Ja, dat zag ik ook. toch ook wel "nice"quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Oei Ruud, dat is niet zo mooi.quote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
That's not so nicequote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heden toch iets not so nice. Uurtje verslapen. Baas boos, klantjes boos
Trusten BQ, slaap lekker meidquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
Thanks hondjesquote:Op donderdag 25 september 2008 22:56 schreef hondjes het volgende:
deissyy, je bent anders...
leuke ava.
Ik moet nog een uurtje wakker blijven, dus klik straks pasquote:Op donderdag 25 september 2008 22:57 schreef beequeen het volgende:
Zo'n lekker inslaaapvalnummmer.
Trusten.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
That's not so nice![]()
Maar het kan natuurlijk een keer gebeuren en volgens mij gebeurt het jou bijna nooit.
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker wordenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ben je verliefd ?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bijna nooit
Maar gisteren was ik toch een beetje in de wolken. Misschien daarom.
Ach dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 25 september 2008 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon veel te lekker gedroomd en wilde niet wakker worden
daaagquote:Op donderdag 25 september 2008 23:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
iedereen weg meteen..... oké ik ga al
doeiiiiiiii![]()
![]()
Je bent gewoon verliefdquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepastquote:Op donderdag 25 september 2008 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach dat valt allemaal wel meeMaar dat wil niet zeggen dat ik "mijn" Marghe niet enorm bewonder. Als topsportster in "Pechino 2008" heeft ze geweledige resultaten behaald EN heeft ze haar zegje gedaan over Tibet, is de Dalai Lama een held voor haar en ben ik een beetje boos op haar ouders, omdat ze geen vleugeltjes op haar mooie rugje hebben kunnen naaien.
Moet je bij Ruudje zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef Manu82 het volgende:
Wie kan even een samenvatting geven over marge?
Kan ik er morgenvroeg wat over zeggen
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als ze vleugeltjes had gehad, had ze haar schermpakje niet gepast
Trusten Ruudquote:
Laat maar, google is sneller...quote:Op donderdag 25 september 2008 23:41 schreef dieenebart het volgende:
wie heeft een linknaar een Baas topic???Wil ff lachen!!
en verder zoeken jullie het maar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |