Hee hee, dat is geen intergrasie hè! Jij moet nu naar de Dúitse super, en dan koop je een fles Borussa Dortmund om de boel te cleanen.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
Ajax!
Ik ga mn badkamer boenen!
Rode met bloemengeur
in elk geval niet íedereenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
is iedereen nou naar dat dansen aan het kijken?
Ja maar ja maar de buurt Laden is al dicht!quote:Op donderdag 25 september 2008 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee hee, dat is geen intergrasie hè! Jij moet nu naar de Dúitse super, en dan koop je een fles Borussa Dortmund om de boel te cleanen.
Ja, vanaf 30 September weer overal down te loadenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Pffff, ga desperate housewives kijken![]()
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
is 't nog wat, die neuzen? ah... 0-0- nog. Komt zeker door de scheidsrechter.
Wel man, rtl7quote:
Geen grap, ik zet hem net aanquote:Op donderdag 25 september 2008 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, rtl7. Of was dit een grap, dan een matige
.
die ruikt lekkerquote:Op donderdag 25 september 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
Ajax!
Ik ga mn badkamer boenen!
Rode met bloemengeur
Of een duwtje geven op de middellijn. Kan-ie weer janken om een pienantie.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppen
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 21:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze Stuntelaar weer schoppen
We noemen hem hier ook altijd grafbek 2quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te worden![]()
Klinkt best wel agressief
we hebben een klein Ribasientje tussen onsquote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen begrijpen, die gast heeft zo'n irritante smoel, die nodigt uit om geslagen of geschopt te worden![]()
en wie is grafbek 1?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
We noemen hem hier ook altijd grafbek 2
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 25 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we hebben een klein Ribasientje tussen ons![]()
Ja, klinkt tamelijk agressief, maar ik begrijp je wel, zeker geen makkelijke dag he?quote:Op donderdag 25 september 2008 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best wel mee, af en toe vergeet ik dat ik gestopt ben en denk ik: Zo en nu een sigaretje! En daarna is de behoefte snel weer over.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, klinkt tamelijk agressief, maar ik begrijp je wel, zeker geen makkelijke dag he?
lukt het een beetje?
Goed hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best wel mee, af en toe vergeet ik dat ik gestopt ben en denk ik: Zo en nu een sigaretje! En daarna is de behoefte snel weer over.
Lang leve Champix
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind jou ook lief![]()
Maar ik mag een beetje agresief zijn, ik ben vandaag gestopt met roken
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed !!!!!!!!!!!!!
ik moet nog![]()
ben bijna zover.......
maar dan ga ik ook
ik moet Griekje nog even overhalen, samen stoppen lijkt me makkelijker......quote:Op donderdag 25 september 2008 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Weet je al wanneer?
Ik word er wel een beetje hyper van en nu ruik in inene allerlei lekkere etensluchten
Samen stoppen lijkt me ook een stuk makkelijker Fan.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moet Griekje nog even overhalen, samen stoppen lijkt me makkelijker......
Als hij door blijft paffen wordt het dubbel zo moeilijk![]()
maar ik ga gewoon een paar dagen lopen zeikenhoe slecht het wel niet is en
hoe duur enzo...... ik heb nog niet écht mijn best gedaan.......
dus ik zal er eens vaart achter gaan zettenstraks nog even lopen zeuren enzo
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Samen stoppen lijkt me ook een stuk makkelijker Fan.
Kun je elkaar steunen tijdens zwakke momenten.
Daaromquote:Op donderdag 25 september 2008 22:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en anders slingeren er altijd sigaretten door het huis en dan wordt het héél moeilijk![]()
als ik hem niet kan overhalen ben ik bang dat het me niet gaat lukken...... maar
pillen gaat ie niet slikken, dus dan moeten we het zonder hulpmiddelen doen.
Ach we kunnen elkaar altijd nog even lekker meppen ofzo.......![]()
zijn we die agressie kwijt
Natuurijk is samen stoppen makkelijker maar je kan alleen stoppen als je het zelf wilt en niet als een ander het graag wilt.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik moet Griekje nog even overhalen, samen stoppen lijkt me makkelijker......
Als hij door blijft paffen wordt het dubbel zo moeilijk![]()
maar ik ga gewoon een paar dagen lopen zeikenhoe slecht het wel niet is en
hoe duur enzo...... ik heb nog niet écht mijn best gedaan.......
dus ik zal er eens vaart achter gaan zettenstraks nog even lopen zeuren enzo
edit;ja je geurvermogen wordt véél sterker.... ben al eens gestopt, dus dat klopt wel
wat een skattiequote:Op donderdag 25 september 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurijk is samen stoppen makkelijker maar je kan alleen stoppen als je het zelf wilt en niet als een ander het graag wilt.
Mijn Donald rookt ook nog gewoon, maar die rookt vanaf vandaag niet meer binnen om het mij makkelijker te maken
Dat moet je ook niet willen, dat moet hij zelf willen.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat een skattie![]()
dat is in ieder geval al heel wat, maar zover krijg ik griekje dan ook nog wel, maar of ie zélf stopt......
nah.... dat moet ik nog zien
ja,ja ik weet het ik moet het even zó brengen dat ie zelf gaat denken dat hij het bedacht heeftquote:Op donderdag 25 september 2008 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen, dat moet hij zelf willen.
ouwe Lurker !!quote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Coos het volgende:
Dus binnenkort is dit een rookvrij topic met kut clips en wondersponsjes!![]()
De meisjes waren weer aardig op dreef vandaag.![]()
Ik ben verrot! De hele dag geschilderd met m'n gammele lijf. Alles doet pijn!!![]()
*gaat verder in de lurkstand
Mannen vinden het altijd fijn om te denken dat zij het verzonnen hebben en dat moet je ze af en toe ook gunnenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja,ja ik weet het ik moet het even zó brengen dat ie zelf gaat denken dat hij het bedacht heeft![]()
ofzo...![]()
nee maar even serieus dat weet ik, als ie écht niet wil houdt het op dan zal ik het in mijn eentje moeten doen,
maar het zou het wel makkelijker maken als hij ook zegt; ja ik wil......
stoppen met roken dan hé.......
en anders doe ik het alleen.....
Geen gamma-lijf dusquote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Coos het volgende:
Ik ben verrot! De hele dag geschilderd met m'n gammele lijf. Alles doet pijn!!![]()
Was leuk he Coos, die wondersponsjes en die clipquote:Op donderdag 25 september 2008 22:41 schreef Coos het volgende:
Nicequote:Op donderdag 25 september 2008 22:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Voor alle rokers, niet rokers, en stoppen met roken rokers nog een muziekje .......
Ik ga nog even een paar afleveringetjes van Desperate Housewife's kijken![]()
Tot later of morgen ........
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boosquote:
Ja, dat zag ik ook. toch ook wel "nice"quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Oei Ruud, dat is niet zo mooi.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
That's not so nicequote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
Trusten BQ, slaap lekker meidquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
Thanks hondjesquote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Ik moet nog een uurtje wakker blijven, dus klik straks pasquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
That's not so nice![]()
Maar het kan natuurlijk een keer gebeuren en volgens mij gebeurt het jou bijna nooit.
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ben je verliefd ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ach dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker worden
daaagquote:Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
iedereen weg meteen..... oké ik ga al
doeiiiiiiii![]()
![]()
Je bent gewoon verliefdquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepastquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Moet je bij Ruudje zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
Wie kan even een samenvatting geven over marge?
Kan ik er morgenvroeg wat over zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepast
Trusten Ruudquote:
Laat maar, google is sneller...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef dieenebart het volgende:
wie heeft een linknaar een Baas topic???Wil ff lachen!!
en verder zoeken jullie het maar uit
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
edit: topless bediening graag (niet van jou maar een van de meisjes)![]()
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.
Moeten de meisjes ook kwastjes aan de tepels hebben?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.![]()
Ik zag al een kutclip met butplug voor me.
http://www.brian-amanda.nl/quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er al wat geniale quotes uit het B&A forum/gastenboek te vinden
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/
is niet meer
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Niemand hier leest zeker de Telegraaf?
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:53 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar onder aan het stuk staat dat er meer te lezen valt op de pagina privé
Dat van die aangifte wist ik nog niet, wat erg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,
zijn 5 weken uit elkaar en Amanda doet aangifte voor bedreiging
en keel dichtknijpen en is in elkaar geslagen, eerder deed hij een
kussen op haar gezicht.-O-
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, als je op een positieve manier niet in het nieuws komt, dan maar zo....
Met jeugdzorg standby.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
Ben ik eens een keertje op tijd op mijn werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
Lief kil meisje,quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef noekje het volgende:
Ah Cc! Luister eens. Ik ben nog steeds het medelijden ruim voorbij wb Amanda. Ben ik nu hard en ongevoelig?
Verwarrende groetjes,
Van een kil meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |