Dat is inderdaad het belangrijkste. Het was een goede eerste ronde partij.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:16 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Seppi: 6-1 7-6 (4) 7-5
Sublieme 1e set, matige 2e en 3e. Maar goed genoeg om door te gaan
quote:Op maandag 19 januari 2009 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Is er vanavond nog ergens een samenvatting van vandaag te zien?
Hoe zit het met Federer en Cahill? Federer wilde Cahill als coach maar daarna werd het daar stil over.
Superpunt zegt. Vooral cool hoe Federer die bal slaat na de eerste lob. Echt typisch Federer vind ik dat.quote:
Hij dacht/hoopte dat ie uit ging geloof ikquote:Op maandag 19 januari 2009 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Superpunt zegt. Vooral cool hoe Federer die bal slaat na de eerste lob. Echt typisch Federer vind ik dat.
Hoe hij die bal na die lob van Seppi slaatquote:
dat 1e punt, dat doet hij heel vaak, zo'n halve smash in de sprong van uit het achterveld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Korolev: 6-2 6-3 6-1
2 Mooie punten van Fed tegen Korolev:
Ja, ik heb het hem geloof ik twee keer eerder zien doen in zijn carrière.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
dat 1e punt, dat doet hij heel vaak, zo'n halve smash in de sprong van uit het achterveld.
Ik zou de video's echt andere namen gaan geven, want zo zijn ze geen lang leven beschoren op JoeTjoebquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
Federer d. Korolev: 6-2 6-3 6-1
2 Mooie punten van Fed tegen Korolev:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant gun ik Marat wel zijn laatste kunstjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:11 schreef Angelof9 het volgende:
Nou, ik niet! Ben blij dat Federer hem lekker comfortabel van de baan geveegd heeft!
Toch schaal ik Berdych wel iets hoger in en waar hij voorheen ook wel eens van verloren heeft.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:54 schreef Szura het volgende:
hmm wordt dit een deja vu? vorig jaar ook tegen Tipsarevic in 5 sets.. Top is het allemaal nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |