over.
Superpunt zegt. Vooral cool hoe Federer die bal slaat na de eerste lob. Echt typisch Federer vind ik dat.quote:
Hij dacht/hoopte dat ie uit ging geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Superpunt zegt. Vooral cool hoe Federer die bal slaat na de eerste lob. Echt typisch Federer vind ik dat.
Hoe hij die bal na die lob van Seppi slaatquote:
dat 1e punt, dat doet hij heel vaak, zo'n halve smash in de sprong van uit het achterveld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Korolev: 6-2 6-3 6-1
2 Mooie punten van Fed tegen Korolev:
Ja, ik heb het hem geloof ik twee keer eerder zien doen in zijn carrière.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat 1e punt, dat doet hij heel vaak, zo'n halve smash in de sprong van uit het achterveld.
Ik zou de video's echt andere namen gaan geven, want zo zijn ze geen lang leven beschoren op JoeTjoebquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Korolev: 6-2 6-3 6-1
2 Mooie punten van Fed tegen Korolev:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant gun ik Marat wel zijn laatste kunstjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef Angelof9 het volgende:
Nou, ik niet! Ben blij dat Federer hem lekker comfortabel van de baan geveegd heeft!
Toch schaal ik Berdych wel iets hoger in en waar hij voorheen ook wel eens van verloren heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:54 schreef Szura het volgende:
hmm wordt dit een deja vu? vorig jaar ook tegen Tipsarevic in 5 sets.. Top is het allemaal nog niet
Zeker de wedstrijd van vandaag niet gezien...quote:Top is het allemaal nog niet![]()
80 minuutjes en 6-3 6-0 6-0 JMDP hard naar huis gestuurdquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:19 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Zeker de wedstrijd van vandaag niet gezien...
Hij moet ook gewoon Wimbledon winnen. Vorig jaar was hij toch niet helemaal top, maar zoals hij vandaag speelde denk ik dat Nadal toch wel te verslaan isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:04 schreef tennisboy het volgende:
Ja zeker goed al 19 halve finale plaatsen op rij op grandslams.
Ik keek even op ATP tennis en daar zag ik dat Nadal al 2460 punten voor staat op Federer. Dat is toch al wel een grootverschil. Als ze beide in de finale komen en Federer wint dan is het gat 1260. Eigenlijk is het te hopen dat Nadal in de kwartfinale verliest dan wordt het gat nog kleiner. Federer moet zeker eind dit jaar natiuurlijk weer op Nr.1 staan.
Fedjequote:Australian Open: Federer bekritiseert Djokovic om opgave
In omfloerste bewoordingen bekritiseerde Roger Federer de opgave van Novak Djokovic in de kwartfinale van de Australian Open. De Serviër werd dinsdag tegen Andy Roddick bevangen door de hitte en staakte aan het begin van de vierde set de strijd.
‘Het is teleurstellend dat hij opgaf, je wilt altijd dat een wedstrijd tussen twee toppers wordt afgemaakt,’ zei Federer na zijn eenvoudige zege tegen Juan Martin Del Potro. ‘Tegen mij hield hij het vorig jaar in Monaco voor gezien vanwege keelpijn, soms verwonder je je daarover.’
Ja, het is paars.quote:
Welke webshop is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Concord dus, en dat wordt gezien als paars dacht ik
Nee, het is paars.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:23 schreef Angelof9 het volgende:
Op mijn tv scherm (en computer scherm) is het blauw, dus ik houd het op blauw. Concord is ook maar een naam.
Onvoorstelbaar goed.quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:04 schreef Bruce117 het volgende:
Na Roland Garros 2004 op alle Grand Slam toernooien minimaal de halve finale gehaald
19 x op rij Minimaal de halve finale
Waarvan 16x de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |