quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:59 schreef Coos het volgende:
VanRinsum ik wil vanavond TOTALE bediening!!![]()
Ik ben moe, dus begin maar met het koude pils en zet de frituur maar aan voor de vlammetjes.![]()
edit: topless bediening graag (niet van jou maar een van de meisjes)![]()
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zóooo, je hebt nogal wat eisen Coos.
Moeten de meisjes ook kwastjes aan de tepels hebben?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat hoeft nu ook weer niet maar een kut clip zou wel leuk zijn.![]()
Ik zag al een kutclip met butplug voor me.
http://www.brian-amanda.nl/quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:28 schreef Manu82 het volgende:
Zijn er al wat geniale quotes uit het B&A forum/gastenboek te vinden
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:29 schreef blomst het volgende:
[..]
http://www.brian-amanda.nl/
is niet meer
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Niemand hier leest zeker de Telegraaf?
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:53 schreef Manu82 het volgende:
Ja, dat heb ik ook gelezen, maar onder aan het stuk staat dat er meer te lezen valt op de pagina privé
Dat van die aangifte wist ik nog niet, wat erg!quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jawel gelezen op de site en in het topic ex-dgk-ers in de media,
zijn 5 weken uit elkaar en Amanda doet aangifte voor bedreiging
en keel dichtknijpen en is in elkaar geslagen, eerder deed hij een
kussen op haar gezicht.-O-
quote:Op vrijdag 26 september 2008 07:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat kan ik verder niet vinden op de site, misschien staat dit in de papieren versie.
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Tja, als je op een positieve manier niet in het nieuws komt, dan maar zo....
Met jeugdzorg standby.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Dit kan nog wel een gate worden.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
Ben ik eens een keertje op tijd op mijn werkquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:39 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze al gebeld worden door een radioprogramma of moeten we wachten tot Cc te lang in haar auto blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |